Voiko sanoa niin

Anonyymi

Naiselle että sinulla on tosi kiva luonne vaikka et ole kaunis?

18

80

Äänestä

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On sanottu tuonne päin.

• Se meni jotenkin niin et oot liian poikamainen ja laiha. Naamaa vissiin meinas, mutta mukava muuten.

Yks ex taas sano, että oon liian laiha naiseks. 😆

Ja yks lukiolainen tyttö sano, et oot naamastas ihan tosi oudon näkönen, hyi.

• Anonyymi

Miksi se ulkonäkö pitää mainita? Keskity naisesi hyviin puoliin ja kehu niitä🥰 - Nainen sivusta

• Anonyymi

No ei voi.

• Anonyymi

Sano vain. Tai sitten valehtelet ja kehut naista kauniiksi, pieni kiva jekku sitten.

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Typerä kommentti! 🤬

• Anonyymi

Jos kaunis luonne niin ihan suoraan.

• Anonyymi

No miksei, paitsi ettei minulla ole kiva luonne:DD

Voin ihan hyvin sanoa miehelle, että hyvät panohalusi ja ulkonäkö pelastaa sen mitä pelastettavissa on tuon sun karmean luonteesi takia.

Mitenköhän mies siihen suhtautuisi.

• Jos olisin se niin en kyllä kunnioittaisi sanojas 😊

• Anonyymi

Ei kannata sanoa.

• Anonyymi

Miksi pitäisi sanoa? Aku Korhonen vainaa sanoi näin että kaunis ei ole kaunis eikä ruma ole ruma kun tarpeeksi kauan katsoo.

• Anonyymi

Jo vain. Jos tykkää kovasti mukavista kavereista eikä paneminen ole tärkeää.

• Anonyymi

Mitä täytyis sanoa naiselle joka katsoo peilistä itseään ja peili menee rikki ja itsekkin sanoo kun sekunnin näki peilistä kuvan et sissus saata.a olipa ruma ja ilkeä näky niin mitä miehen täytyis sanoa

• Anonyymi

Mies ei sano mitään vaan vähin äänin ostaa naiselle uuden peilin. Ja tyytyy edelleenkin kuivaan selibaattiinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ei sano mitään vaan vähin äänin ostaa naiselle uuden peilin. Ja tyytyy edelleenkin kuivaan selibaattiinsa.

Mutta nainen raivoaa ja sanoo sano totuus hän ei valehtelua siedä ja katso hyvällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta nainen raivoaa ja sanoo sano totuus hän ei valehtelua siedä ja katso hyvällä

Ja sanoo antaisitko minulle kikkelii oi komea poika

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      101
      1216
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      86
      736
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      671
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      647
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      112
      525
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      521
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      496
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      181
      489
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      477
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      453
    Aihe