Itse Jumala on valinnut ehdokkaansa Suomen presidentiksi

Anonyymi

92

917

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko tässä Suomen kahjoin "poliitikko"? Vai pistääkö joku anoniitti paremmaksi?

• Anonyymi

Jaana "valomiekka" Kavonius

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana "valomiekka" Kavonius

Eikös silläkin ole nykyään oma puolue?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös silläkin ole nykyään oma puolue?

Kyllä. Ei mahtunut Anon kanssa Jaanan ego samaan puolueeseen

• Anonyymi

EI han ole "kahjo". Hän on uskossa.

• Anonyymi

EIkös tuo juuri äsken julistanut, että Paavo Väyrysestä tulee presidentti?

• Anonyymi

Joukohan kertoi rakastavansa (ei homosti) Paavo Väyrystä

• Tuo on yhtä uskottava väite kuin kaikki muutkin kertomukset siitä mitä mieltä Jumala on milloin mistäkin asiasta.

• Anonyymi

Mutta Jouko on Jumalan profeetta, joka saa ilmestyksiä suoraan Jumalalta.

• Anonyymi kirjoitti:

Myös Päivi Räsänen vetoaa sujuvasti Jumalan mielipiteisiin. Miksi pitäisimme Räsäsen väitteitä enemmän tai vähemmän uskottavina kuin profeetta Jouko Pihon julistuksia?

• Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

Myös Päivi Räsänen vetoaa sujuvasti Jumalan mielipiteisiin. Miksi pitäisimme Räsäsen väitteitä enemmän tai vähemmän uskottavina kuin profeetta Jouko Pihon julistuksia?

Krisittyjen jonkinmoinen tragedia - itsekin lukeudun heihin- on siinä , että he kuvittelevat olevansa jotain "Jumalan suurlähettiläitä" tai edustajia Maan pinnalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen ne ilmestykset johtuivat LSD:stä. Voisikohan nytkin 🤔

• Kilgore.Trout kirjoitti:

Jumala "puhuu" Päiville vain 2000 vuotta vanhoin tulkinnanvaraisin kirjoituksin, mutta Jokelle ihan suoraan.

Eläköön se pieni ero!🕺

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän ne huumeiden käyttävät saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritäpä itse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen ne ilmestykset johtuivat LSD:stä. Voisikohan nytkin 🤔

Ainakin vihreiden lössi yrittää huumeilla päästä nirvanaan valaistumaan.

• Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Jumala "puhuu" Päiville vain 2000 vuotta vanhoin tulkinnanvaraisin kirjoituksin, mutta Jokelle ihan suoraan.

Eläköön se pieni ero!🕺

Sinun tulkinta näyttää pudonneen reen jalaksilta ja oot turvallasi persvaossa.
        Mitä tulkintaa luulet olevan päivänselvässä ja yksiselitteisessä normaalijärjellä ymmärrettävässä Raamatun tekstissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun tulkinta näyttää pudonneen reen jalaksilta ja oot turvallasi persvaossa.
        Mitä tulkintaa luulet olevan päivänselvässä ja yksiselitteisessä normaalijärjellä ymmärrettävässä Raamatun tekstissä.

Kun 6000-vuotiaaseen maailmaan uskova lahkouskovainen puhuu normaalijärjestä, taivaatkin nauravat kippurassa. 😅

• Anonyymi

No just onhan taas rienausta kerrakseen, pitäkää nyt se Jumala edes erossa tästä politiikasta vaikka en mikään uskovainen olekaan niin rajansa kaikella.

• Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Kun 6000-vuotiaaseen maailmaan uskova lahkouskovainen puhuu normaalijärjestä, taivaatkin nauravat kippurassa. 😅

Vanha juttu. Ei jatkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha juttu. Ei jatkoon.

Sano tuo sama lahkolaistolleroille.

• Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

Mutta Jumala kuiitenkin on. Näin Juicekin julisti ja Jumalan pelko on viisauden alku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala ilmestyy Joukolle unessa

• Anonyymi

Vai että haluaa Jumala Suomen ulos EU:sta ja Natosta. Kovin ryssäläiseltä kuulostaa tämä Jumala.

• Anonyymi

Anokin on Jumalan valitsema kansanjohtaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EU kaatuminen on lähempänä kuin koskaan. Rahat laitetetu UkroNAZIaan.
        Ja muutenkin. Hallitukset kaatuneet jaturhake fake kunkut kadonneet ei merkitystä enää ei paluuta entiseen.
        Mikä ilon päivä meille koittaakaan! Vapaus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ano" on espanjaa, suomennettuna "peräaukko".
        Oikein osuva nimi. Siis peräaukkojohtaja.

• Anonyymi

EU ja NATO ovat tämän päivän ryssiä.

• Anonyymi

Se on sama jumala kuin Venäjän patriarkalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sama jumala kuin Venäjän patriarkalla

Tappajat tulevat vain tappamaan, luullen siten palvelevansa Jumalaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sataprosenttisella varmuudella yksikään poliitikko ei toimi ilman Taivaan hyväksyntää. Kaikki koetellaan tavalla tai toisella.

• Anonyymi

Jumalalla ei ole äänioikeutta.

• Anonyymi

Mitäpä kuningas ikuisella hallituskaudella muutenkaan äänestäisi.

• Anonyymi

Miten Jouko eroaa Raamatun profeetoista tai vaikka Muhammedista?

• Anonyymi

Jouko on toiminut luokanopettajana Loviisassa

• Anonyymi

Seuraajat puuttuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraajat puuttuvat.

Oletko varma? 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kuinka sääli hänen entisiä oppilaitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko varma? 😁

Suljetullakin lienee valvottu ulkoiluoikeus, joten hmm . . Luultavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsiparat

• Anonyymi

Ainoastaan siitä, että Jouko on vielä hengissä puhumassa paskaa ;)

• 'Jumala sanoi minulle tänään: ”Minä olen kutsunut sinut Suomen profeetaksi ja presidentiksi. Sinun tehtäväsi on olla Suomen hengellisen herätyksen auran kärkenä ja luotsata Suomi ulos EU:sta ja Natosta. Sen jälkeen toimit laajentuneen Suur-Suomen johtajana.”'

Jos itse Herra Jumala todella on sanonut näin, mikä minä olisin väittämään vastaan?

Monet profeetat julistavat Suomen tuhoa Liimanäpin hirveitten ohjusten oikeutettuna kohteena, mutta Jokke tarjoaa Suur-Suomea. Ei se kuulosta olenkaan pahalta.

Ja jos Jokke saa aikaan Suomen suurvallan, kai hänellä on oikeus myös johtaa sitä jonkin kohtuulliseksi katsottavan ajan?

• Anonyymi

Ai että Jouko Pihosta presidentti. Hänhän on jatkuvassa psykoosissa esittänyt ties mitä vuosien varrella. Väärä profeetta...ei voi erehtyä.

Joillakin nk. itsensä uskovaisiksi lukevilla on käsitys, että he ovat erinomaisia, siis kaikkein erinomaisempia ihmisiä.

Kyllä meillä näitä kajahtaneita riittää.
      https://www.youtube.com/watch?v=u8sV5IuPIQI

• Anonyymi

Tällaiset nykykristityt tekevät itsestään parodiaa..

• Anonyymi

Valitettavasti näin. Kristinusko olisi ihan hyvä juttu ilman näitä kahjouskovaisia.

• Anonyymi

Joukon toiminta on sairasta.

Todella kurjaa on että Jumala sotketaan omaan mielikuvitukseen.

• Anonyymi

Jumalalla ei ole äänioikeutta Suomen vaaleissa.

• Anonyymi

"Jouko Piho: Olen liittynyt Keskusta-puolueeseen (2014)
        Kiinnostuin politiikassa mukana olemisesta noin 4½ vuotta sitten. Sitä ennen olin ollut vain aktiivinen äänestäjä.

Olen ollut jäsenenä ja ehdokkaana eri puolueissa, Kokoomuksessa ja Kristillisdemokraateissa sekä viimeksi Itsenäisyyspuolueen kansanedustajaehdokkaana kevään 2011 vaaleissa. Erosin pian vaalien jälkeen IPUsta, koska minulta meni kaikki usko sen puolueen menestymisen mahdollisuuksiin.

Kun alkoi vaikuttaa siltä, että ei oikein mikään olemassa olevista puolueista ole minulle sopiva, päädyin tulokseen, että perustan oman puolueen, mikä tapahtuikin kahden muun miehen kanssa toukokuussa 2012, jolloin sai alkunsa Suomen Laillisuuspuolue.

Nyt on käynyt ilmeiseksi, että syystä tai toisesta Suomessa on lähes mahdotonta saada kannatusta uudelle puolueelle. Itsenäisyyspuolue on yrittänyt saada menestystä jo 20 vuoden aikana, mutta ei ole onnistunut saamaan yhtäkään edustajaa Arkadianmäelle. Perustamani Suomen Laillisuuspuolue ei saanut myöskään tarpeeksi kannatusta, joten jouduimme keskeyttämään kannattajakorttien keräämisen 5.8.2014 ja lopetimme yhdistyksen virallisesti 25.11.2014. Emme voi siis olla mukana ensi kevään eduskuntavaaleissa.

Aloin pohtia ratkaisua, että menisin sittenkin mukaan johonkin vanhaan puolueeseen ja yrittäisin sitten vaikuttaa sen puolueen sisällä asioihin. Varsinkin Arto Merisalo rohkaisi minua tähän suuntaan.

Kun ajattelin puoluekenttää, niin tällöin ainoa mahdollinen puolue olisi Keskusta. Aloin ottaa yhteyksiä Uudenmaan ja Helsingin piiriin sekä Loviisan paikallisyhdistyksen johtomiehiin.

Nyt tilanne on edennyt siihen asti, että minut hyväksyttiin Loviisan Keskustan syyskokouksessa 28.11.2014 yhdistyksen ja johtokunnan jäseneksi.

Olen ottanut selvää myös mahdollisuudesta päästä kansanedustajaehdokkaaksi. Keskustalla on Uudellamaalla 33 hyväksyttyä ehdokasta 35:sta eli vain kaksi paikkaa on täyttämättä. Ajatukseeni ehdokkuudesta on suhtauduttu myönteisesti, mutta käytännössä se näyttää vaikealta, koska Uudellamaalla on vajetta naisehdokkaista, joten piiri etsii ensisijaisesti naisia ehdokkaiksi. Asia ratkeaa tammikuussa.

Olen tiedustellut myös mahdollisuuksista olla ehdokkaana Helsingin piirissä. Olen opiskellut Helsingissä opettajaksi vuosina 1965-67 ja oltuani ensin muualla opettajana toimin luokanopettajana viimeiset työvuoteni ensin Mellunmäessä ja sitten yli 22 vuotta Munkkiniemessä aina vuoteen 2007 asti. Helsingin piirissä on hyväksytty 15 ehdokasta ja loput 7 ehdokasta valitaan tammikuussa. Helsingin piirissäkin on ehdokkuuteeni suhtauduttu myönteisesti, mutta lopullisesti saan tietää asiasta tammikuussa.

Kannatan Suomen itsenäisyyttä, olen isänmaallinen ja alkiolainen arvokonservatiivi, pidän koko maan tasapainoista kehittämistä tärkeänä, olen tavallisen suomalaisen puolella kasvottomia markkinavoimia vastaan, olen ulkopolitiikassa Urho Kekkosen linjalla eli Suomen tulee olla mahdollisimman puolueeton ja pyrkiä olemaan suurvaltojen ristiriitojen ulkopuolella. Tänä päivänä se merkitsee sitä, että Suomen ei tule kumartaa liioitellusti sen paremmin itään kuin länteen, mutta meidän tulee olla hyvissä väleissä kaikkien kanssa, varsinkin lähinaapurimme Venäjän kanssa. Kannatan Paavo Väyrystä seuraavaksi presidentiksi.

Jouko Piho"

Ja sitten on tämän jälkeen jos jotakin puoluetta.. Seitsemän tähden liikkeen kansanedustajaehdokas , Siniristin Liitto ry;n perustaminen, viimeksi VKK.

On se vaan kumma kun oikein presidentiksi kutsuttu suorilta ja ei kuitenkaan edes paikallispolitiikkaan mukaan äänestä kukaan. Mistähän tämä johtuu?

• Anonyymi

Eikö löytynyt vanhempaa juttua?

• Anonyymi

No just joo. Mene hoitoon jumalies kanssa.

• Anonyymi

Piho on onnistunut ainoastaan tekemään kristinuskosta naurunalaista ja karkoittaan ihmisiä mahdollisimman kauaksi kristinuskosta.

• Anonyymi

Onko hän hullu?

• Anonyymi

Hän on uskovainen. Joku asiantuntija voi kertoa mikä erottaa ääriuskovaisuuden mielenterveysongelmasta.

• Anonyymi

Älä edes kysy voit joutua pyytelemään anteeksi kuten nykyään on tapana, asiasta kuin asiasta, aina joku ottaa nokkiinsa.

• Anonyymi

Joko on selvinnyt minkä puolueen Ehdokas Jouko aikoo olla?

Meneekö Jouko vaaleihin kannattajayhdistyksen kautta?

• Anonyymi

Jossain vaiheessa oli Väyrysen Kansalaispuolueessa, mutta lähti sieltä kun puolue erootti Väyrysen. On kertotun rakastavan Väyrystä - mutta ei homoseksuaalisesti.

• Anonyymi

Suomen valtio säästää isot rahat, kun ei tarvitse vaaleja järjestää.

Koska näin etukäteen tiedetään että Piho on uusi tuleva Presidentti

• Anonyymi

Kas kun ei Keisari

• Anonyymi

Ja juuri siksi, että kaikki äänestävät VKK:n presidenttiehdokasta Jouko Pihoa.

https://www.youtube.com/watch?v=u8sV5IuPIQI

Kun pönttö on täysin sekaisin, mies sairaalloinen narsisti ja psykopaatti, niin sitä varmaan kannattaa yrittää lähteä 7. kerroksisen talon katolta lentoon. Jos tuo sitten onnistuu, on Piho profeetta omalla maallaan ja presidentin pestiin sopiva.

• Anonyymi

Yhtään ei ole narsisti, eihän.

• Anonyymi

Kyse ei ole narsismista vaan Jumalan tahdosta

• Anonyymi

Minä olen luullut, että Jumala kannattaa nyt naispresidenttiä.

• Anonyymi

Miksi kannattaisi? Eihän Jumala ole nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kannattaisi? Eihän Jumala ole nainen.

Myös miehet äänestivät Tarja Halosta pressaksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös miehet äänestivät Tarja Halosta pressaksi!

Emme tosiaankaan äänestäneet

• Anonyymi

Eiks Jokke-Pappa sanonut, että valtio laittaa huumeita hampurilaisiin.
      Vai puhutaako nyt samasta asiasta, vitsistä, jokesta.

• Anonyymi

Kuka toi on?

• Anonyymi

Itseään profeettana pitävä kaheli Loviisasta

• Anonyymi

Jumala ei voi äänestää Suomen presidentin vaaleissa, eli entä sitten?

• Anonyymi

Psykoosi näyttää tuossa tapauksessa olevan jo syvällä. Tai pitkän pilvenpoltto jakson jälkeisiä hallusinaatioita.

• Anonyymi

Kyllä mielestäni Jouko Pihosta täytyy presidentti tulla jos se kerran on Jumalan tahto

• Anonyymi

Tosin tästä tahdosta on kertonut vain Jouko Piho itse

• Anonyymi

Niin Raamattu sanoo ,mutta se laittaa suureen vastuuseen jokaisen
      henkilöön ei katsota .
      jokainen edustaja joutuu Jumalan edessä tilille teoista kuinka olit rehellinen miten ajoit yhteistä etua omaa kansaa kohtaan.

kannattaa ajatella tulevaa ajoissa.

• Anonyymi

Piho Vajauden Liiton ehdokkaksi. Sinne muiden sekojen salaliittofolioiden tähdeksi Tiihosen rinnalle.

• Anonyymi

Liian sakea tyyppi jopa sinne?

• Anonyymi

Tulee kova kilpailu, kun tyttäret Jouko ja Häkäneiti ottavat mittaa toisistaan.

Vaalikarja voi seurata mielenkiinnolla vaali mittelöitä

• Anonyymi

Nyt aivan kovasti ovat Gallupit väärässä!

Tämä henkilö on Suomen seuraava Presidentti!

• Anonyymi

Jaana Kavoniuskin haluaa presidentiksi

• Anonyymi

Miten tämä Jumalan orkestroima vallanvaihto tapahtuu?

• Anonyymi

Säästetään ainakin vaalirahat.

• Anonyymi

Onko Piho hankkinut jo valomiekan?

• Anonyymi

Jumalalla ei ole vaalikelpoisuutta eikä äänioikeutta.

• Anonyymi

Tarkkailijan rooli Hänellä on, eikä yksikään egoilija pääse turvaan Hänen katseiltaan.

• Anonyymi

Taitaa toimia saatanan ehdokkaana.

• Anonyymi

Meillä noita riittää. Ja kaikki saavat sanoa sanansa eikä viedä vankilaan! Onnenmaa tämä Suomi!

• Anonyymi

hölmölän presidentti valitaan kohta

• Anonyymi

Eiköhän Piho olisi parempi pressa kuin nämä viimeaikaiset globalismi-öyhöt.

• Anonyymi

Kyllä HERRA tietää, kenen pitää johtaa Suomea!

• Anonyymi

onko hän ollut hoidossa?

• Anonyymi

Ei. Sairauden tunto puuttuu, joten ei hakeudu hoitoon. Pakkohoitoon ei Suomessa viedä, jos ei ole itselleen tai muille vaarallinen.

• Anonyymi

Onko tämän valinnan tehneen "jumalan" nimi Jouko Piho?

Jouko on monesti pyrkinyt Suomen edustajaksi Euroviisuihin, mutta ei ole tärpännyt

Joukon mielestä Trump voitti, vaalit, mutta voitto "varastettiin" häneltä

Joukon mielestä hän "voittaa" Suomen Presidentin vaalit, mutta voitto "varastetaan" häneltä?

• Anonyymi

Skitsoilla ihmisillä on monta mieltä, joten Joukolle ei riitä olla vaan ihan pihalla, vaan hän on Pihoilla. No tästäkin voidaan olla tietysti monta mieltä. :D

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      275
      2875
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1151
    Aihe