Palstafeministit ilmoittautukoon tähän

Anonyymi

Keskusteluissa viitataan toisinaan palstafeministeihin. Keitä he oikein ovat? Jos olet palstafeministi, vastaa tähän viestiin. Tavalliset normifeministit älkööt vaivautuko. Ja jos vaan viitsit, niin kertoisitko mikä sinusta tekee palstafeministin? Kiitos.

5

50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odotellessamme palstafeministien vastausta voinen lausua oman tekemäni erottelun.
      Harhaluuloinen, satuileva ja mahdollisesti maaninen henkilö ei voi saada niin runsasta esiintymistä aikaan muiden feministien joukossa.

      Hänhän on käyttänyt erikoista kieltänsä ja esiintynyt paljon, eivätkä palstafeministit ole inahtaneetkaan. Nyt hänen esiintymisensä on niin runsasta, että on epäiltävä myös maniaa. 🌹👀

      • Anonyymi

        On ilmiselvää, että sinä kuvittelet usean henkilön yhdeksi "harhaiseksi". Olet huudellut tuotateoriaasi usein mm. minun kirjoituksiani kohtaan. Olen kuitenkin ollut viimeisen viikon kokonaan poissa minkään laitteiden äärestä ja kotiuduin myöhään eilen illalla. Minun tekstejäni ei siis ole esiintynyt nyt erityisen runsaasti, vaan niitä ei ole ollut yhtään.


    • Anonyymi

      Minä olen palstafeministi! 💪

      Minusta tekee feministin se, että meikkaan, omistan pitkät hiukset ja pidän naisellisista vaatteista. Ostin juuri kesäisen kukkamekon. Aikaisemmin hankin tyylikkään kesähatun ja sandaalit. Jos laitan ne kaikki kerralla ylleni -- mekon, hatun ja sandaalit -- näytän aivan feministiltä.

      Olen feministi myös, koska minulla ei ole mitään miehiä vastaan. Miehet ovat kauniita sieluja siinä missä naisetkin, eikä ketään ihmistä saa kohdella huonosti.

      Palstafeministin minusta tekee se, etteivät palstalla kirjoittavat ihmiset voi nähdä minua, sillä jos he näkisivät minut, he tietäisivät heti, että minä olen feministi. He tietäisivät sen siitä, ettei minulla ole omaa palstaa. Minulla on asunto-osakkeita.

      🦄

    • Anonyymi

      Olen feministi, en tiedä mikä on palstafeministi. Olen myös mies.

    • Anonyymi

      Olen feministi ja käyn palstalla kirjoittelemassa, joten oletan olevani palstafeministi. En tosin tiedä miten palstafeministiys sen kummemmin minussa ilmenee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe