Palstafeministit ilmoittautukoon tähän

Anonyymi

Keskusteluissa viitataan toisinaan palstafeministeihin. Keitä he oikein ovat? Jos olet palstafeministi, vastaa tähän viestiin. Tavalliset normifeministit älkööt vaivautuko. Ja jos vaan viitsit, niin kertoisitko mikä sinusta tekee palstafeministin? Kiitos.

5

148

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odotellessamme palstafeministien vastausta voinen lausua oman tekemäni erottelun.
      Harhaluuloinen, satuileva ja mahdollisesti maaninen henkilö ei voi saada niin runsasta esiintymistä aikaan muiden feministien joukossa.

Hänhän on käyttänyt erikoista kieltänsä ja esiintynyt paljon, eivätkä palstafeministit ole inahtaneetkaan. Nyt hänen esiintymisensä on niin runsasta, että on epäiltävä myös maniaa. 🌹👀

• Anonyymi

On ilmiselvää, että sinä kuvittelet usean henkilön yhdeksi "harhaiseksi". Olet huudellut tuotateoriaasi usein mm. minun kirjoituksiani kohtaan. Olen kuitenkin ollut viimeisen viikon kokonaan poissa minkään laitteiden äärestä ja kotiuduin myöhään eilen illalla. Minun tekstejäni ei siis ole esiintynyt nyt erityisen runsaasti, vaan niitä ei ole ollut yhtään.

• Anonyymi

Minä olen palstafeministi! 💪

Minusta tekee feministin se, että meikkaan, omistan pitkät hiukset ja pidän naisellisista vaatteista. Ostin juuri kesäisen kukkamekon. Aikaisemmin hankin tyylikkään kesähatun ja sandaalit. Jos laitan ne kaikki kerralla ylleni -- mekon, hatun ja sandaalit -- näytän aivan feministiltä.

Olen feministi myös, koska minulla ei ole mitään miehiä vastaan. Miehet ovat kauniita sieluja siinä missä naisetkin, eikä ketään ihmistä saa kohdella huonosti.

Palstafeministin minusta tekee se, etteivät palstalla kirjoittavat ihmiset voi nähdä minua, sillä jos he näkisivät minut, he tietäisivät heti, että minä olen feministi. He tietäisivät sen siitä, ettei minulla ole omaa palstaa. Minulla on asunto-osakkeita.

🦄

• Anonyymi

Olen feministi, en tiedä mikä on palstafeministi. Olen myös mies.

• Anonyymi

Olen feministi ja käyn palstalla kirjoittelemassa, joten oletan olevani palstafeministi. En tosin tiedä miten palstafeministiys sen kummemmin minussa ilmenee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      37
      523
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68