Narsistin pelinappulana

Anonyymi

Kuulin kyllä tästä ihmisestä jo pari vuotta sitten kun tuli taloon, mutta sain tuta luonteestaan vasta kuin hän tuli omaksi työntekijäksi. Oli saanut jo toteuttaa itseäni tontillani niin kuin halusi ja kun en toiminutkaan hänen tahtonsa mukaan, alkoi peli mitä en uskonut koskaan töissä näkeväni.

Otti käyttöönsä kaiken narsistisen viehätyksensä ja alkoi pikku hiljaa kääntämään kaikki vastaani, oma esimiehemme mukaan lukien. Valehteli ja listasi virheitäni. Ruoti kaikki sanomiset mieleisekseen ja uhriutui. Leipoi ja nauroi itsensä muiden suosioon. Niin helppoa se näköjään on. Kun osaa pelata, saa mitä haluaa.

Sain selville monta ikävää asiaa hänestä ja tekemiään virheitään, ja uskon että huomasi tämän ja aloitti siksi suunnitelmallisen savustukseni ulos.

Nyt haluaisin lähteä, mutten tiedä kuinka reilua tämä on taloa kohtaan, koska tiedän miten paljon tuhoa tämän nainen saa aikaan halutessaan. Kiusaa kaikki ulos, jotka eivät toimi hänen mallillaan. Olen itse saanut jo kaksi ilmoitusta hänestä, mitä en voi enää edes viedä esimiehelleni, koska ei uskoisi minua.

3

462

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuommoisia narsistipellejä on lähes joka työpaikalla, valitettavasti. Ovat taitavia manipulointipeleissään ja siitä joutuu muut kärsimään.

• Anonyymi

Tarjako se sinua kiusii??

• Anonyymi

Semmoiset voi vain pilata koko talon ilmapiirin, kuten sanotaan, että yksi mätä omena.. ja lisäksi korkealla johtotehtävissä, minne usein mielivät(kun valta heitä tuntuu kutkuttavan), niin voivat lähes kaataa koko talon konkurssiin. Jos viihtyvyys kärsii, niin ei sekään kyllä mikään mukava asia ole.

Harkitse ja puntaroi asioita rauhassa eri aspekteista ja koita sen pohjalta tehdä sinulle sopiva johtopäätös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      191
      1684
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      86
      1433
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1068
    4. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      17
      985
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      939
    6. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      44
      878
    7. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      133
      701
    8. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      676
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      661
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      607
    Aihe