Jos on sinkku

Anonyymi

Kannattaako seurustelua kaivata? Entä pitääkö asia unohtaa?

9

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanhempana sitä vähemmän kaipaa, mut ajattelee kuitenkin, et kiva olisi löytää mieleinen kumppani rinnalle, jonka kanssa on kiva olla. Mut enempi ajatuksena, et tulee jos on tullakseen. Antamisen iloa molemminpuolin, olisi ihanteellinen tila. Asenne hyvä olla oikeanlainen.

• Anonyymi

Miten sellaisen voi saada?

• Anonyymi

Ja osata elää sen oman asenteen kanssa. Aina on muutoksille tilaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sellaisen voi saada?

Tulee jos on tullakseen. Turha stressata asialla, johon itsellä on vain vähän vaikutuksia. Naisilla on enemmän vaikutus mahdollisuuksia, jos tunne on myönteinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee jos on tullakseen. Turha stressata asialla, johon itsellä on vain vähän vaikutuksia. Naisilla on enemmän vaikutus mahdollisuuksia, jos tunne on myönteinen.

Mä en hyväksy mahdollisuutta, että olisin ikuisesti sinkku!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän vaikutusmahikset oo naisilla ja miehillä samansorttiset.

• Anonyymi

Onko enemmän niitä, jotka ovat ikuisesti sinkkuja vai niitä, jotka löytävät jonkun?

• Anonyymi

Minä en ainakaan aio seurustella. Alan olla kohta miesvihaaja. Vaikka en haluaisi. Miksi kaikki ukot toljottaa niin kuin ei ois ikinä naista nähny. Ihan ku söis. Haluan sivistyneen ja kiltin miehen. Pedon omaan vuoteeseen öisin. Mutta en sialla tee mitään.

• Ei tarvitse unohtaa, mutta ei pidä myöskään olla mitään pakkomiellettä seurusteluun. Kun oikeasti ihmisen elämässä on paljon mielenkiintoisia yksityiskohtia, ja suurin osa niistä yksityiskohdista ei mitenkään liity seurustelu/parisuhde -käsitteeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      126
      1760
    2. 107
      1241
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      138
      1101
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1009
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      54
      920
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      130
      920
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      240
      888
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      76
      776
    9. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      178
      749
    10. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      56
      748
    Aihe