Pojat elatusmaksuja peläten eivät uskalla synnyttää

Anonyymi

Nuoret miehet eivät ole tyhmiä.
He ovat varovaisia ettei käy kuten isälle.
Nuoret eivät sitoudu, eivätkä synnytä lapsia.

He pelkäävät isäksi tulemista.

Suomesta puuttuu raakaa tragediaa
jossa pakkoavioeron isä murhaa raasti koko sukunsa kostoksi.

Käräjäoikeus tuntuu olevan jääräpäisen idiootti.
Odotetaan ensin arvomurhaa, sitten katsotaan.
Veren voi aina pestä saippualla.

En nyt kutsuisi nykyistä järjestelmää, jossa erotaan oikeudenmukaiseksi.

Tilastotieteilijän työ on laskea kuinka paljon erolapset murhaavat maassa.

9

877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Evoluutio murha piilee myös lapsettomassa nuoressa,
      joka jää äidin, seksittömyyden, sinkkuuden, sosiaalittomuuden, köyhyyden, isättömyyden jalkoihin.

      Murhataan pääministeri tai naapurin tyttö.

      Poliiseilla on vastaus tilanteeseen.
      PANNA KAIKKI VANKILAAN 20:KSI VUODEKSI.

      Ei lisääntymistä.
      Ei sosiaalisia kontakteja.
      Ei vapautta.
      Vankila kuuri parantaa. Se luo oikeita, esimerkillisiä ihmisiä.
      Pian koko yhteiskunta tahtoo lusia vankilassa.
      Lisää varoja poliisille, koska poliisi on ylisuosittu!

      Kyse ei ole naimakaupoista kuten islamissa, intiassa.
      Kyse ole perhetiedosta.
      Kyse on länsimaalaisesta yksilöllisyydestä, joka on paljon parempi kuin muissa maissa.

    • Anonyymi

      Se nyt ainakin on evoluution ja biologian vastaista, että miehet synnyttäisivät.

    • Anonyymi

      Vähän nyt oli ehkä kieli aloittajallaposkessa, mutta hyvä aihe silti. Maailmaon muuttunut paljon ja naisen asema ei nyt hetikään ole niin huono kuin joskus kun läheskaikki olivat tulottomia kotiäitejä. Eivätkä isät automaattisesti "katoa" minnekään eron jälkeen vaan huolehtivat usein 50/50 systeemillä. Mätiä omenoita toki on molemmilla puolilla pöytää edelleen.

      Laskin joskus huvikseni että miten käy jos meille tulisi ero. Omat nettotulot on päälle 3 tonnia ja vaimolla alle 2 tonnia. Melko nopeasti se elarimäärä alkaa olla 500e kuukaudessa kahdesta lapsesta. On aika lapsellinen ajatus että rahat äidille ohjaalla ne menisi lyhentämättömänä lapsen hyödyksi.
      Monesti käy niin, että tällä järjestelyllä riitaisessa erossa taataan vain se, että välit tulehtuu entisestään ja paremmin tienaava ei pysty pitää esimerkiksi lasten lapsuuden kotia ollenkaan. Varmasti on miehiä jotka tuossa kohtaa ajattelee, että no vittu pistän parikymppiä lisää ja pidä tenavat kokonaan. Rahat ei enää riitäkkään harratsuksiin ja yhden vanhemman aika kuskaamiseen.
      Ja homma vain paranee jos nainen saa esimerkiksi lapsen uuden miehen kanssa. Elätettävät lisääntyi ja ex ukko maksaa lisää elareita.

      Näistä voi ja kannattaa aina päästä sopuun. Kumpikin vanhempi vahingoittaa riitelyllä vain niitä joita niin kovasti mainostaa rakastavansa, eli lapsia. Lopulta riitelyyn käytetty rahakin on vain lapsilta pois.

    • Anonyymi

      Elatusmaksut eivät ole lapsenteko este.
      Nuoret miehet ovat vain valinneet tautivapaan tien,itsensä ja kumppanin suojaksi..
      Lapsella on oikeus saada elämä.jossa Isä ja Äiti on olemassa joka ikinen päivä.
      Käräjäoikeutta ei tarvita kuin isyydentunnustuksessa.Jos halutaan elää avoliitossa.
      Tämäkin tehdään lapsen parhaaksi.Ei isä/äitin parhaaksi.
      Tässä Isän ja Äidin/Lapsen kolmiyhteyttä ei voida edes saippualla pestä pois.
      Nämä säilyy.kasvatuksen myötä näkyvät tulokset vuosien päästä.

    • Anonyymi

      Nyyh. Kun se raha ja mammona on tärkeämpää kun oma jälkikasvu niin älkää lisääntykö. Maailma on teistä täten kiitollinen💩

      • Anonyymi

        Lapset pitää laittaa töihin niin maksavat itsensä takaisin ja elarit menee naisten kauneusremontteihin ja hepeneisiin kuitenkin t raivokas ja materialistinen ätmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset pitää laittaa töihin niin maksavat itsensä takaisin ja elarit menee naisten kauneusremontteihin ja hepeneisiin kuitenkin t raivokas ja materialistinen ätmi

        Tämäpä tämä. Kun erosin niin ukko oli niin mustis että jos raha ,jota vasta vuosi eron jälkeen hain koska hän ei osallistunut lasten menoihin mitenkään vaikka töissä kävi ja itse olin puolipäivätöissä ja näin olin minimi palkalla. Oletti että nyt se akka hankkii silikonit ja kaikkienmaailman kauneusjutut hänen piikkiin ja luulee että se akka on yhtä itse hyväinen mulkku kun hän itse on.💩


    • Anonyymi

      Kumpi oli mulkku? Tyttären synttärit oli tänään. Laitto yksioikoisen tekstiviestin. Muuten ei ole kuulunut mitään. Varmaan sen lähetetyn tekstiviestinkin hinta oli liikaa💩

      • Anonyymi

        Eikä olla hänen pennosista riippuvaisia. Pitäköön hyvänänsä💩


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1716
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      172
      1334
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1026
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      890
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      110
      834
    Aihe