Nainen joka ei osaa kokata

Anonyymi

On huono nainen. Minä veisin naisen treffeillä kokkaamaan että tietää sitten osaako se kokata. Katsoin sinkkuillallinen ohjelmaa niin tuo nainen ei osaa kokata ollenkaan. Ei lue ohjeita miten tehdään niin meni pieleen.

61

187

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhh ... toteisin, että antaa niiden treffien olla. Olen erinomainen kokki ja leipoja, mutta en todellakaan kokkaa edes teevettä ihmiselle, joka sitä vaatisi.

    • Nälkä opettaa kokkaamaan. Minä muutin yksin asumaan juuri 18 täytettyäni ja en osannu oikeestaan mitään. Äiti oli passannut, mutta kyllä sitä sitten oppi kun vatta kurni ja teki mieli ruokaa. :D

      Äiti sanoi mulle lähteissäni kotoa, että kuinkahan tossakin käy.. Ei vissiin ollu kauheasti luottavainen. Nyt syö mun tekemiä ruokia naama marrissa kuten isäkin, jukolauta kun on hyvää, saako ottaa lisää. :)

    • Anonyymi

      Kokkaan itselleni, en miehelle.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Pääosin myös kokaan sitä, mitä itse haluan syödä. Jos ei miehelle kelpaa niin tehköön jotain muuta itselleen.


    • Tosi tärkeää että kumppania ruoka kiinnostaa.

      Jos big mac tai kinkku ananas pizza on käsitys huippu hyvästä ruuasta niin olemme aika kaukana toisistamme. 😐

      • Anonyymi

        Osa ihmisistä syö elääkseen ja toiset elävät syödäkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa ihmisistä syö elääkseen ja toiset elävät syödäkseen.

        Se on aivan yhtä hyvä peruste elää kuin mikä tahansa muukin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osa ihmisistä syö elääkseen ja toiset elävät syödäkseen.

        Eräs kaveri tilasi aina ulkona syötäessä jauhelihapitsan. Eivät kaikki yksinkertaisesti välitä hyvästä ruoasta, mutta jokin tolkku sentään mielikuvituksettomuudessakin.

        Kyllähän jotkut elävät roiskeläpillä ja HK:n Sinistä syömällä kylmänä suoraan paketista, mutta itse tykkään hyvästä ruoasta ja kun sitä ei kukaan minulle tee, niin opettelin tekemään itse. Meitä on moneksi.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Eräs kaveri tilasi aina ulkona syötäessä jauhelihapitsan. Eivät kaikki yksinkertaisesti välitä hyvästä ruoasta, mutta jokin tolkku sentään mielikuvituksettomuudessakin.

        Kyllähän jotkut elävät roiskeläpillä ja HK:n Sinistä syömällä kylmänä suoraan paketista, mutta itse tykkään hyvästä ruoasta ja kun sitä ei kukaan minulle tee, niin opettelin tekemään itse. Meitä on moneksi.

        Miksi sinua haittaisi mitä se toinen osapuoli syö? Mun puolestani mies saa syödä vaikka pelkkiä jäisiä ranskalaisia. Ei se minun elämääni muuta. Mä kokaan edelleen sitä mistä itse tykkään ja toinen syököön mitä itse tahtoo. Mulla ei ole mitään pakottavaa tarvetta jollekin yhteisille kokkailuhetkille, vaikka ne ihan kivoja ovatkin,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osa ihmisistä syö elääkseen ja toiset elävät syödäkseen.

        Toisaalta mä en kelpais tosi hifi naiselle. Mut toi hifistelykin voi mennä yli.

        Kerran tuli ohjelma tyypistä joka kiersi maailman parhaita ravintoloita.

        Elämä oli ihan pilalla kun hänelle tarjottiin 15 sekunttia liikaa keitettyjä viiriäisen munia.

        Aika vastenmielinen snobi oli..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinua haittaisi mitä se toinen osapuoli syö? Mun puolestani mies saa syödä vaikka pelkkiä jäisiä ranskalaisia. Ei se minun elämääni muuta. Mä kokaan edelleen sitä mistä itse tykkään ja toinen syököön mitä itse tahtoo. Mulla ei ole mitään pakottavaa tarvetta jollekin yhteisille kokkailuhetkille, vaikka ne ihan kivoja ovatkin,

        Lisään ... kaikki siis täysin ok, kunhan minua ei yritetä pakottaa johonkin. Mikään ei käske syödä samaa ruokaa, onhan ihmisillä allergioitakin.


      • Kollimaattori kirjoitti:

        Eräs kaveri tilasi aina ulkona syötäessä jauhelihapitsan. Eivät kaikki yksinkertaisesti välitä hyvästä ruoasta, mutta jokin tolkku sentään mielikuvituksettomuudessakin.

        Kyllähän jotkut elävät roiskeläpillä ja HK:n Sinistä syömällä kylmänä suoraan paketista, mutta itse tykkään hyvästä ruoasta ja kun sitä ei kukaan minulle tee, niin opettelin tekemään itse. Meitä on moneksi.

        Sama juttu täällä. Ystävä oli ex kokki joka opetti että ei tää Nasan raketin rakentamista ole. 😐


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinua haittaisi mitä se toinen osapuoli syö? Mun puolestani mies saa syödä vaikka pelkkiä jäisiä ranskalaisia. Ei se minun elämääni muuta. Mä kokaan edelleen sitä mistä itse tykkään ja toinen syököön mitä itse tahtoo. Mulla ei ole mitään pakottavaa tarvetta jollekin yhteisille kokkailuhetkille, vaikka ne ihan kivoja ovatkin,

        Mä taas koen että ruoka vois olla yhteinen hyvä intohimo..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinua haittaisi mitä se toinen osapuoli syö? Mun puolestani mies saa syödä vaikka pelkkiä jäisiä ranskalaisia. Ei se minun elämääni muuta. Mä kokaan edelleen sitä mistä itse tykkään ja toinen syököön mitä itse tahtoo. Mulla ei ole mitään pakottavaa tarvetta jollekin yhteisille kokkailuhetkille, vaikka ne ihan kivoja ovatkin,

        Oletko syönytn ärrinmurrinpuuroa? Älä välitä, niin käy aina välillä kaikille. ; )


      • Timmyy kirjoitti:

        Sama juttu täällä. Ystävä oli ex kokki joka opetti että ei tää Nasan raketin rakentamista ole. 😐

        "Palohälyttimen rääkäisy ei saa toimia paistomittarina."


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Oletko syönytn ärrinmurrinpuuroa? Älä välitä, niin käy aina välillä kaikille. ; )

        En, vaan ihmettelen vilpittömästi mitä väliä toisen syömisillä on. On ihmisillä tosiaan allergioitakin. Ei kai se nyt tarkoita, että toisenkin ruokavaliosta se allergeeni pois?


      • Kollimaattori kirjoitti:

        "Palohälyttimen rääkäisy ei saa toimia paistomittarina."

        Heh. 😃


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Mä taas koen että ruoka vois olla yhteinen hyvä intohimo..

        Mulle ruokavalio tai kiinnostus ruokaan taas on siellä ihan viimeisten valintakriteerin tasolla. Sama ruokavalio ja kiinnostus kokkaamiseen ei oikein pelastaisi mitään huonoa piirrettä. Olen ollut parisuhteessa sekä sellaisen kanssa, joka rakasti kokata ja sellaisen kanssa, jolle oli lähes yhdentekevää mitä hän syö. Eipä tuo asia mitään muuttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinua haittaisi mitä se toinen osapuoli syö? Mun puolestani mies saa syödä vaikka pelkkiä jäisiä ranskalaisia. Ei se minun elämääni muuta. Mä kokaan edelleen sitä mistä itse tykkään ja toinen syököön mitä itse tahtoo. Mulla ei ole mitään pakottavaa tarvetta jollekin yhteisille kokkailuhetkille, vaikka ne ihan kivoja ovatkin,

        Tällä palstalla todella törmää hämmentävän usein ajatukseen, että sama ruokavalio olisi jotenkin valtavan oleellinen osa parisuhdetta.Mäkin olen ihmetellyt usein tota ajatusta. Mikä se ajatus siinä taustalla on? Liittyykö se rahaan ja talouteen? Vai terveyteen? Vai kontrolloinnin tarpeeseen? Saman pöydän ääressähän voi mainiosti syödä eri ruokiakin. Sen mä ymmärrän, ettei jaksa joka päivä kokata useampaa lajia ruokaa. Sitä joko syö mitä on tehty tai laittaa itse itselleen. Mutta mikä ihmeen pakottava pakko on syödä samaa ruokaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällä palstalla todella törmää hämmentävän usein ajatukseen, että sama ruokavalio olisi jotenkin valtavan oleellinen osa parisuhdetta.Mäkin olen ihmetellyt usein tota ajatusta. Mikä se ajatus siinä taustalla on? Liittyykö se rahaan ja talouteen? Vai terveyteen? Vai kontrolloinnin tarpeeseen? Saman pöydän ääressähän voi mainiosti syödä eri ruokiakin. Sen mä ymmärrän, ettei jaksa joka päivä kokata useampaa lajia ruokaa. Sitä joko syö mitä on tehty tai laittaa itse itselleen. Mutta mikä ihmeen pakottava pakko on syödä samaa ruokaa?

        Mua ahistaa ajatus että pitäisi elää ihmisen kanssa joka ei ruuasta tajua tuon taivaallista. Pyydän tuomaan basilikaa niin tuo tilliä. Sanoen että samanlaisia yrttejä ovat molemmat.

        Tai että en saa minkäänlaista arvostusta vaikka olisin laittanut 4 h ehtoon dinneriä. Puolisolle ihan sama vaikka olisin tehnyt jauheliha makarooni mössöä. Turhauttavaa.

        Mun mielestä dinner on päivän kohokohta. Eikä se oikein toimi että syödään mitä sattuu ja milloin sattuu.

        Keittiön ääreen koko ruokakunta nauttimaan ja puhumaan päivän asiat pinoon. Eikä tod haittaa vaikka ruuastakin pari sanaa vaihdetaan. Mut tärkeintä on yhdessä olo.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Mua ahistaa ajatus että pitäisi elää ihmisen kanssa joka ei ruuasta tajua tuon taivaallista. Pyydän tuomaan basilikaa niin tuo tilliä. Sanoen että samanlaisia yrttejä ovat molemmat.

        Tai että en saa minkäänlaista arvostusta vaikka olisin laittanut 4 h ehtoon dinneriä. Puolisolle ihan sama vaikka olisin tehnyt jauheliha makarooni mössöä. Turhauttavaa.

        Mun mielestä dinner on päivän kohokohta. Eikä se oikein toimi että syödään mitä sattuu ja milloin sattuu.

        Keittiön ääreen koko ruokakunta nauttimaan ja puhumaan päivän asiat pinoon. Eikä tod haittaa vaikka ruuastakin pari sanaa vaihdetaan. Mut tärkeintä on yhdessä olo.

        Eli ihminen, joka ei tykkää samasta ruuasta kun sinä, ei ymmärrä mitään ruuasta? Maailmassa lienee sitten lopulta aika vähän ihmisiä, jotka tajuaa mitään ruuasta. Osaatko sä tuoda mulle lipstikkaa kun pyydän tai iisoppia ja jos ranskalaista rakuunaa, niin ethän vaan tuo venäläistä rakuunaa?

        Olin just siskon mökillä pari päivää. Onhan se hienoa, että mies kokkaa kesälomallaan, mutta kyllä mulla menis sellaseen jokapäiväseen säätämiseen hermo. Haluaisin välillä normaaliakin ruokaa, iänikusen grillaamisen sijaan ja niitä pihvejä tulis viikossa korvista ulos.

        Ei kukaan estä syömästä samaan aikaan. Kyllä se pöytä kestää pari lautasta eri sisällöillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli ihminen, joka ei tykkää samasta ruuasta kun sinä, ei ymmärrä mitään ruuasta? Maailmassa lienee sitten lopulta aika vähän ihmisiä, jotka tajuaa mitään ruuasta. Osaatko sä tuoda mulle lipstikkaa kun pyydän tai iisoppia ja jos ranskalaista rakuunaa, niin ethän vaan tuo venäläistä rakuunaa?

        Olin just siskon mökillä pari päivää. Onhan se hienoa, että mies kokkaa kesälomallaan, mutta kyllä mulla menis sellaseen jokapäiväseen säätämiseen hermo. Haluaisin välillä normaaliakin ruokaa, iänikusen grillaamisen sijaan ja niitä pihvejä tulis viikossa korvista ulos.

        Ei kukaan estä syömästä samaan aikaan. Kyllä se pöytä kestää pari lautasta eri sisällöillä.

        Kun useampi ruoka niin laatu laskee. Ei paljoa pareja tunteja haudutella. Sit se on luokkaa spaghettia ja ketsuppia tai roiskeläppää.

        No joo. Tärkeintä on yhdessä olo.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Kun useampi ruoka niin laatu laskee. Ei paljoa pareja tunteja haudutella. Sit se on luokkaa spaghettia ja ketsuppia tai roiskeläppää.

        No joo. Tärkeintä on yhdessä olo.

        Harhaluuloja, vain onko sulla vain yksi pata, jossa hauduttaa? Kyllä mulla ainakin leivinuuniin mahtuu tarvittaessa vaikka kolme eri ruokaa hautumaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harhaluuloja, vain onko sulla vain yksi pata, jossa hauduttaa? Kyllä mulla ainakin leivinuuniin mahtuu tarvittaessa vaikka kolme eri ruokaa hautumaan.

        Good for you. Mulla ei ko mahdollisuuksia ole.

        Tänään tein burgereita. Ei enää pal heset ja mäkit kiinnosta. Mä oon keskitasoa, mut aina on kiva kun oppii lisää.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Kun useampi ruoka niin laatu laskee. Ei paljoa pareja tunteja haudutella. Sit se on luokkaa spaghettia ja ketsuppia tai roiskeläppää.

        No joo. Tärkeintä on yhdessä olo.

        Ei kai nyt joka ruokaa tarvii tuntitolkulla hauduttaa? Karseeta energiantuhlausta, jos ei samalla voi sitten ees useampaa ruokaa samalla kertaa.

        Mä tykkään mm. wokkiruuista ja pastoista, jotka tulee valmiiksi ihan muutamissa minuuteissa.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Good for you. Mulla ei ko mahdollisuuksia ole.

        Tänään tein burgereita. Ei enää pal heset ja mäkit kiinnosta. Mä oon keskitasoa, mut aina on kiva kun oppii lisää.

        En mä tuolla kesällä ruokaa laita. Talvella kyllä, kun sillä muutenkin lämmitetään. Lämmön hyötykäyttöä niin ei tarvii sähköuunia lämmitellä.

        Mä tein tänään pekoni-herkkusienipastaa. Mäkissä en ole tainnut ikinä käydä, Hesessä viimeksi vuosi-pari sitten uutena vuotena muksun kanssa.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Good for you. Mulla ei ko mahdollisuuksia ole.

        Tänään tein burgereita. Ei enää pal heset ja mäkit kiinnosta. Mä oon keskitasoa, mut aina on kiva kun oppii lisää.

        Kyllä mulla muuten sähkouuniinkin mahtuu tarvittaessa pari astiallista hautumaan ja sähkölevyjähän on se neljä, kutennkai suht tavallista on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai nyt joka ruokaa tarvii tuntitolkulla hauduttaa? Karseeta energiantuhlausta, jos ei samalla voi sitten ees useampaa ruokaa samalla kertaa.

        Mä tykkään mm. wokkiruuista ja pastoista, jotka tulee valmiiksi ihan muutamissa minuuteissa.

        Välttämättä kaikilla ei taidot riitä että tekee kahta ruokaa samaan aikaan. Yhdessäkin tarpeeksi.

        Pastat tulee joo nopeesti. Tosin omaa versioo bolognesesta tykkään tunnin verran levyllä pitää.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Välttämättä kaikilla ei taidot riitä että tekee kahta ruokaa samaan aikaan. Yhdessäkin tarpeeksi.

        Pastat tulee joo nopeesti. Tosin omaa versioo bolognesesta tykkään tunnin verran levyllä pitää.

        Jaa, en tiedä mitä ihme taitoja siihen tarvii. Samassa se kaks ruokaa tulee kuin yksikin. Itellä on uunissa aika usein pari ruokaa, ihan energiansäästön vuoksi. Tai sitten laitan ruokaa ja paistan leivän samalla.

        Vaan musta on kohtuutonta olettaa toisen kokkaavan kaksi eri ruokaa. Siksipä toinen joko syö mitä on tehty tai kokkaa itse jotain muuta. En kuitenkaan ikinä vaatisi toista syömään samaa. Teen sellasta, josta ite tykkään ja toinen syö tai on syömättä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mulla muuten sähkouuniinkin mahtuu tarvittaessa pari astiallista hautumaan ja sähkölevyjähän on se neljä, kutennkai suht tavallista on.

        Juu.

        Mut kyl useamman ruuan laittaminen vaikeampaa on. Esim että ongelmat kertaantuu kun useaa laitat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, en tiedä mitä ihme taitoja siihen tarvii. Samassa se kaks ruokaa tulee kuin yksikin. Itellä on uunissa aika usein pari ruokaa, ihan energiansäästön vuoksi. Tai sitten laitan ruokaa ja paistan leivän samalla.

        Vaan musta on kohtuutonta olettaa toisen kokkaavan kaksi eri ruokaa. Siksipä toinen joko syö mitä on tehty tai kokkaa itse jotain muuta. En kuitenkaan ikinä vaatisi toista syömään samaa. Teen sellasta, josta ite tykkään ja toinen syö tai on syömättä.

        Ihan hyvä motto.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Juu.

        Mut kyl useamman ruuan laittaminen vaikeampaa on. Esim että ongelmat kertaantuu kun useaa laitat.

        No en ole sellasta huomannut. Jos kauan aikoo muutenkin hauduttaa niin mikä niitä pakottaa tasan yhtä aikaa vääntämään. Viimeksi tein ensin mureketaikinan, sitten lohilaatikon uunikuntoon ja sitten murekkeen paistokuntoon ja kasvikset viereen.


      • Timmyy kirjoitti:

        Ihan hyvä motto.

        Siis toi että syö tai laittaa itse parempaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en ole sellasta huomannut. Jos kauan aikoo muutenkin hauduttaa niin mikä niitä pakottaa tasan yhtä aikaa vääntämään. Viimeksi tein ensin mureketaikinan, sitten lohilaatikon uunikuntoon ja sitten murekkeen paistokuntoon ja kasvikset viereen.

        Tää ruuassa on kiva. Se herättää intohimoa ja siitä on kiva keskustella.

        Samaa intohimoista keskustelua toivon suomalaisiin ruokapöytiin, ja nautitaan ruuasta, ei vain siirretä nälkää viisi tuntia eteenpäin.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Tää ruuassa on kiva. Se herättää intohimoa ja siitä on kiva keskustella.

        Samaa intohimoista keskustelua toivon suomalaisiin ruokapöytiin, ja nautitaan ruuasta, ei vain siirretä nälkää viisi tuntia eteenpäin.

        Itelleni ruoka on lähinnä polttoaine. Teen kun tarvitaan, mutta harvemmin siihen sen suurempia intohimoja vuodatan. Juhlapyhinä jaksaa vähän enemmän panostaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itelleni ruoka on lähinnä polttoaine. Teen kun tarvitaan, mutta harvemmin siihen sen suurempia intohimoja vuodatan. Juhlapyhinä jaksaa vähän enemmän panostaa.

        Kyllä sä osaat, vähättelet vaan.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Kyllä sä osaat, vähättelet vaan.

        Osaan mitä? Laittaa ruokaako? No niin osaankin, vaan ei se musta kovin kivaa puuhaa ole. Jotain mikä on pakko tehdä, jos aikoo syödä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osaan mitä? Laittaa ruokaako? No niin osaankin, vaan ei se musta kovin kivaa puuhaa ole. Jotain mikä on pakko tehdä, jos aikoo syödä.

        Niin, voi sitä tuohonkin turtua. Mulla taas vaihe jossa kiva oppia uutta. Mä laskin että mulla on 20 - 25 ruokaa jota laitan. Mut laajentaa pitäis..


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Niin, voi sitä tuohonkin turtua. Mulla taas vaihe jossa kiva oppia uutta. Mä laskin että mulla on 20 - 25 ruokaa jota laitan. Mut laajentaa pitäis..

        Olihan ruuanlaitto ihan kivaa, joskus muksuna kun opetteli. Nykyään siihen itse laittoon ei kauheasti tule ylimääräistä aikaa uhrattua. Melkein kaikki menee pitkälti rutiinilla. Harvemmin tulee sellanenkaan tunne, että jotakin ruokaa erityisesti haluaisi. Mulle on aikalailla se ja sama, mutta muksulle yrittää laittaa monipuolisesti, että oppii eri makuja. Yksinäni voisin vaikka syödä jotain lämpimiä leipiä lopun ikääni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olihan ruuanlaitto ihan kivaa, joskus muksuna kun opetteli. Nykyään siihen itse laittoon ei kauheasti tule ylimääräistä aikaa uhrattua. Melkein kaikki menee pitkälti rutiinilla. Harvemmin tulee sellanenkaan tunne, että jotakin ruokaa erityisesti haluaisi. Mulle on aikalailla se ja sama, mutta muksulle yrittää laittaa monipuolisesti, että oppii eri makuja. Yksinäni voisin vaikka syödä jotain lämpimiä leipiä lopun ikääni.

        Laajenna resepti reviiriä niin sillä kiinnostusta takaisin?!


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Laajenna resepti reviiriä niin sillä kiinnostusta takaisin?!

        No se nyt olis aika vaikeeta mitään erityisen uutta enää keksiä. Pitäis alkaa kokata jotain afrikkalaista ja ainekset olis kiven alla. Enkä tiedä mahtaako rehellisesti sanoen niin paljoa kiinnostaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se nyt olis aika vaikeeta mitään erityisen uutta enää keksiä. Pitäis alkaa kokata jotain afrikkalaista ja ainekset olis kiven alla. Enkä tiedä mahtaako rehellisesti sanoen niin paljoa kiinnostaa.

        Juu.

        Huomenna Snitsel ranuilla. Bearnaisella gratinoin annoksen. Kunnon äijä annos.

        Hyvät yöt.


      • Anonyymi
        Timmyy kirjoitti:

        Juu.

        Huomenna Snitsel ranuilla. Bearnaisella gratinoin annoksen. Kunnon äijä annos.

        Hyvät yöt.

        Nam. Mitä juomaa herkkujen kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nam. Mitä juomaa herkkujen kanssa?

        Kylmä olut. Fiilis oli kuin Itävaltalaisessa rinne ravintolassa. Tosin en oo Austriassa kertaakaan käynyt. 😄


    • Anonyymi

      Ei ole. Itse olet huono, kun nimittelet.

    • Nykyään saa niin paljon valmiina, ettei yksin tai kaksin asuvana kannata hirveesti ite väkertää. Eri asia on kun on perhe ja voi tehdä isomman satsin kerralla. tietenkään mitään hampurilaisia ei kannata syödä. Mä kävin ruotsissa, ja vaikka Burger King on hyvä, niin kolmantena päivänä alko jo pahemmin tökkiin. Tuntu tosi hyvältä jo saada paluumatkalla laivalla kunnon kotiruokaa.

      • Paras on sellainen sekaruokavalio, missä osa on prosessoitua ja osa itse raaka-aineista väsättyä.

        Pesee, keittää tahi paistaa perunat, mutta ostaa valmiit possupaistilihat, eikä lähde kirveellä lahtaamaan karjua parvekkeella. Mitähän naapuritkin sanoisivat?


    • Anonyymi

      Ei käy! Ei sellaisille!

    • Anonyymi

      "veisin naisen treffeillä kokkaamaan"

      😂😂😂😂🙄🧐👎👎👎👎

      Kuinka monella kokkitreffeillä olet käynyt?

      - Sheena

    • Anonyymi

      Viskaisin letut ilmaan ja suuttuisin!

    • Anonyymi

      Täyttä roskaa, ei merkkaa mulle mitään mitä osaa tai ei osaa. Syötäs sen oikean kanssa sit vaikka hamppareita joka päivä, tai sitten kokkailisin vielä huonompia ruokia 🤗😅

      • Anonyymi

        Niin ja mikä on huonompaa ruokaa. Prosessoidussa ruuassa on vähemmän ravinteita ja enemmän huonoja juttuja, mutta millanen kotiruoka on huonoa? Onko hampurilainen tai pitsa aina huono? Jos mun pitäis joka päivä syödä jotain perunoita ja kastikketta, niin ne tulis kohta korvista ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja mikä on huonompaa ruokaa. Prosessoidussa ruuassa on vähemmän ravinteita ja enemmän huonoja juttuja, mutta millanen kotiruoka on huonoa? Onko hampurilainen tai pitsa aina huono? Jos mun pitäis joka päivä syödä jotain perunoita ja kastikketta, niin ne tulis kohta korvista ulos.

        Tarkotin, että jos hän ois huono kokki ni kokkaan itse viel huonompia ruokia :) ei hampparit tai pizza oo huonoja aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkotin, että jos hän ois huono kokki ni kokkaan itse viel huonompia ruokia :) ei hampparit tai pizza oo huonoja aina

        ok :)


    • Anonyymi

      Ei sitten! Ei miestä!

    • Anonyymi

      On mukava kokata yhdessä, suunnitella mitä laitetaan ja mitä ostetaan kaupasta.

      Joku kesä sitten tuli telkusta ohjelma, jossa kierrettiin eri kaupunkien kauppatoreja katsellen ja tutkien niiden eksoottista ruokatarjontaa. Ihan varmasti sellaisesta ruokamatkailusta pitäisin.

      Aloituksestasi saa vaan jotenkin kuvan, että niskasta taluttaen kohti kyökkiä viedään 🤔

    • Anonyymi

      Joutuisit hakkaamaan hanskaan. Suurin osa naisista ei osaa kokata.

      • Anonyymi

        Sulla on vaan niin tavattoman huono naismaku. Naiset on hyviä kokkeja,


    • Anonyymi

      Toisille naisen täytyy osata kokota. Toisille riittää ne naisen muut avut. Toiset jopa palvelee naistaan, jos nainen tarjoilee sopivasti nautinnollisesti muita avujaan.

    • Ensi treffeillä nykyinen naiseni kokkasi minulle mustekalaa alumiinikattilaan kiinnipoltettuna.

      Sama tyyli on nykyään. Kun ruoka laitetaan kypsymään tai paistumaan, kokki siirtyy pihalle istuttamaan kukkasia. Kyllä siinä on pakko kontrolloida missä mennään jotta ruoka olisi magnifico 👌🏼

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1768
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1160
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      108
      813
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      787
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      765
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      742
    7. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      720
    8. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      22
      710
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      689
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      686
    Aihe