Olemmeko lähempänä kaiken teoriaa?
https://youtu.be/OQSwfmXMPkU
Tulee mullistamaan koko nykyisen tähtitieteen
14
149
Vastaukset
- Anonyymi
Tää on hyvä
- Anonyymi
Voippa olla. Näyttö puuttuu. Menee aikaa. Aika ei riitä. Rahat loppu, kaikki perseaukiisia.
Sanna pellehtii, ryyppää rahat ja bilettää valtion rahoillaa, tottakai siitä konkurssiin kaikki menee, kun velkahanat sulkeutuvat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voippa olla. Näyttö puuttuu. Menee aikaa. Aika ei riitä. Rahat loppu, kaikki perseaukiisia.
Sanna pellehtii, ryyppää rahat ja bilettää valtion rahoillaa, tottakai siitä konkurssiin kaikki menee, kun velkahanat sulkeutuvat.Ja sitten Annika Saarikko istuu päällesi ja pieraisee! Onko nyt hjuva fjiilis!?
- Anonyymi
Ja höpöt. Ihmisen aivot ei koskaan pysty ymmärtämään galakseja ja ulkoavaruuden mysteerejä.
- Anonyymi
Sekin olisi jo jotain kun kaikki ymmärtäisivät, että aurinkokuntamme on luotu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin olisi jo jotain kun kaikki ymmärtäisivät, että aurinkokuntamme on luotu.
Aurinkokuntamme henkitasot on luotu.
Aurinkokunnan fyysinen taso on syntynyt, ei luotu.
- Anonyymi
Aloitus on taas pilailu video.
James Webb- luotain ahdistaa taas äärilahkolaista niin pahasti, että hän väsää näitä aloituksia piilottaakseen itselleen ikävät totuudet.
Olen kyllä sitä mieltä että lääkäriin on ihan oikeasti asiaa, jos jokin avaruusteleskooppi tai laivaston mysteerihavainnot saa aikaan maanisia pelkotiloja ja pahoinvointia.
Nykyään on kaikenlaisia kriisipuhelimia joihin voi soittaa ilmaiseksi. Kyseessähän on uskovaisella silloin uskon horjumisesta, jos pelkää ettei kaikkivoipainen Herra kykene uskovaa suojelemaan avaruuden ölliäisiltä.
Kannattaa myös muistaa ettei tuntemattoman pelosta ole mitään hyötyä. Turha pelko häiritsee vain arkielämää. Omille demoneille ja peloille pitää haistattaa paskat ja nauraa niille päin naamaa. Ne poistuu sillä keinolla.
Itse pääsin eroon vuosikymmenten korkeanpaikankammosta toteamalla sen faktan, että se on ihan sama miten korkealla olen, kun vain varmaa on etten voi pudota. Sen jälkeen kiipesin 75 metriä korkeaan seinäkiipeilytorniin ylös saakka valjaissa.
Kuolemanpelosta joku viisas sanoi hyvin: "Ennen syntymääni olin miljoonia vuosia kuolleena, eikä se haitannut minua yhtään"- Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
James Webb- luotain ahdistaa taas äärilahkolaista niin pahasti, että hän väsää näitä aloituksia piilottaakseen itselleen ikävät totuudet.
Olen kyllä sitä mieltä että lääkäriin on ihan oikeasti asiaa, jos jokin avaruusteleskooppi tai laivaston mysteerihavainnot saa aikaan maanisia pelkotiloja ja pahoinvointia.
Nykyään on kaikenlaisia kriisipuhelimia joihin voi soittaa ilmaiseksi. Kyseessähän on uskovaisella silloin uskon horjumisesta, jos pelkää ettei kaikkivoipainen Herra kykene uskovaa suojelemaan avaruuden ölliäisiltä.
Kannattaa myös muistaa ettei tuntemattoman pelosta ole mitään hyötyä. Turha pelko häiritsee vain arkielämää. Omille demoneille ja peloille pitää haistattaa paskat ja nauraa niille päin naamaa. Ne poistuu sillä keinolla.
Itse pääsin eroon vuosikymmenten korkeanpaikankammosta toteamalla sen faktan, että se on ihan sama miten korkealla olen, kun vain varmaa on etten voi pudota. Sen jälkeen kiipesin 75 metriä korkeaan seinäkiipeilytorniin ylös saakka valjaissa.
Kuolemanpelosta joku viisas sanoi hyvin: "Ennen syntymääni olin miljoonia vuosia kuolleena, eikä se haitannut minua yhtään"Kukas tai mikäs tämä viisas oli edellisessä elämässään? T-Rex vaiko kenties velociraptor?
Anonyymi kirjoitti:
Kukas tai mikäs tämä viisas oli edellisessä elämässään? T-Rex vaiko kenties velociraptor?
Piti googlata kun en muistanut kuka se oli. Se oli Mark Twain, joka sanoi tarkalleen ottaen näin:
“I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it.”
"En pelkää kuolemaa. Olin ollut kuollut miljardeja ja miljardeja vuosia ennen syntymääni, enkä kärsinyt siitä laisinkaan."
Maapallon väkiluku kasvaa koko ajan 8 miljoonalla per kuukausi. Mistä sielut näihin uusiin maallisiin ruumiisiin? Vanhat sielut kun eivät voi asettua useisiin ruumiisiin yhtä aikaa, vai voivatko?
Olen aika pitkään ollut käsityksessä että on olemassa vanhoja ja uusia sieluja. Mekanismia ei taida monikaan tietää, miten se sielu sitten pomppaa vainajasta uuteen ruumiseen?
Eri kulttuureissa on monenlaisia ideoita asian suhteen. Joillekin intiaaneille esimerkkinä on tärkeää se viimeinen henkäys, jotta sielu vapautuu ja pääsee tuonpuoleiseen.
Paraikaa katson dokkaria varhaisimmista ihmisen esi-isistä.
https://www.youtube.com/watch?v=vJybfmbrOCE
Tuokin on viisi vuotta vanha dokkari ja uudempaakin tietoa on varmaan tarjolla.
Lasketaan että meitä on ollut täällä yli sata miljardia jo aikojen saatossa, joten siinähän käy sitten niin että ruumiita ei ole läheskään tarpeeksi, jos jokainen syntyy aina uudelleen ihmiseksi, paitsi asiassa on paradoksi siinä että jos jokainen on jonkun esi-isän reinkarnaatio niin silloinhan meitä ei olisi kuin "Aatamin ja Eevan" reinkarnaatioita.
Eipä ne raptoritkaan tainneet sen kummenpia pahiksia olla. Saalistivat yhdessä, elivät kommuuneissa ja söivät lihaa.- Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
Piti googlata kun en muistanut kuka se oli. Se oli Mark Twain, joka sanoi tarkalleen ottaen näin:
“I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it.”
"En pelkää kuolemaa. Olin ollut kuollut miljardeja ja miljardeja vuosia ennen syntymääni, enkä kärsinyt siitä laisinkaan."
Maapallon väkiluku kasvaa koko ajan 8 miljoonalla per kuukausi. Mistä sielut näihin uusiin maallisiin ruumiisiin? Vanhat sielut kun eivät voi asettua useisiin ruumiisiin yhtä aikaa, vai voivatko?
Olen aika pitkään ollut käsityksessä että on olemassa vanhoja ja uusia sieluja. Mekanismia ei taida monikaan tietää, miten se sielu sitten pomppaa vainajasta uuteen ruumiseen?
Eri kulttuureissa on monenlaisia ideoita asian suhteen. Joillekin intiaaneille esimerkkinä on tärkeää se viimeinen henkäys, jotta sielu vapautuu ja pääsee tuonpuoleiseen.
Paraikaa katson dokkaria varhaisimmista ihmisen esi-isistä.
https://www.youtube.com/watch?v=vJybfmbrOCE
Tuokin on viisi vuotta vanha dokkari ja uudempaakin tietoa on varmaan tarjolla.
Lasketaan että meitä on ollut täällä yli sata miljardia jo aikojen saatossa, joten siinähän käy sitten niin että ruumiita ei ole läheskään tarpeeksi, jos jokainen syntyy aina uudelleen ihmiseksi, paitsi asiassa on paradoksi siinä että jos jokainen on jonkun esi-isän reinkarnaatio niin silloinhan meitä ei olisi kuin "Aatamin ja Eevan" reinkarnaatioita.
Eipä ne raptoritkaan tainneet sen kummenpia pahiksia olla. Saalistivat yhdessä, elivät kommuuneissa ja söivät lihaa."Maapallon väkiluku kasvaa koko ajan 8 miljoonalla per kuukausi. Mistä sielut näihin uusiin maallisiin ruumiisiin? Vanhat sielut kun eivät voi asettua useisiin ruumiisiin yhtä aikaa, vai voivatko?"
Ulkoavaruudessa on tapahtunut jättimäinen Katiska-vyyhti ja miljardeja sieluja on tuomittu elinkautiseen Maapallon vankilaplaneetalle? Sieluja on vielä miljardin vuoden jono odottamassa sellipaikkaa? Anonyymi kirjoitti:
"Maapallon väkiluku kasvaa koko ajan 8 miljoonalla per kuukausi. Mistä sielut näihin uusiin maallisiin ruumiisiin? Vanhat sielut kun eivät voi asettua useisiin ruumiisiin yhtä aikaa, vai voivatko?"
Ulkoavaruudessa on tapahtunut jättimäinen Katiska-vyyhti ja miljardeja sieluja on tuomittu elinkautiseen Maapallon vankilaplaneetalle? Sieluja on vielä miljardin vuoden jono odottamassa sellipaikkaa?Mielenkiintoinen kysymys on, että jos saisit valita aikakauden jolla elät seuraavan elämäsi, niin minkä valitsisit? Rauhan ja omavaraisuuden, tutkimusmatkojen ja seikkailuiden vai minkä aikakauden?
Kumpi kiehtoisi enemmän, sotapäällikön vai somejulkkiksen elämä? Tiedeneron vai perunafarmarin ura?
Jos tuollaiset valinnat olisi mahdollisia, niin voisi olla tunkua parempiin hommiin kuin perunafarmariksi.
Eräs edesmennyt Riikosen "opetuslapsi" näki olleensa edellisissä elämissään Tsingis Khan, Titanicin kapteeni, Rockefeller, Ruotsin kuninkaan rakastajatar ja monia muita historian tunnetuimpia henkilöitä.
Riikonen oli kertonut hälle että naapurinsa ukko oli entinen Ruotsin kuningas.
Kun ottaa huomioon montako meitä on, niin me ei voida kaikki olla olleet Titanicin kapteeneja edellisessä elämässä. Jonkun on pitänyt kuoria ne perunatkin.- Anonyymi
HeIIäkoukku kirjoitti:
Mielenkiintoinen kysymys on, että jos saisit valita aikakauden jolla elät seuraavan elämäsi, niin minkä valitsisit? Rauhan ja omavaraisuuden, tutkimusmatkojen ja seikkailuiden vai minkä aikakauden?
Kumpi kiehtoisi enemmän, sotapäällikön vai somejulkkiksen elämä? Tiedeneron vai perunafarmarin ura?
Jos tuollaiset valinnat olisi mahdollisia, niin voisi olla tunkua parempiin hommiin kuin perunafarmariksi.
Eräs edesmennyt Riikosen "opetuslapsi" näki olleensa edellisissä elämissään Tsingis Khan, Titanicin kapteeni, Rockefeller, Ruotsin kuninkaan rakastajatar ja monia muita historian tunnetuimpia henkilöitä.
Riikonen oli kertonut hälle että naapurinsa ukko oli entinen Ruotsin kuningas.
Kun ottaa huomioon montako meitä on, niin me ei voida kaikki olla olleet Titanicin kapteeneja edellisessä elämässä. Jonkun on pitänyt kuoria ne perunatkin.Perunafarmari rauhan ja omavaraisuuden aikana olisi valintani seuraavaan elämään näin neuroottisen sielun näkökulmasta. Eiköhän se slaagi ja sydänkohtaus sieltä tule joku päivä. Pistetään pistetään pekonia poskeen...
- Anonyymi
Tämä on hyvä video
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131444Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531374- 1061108
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76736
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 52572
- 107562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515