Mies ja puhelin

Anonyymi

Jos kysytte apua mieheltänne johonkin arkiseen juttuun, niin kuinka hän toimii? Esimerkiksi ”ruohonleikkuri on rikki, voitko tulla katsomaan en saa sitä itse toimimaan” vastaus on ”no korjaa se”. Niin raivostuttavaa en tulisi kysymään apua jos en tarvitsisi!!! Tai meillä sanotaan aina ”kohta” ja sen jälkeen se ei edes tapahdu!!! Ja auta armias jos menet sanomaan toisen kerran on piru irti. ”Miksi pitää aina mennä heti kun sinä sanot” ja mies selaa vaan TikTokia tai muuten vaan somea.

27

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa välinpitämättömältä mieheltä. Kannattaa keskustella miehen kanssa kahdestaan asiasta. Jos ei muu auta niin voit ottaa vaihdossa minun palstakaivatun miehen. Sillä on sinkkuuta veressä ja kunnollinen tapaus on.

    • Anonyymi

      Se on niitä nykyajan No Can Do - kasvatettuja kermaper...eitä. Ei oo pakko jos ei taho - sukupolvi tuhoaa tämän maan.

      Etsi itsellesi vanhempi mies, saat häneltä kaiken mitä nainen tarvitsee.

      • Anonyymi

        Tämä on kyllä käynyt mielessä… ja en tiedä olenko sitten liian vanhoillinen vai mitä ajattelen että mies voisi tehdä raskaita töitä, mutta meillä vaan nainen tekee pihatyöt nurmikonleikkaukset sekä koneiden käytöt miestä ei voisi vähempää kiinnostaa.


      • Anonyymi

        Ihme tarjous.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme tarjous.

        Onhan ne vanhemmat miehet Ihmemies McGyvereita nykyajan kermaper...isiin verrattuna. Varmaan siksi tuntuu "Ihme tarjoukselta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan ne vanhemmat miehet Ihmemies McGyvereita nykyajan kermaper...isiin verrattuna. Varmaan siksi tuntuu "Ihme tarjoukselta".

        Täysin totta, ennen on totuttu tekemäänkin jotain! Nykyään pitäisi kaikki saada tarjottimella suoraan nenän eteen! Ja ei todellakaa ole minkäänlaista kärsivällisyyttä missään asiassa.


    • Anonyymi

      Jep! Vahva suositus.

    • Anonyymi

      Pakottaako kuoleman uhka sinua olemaan sen kanssa?
      Vai valitsitko itse tuon miehen seuralaiseksesi? Jos noin, miksi valitat?!!

      • Anonyymi

        Mielestäni oli outoa käytöstä ja halusin tietää onko tämä kuinka yleistä parisuhteissa?


    • Anonyymi

      Ehkä miestä ärsyttää se, että ilmeisesti oletat hänen olevan aina ja välittömästi valmis auttamaan, oli hänellä itsellään jokin tekeminen sitten kesken tai ei. Katsos, kun ei se mies ole käskyläisesi. Apua voi toki pyytää, mutta sävyn ei kannata olla käskevä eikä varsinkaan syyttävä. Jos on, niin tuollainen korjaa se -tyylinen vastaus on todennäköinen.

      • Anonyymi

        Ymmärrän kyllä ja aikuiset ihmiset osaavat varmaankin ajatella omilla aivoilla eikä toimi vain jonkun käskystä. Mutta mielestäni apua saa pyytää. Ja todellakin sillä on väliä kuinka asiasi esität tilanteessa kuin tilanteessa.


      • Anonyymi

        Selityksiä ja puhetta mahtuu maailmaan. Mies ei selittele, vaan toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä ja aikuiset ihmiset osaavat varmaankin ajatella omilla aivoilla eikä toimi vain jonkun käskystä. Mutta mielestäni apua saa pyytää. Ja todellakin sillä on väliä kuinka asiasi esität tilanteessa kuin tilanteessa.

        Tietysti saa pyytää apua, enhän muuta väittänyt. Mutta jos pyyntöjen sävy on yhtä kuin käsky, ja tympeimmillään myös syytös, niin siinä alkaa käskettävän mitta hiljalleen täyttyä. Ja aloittajan miehellä se selvästi on täyttymässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä ja aikuiset ihmiset osaavat varmaankin ajatella omilla aivoilla eikä toimi vain jonkun käskystä. Mutta mielestäni apua saa pyytää. Ja todellakin sillä on väliä kuinka asiasi esität tilanteessa kuin tilanteessa.

        Mites sitten jos mies sanookin näin; jos annat seksiä illalla niin tulen heti korjaamaan. Jos et anna seksiä pärjäile itse rakkineesi kanssa.
        Miehet kun aina väittävät naisten kiristävän seksillä mutta tosiasia on se että käy se kiristäminen näinkin päin, miehen toimesta.


    • Anonyymi

      Tuttua huttua. Kaikissa talouksissa.

    • Anonyymi

      Minun ei juurikaan tarvitse pyytää apua. Mieheni huolehtii oma-aloitteisesti melkein kaikesta.
      Kaikki tekniikkaan liittyvä. Tarvittavat kuljetukset. Ennakoidut tarpeet hän on merkinnyt muistioonsa.
      Ruokahuolto alusta loppuun saakka. Loppu tarkoittaa sitä, että minä panostan tiskarin.
      Tämä on toiminut täydellisesti sen jälkeen kun mieheni jäi kotiin 21 vuotta sitten 12 vuoden viikkokomennusten jälkeen. Viikonloppuisin hän ei silloin tehnyt yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Eräs yksityiskohta. Jos hän kuulee, että olen vaihtamassa parivuoteen tuplalakanoita niin hän punkee ahtaaseen makuuhuoneeseen auttelemaan levittelyssä enkä raaski sanoa, että mahdun paremmin yksin. Autelkoon.
        En purnaa siitä kun hän kantaa pestyt tuplat taloyhtiön kuivaushuoneeseen ja levittelee ne.
        Hänen sylivälinsä on paljon suurempi kuin minun.


    • Anonyymi

      En osaa sanoa, kun en ole koskaan ole mieheltä tollasia kysellyt. Tiedän, että se olis täysin turhaa. Korjaan itse tai vien huoltoon. Miestä on turha siihen sotkea.

      • Anonyymi

        Kyselen mieheltä vain asioista, joista tiedän hänen tajuavan jotain. Niistä taas kyselen joskus, vaikka osaisin itekin hoitaa homman. Täytyy miehellekin antaa paikka, jossa päteä. Tekee hyvää itsetunnolle kokea olevansa jossain asiassa korvaamaton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyselen mieheltä vain asioista, joista tiedän hänen tajuavan jotain. Niistä taas kyselen joskus, vaikka osaisin itekin hoitaa homman. Täytyy miehellekin antaa paikka, jossa päteä. Tekee hyvää itsetunnolle kokea olevansa jossain asiassa korvaamaton.

        🥱 Taitaapi parisuhde kukoistaa. Tuollaiset narsistiset naiset kun tulee jätetyiksi, niin kiusanteko heillä miestä vastaan alkaa valheilla ja viranomaisten avustuksella. Uhriutumispisteitä kerätään oikein urakalla ja projisoidaan kaikki omat mielensä omituisuudet miestä vastaan. Näitä on tällaisia naisia mahtuu 15 tusinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥱 Taitaapi parisuhde kukoistaa. Tuollaiset narsistiset naiset kun tulee jätetyiksi, niin kiusanteko heillä miestä vastaan alkaa valheilla ja viranomaisten avustuksella. Uhriutumispisteitä kerätään oikein urakalla ja projisoidaan kaikki omat mielensä omituisuudet miestä vastaan. Näitä on tällaisia naisia mahtuu 15 tusinaan.

        Johan inkin sekopäinen vuodatus, jolla ei ollut mitään tekoa mun kanssani.

        Ja kiitos, kukoistaa kyllä. Mitä sitä turhaan painostaa miestä asioilla, joista hän todellakaan ei tajua tuon taivaallista (kuten vaikka ruohonleikkuri tai auto)? Ei se ainakaan kukoistusta lisää, jos toista yrittäisi pakottaa asioilla, jotka eivät häntä kiinnosta tai edes hänelle kuulu.


    • Anonyymi

      Ennen oli naisia jotka sanoi että "hyvä" mies korjaa auton, miks korjata kun huoltamot on sitä varten.

      • Anonyymi

        Ennen oli miehiä, jotka osasivat korjata kaikkea. Säästivät rahaa omalla työllään, että perheeseen saatiin esim. uusi pyykinpesukone tai tiskikone, että vaimokin pääsisi helpommalla tai vaikka lomareissua varten, että kaikilla olisi kivempaa.

        Näitä "voimaantuneita" ja itsekkäitä feministitätejä näkee paljon yksinelävinä, jotka eivät miehiä saa.

        Siksi myös ennen vanhaan sanottiin myös: Suomalainen menee läpi vaikka harmaan kiven. No, lisään tähän sen verran, että fiksumpi kiertäisi sen. Kuten suomalainen mies feministin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen oli miehiä, jotka osasivat korjata kaikkea. Säästivät rahaa omalla työllään, että perheeseen saatiin esim. uusi pyykinpesukone tai tiskikone, että vaimokin pääsisi helpommalla tai vaikka lomareissua varten, että kaikilla olisi kivempaa.

        Näitä "voimaantuneita" ja itsekkäitä feministitätejä näkee paljon yksinelävinä, jotka eivät miehiä saa.

        Siksi myös ennen vanhaan sanottiin myös: Suomalainen menee läpi vaikka harmaan kiven. No, lisään tähän sen verran, että fiksumpi kiertäisi sen. Kuten suomalainen mies feministin.

        Ennen kaikki olis myös helpompaa korjata ja varaosiakin oIi saatavilla.


    • Anonyymi

      Minun mieheni kyllä korjaa jos osaa ja tulee katsomaan. Kerran minulta oli rengas puhki ja piti aamulla töihin päästä. No mieheni vaihtoi renkaan puolen yön jälkeen.

      • Anonyymi

        Vaatko seksiä palkkioksi? Tai odottiko sitä sen kummemmin mainitsematta siitä miten oli sinua auttanut ja tehnyt? ?
        Eli miehet harrastavat seksillä kiristämistä ihan yhtä lailla kuin väittävät naistenkin tekevän.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe