Keksit ja suklaa pois!

Anonyymi

Onko kukaan laihtunut jättämällä pois keksit ja suklaan ?
Mulla voi mennä viikossa parikin keksipakettia ja ainakin se yksi suklaalevy!
Ajattelin aloittaa jättämällä nuo pois ensin ja lisäämällä liikunnan pari - kolme kertaa viikossa niin katsotaan kuinka käy.
Mulla on vaan paha vika odottaa liian nopeasti tuloksia, nyt pitää malttaa mielensä!
Himo makeaan on vaan niin pepusta!!

12

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osana muuta muutosta. On suunniteltava ravinnon saaminen kokonaisuudessaan.
      Ei siinä tarvita keittiövaakaa eikä kalorien laskemista vaan syötävien yleistuntemusta, tolkkua ja itsekuria.

• Anonyymi

Totta kai laihtuu jos et muita herkkuja syö.Yleensä laihtuu kun jättää epäterveelliset syötävät pois.

• Anonyymi

Makeanhimolle kannattaa tehdä jotain; elimistöään voi puhdistaa monella tavalla siitä hiivasta, jonka sokeri aiheuttaa. Jos laihtua tahtoo, niiin kaikki sokeriset, rasvaiset ja vehnäjauhoiset ns. herkut unholaan asti. Niistä ei ole muuta hyötyä kuin että tukkivat ensin suolen ja sitten suonen. - Nm. Detox

• Anonyymi

Keksit ja suklaa pois ja tilalle mansikkakakkukahvit ja fasupalat ja jäätelö ja pulla.Niillä LAIHTUU kuten minä.Olen laihduttanut 37 vuotta ja syönyt monta kiloa herkkuja päivässä enkä ole tullut vielä riippuvaiseksi makeasta.Tee kuten minä.Vainnminä tiedän koska katson joka päivä youtude fideoita.

• Anonyymi

Jos niitä on aikaisemmin käyttänyt kohtuullisesti (=vähän),
      niin ne pois jättämällä ei laihdu.

• Anonyymi

Kun ylipainoa on tullut vuosien varrella niin sen poistaminenkin tarvitsee "vuosien varren" eli on aivan turha kuvitella, että jos on lihonut kolmessa vuodessa 20 kiloa, se lähtisi pois muutamassa kuukaudessa.

Olen jonkin verran ylipainoinen (165, ja 75 kg) ja söin ennen joka päivä suklaata. Nyt syön suklaata noin kerran viikossa, en tosiaankaan kiellä tätä herkkua kokonaan ja paino on tippunut maltillisesti parikolme kiloa; parempi tämäkin kuin että paino olisi noussut saman verran.

Keksit ovat tosi epäterveellisiä ja täyttä roskaruokaa - ne on helppo jättää pois kun ymmärrät, että se ihminen, joka huolehtii sinun hyvinvoinnistasi olet sinä!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      48
      3299
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      512
      1993
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1940
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      82
      1877
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      18
      1542
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1488
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1376
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1263
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      112
      1192
    Aihe