Pierustakin voi nauttia.
Pieru on rikas tuoksu.
Pierussa on taajuuksia.
Taajuuksia haistellaan ja siitä voi tietää paljon.
Koirakin tietää hajusta kaiken. Mitä on tehnyt, missä on tehnyt.
Vaikka eläimelle oleelliset asiat ovat ruoka, seksi ja lepo.
Jokainen pieru on mahdollisuus oppia uutta.
Mielestäni ihmiset ovat unohtaneet pierun merkityksen.
Ihmiset eivät ota pieru tosissaan.
He tahtovat kieltävät epämiellyttäviä hajuja elämästä.
Minä avaan keskustelua ja yritän muistaa tärkeitä asioita.
Pierusta nauttijat
13
328
Vastaukset
- Anonyymi
Pietarissa on haju yritys, joka kehittää tuoksuja.
Firman erikoisuus ovat erikoiset tuoksut kuten Pietari Suuren tuoksu.- Anonyymi
Jokos on Putinin paskan tuksua saatavana
- Anonyymi
Sanotaa,että pieru pidentää ikää.
Pieru päivässä kaks parhaana,hyvänä päivänä kolme.- Anonyymi
Minä varmaan olen sitten pitkäikäinen, koska pieren joka päivä montakymmentä kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä varmaan olen sitten pitkäikäinen, koska pieren joka päivä montakymmentä kertaa.
Ilman muuta,elät vähintäänkin 100 vuotiaaksi.
Jatka vaan samaan tahtiin.
- Anonyymi
Samaan tahtiin pierut raikaa, ilmassa on tuoksun taikaa. Kun peräpää röpöttää alkavat muut höpöttää sanoen, tuoksupa inha, siinä ihana vimma !
Siis reippaasti perseet laulamaan !- Anonyymi
Pieremisen SMkisat paaskaisten pieremällä 6.6. alk klo 6, vapaa harjoittelu on tapahduttava kuivana, notta panokset riittää pieremällä.
- Anonyymi
Mä nautin pieraista.
Pieren aina kouraan ja nuuhkin sitä. - Anonyymi
Niin lastentarhan tasoista!
- Anonyymi
Haista paska.
- Anonyymi
Samoin nenänkaivusta voi nauttia, kun ennakoi mielessään millainen mälli tällä kertaa ui pyydykseen..
- Anonyymi
Kyllä se on totta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617540Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242969- 1431803
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1181483Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1691429- 1311173
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774