Mitä tekisi mieli

Anonyymi

Mitä syötävää sun tekis mieli just nyt, muttei sulla sitä ole siinä heti saatavilla?

29

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jäätelöä mutta en ottaisi kun pitää laihduttaa

    • Anonyymi

      Kunnon suolaiset ranskalaiset. Hirveä himo iski. Ehkä suolavajaus?

    • Anonyymi

      Ei nyt tulee mieleen sellaista, jota ei kotoa löytyisi. Kävi just eilen illalla kaupassa ja ei ole ilmeisesti ehtinyt vielä uusia mielitekoja herätä.

    • Mozzarella fingerit ja chilisoosi olis hyvää. Ei ole, syöty. 🤷🏼‍♂️

      • Anonyymi

        Olis muuten joo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis muuten joo!

        Olis, mutta mun projektille kevennys voi olla hyvä, että ne jäi kaupan pakasteeseen. :)

        Mun heikkous on juustot. Voin syödä itseni norsuksi niillä. Makeat, leivokset yms. ei maita, mutta juustot. Lurps. :) '


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Olis, mutta mun projektille kevennys voi olla hyvä, että ne jäi kaupan pakasteeseen. :)

        Mun heikkous on juustot. Voin syödä itseni norsuksi niillä. Makeat, leivokset yms. ei maita, mutta juustot. Lurps. :) '

        Juustotikku! Sehän nyt ainakin on saatava! Mä pidän niistä kans mahdottomasti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juustotikku! Sehän nyt ainakin on saatava! Mä pidän niistä kans mahdottomasti

        Eeeii älä muistuta. :((


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Eeeii älä muistuta. :((

        Kohtahan niitä on saatava :P


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kohtahan niitä on saatava :P

        Hys hys. :)


    • Norjalaiset munkit olisivat herkkua ; niitä ei minulla nyt ole.

      • Anonyymi

        No kunhan taas olet siellä


      • Anonyymi

        Mä taas niistä nunnista enemmän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas niistä nunnista enemmän.

        Minäkin tykkään rei'ällisistä enemmän. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Minäkin tykkään rei'ällisistä enemmän. :)

        Siis olet donitsi-ihmisiä, kun pidät reikämunkkiversioista?

        Itseni tekee tänään mieli Panang Curry Chickeniä. Ostin sen ja syön kohta! Nam!;)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Siis olet donitsi-ihmisiä, kun pidät reikämunkkiversioista?

        Itseni tekee tänään mieli Panang Curry Chickeniä. Ostin sen ja syön kohta! Nam!;)

        En tykkää donitseista, mutta reikämunkit on jees. Kuuman kaakaon kanssa. 👍

        Panang? Mitä se on?


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En tykkää donitseista, mutta reikämunkit on jees. Kuuman kaakaon kanssa. 👍

        Panang? Mitä se on?

        "Panang? Mitä se on?"

        Panang Curry Chicken on KitchenJoyn valmis-thai-ruoka. Hyvin maustettu. Älä osta sitä halvempaa merkkiä, joka ei ole niin hyvä kuin kalliimpi. Minä syön joka viikko ainakin yhden Panang Curry Chickenin. Minun pakastekaappi namiani! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        "Panang? Mitä se on?"

        Panang Curry Chicken on KitchenJoyn valmis-thai-ruoka. Hyvin maustettu. Älä osta sitä halvempaa merkkiä, joka ei ole niin hyvä kuin kalliimpi. Minä syön joka viikko ainakin yhden Panang Curry Chickenin. Minun pakastekaappi namiani! :)

        Aa, ne on niitä pahvirasiaan pakattuja pakasteruokia? Niitä on eri makuisia ja eri värisiä pakkauksia?


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Aa, ne on niitä pahvirasiaan pakattuja pakasteruokia? Niitä on eri makuisia ja eri värisiä pakkauksia?

        Juuri niin eri makuisia ja värisiä pakkauskuutioita. Hyviä iltoja, sillä itse lopettelen tämän päivän osalta tähän! Nähdään! :)


      • Anonyymi

        Norjalaisia munkkeja saa Turust. Olet Pinko siis käyny Turus.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Juuri niin eri makuisia ja värisiä pakkauskuutioita. Hyviä iltoja, sillä itse lopettelen tämän päivän osalta tähän! Nähdään! :)

        Iltoja sullekin. :)


    • Itselläkin aina jäätelö. Siksi minä en osta jäätelöä juuri koskaan.

    • Anonyymi

      Kermavaahtoa, yksi mansikka päälle tarjoiltuna nännin päältä.
      Jälkiruuaksi yksi kunnon pusu ja yhteinen suihku.

      AV

    • Anonyymi

      Possunpiffi ja päälle sitruunaa ja punkkukastiketta. Äsken lähti nälkä mutta tuli uudestaan rimputtelemaan ovikelloa. Vielä ehtisi kauppaan.. ei jaxa. Suklaamoussea pieni ämpäri, nam. Jäätelöäkin, suolainen kinuski... ei jaxa. - cu-

    • Anonyymi

      Olen dieetillä, niin miestä (hän) voisin maistaa. Siitä ei tässä iässä enää liho.

    • Anonyymi

      Chiliviinietikka sipsejä. Niitä tiettyjä (ehkä Estrella pikkupusseja) valmistettiin vain vähän aikaa, eikä niitä ole ollut ainakaan kolmeen vuoteen enää saatavilla. Popparitkin kävisi, muttei ole niitäkään. Ja oliivitkin loppui...

    • Kaiken enämpi mun alvaria tekee mieli herkkupalvigryynimakkaroi, herkkusavupekolia ja herkkumuussii, Sit jälkkäriks herkkujätskii ja herkkuhilloo. 👻

    • Mä oon kesällä heikkona vesimeloniin. Sitä menee varmaan 30 - 40 kiloa kesässä. Hyvä helle hedelmä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe