Mitä tekisi mieli

Anonyymi

Mitä syötävää sun tekis mieli just nyt, muttei sulla sitä ole siinä heti saatavilla?

29

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jäätelöä mutta en ottaisi kun pitää laihduttaa

    • Anonyymi

      Kunnon suolaiset ranskalaiset. Hirveä himo iski. Ehkä suolavajaus?

    • Anonyymi

      Ei nyt tulee mieleen sellaista, jota ei kotoa löytyisi. Kävi just eilen illalla kaupassa ja ei ole ilmeisesti ehtinyt vielä uusia mielitekoja herätä.

    • Mozzarella fingerit ja chilisoosi olis hyvää. Ei ole, syöty. 🤷🏼‍♂️

      • Anonyymi

        Olis muuten joo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis muuten joo!

        Olis, mutta mun projektille kevennys voi olla hyvä, että ne jäi kaupan pakasteeseen. :)

        Mun heikkous on juustot. Voin syödä itseni norsuksi niillä. Makeat, leivokset yms. ei maita, mutta juustot. Lurps. :) '


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Olis, mutta mun projektille kevennys voi olla hyvä, että ne jäi kaupan pakasteeseen. :)

        Mun heikkous on juustot. Voin syödä itseni norsuksi niillä. Makeat, leivokset yms. ei maita, mutta juustot. Lurps. :) '

        Juustotikku! Sehän nyt ainakin on saatava! Mä pidän niistä kans mahdottomasti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juustotikku! Sehän nyt ainakin on saatava! Mä pidän niistä kans mahdottomasti

        Eeeii älä muistuta. :((


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Eeeii älä muistuta. :((

        Kohtahan niitä on saatava :P


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohtahan niitä on saatava :P

        Hys hys. :)


    • Norjalaiset munkit olisivat herkkua ; niitä ei minulla nyt ole.

      • Anonyymi

        No kunhan taas olet siellä


      • Anonyymi

        Mä taas niistä nunnista enemmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas niistä nunnista enemmän.

        Minäkin tykkään rei'ällisistä enemmän. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Minäkin tykkään rei'ällisistä enemmän. :)

        Siis olet donitsi-ihmisiä, kun pidät reikämunkkiversioista?

        Itseni tekee tänään mieli Panang Curry Chickeniä. Ostin sen ja syön kohta! Nam!;)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Siis olet donitsi-ihmisiä, kun pidät reikämunkkiversioista?

        Itseni tekee tänään mieli Panang Curry Chickeniä. Ostin sen ja syön kohta! Nam!;)

        En tykkää donitseista, mutta reikämunkit on jees. Kuuman kaakaon kanssa. 👍

        Panang? Mitä se on?


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En tykkää donitseista, mutta reikämunkit on jees. Kuuman kaakaon kanssa. 👍

        Panang? Mitä se on?

        "Panang? Mitä se on?"

        Panang Curry Chicken on KitchenJoyn valmis-thai-ruoka. Hyvin maustettu. Älä osta sitä halvempaa merkkiä, joka ei ole niin hyvä kuin kalliimpi. Minä syön joka viikko ainakin yhden Panang Curry Chickenin. Minun pakastekaappi namiani! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        "Panang? Mitä se on?"

        Panang Curry Chicken on KitchenJoyn valmis-thai-ruoka. Hyvin maustettu. Älä osta sitä halvempaa merkkiä, joka ei ole niin hyvä kuin kalliimpi. Minä syön joka viikko ainakin yhden Panang Curry Chickenin. Minun pakastekaappi namiani! :)

        Aa, ne on niitä pahvirasiaan pakattuja pakasteruokia? Niitä on eri makuisia ja eri värisiä pakkauksia?


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Aa, ne on niitä pahvirasiaan pakattuja pakasteruokia? Niitä on eri makuisia ja eri värisiä pakkauksia?

        Juuri niin eri makuisia ja värisiä pakkauskuutioita. Hyviä iltoja, sillä itse lopettelen tämän päivän osalta tähän! Nähdään! :)


      • Anonyymi

        Norjalaisia munkkeja saa Turust. Olet Pinko siis käyny Turus.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Juuri niin eri makuisia ja värisiä pakkauskuutioita. Hyviä iltoja, sillä itse lopettelen tämän päivän osalta tähän! Nähdään! :)

        Iltoja sullekin. :)


    • Itselläkin aina jäätelö. Siksi minä en osta jäätelöä juuri koskaan.

    • Anonyymi

      Kermavaahtoa, yksi mansikka päälle tarjoiltuna nännin päältä.
      Jälkiruuaksi yksi kunnon pusu ja yhteinen suihku.

      AV

    • Anonyymi

      Possunpiffi ja päälle sitruunaa ja punkkukastiketta. Äsken lähti nälkä mutta tuli uudestaan rimputtelemaan ovikelloa. Vielä ehtisi kauppaan.. ei jaxa. Suklaamoussea pieni ämpäri, nam. Jäätelöäkin, suolainen kinuski... ei jaxa. - cu-

    • Anonyymi

      Olen dieetillä, niin miestä (hän) voisin maistaa. Siitä ei tässä iässä enää liho.

    • Anonyymi

      Chiliviinietikka sipsejä. Niitä tiettyjä (ehkä Estrella pikkupusseja) valmistettiin vain vähän aikaa, eikä niitä ole ollut ainakaan kolmeen vuoteen enää saatavilla. Popparitkin kävisi, muttei ole niitäkään. Ja oliivitkin loppui...

    • Kaiken enämpi mun alvaria tekee mieli herkkupalvigryynimakkaroi, herkkusavupekolia ja herkkumuussii, Sit jälkkäriks herkkujätskii ja herkkuhilloo. 👻

    • Mä oon kesällä heikkona vesimeloniin. Sitä menee varmaan 30 - 40 kiloa kesässä. Hyvä helle hedelmä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe