Ihmettelen sitä ilmiötä että en millään saa Korona?

Anonyymi

Minua ei rokoteta! Ja lähipiirissä on paljon ei rokotettuja . Tyttäret ovat ottaneet 2 ja 3 kuolemanpiikkiä. Ja pääsääntöisesti kaikki muutkin mutta kun en millään sairasta koko viirusta ? Olen jatkuvasti ollut tekemisiss sairastuneiden kanssa mutta en saa tartuntaa? Kysyin kaikilta ei rokotetut mitä tunnen ja heillä sama juttu ; ei viirustartuntaa! Mutta ne ketkä sai nr 3 piikki sairastuivat n viikko piikin jälkeen? Esim eräs perhe kävi kaikki yhtaikaa piikillä ja sairastuivat noin 7-14 päivää piikin jälkeen . Rouva oli 3 viikkoa vuoteenoma ja onnessaan ettei kuollut ” kun sai piikki selvisin” . Voi helvettiä mikä paska! Eikö ihmiset jo ala miettiä itse ?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmisellä on oma tehokas immuunijärjestelmä joka sinulla toimii hyvin. Kaikilla ei toimi noin hyvin. Piikin tuoma luonnoton immuniteetti ei ole hyvä ja se voi aiheuttaa monille ongelmia. Monet uskovat vain että piikki pelastaa mutta eivät huomaa että ihmisellä on itsellään oma parempi torjuntasysteemi.

      • Anonyymi

        Siinä taas yksi ” tohtori” kommentoi ,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä taas yksi ” tohtori” kommentoi ,

        eri mutta pakko kommentoida. Siinä taas yksi vakavan sairastanut huonoimmuniteettinen minä-minä kommentoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä taas yksi ” tohtori” kommentoi ,

        Ihan niin , piikipelko saa aikaan asioita missä ei ole mitään todellisuutta nämä netti tohtorit sitten ovat esillä sanoen että ” eikö voisi miettiä itse ”
        Ne miettimisen näillä jää hyvin alkeellisella tasolle kun ei niillä ole kapasiteettia ymmärtää koko asiaa , vaan päästelevät suustaan salaliito kommentteja , joilla ei ei ole mitään tieteellistä tukea. Lukevat piikkipelkääjien kirjoituksia ihan niinkuin ne oisi at totuuksia .
        Ja leuhkana uhoavat asiaansa .


    • Anonyymi

      Voi hyvä ihme miten typeriä mielipiteitä , ja vielä kehuu ettei ole tarttunut , eräillä ihmisillä on hyvä immuuni systeemi itsestään joten he eivät tartu, mutta taltuttavat silti muita tietämättään , kun heillä ei ole oireita jos ovat saaneet viruksen .
      Näyttää siltä että hyvin on takapjuiset ajatukset kotitekoisella ajatustavalla
      Jotta luulisi ihmisten olevan hieman enemmän kehittyneempiä , se kun jankuttaa rokotuksista tavalla mikä ei ole relevanttia .
      Joten pysy pois ihmisten ilmoilta , ettet tartuta jollekin sairautta omahyväisellä ajatustavallasi . Maailmassa on elimineerattu monta sairautta pois juuri rokotteiden avulla , että huuhaa ihminen siinä ei vissiin ole tietoinen edes miten rokotukset vaikuttaa .mutta lukee salaliitto tarinoita joissa hehkutella. Ihan tavalla mikä ei ole mitenkään viisasta .

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Lueppa nykyinen rokotteen määritelmä. Sitä on muutettu aiemmasta huomattavasti huonompaan.
        Aiemmat rokotukset eivät olleet geenimanipulaatiota. Kehtaatkin alottajaa moittia.
        Yhtä hyvin piikin ottanut voi tautia levittää. Ei ole tutkimustaa joka todistaisi että koronapiikin ottaneena ei voisi oireettomana sairastaa koronaa. Päinvastoin nyt kehutaan kuinka aine estää vakavia sairastumisia. (Itse en siihen usko.)


    • Anonyymi

      Minulla on tuttu lähihoitaja kotihoidossa töissä. Ei ole ottanut piikejä ja potkittiin pihalle töistä kun uusi pakkorokotuslaki astui voimaan. Sitten hänen rokotetut työkaverit sairastuivat yksi toisensa jälkeen koronaan. Hänet kutsuttiin taas takaisin töihin lyhyen tauon jälkeen ja hän on ollut koko ajan taas töissä, eikä ole vielä sairastunut tautiin. Että silleen.

      • Anonyymi

        Olipa fiksu henkilö. Onneksi hänellä oli mahdollisuus jättäytyä lääkekokeen ulkopuolelle.


      • Anonyymi

        Ihminen joka ei ymmärrä miksi rokotus otetaan , ei ole kelvollinen olemaan minkään asteen hoitaja , tyhmää luulla ettei muka tartuta ketään , sillä Koronan voi tartuttaa toiseen vaikka ei itseedes tiedä että kantaa virusta.
        Siis hoitohenkilökunnan pitäisi olla enemmän valistuneita .
        Rokotuksilla on saatu moni vakava sairaus poistettua maailmasta , ja lapsetkin rokotetaan
        Etteivät saisi erinlaisia vakavia sairauksia.
        Niin että huuhaata kun lueskelee ja uskoo salaliitto teorioihin on todiste millä tasolla sitä ollaan


    • Anonyymi

      Maailmalla varoitellaan jo tulevasta rokotettujen reagoinnista, kun heille kohtapuoliin kerrotaan, mitä nuo piikit olivatkaan: https://t.me/AmericanExceptionalism/31679
      Hyvä kehoitus pysyä poissa noiden piikkejä ajaneiden läheisyydestä, koska massojen reaktiot tulevat olemaan rajuja.

    • Anonyymi

      Olet todennäköisesti saanut koronatartunnan jo aiemmin ja se on mennyt ohi "flunssana" ja nyt et enää saa vakavampia sairastumisia, vaikka olet varmaankin jo sairastanut tuo BA5 variantinkin. Ole tyytyväinen kun oma vastustuskyky on toiminut.

    • Anonyymi

      Jos tunnen että minulla on hyvä immuniteetti en rokotetta ota muiden huviksi ja oman terveyteni menoksi.Riskin. Tutut ihmiset sen tietävät, en paljoa ihmisten keskuudessa edes ole. En yski päin. Jotkut tuttavat ovat ottaneet jotkut ei. Tapailtu on.

    • Anonyymi

      Minulla ei ole ollut koronaa. Otan neljännen roketteen heti kun tulee tarjolle.

      • Anonyymi

        Sanoin täällä


    • Anonyymi

      odota vaan pian on viimeinen peti paikkasi hautausmaa, kun tarpeeksi kauan uhoat!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe