Törmäis kadulla? Rautakaupassa, kirjastossa? Sanois, että moi, oot kiinostava.
Vaikeaa, kun on nainen, joka ei syty käpälöinnistä.
Miten tutustua mieheen?
9
150
Vastaukset
- Anonyymi
Mee kirkkoon
- Anonyymi
Törmää häneen, jos näet hänet jossakin, ihan vaan kävelet kohti. Hän väistää, jos ei halua mitään tai jos ei väistä, siitä syntyy jutustelua välillenne ja siitä se alkaa.
- Anonyymi
Eih, 🥲 kauhea tuollainen tyyli
- Anonyymi
Netissä
- Anonyymi
Tansseista muutaman tavannut olen.
- Anonyymi
Herkkä kosketus kämmenselkään ja perään sanot ...oho, anteeksi.
- Anonyymi
Tuttu nainen kävi soittamassa ovikelloa ja kysyi "Aletaanks olee?"
Toinen kertoi olleensa kuskina kaveriporukalle ja auto oli yhden siitä porukasta. Yhtenä iltana sitten ky. nainen totesi "Minä muutankin nyt luoksesi".
Kikka (R.I.P.) tapasi miehensä bussipysäkillä. - Anonyymi
Otat ja tutustut. Asiallisesti, vastoin luontaista taipumustasi odottaa täydellistä hetkeä ja tilaisuutta. Hiljaa sisälläsi kiroillen, tuntien itsesi alttiiksi ja epävarmaksi, fiiliksellä että haluat oikeastaan juosta pakoon (mutta valitset olla juoksematta).
Teet sen, epäidyllisesti, töksäytellen, arvostellen itseäsi. Mutta teet sen. Pettyen (luultavasti), toivoen liikoja, jälkiviisaana itseäsi (tai toista) sättien.
Mutta. Teet sen. Se on sinun elämäsi ja sinun kohtalosi joka on sinun käsissäsi. Mene tyttökaverin kanssa ravintolaan ja menkää istumaan miesten pöytään.
Jos sen tekee yksin vaikutat tyrkyltä ja miesten asenne sinua kohtaan on seksistinen.
Naiset ovat aina lähestyneet ryhmänä miehiä ja näissä kohtaamisissa on syntynyt pareja. Jos miesryhmä lähestyy naisten pöytää, naiset saattavat kokea sellaisen uhkana. Silloin ei synny kunnon keskustelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233101Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122219Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712083Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051899Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761603Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401396Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151319Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111115
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076