Mitä syötävää sun tekis mieli just nyt, muttei sulla sitä ole siinä heti saatavilla?
Mitä tekisi mieli
29
152
Vastaukset
- Anonyymi
Jäätelöä mutta en ottaisi kun pitää laihduttaa
- Anonyymi
Kunnon suolaiset ranskalaiset. Hirveä himo iski. Ehkä suolavajaus?
- Anonyymi
Ei nyt tulee mieleen sellaista, jota ei kotoa löytyisi. Kävi just eilen illalla kaupassa ja ei ole ilmeisesti ehtinyt vielä uusia mielitekoja herätä.
Mozzarella fingerit ja chilisoosi olis hyvää. Ei ole, syöty. 🤷🏼♂️
- Anonyymi
Olis muuten joo!
Anonyymi kirjoitti:
Olis muuten joo!
Olis, mutta mun projektille kevennys voi olla hyvä, että ne jäi kaupan pakasteeseen. :)
Mun heikkous on juustot. Voin syödä itseni norsuksi niillä. Makeat, leivokset yms. ei maita, mutta juustot. Lurps. :) '- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Olis, mutta mun projektille kevennys voi olla hyvä, että ne jäi kaupan pakasteeseen. :)
Mun heikkous on juustot. Voin syödä itseni norsuksi niillä. Makeat, leivokset yms. ei maita, mutta juustot. Lurps. :) 'Juustotikku! Sehän nyt ainakin on saatava! Mä pidän niistä kans mahdottomasti
Anonyymi kirjoitti:
Juustotikku! Sehän nyt ainakin on saatava! Mä pidän niistä kans mahdottomasti
Eeeii älä muistuta. :((
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Eeeii älä muistuta. :((
Kohtahan niitä on saatava :P
Norjalaiset munkit olisivat herkkua ; niitä ei minulla nyt ole.
- Anonyymi
No kunhan taas olet siellä
- Anonyymi
Mä taas niistä nunnista enemmän.
Anonyymi kirjoitti:
Mä taas niistä nunnista enemmän.
Minäkin tykkään rei'ällisistä enemmän. :)
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Minäkin tykkään rei'ällisistä enemmän. :)
Siis olet donitsi-ihmisiä, kun pidät reikämunkkiversioista?
Itseni tekee tänään mieli Panang Curry Chickeniä. Ostin sen ja syön kohta! Nam!;)Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Siis olet donitsi-ihmisiä, kun pidät reikämunkkiversioista?
Itseni tekee tänään mieli Panang Curry Chickeniä. Ostin sen ja syön kohta! Nam!;)En tykkää donitseista, mutta reikämunkit on jees. Kuuman kaakaon kanssa. 👍
Panang? Mitä se on?PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
En tykkää donitseista, mutta reikämunkit on jees. Kuuman kaakaon kanssa. 👍
Panang? Mitä se on?"Panang? Mitä se on?"
Panang Curry Chicken on KitchenJoyn valmis-thai-ruoka. Hyvin maustettu. Älä osta sitä halvempaa merkkiä, joka ei ole niin hyvä kuin kalliimpi. Minä syön joka viikko ainakin yhden Panang Curry Chickenin. Minun pakastekaappi namiani! :)Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
"Panang? Mitä se on?"
Panang Curry Chicken on KitchenJoyn valmis-thai-ruoka. Hyvin maustettu. Älä osta sitä halvempaa merkkiä, joka ei ole niin hyvä kuin kalliimpi. Minä syön joka viikko ainakin yhden Panang Curry Chickenin. Minun pakastekaappi namiani! :)Aa, ne on niitä pahvirasiaan pakattuja pakasteruokia? Niitä on eri makuisia ja eri värisiä pakkauksia?
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Aa, ne on niitä pahvirasiaan pakattuja pakasteruokia? Niitä on eri makuisia ja eri värisiä pakkauksia?
Juuri niin eri makuisia ja värisiä pakkauskuutioita. Hyviä iltoja, sillä itse lopettelen tämän päivän osalta tähän! Nähdään! :)
- Anonyymi
Norjalaisia munkkeja saa Turust. Olet Pinko siis käyny Turus.
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Juuri niin eri makuisia ja värisiä pakkauskuutioita. Hyviä iltoja, sillä itse lopettelen tämän päivän osalta tähän! Nähdään! :)
Iltoja sullekin. :)
Itselläkin aina jäätelö. Siksi minä en osta jäätelöä juuri koskaan.
- Anonyymi
Kermavaahtoa, yksi mansikka päälle tarjoiltuna nännin päältä.
Jälkiruuaksi yksi kunnon pusu ja yhteinen suihku.
AV - Anonyymi
Possunpiffi ja päälle sitruunaa ja punkkukastiketta. Äsken lähti nälkä mutta tuli uudestaan rimputtelemaan ovikelloa. Vielä ehtisi kauppaan.. ei jaxa. Suklaamoussea pieni ämpäri, nam. Jäätelöäkin, suolainen kinuski... ei jaxa. - cu-
- Anonyymi
Olen dieetillä, niin miestä (hän) voisin maistaa. Siitä ei tässä iässä enää liho.
- Anonyymi
Chiliviinietikka sipsejä. Niitä tiettyjä (ehkä Estrella pikkupusseja) valmistettiin vain vähän aikaa, eikä niitä ole ollut ainakaan kolmeen vuoteen enää saatavilla. Popparitkin kävisi, muttei ole niitäkään. Ja oliivitkin loppui...
Kaiken enämpi mun alvaria tekee mieli herkkupalvigryynimakkaroi, herkkusavupekolia ja herkkumuussii, Sit jälkkäriks herkkujätskii ja herkkuhilloo. 👻
Mä oon kesällä heikkona vesimeloniin. Sitä menee varmaan 30 - 40 kiloa kesässä. Hyvä helle hedelmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514