Ei syntisissä Uskovissa loistaa muu , kuin synti. ! Vaikka hän yrittää puolustaa ja seli seli antaa.

Ja tukea , nosta , vahvistaa , lujittaa ja korottaa itse omiin voimiin loistamaan maailmassa maailman valolla. Ihme halvan armon kautta synnissä.

Ei muu kun Pyhä Uskova voi Herran Kirkkaudella loistaa , kun Herra on vaihtanut synnin ja laittanut Kirkkauden tilalle !!

Siis olemme missanneet jotain niin tärkeetä liian kauan Suomesssa ja monessa paikkoin maailmassa..

53

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaihda jo levyä!

    • "Halpa armo merkitsee synnin eikä syntisen vanhurskauttamista… Halpa armo on meidän omaa armoamme itseämme kohtaan."
      ( Dietrich Bonhoeffer)

    • Anonyymi

      Teitä kahta - Savista ja Saviseutulaista - yhdistää yksi piirre. Te molemmat julistatte JOTAKIN MUUTA KUIN Paavalin evankeliumia, joka kuuluu:

      "Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa."

      Niinpä teiltä molemmilta on jääänyt ymmärtämättä myös roomalaiskirjeen ydinsanoma, jonka Paavali ilmaisee 11. luvun lopussa:

      Sillä Jumala on sulkenut KAIKKI tottelemattomuuteen, että hän KAIKKIA armahtaisi. 33 Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä! 34 Sillä kuka on tuntenut Herran mielen? Tai kuka on ollut hänen neuvonantajansa? 35 Tai kuka on ensin antanut hänelle jotakin, joka olisi tälle korvattava? 36 Sillä hänestä ja hänen kauttansa ja häneen on kaikki; hänelle kunnia iankaikkisesti!

      Mutta kun ilta tuli, sanoi viinitarhan herra tilansa hoitajalle: 'Kutsu työmiehet ja maksa heille palkka, viimeisistä alkaen ensimmäisiin asti'. 9Kun nyt tulivat ne, jotka olivat saapuneet yhdennentoista hetken vaiheilla, saivat he kukin denarin. 10Ja kun ensimmäiset tulivat, luulivat he saavansa enemmän; mutta hekin saivat kukin denarin. 11Kun he sen saivat, napisivat he perheenisäntää vastaan 12ja sanoivat: 'Nämä viimeiset ovat tehneet työtä vain yhden hetken, ja sinä teit heidät meidän vertaisiksemme, jotka olemme kantaneet päivän kuorman ja helteen'. 13Niin hän vastasi eräälle heistä ja sanoi: 'Ystäväni, en minä tee sinulle vääryyttä; etkö sopinut minun kanssani denarista? 14Ota omasi ja mene. Mutta minä tahdon tälle viimeiselle antaa saman verran kuin sinullekin. 15 Enkö saa tehdä omallani, mitä tahdon? Vai onko silmäsi nurja sentähden, että minä olen hyvä?' 16 Näin viimeiset tulevat ensimmäisiksi ja ensimmäiset viimeisiksi."

      - GF -

      • 1 Veljet, minä toivon sydämestäni ja rukoilen Jumalaa heidän edestänsä, että he pelastuisivat.
        2 Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;
        3 sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle.
        4 Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.
        5 Kirjoittaahan Mooses siitä vanhurskaudesta, joka laista tulee, että ihminen, joka sen täyttää, on siitä elävä.
        6 Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas,
        7 tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista.
        8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
        9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
        10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
        11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään."
        12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
        13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."
        14 Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?
        15 Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: "Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat!"
        16 Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. Sillä Esaias sanoo: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?"
        17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
        18 Mutta minä kysyn: eivätkö he ole kuulleet? Kyllä ovat: "Heidän äänensä on kulkenut kaikkiin maihin, ja heidän sanansa maan piirin ääriin."
        19 Minä kysyn: eikö Israelilla ole ollut siitä tietoa? Ensiksi jo Mooses sanoo: "Minä herätän teidän kiivautenne kansan kautta, joka ei ole kansa, ymmärtämättömän kansan kautta minä teitä kiihoitan."
        20 Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet."
        21 Mutta Israelista hän sanoo: "Koko päivän minä olen ojentanut käsiäni tottelematonta ja uppiniskaista kansaa kohden."
        ( Room. 10)


      • S-Seutulainen kirjoitti:

        1 Veljet, minä toivon sydämestäni ja rukoilen Jumalaa heidän edestänsä, että he pelastuisivat.
        2 Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;
        3 sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle.
        4 Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.
        5 Kirjoittaahan Mooses siitä vanhurskaudesta, joka laista tulee, että ihminen, joka sen täyttää, on siitä elävä.
        6 Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas,
        7 tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista.
        8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
        9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
        10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
        11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään."
        12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
        13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."
        14 Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?
        15 Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: "Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat!"
        16 Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. Sillä Esaias sanoo: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?"
        17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
        18 Mutta minä kysyn: eivätkö he ole kuulleet? Kyllä ovat: "Heidän äänensä on kulkenut kaikkiin maihin, ja heidän sanansa maan piirin ääriin."
        19 Minä kysyn: eikö Israelilla ole ollut siitä tietoa? Ensiksi jo Mooses sanoo: "Minä herätän teidän kiivautenne kansan kautta, joka ei ole kansa, ymmärtämättömän kansan kautta minä teitä kiihoitan."
        20 Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet."
        21 Mutta Israelista hän sanoo: "Koko päivän minä olen ojentanut käsiäni tottelematonta ja uppiniskaista kansaa kohden."
        ( Room. 10)

        14 Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
        15 että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.
        16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
        17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
        18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
        ( Joh. 3)

        1 Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.
        17 Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskosta."
        ( Room. 1)


      • S-Seutulainen kirjoitti:

        14 Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
        15 että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.
        16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
        17 Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
        18 Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
        ( Joh. 3)

        1 Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.
        17 Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskosta."
        ( Room. 1)

        21 Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,
        22 se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
        23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
        24 ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
        25 jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
        26 jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.
        27 Missä siis on kerskaaminen? Se on suljettu pois. Minkä lain kautta? Tekojenko lain? Ei, vaan uskon lain kautta.
        28 Niin päätämme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja.
        29 Vai onko Jumala yksistään juutalaisten Jumala? Eikö pakanainkin? On pakanainkin,
        30 koskapa Jumala on yksi, joka vanhurskauttaa ympärileikatut uskosta ja ympärileikkaamattomat uskon kautta.
        31 Teemmekö siis lain mitättömäksi uskon kautta? Pois se! Vaan me vahvistamme lain.
        ( Room. 3)


      • Anonyymi
        S-Seutulainen kirjoitti:

        21 Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,
        22 se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
        23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
        24 ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
        25 jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
        26 jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.
        27 Missä siis on kerskaaminen? Se on suljettu pois. Minkä lain kautta? Tekojenko lain? Ei, vaan uskon lain kautta.
        28 Niin päätämme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja.
        29 Vai onko Jumala yksistään juutalaisten Jumala? Eikö pakanainkin? On pakanainkin,
        30 koskapa Jumala on yksi, joka vanhurskauttaa ympärileikatut uskosta ja ympärileikkaamattomat uskon kautta.
        31 Teemmekö siis lain mitättömäksi uskon kautta? Pois se! Vaan me vahvistamme lain.
        ( Room. 3)

        Kun ihminen riittävän väkevästi vastustaa Jumalan tahtoa, joka on KAIKKIEN IHMISTEN PELASTUMINEN JA TULEMINEN TOTUUDEN TUNTEMISEEN. hän kykenee siteeraamaan jopa Raamattua yrittäessään tehdä evankeliumin tyhjäksi.
        Tämä on kuin keittäisi karitsan emänsä maidossa; emän maidon tarkoitus on olla jälkeläiselle elämäksi eikä kuolemaksi.
        Sinä kylvät Raamattu-sitaateillasi, pilaantuneella "Sanan" maidollasi kuolemaa julistaessasi JUMALAN TAHDON VASTAISTA oppiasi.

        - GF -


      • Anonyymi
        S-Seutulainen kirjoitti:

        21 Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,
        22 se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
        23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
        24 ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,
        25 jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
        26 jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.
        27 Missä siis on kerskaaminen? Se on suljettu pois. Minkä lain kautta? Tekojenko lain? Ei, vaan uskon lain kautta.
        28 Niin päätämme siis, että ihminen vanhurskautetaan uskon kautta, ilman lain tekoja.
        29 Vai onko Jumala yksistään juutalaisten Jumala? Eikö pakanainkin? On pakanainkin,
        30 koskapa Jumala on yksi, joka vanhurskauttaa ympärileikatut uskosta ja ympärileikkaamattomat uskon kautta.
        31 Teemmekö siis lain mitättömäksi uskon kautta? Pois se! Vaan me vahvistamme lain.
        ( Room. 3)

        Missään noista siteeraamistasi kohdista ei lausuta halaistua sanaa siitä, että jotkut ihmiset eivät muka pelastu. Sinä toki toivot sitä kuumeisesti samalla tavoin kuin tuhlaajapojan isoveli ja viinitarhassa koko päivän työskennelleet. Sinä kuvittelet heidän laillaan olevasi VANHURSKAAMPI JA VIISAAMPI KUIN JUMALA.

        - GF -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missään noista siteeraamistasi kohdista ei lausuta halaistua sanaa siitä, että jotkut ihmiset eivät muka pelastu. Sinä toki toivot sitä kuumeisesti samalla tavoin kuin tuhlaajapojan isoveli ja viinitarhassa koko päivän työskennelleet. Sinä kuvittelet heidän laillaan olevasi VANHURSKAAMPI JA VIISAAMPI KUIN JUMALA.

        - GF -

        Raamatunpaikoilla kiivailu osuu usein omaan nilkkaan kun ei tajuta sitä, että joku muu näkee esitetyissä jakeissa aivan muuta merkityksiä kuin niiden postaaja. Minä uskon tuossa asiassa niin kuin sinä mutta ymmärrän ihan täysin, että muut voivat nähdä asian toisin. Ihminen kun näkee Raamatussa sitä, mitä kuvittelee haluavansa. Minä taas en usko Raamatusta kuin ns. punaisen langan ja rapiat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missään noista siteeraamistasi kohdista ei lausuta halaistua sanaa siitä, että jotkut ihmiset eivät muka pelastu. Sinä toki toivot sitä kuumeisesti samalla tavoin kuin tuhlaajapojan isoveli ja viinitarhassa koko päivän työskennelleet. Sinä kuvittelet heidän laillaan olevasi VANHURSKAAMPI JA VIISAAMPI KUIN JUMALA.

        - GF -

        Mutta tosiasia on että syntiset eivät pelastuu , eikä synti tule koskaan pääsemään Taivaseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun ihminen riittävän väkevästi vastustaa Jumalan tahtoa, joka on KAIKKIEN IHMISTEN PELASTUMINEN JA TULEMINEN TOTUUDEN TUNTEMISEEN. hän kykenee siteeraamaan jopa Raamattua yrittäessään tehdä evankeliumin tyhjäksi.
        Tämä on kuin keittäisi karitsan emänsä maidossa; emän maidon tarkoitus on olla jälkeläiselle elämäksi eikä kuolemaksi.
        Sinä kylvät Raamattu-sitaateillasi, pilaantuneella "Sanan" maidollasi kuolemaa julistaessasi JUMALAN TAHDON VASTAISTA oppiasi.

        - GF -

        No, Paavali sitten kirjoitti, mitä kirjoitti, ja oikeastaan ihan turhaan kirjekaupalla, kun olisi päässyt perin vähällä hirmuisen vaivannäön sijasta - puhumatta hänen suusanallisesta, uupumattomasta, julistus - ja opetustyöstään -
        kiteyttämällä KAIKEN SANOTTAVANSA tähän yhteen lauseeseen ( 2 Kor. 5), joka pitää sisällään sinun mukaasi KOKO PAAVALIN (hänen julistamansa) EVANKELIUMIN:

        >>"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa.">>

        Niin, tai - kaipa hän sitten KITEYTTIKIN, koska tuossa on Paavalin Herralta Jeesukselta Kristukselta saama evankeliumi kaikkinensa, kokonaisuuksinensa, sinun mukaasi nimimerkki GF!


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Mutta tosiasia on että syntiset eivät pelastuu , eikä synti tule koskaan pääsemään Taivaseen.

        Eli sinä Savis suljet taivaan portit its itseltäsi !!!

        Kuinka monta kertaa aiot yhä tuomita itse itsesi kadotukseen ja osattomaksi pelastuksesta ???

        Omat sanasi siis tulevat sinut tuomitseman !!!

        Joten ei mene hyvin sinulla Savis !!!


      • Anonyymi
        S-Seutulainen kirjoitti:

        No, Paavali sitten kirjoitti, mitä kirjoitti, ja oikeastaan ihan turhaan kirjekaupalla, kun olisi päässyt perin vähällä hirmuisen vaivannäön sijasta - puhumatta hänen suusanallisesta, uupumattomasta, julistus - ja opetustyöstään -
        kiteyttämällä KAIKEN SANOTTAVANSA tähän yhteen lauseeseen ( 2 Kor. 5), joka pitää sisällään sinun mukaasi KOKO PAAVALIN (hänen julistamansa) EVANKELIUMIN:

        >>"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa.">>

        Niin, tai - kaipa hän sitten KITEYTTIKIN, koska tuossa on Paavalin Herralta Jeesukselta Kristukselta saama evankeliumi kaikkinensa, kokonaisuuksinensa, sinun mukaasi nimimerkki GF!

        Nurjamielinen asenteesi paljastuu surullisella tavalla tuossa sinun kommentissasi.

        Sinua tosiaan tyrmistyttää ja närkästyttää ajatus siitä, että

        a) Jumala TOTEUTTAA TAHTONSA,
        b) pelastus on YKSINOMAAN Jumalan ja Jeesuksen varassa,
        c) Jeesuksen ristinkuolema tosiaan vapauttaa KAIKKI NE, JOIDEN VUOKSI ANTOI HENKENSÄ LUNNAIKSI ja
        d) TÄMÄ on se sanoma, jota Paavali oli kutsuttu julistamaan:

        "Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme, 4 joka TAHTOO, että KAIKKI ihmiset pelastuvat ja tulevat tuntemaan totuuden. 5 SILLÄ YKSI on Jumala, YKSI myös VÄLIMIES Jumalan ja ihmisten välillä, IHMINEN Kristus Jeesus, 6 joka antoi itsensä lunnaiksi KAIKKIEN edestä, josta todistus oli annettava aikanansa, 7 ja SITÄ VARTEN minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi asetettu — minä puhun totta, en valhettele — pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa."

        Sinä olet tismalleen samalla tavoin närkästynyt kuin tuhlaajapojan tarinan isoveli ja viinitarhakertomuksen työntekijät:

        'Kun tämä sinun poikasi [EI: 'minun veljeni'] tuli, joka on tuhlannut sinun omaisuutesi porttojen kanssa, niin hänelle sinä teurastit syötetyn vasikan.'

        'Nämä viimeiset ovat tehneet työtä vain yhden hetken, ja SINÄ TEIT HEIDÄT MEIDÄN VERTAISIKSEMME, jotka olemme kantaneet päivän kuorman ja helteen'.

        Niin kauan kuin sinä kuvittelet mielesi sopukoissa, että SINUN uskosi Jeesukseen EI OLE KOKONAAN JUMALAN TEKO vaan jotakin, jonka SINÄ (ensin) annat Jumalalle, sinä kuvittelet samallla, että Jumalan on korvattava sinulle tämä SINUN uskosi vanhurskauttamalla ja pelastamalla sinut(eli Jumalan ARMOLAHJA eli Jeesuksen uhri on sinulle pelkästään valuuttaa, jonka nojalla sinä käyt kauppaa Jumalan kanssa).

        Mutta huomaa! Tästä ajatusvirheestäsi huolimatta Jumala kutsuu sinua ystäväkseen:

        13 Niin hän vastasi eräälle heistä ja sanoi: 'Ystäväni, en minä tee sinulle vääryyttä; etkö sopinut minun kanssani denarista? 14 Ota omasi ja mene. Mutta MINÄ TAHDON TÄLLE VIIMEISELLE ANTAA SAMAN VERRAN KUIN SINULLEKIN. 15 Enkö saa tehdä omallani, mitä tahdon? Vai onko silmäsi nurja sentähden, että minä olen HYVÄ?' 16 Näin viimeiset tulevat ensimmäisiksi ja ensimmäiset viimeisiksi."

        - GF -


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Mutta tosiasia on että syntiset eivät pelastuu , eikä synti tule koskaan pääsemään Taivaseen.

        Savis, suosittelen, että uskot JEESUKSEEN. Jumalan Karitsa OTTI POIS maailman synnin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nurjamielinen asenteesi paljastuu surullisella tavalla tuossa sinun kommentissasi.

        Sinua tosiaan tyrmistyttää ja närkästyttää ajatus siitä, että

        a) Jumala TOTEUTTAA TAHTONSA,
        b) pelastus on YKSINOMAAN Jumalan ja Jeesuksen varassa,
        c) Jeesuksen ristinkuolema tosiaan vapauttaa KAIKKI NE, JOIDEN VUOKSI ANTOI HENKENSÄ LUNNAIKSI ja
        d) TÄMÄ on se sanoma, jota Paavali oli kutsuttu julistamaan:

        "Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme, 4 joka TAHTOO, että KAIKKI ihmiset pelastuvat ja tulevat tuntemaan totuuden. 5 SILLÄ YKSI on Jumala, YKSI myös VÄLIMIES Jumalan ja ihmisten välillä, IHMINEN Kristus Jeesus, 6 joka antoi itsensä lunnaiksi KAIKKIEN edestä, josta todistus oli annettava aikanansa, 7 ja SITÄ VARTEN minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi asetettu — minä puhun totta, en valhettele — pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa."

        Sinä olet tismalleen samalla tavoin närkästynyt kuin tuhlaajapojan tarinan isoveli ja viinitarhakertomuksen työntekijät:

        'Kun tämä sinun poikasi [EI: 'minun veljeni'] tuli, joka on tuhlannut sinun omaisuutesi porttojen kanssa, niin hänelle sinä teurastit syötetyn vasikan.'

        'Nämä viimeiset ovat tehneet työtä vain yhden hetken, ja SINÄ TEIT HEIDÄT MEIDÄN VERTAISIKSEMME, jotka olemme kantaneet päivän kuorman ja helteen'.

        Niin kauan kuin sinä kuvittelet mielesi sopukoissa, että SINUN uskosi Jeesukseen EI OLE KOKONAAN JUMALAN TEKO vaan jotakin, jonka SINÄ (ensin) annat Jumalalle, sinä kuvittelet samallla, että Jumalan on korvattava sinulle tämä SINUN uskosi vanhurskauttamalla ja pelastamalla sinut(eli Jumalan ARMOLAHJA eli Jeesuksen uhri on sinulle pelkästään valuuttaa, jonka nojalla sinä käyt kauppaa Jumalan kanssa).

        Mutta huomaa! Tästä ajatusvirheestäsi huolimatta Jumala kutsuu sinua ystäväkseen:

        13 Niin hän vastasi eräälle heistä ja sanoi: 'Ystäväni, en minä tee sinulle vääryyttä; etkö sopinut minun kanssani denarista? 14 Ota omasi ja mene. Mutta MINÄ TAHDON TÄLLE VIIMEISELLE ANTAA SAMAN VERRAN KUIN SINULLEKIN. 15 Enkö saa tehdä omallani, mitä tahdon? Vai onko silmäsi nurja sentähden, että minä olen HYVÄ?' 16 Näin viimeiset tulevat ensimmäisiksi ja ensimmäiset viimeisiksi."

        - GF -

        Raamattu sanoo täysin selvästi sen, että kaikki EIVÄT PELASTU !!!

        Joten miksi -GF- jankutat yhä vain Raamatun selvääkin selvempää Sanaa vastaan ???

        MIksi levität pahaa harhaa eli silkkaa valhetta ???

        Kuka tai mikä saa sinut noin toimimaan ?

        Ilm. 19:20 Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

        Ilm. 20:14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.

        Ilm. 20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

        Ilm. 17:8 Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.

        Ilm. 17:11 Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.

        Tämä on SELVÄÄKIN SELVEMPÄÄ SANOMAA, jonka sinä raukka kiellät ja kuvittelet itsekin pelastuvasi, kieltämällä tämän Totuuden !

        Mutta Totuutta, eli Herraa Jeesusta, eli Jumalaa, sinä et pääse pakoon -GF- !

        Et vaikka kuinka yrittäisit vakuutella valheitasi, niin itsellesi kuin muillekin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu sanoo täysin selvästi sen, että kaikki EIVÄT PELASTU !!!

        Joten miksi -GF- jankutat yhä vain Raamatun selvääkin selvempää Sanaa vastaan ???

        MIksi levität pahaa harhaa eli silkkaa valhetta ???

        Kuka tai mikä saa sinut noin toimimaan ?

        Ilm. 19:20 Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

        Ilm. 20:14 Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.

        Ilm. 20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

        Ilm. 17:8 Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.

        Ilm. 17:11 Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.

        Tämä on SELVÄÄKIN SELVEMPÄÄ SANOMAA, jonka sinä raukka kiellät ja kuvittelet itsekin pelastuvasi, kieltämällä tämän Totuuden !

        Mutta Totuutta, eli Herraa Jeesusta, eli Jumalaa, sinä et pääse pakoon -GF- !

        Et vaikka kuinka yrittäisit vakuutella valheitasi, niin itsellesi kuin muillekin !

        Sinä helvetinpalvoja-Nellie Oleson palvo rauhassa vaan sitä helvettiäsi noiden vertauskuvallisten tekstien lumoamana. Lienet sen verran typerä, ettet tajua edes sitä, että monissa kymmenissä käännöksissä eri kielillä kuoleman ohella Tuliseen järveen heitetään Ilmestyskirjassa... HELVETTI. Senkin ääliö.

        Mutta koska olet vannoutunut JUMALAN TAHDON VASTUSTAJA ja käytät tuohon vastustamiseesi peräti Raamattua, vastaa sinä moukka itsestäsi. Sinun onneksesi sovitus kattaa myös sinut ja sinun helvettihimosi. Törppö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä helvetinpalvoja-Nellie Oleson palvo rauhassa vaan sitä helvettiäsi noiden vertauskuvallisten tekstien lumoamana. Lienet sen verran typerä, ettet tajua edes sitä, että monissa kymmenissä käännöksissä eri kielillä kuoleman ohella Tuliseen järveen heitetään Ilmestyskirjassa... HELVETTI. Senkin ääliö.

        Mutta koska olet vannoutunut JUMALAN TAHDON VASTUSTAJA ja käytät tuohon vastustamiseesi peräti Raamattua, vastaa sinä moukka itsestäsi. Sinun onneksesi sovitus kattaa myös sinut ja sinun helvettihimosi. Törppö.

        juuri näin.

        "peto otettiin kiinni" , ja se "peto" ei ole maan päällä oleva ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä helvetinpalvoja-Nellie Oleson palvo rauhassa vaan sitä helvettiäsi noiden vertauskuvallisten tekstien lumoamana. Lienet sen verran typerä, ettet tajua edes sitä, että monissa kymmenissä käännöksissä eri kielillä kuoleman ohella Tuliseen järveen heitetään Ilmestyskirjassa... HELVETTI. Senkin ääliö.

        Mutta koska olet vannoutunut JUMALAN TAHDON VASTUSTAJA ja käytät tuohon vastustamiseesi peräti Raamattua, vastaa sinä moukka itsestäsi. Sinun onneksesi sovitus kattaa myös sinut ja sinun helvettihimosi. Törppö.

        Tässä se nyt nähdään selvästi, mitä sinä kannat sydämessäsi !

        Siis sydämen kyllyydestä suu puhuu !

        Paha ihminen tuo pahastansa esiin pahaa !

        Eli paljastit TAAS KERRAN vain itse itsesi, ja sydämesi saastaisuuden !

        Onneksi olkoon vain ! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri näin.

        "peto otettiin kiinni" , ja se "peto" ei ole maan päällä oleva ihminen.

        Luitko kunnolla ollenkaan, vai vain sen, mitä itse halusit lukea ???

        Mihin tämä jäi ?

        Ilm. 20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

        Yrittäkää nyt selittää tämäkin pois !

        Ei tule onnistumaan !

        Sama sanoma on läpi Raamatun !

        Matt. 7:13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;

        Matt. 18:14 Niin ei myöskään teidän taivaallisen Isänne tahto ole, että yksikään näistä pienistä joutuisi kadotukseen.

        Mark. 16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

        Luuk. 9:25 Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saattaisi itsensä kadotukseen tai turmioon?

        Ap. t. 8:20 Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa.

        Room. 8:34 Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme.

        1. Kor. 1:18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

        1. Kor. 11:32 mutta kun meitä tuomitaan, niin se on meille Herran kuritusta, ettei meitä maailman kanssa kadotukseen tuomittaisi.

        2. Kor. 2:15 Sillä me olemme Kristuksen tuoksu Jumalalle sekä pelastuvien että kadotukseen joutuvien joukossa:

        2. Kor. 4:3 Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,

        2. Tess. 2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

        1. Tim. 6:9 Mutta ne, jotka rikastua tahtovat, lankeavat kiusaukseen ja paulaan ja moniin mielettömiin ja vahingollisiin himoihin, jotka upottavat ihmiset turmioon ja kadotukseen.

        Ilm. 17:8 Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.

        Ilm. 17:11 Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä se nyt nähdään selvästi, mitä sinä kannat sydämessäsi !

        Siis sydämen kyllyydestä suu puhuu !

        Paha ihminen tuo pahastansa esiin pahaa !

        Eli paljastit TAAS KERRAN vain itse itsesi, ja sydämesi saastaisuuden !

        Onneksi olkoon vain ! :)

        täh !

        kommentointi ainakaan edelliseen ei voi olla.

        en näe kylläkään mitään saastaisuutta klo. 18.11 tekstiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko kunnolla ollenkaan, vai vain sen, mitä itse halusit lukea ???

        Mihin tämä jäi ?

        Ilm. 20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

        Yrittäkää nyt selittää tämäkin pois !

        Ei tule onnistumaan !

        Sama sanoma on läpi Raamatun !

        Matt. 7:13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;

        Matt. 18:14 Niin ei myöskään teidän taivaallisen Isänne tahto ole, että yksikään näistä pienistä joutuisi kadotukseen.

        Mark. 16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

        Luuk. 9:25 Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saattaisi itsensä kadotukseen tai turmioon?

        Ap. t. 8:20 Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa.

        Room. 8:34 Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme.

        1. Kor. 1:18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

        1. Kor. 11:32 mutta kun meitä tuomitaan, niin se on meille Herran kuritusta, ettei meitä maailman kanssa kadotukseen tuomittaisi.

        2. Kor. 2:15 Sillä me olemme Kristuksen tuoksu Jumalalle sekä pelastuvien että kadotukseen joutuvien joukossa:

        2. Kor. 4:3 Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,

        2. Tess. 2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

        1. Tim. 6:9 Mutta ne, jotka rikastua tahtovat, lankeavat kiusaukseen ja paulaan ja moniin mielettömiin ja vahingollisiin himoihin, jotka upottavat ihmiset turmioon ja kadotukseen.

        Ilm. 17:8 Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.

        Ilm. 17:11 Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.

        Hei TAAPERO! Sadannen kerran: Raamattua EI alun perin kirjoitettu SUOMEKSI vaan KREIKAKSI. Alkukielessä EI ESIINNY ILMAUSTA "KADOTUS".

        Lisäksi ilmaus "helvetti" on niin saatanallisen käännössekamelskan lopputulema, ettei paremmasta väliä. On uskomatonta, että Jerusalemin kupeessa sijainneeseen KAATOPAIKKAAN ajanlaskumme alussa viitannut ilmaus on Rooman kirkon aloitteesta onnistuttu vääntämään TUONPUOLEISEKSI iankaikkiseksi kidutusTUOMIOKSI.

        Mutta jatka vain Nellie Oleson hekumallisen helvetinpalvontasi parissa, jos saat siitä nautintoa. Kuka sinua estää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä se nyt nähdään selvästi, mitä sinä kannat sydämessäsi !

        Siis sydämen kyllyydestä suu puhuu !

        Paha ihminen tuo pahastansa esiin pahaa !

        Eli paljastit TAAS KERRAN vain itse itsesi, ja sydämesi saastaisuuden !

        Onneksi olkoon vain ! :)

        Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Sinua harmittaa, kun osun Nellie Oleson -ilmauksellani niin oikeaan. Sinä kirjoitat juuri sellaiseen varhaisteinimäisen itsetyytyväiseen ja omahyväiseen sävyyn, että itse kullekin nousee kirjoitustyylistäsi mieleen Nellie Olesonin ilkeät kasvot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Savis, suosittelen, että uskot JEESUKSEEN. Jumalan Karitsa OTTI POIS maailman synnin.

        NIINKÖ SÄ Suosittelet. Mutta kun Jumala Sano , että se tulis Rakas näkyä sun vaeluksessa , Nuhteettomuudessa , täydellisyydessä , Puhtaudessa , vanhurskaudessa, Pyhyydessä ja synnittömyydessä. Silloin Hän on päässyt ottamaan Pois maailman synnin sinusta !!!


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        NIINKÖ SÄ Suosittelet. Mutta kun Jumala Sano , että se tulis Rakas näkyä sun vaeluksessa , Nuhteettomuudessa , täydellisyydessä , Puhtaudessa , vanhurskaudessa, Pyhyydessä ja synnittömyydessä. Silloin Hän on päässyt ottamaan Pois maailman synnin sinusta !!!

        Savis, suosittelen, että uskot JEESUKSEEN. Jumalan Karitsa OTTI POIS maailman synnin. Siis: OTTI POIS.

        On Antikristyksesta siteerata Raamattua ja yrittää SILLÄ tehdä Jumalan Karitsan työ tyhjäksi. Lakkaa käyttäytymästä niin kuin Antikristus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko kunnolla ollenkaan, vai vain sen, mitä itse halusit lukea ???

        Mihin tämä jäi ?

        Ilm. 20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

        Yrittäkää nyt selittää tämäkin pois !

        Ei tule onnistumaan !

        Sama sanoma on läpi Raamatun !

        Matt. 7:13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;

        Matt. 18:14 Niin ei myöskään teidän taivaallisen Isänne tahto ole, että yksikään näistä pienistä joutuisi kadotukseen.

        Mark. 16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

        Luuk. 9:25 Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saattaisi itsensä kadotukseen tai turmioon?

        Ap. t. 8:20 Mutta Pietari sanoi hänelle: "Menkööt rahasi sinun kanssasi kadotukseen, koska luulet Jumalan lahjan olevan rahalla saatavissa.

        Room. 8:34 Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme.

        1. Kor. 1:18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

        1. Kor. 11:32 mutta kun meitä tuomitaan, niin se on meille Herran kuritusta, ettei meitä maailman kanssa kadotukseen tuomittaisi.

        2. Kor. 2:15 Sillä me olemme Kristuksen tuoksu Jumalalle sekä pelastuvien että kadotukseen joutuvien joukossa:

        2. Kor. 4:3 Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,

        2. Tess. 2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

        1. Tim. 6:9 Mutta ne, jotka rikastua tahtovat, lankeavat kiusaukseen ja paulaan ja moniin mielettömiin ja vahingollisiin himoihin, jotka upottavat ihmiset turmioon ja kadotukseen.

        Ilm. 17:8 Peto, jonka sinä näit, on ollut, eikä sitä enää ole, mutta se on nouseva syvyydestä ja menevä kadotukseen; ja ne maan päällä asuvaiset, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan, hamasta maailman perustamisesta, ihmettelevät, kun he näkevät pedon, että se on ollut eikä sitä enää ole, mutta se on tuleva.

        Ilm. 17:11 Ja peto, joka on ollut ja jota ei enää ole, on itse kahdeksas, ja on yksi noista seitsemästä, ja menee kadotukseen.

        Jos tulinen järvi on tosiaankin konkreettinen liekehtivä järvi, silloin Jeesus on vuohieläinten alaheimoon kuuluva nisäkäs, jota kasvatetaan etenkin sen villan, lihan ja maidon vuoksi.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        NIINKÖ SÄ Suosittelet. Mutta kun Jumala Sano , että se tulis Rakas näkyä sun vaeluksessa , Nuhteettomuudessa , täydellisyydessä , Puhtaudessa , vanhurskaudessa, Pyhyydessä ja synnittömyydessä. Silloin Hän on päässyt ottamaan Pois maailman synnin sinusta !!!

        Niin tulis mutta Jumalakin tietää, ettei kukaan pysty olemaan nuhteeton eikä täydellinen. Kyse onkin siitä, että pyrkii olemaan nuhteeton ja täydellinen parhaansa mukaan.


    • Matt .7
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
      24 Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä minun sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi.
      25 Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksyivät sitä huonetta vastaan, mutta se ei sortunut, sillä se oli kalliolle perustettu.
      26 Ja jokainen, joka kuulee nämä minun sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi.
      27 Ja rankkasade lankesi, ja virrat tulvivat, ja tuulet puhalsivat ja syöksähtivät sitä huonetta vastaan, ja se sortui, ja sen sortuminen oli suuri."
      28 Ja kun Jeesus lopetti nämä puheet, olivat kansanjoukot hämmästyksissään hänen opetuksestansa,
      29 sillä hän opetti heitä niinkuin se, jolla valta on, eikä niinkuin heidän kirjanoppineensa.

      • Anonyymi

        Niin, tuon voi ymmärtää monella tavalla. Kiitos että pelaat muiden pussiin.


    • 15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
      16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
      17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
      18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
      19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
      20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.

      • Anonyymi

        Savis, suosittelen, että uskot JEESUKSEEN. Jumalan Karitsa OTTI POIS maailman synnin. Siis: OTTI POIS.

        On Antikristyksesta siteerata Raamattua ja yrittää SILLÄ tehdä Jumalan Karitsan työ tyhjäksi. Lakkaa käyttäytymästä niin kuin Antikristus.


    • 13 Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;

      • Anonyymi

        valitettavasti tuo "ahdas portti" ei todellakaan ole avautunut useimmille alkuunkaan.


      • Anonyymi

        Savis, alkukielessä ei esiinny sanaa KADOTUS. Mutta jos haluat jatkaa valheessa, se on sinun valintasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savis, alkukielessä ei esiinny sanaa KADOTUS. Mutta jos haluat jatkaa valheessa, se on sinun valintasi.

        Älä yritä kieroilla sanoilla ja niiden merkityksillä !!!

        Raamatun mukaan OSA PELASTUU ja OSA EI !!!

        Osa heitetään tuliseen järveen ja osaa ei !!!

        Osa kokee ns. "toisen kuoleman" osa taas ei koe !!!

        Osa menee taivaaseen osa taas ei !!!

        Osa pelastuu ja osa menee kadotukseen / turmioon / hävitykseen ym ym...

        Joten on aivan sama se, millä sanoilla tämä asia sanotaan !!!

        SANOMA ON AINA SAMA KUITENKIN !!!

        Joten lopeta lapselliset "käännöskikkailusi" ja "sanojen ja merkitysten vääntely" !!!

        Se ei hyödytä eikä auta sinua pätkääkään !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä yritä kieroilla sanoilla ja niiden merkityksillä !!!

        Raamatun mukaan OSA PELASTUU ja OSA EI !!!

        Osa heitetään tuliseen järveen ja osaa ei !!!

        Osa kokee ns. "toisen kuoleman" osa taas ei koe !!!

        Osa menee taivaaseen osa taas ei !!!

        Osa pelastuu ja osa menee kadotukseen / turmioon / hävitykseen ym ym...

        Joten on aivan sama se, millä sanoilla tämä asia sanotaan !!!

        SANOMA ON AINA SAMA KUITENKIN !!!

        Joten lopeta lapselliset "käännöskikkailusi" ja "sanojen ja merkitysten vääntely" !!!

        Se ei hyödytä eikä auta sinua pätkääkään !!!

        Jeesus sanoo
        "Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko"
        Luuk: 6: 37


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä yritä kieroilla sanoilla ja niiden merkityksillä !!!

        Raamatun mukaan OSA PELASTUU ja OSA EI !!!

        Osa heitetään tuliseen järveen ja osaa ei !!!

        Osa kokee ns. "toisen kuoleman" osa taas ei koe !!!

        Osa menee taivaaseen osa taas ei !!!

        Osa pelastuu ja osa menee kadotukseen / turmioon / hävitykseen ym ym...

        Joten on aivan sama se, millä sanoilla tämä asia sanotaan !!!

        SANOMA ON AINA SAMA KUITENKIN !!!

        Joten lopeta lapselliset "käännöskikkailusi" ja "sanojen ja merkitysten vääntely" !!!

        Se ei hyödytä eikä auta sinua pätkääkään !!!

        Nellie Oleson, sinä ET OLE Savis!!!

        Ja hei paviaani: kun SANOJEN merkitystä muutetaan, SANOMAN merkitys muuttuu!!!!

        Mutta samapa kai sinulle on sitten, MITÄ RAAMATTUUN ON KIRJOITETTU!!!! Jos SINÄ PÄÄTÄT OLEVASI SAVIS, sinä varmaan myös päätät, MITEN RAAMATTUA PITÄÄ TULKITA!!!!!!!!!!!!!!!! Ääliö!


      • Anonyymi kirjoitti:

        valitettavasti tuo "ahdas portti" ei todellakaan ole avautunut useimmille alkuunkaan.

        Niin tuo vertauskuva Rakas Rististä joka Jeeus meni läpi kuolemalla ei todella monet ymmärrä eikä käsittää että Hänessä on ainoa mahdollisuus päästä ahtaan porttin läpi Taivaasee ja pelastua.. !!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nellie Oleson, sinä ET OLE Savis!!!

        Ja hei paviaani: kun SANOJEN merkitystä muutetaan, SANOMAN merkitys muuttuu!!!!

        Mutta samapa kai sinulle on sitten, MITÄ RAAMATTUUN ON KIRJOITETTU!!!! Jos SINÄ PÄÄTÄT OLEVASI SAVIS, sinä varmaan myös päätät, MITEN RAAMATTUA PITÄÄ TULKITA!!!!!!!!!!!!!!!! Ääliö!

        Matt. 5:22

        Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Matt. 5:22

        Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.

        Hei Savis, sinä ET OLE Nellie Oleson!!!

        Ja hei paviaani: kun SANOJEN merkitystä muutetaan, SANOMAN merkitys muuttuu!!!!

        Mutta samapa kai sinulle on sitten, MITÄ RAAMATTUUN ON KIRJOITETTU!!!! Jos SINÄ PÄÄTÄT OLEVASI Nellie Oleson, sinä varmaan myös päätät, MITEN RAAMATTUA PITÄÄ TULKITA!!!!!!!!!!!!!!!! Ääliö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nellie Oleson, sinä ET OLE Savis!!!

        Ja hei paviaani: kun SANOJEN merkitystä muutetaan, SANOMAN merkitys muuttuu!!!!

        Mutta samapa kai sinulle on sitten, MITÄ RAAMATTUUN ON KIRJOITETTU!!!! Jos SINÄ PÄÄTÄT OLEVASI SAVIS, sinä varmaan myös päätät, MITEN RAAMATTUA PITÄÄ TULKITA!!!!!!!!!!!!!!!! Ääliö!

        Kuten JO sanoin, paljastat vain oman saastaisuutesi näillä viesteilläsi !

        Sana sanookin:

        Matt. 12:34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.

        Luuk. 6:45 Hyvä ihminen tuo sydämensä hyvän runsaudesta esiin hyvää, ja paha tuo pahastansa esiin pahaa; sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.


      • Savis
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten JO sanoin, paljastat vain oman saastaisuutesi näillä viesteilläsi !

        Sana sanookin:

        Matt. 12:34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.

        Luuk. 6:45 Hyvä ihminen tuo sydämensä hyvän runsaudesta esiin hyvää, ja paha tuo pahastansa esiin pahaa; sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.

        No jos rakas on noin onnellista , Että olisin saastaisempi kuin sinä,, niin silloin olis mulla tosi mahdollisuus ja kaikki mahdolisuudet , että Jumala halua näyttää mitä Hän pystyy tehdä minussa ja saada esiin Jeesuksen Kirkkaus minussa ja Hänen Kunnia . Jonka Tähden Hän tuli meille ja kuoli Ristillä !!

        Kyllä.!!! Hän tekee sen itselle ja itseesi vuoksi , Halleluuja !!!!!!!
        Sen kyllä tiedän että olen kuollut Kristuksessa kun kerran Hän on kuollut Ristillä jossa me kaikki kuollut olemme. Mutta kaikkille se ei tulee todelliseksi kun he eivät sen Usko. Mitä Uskot sen saat. Etkö sen tiennyt ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten JO sanoin, paljastat vain oman saastaisuutesi näillä viesteilläsi !

        Sana sanookin:

        Matt. 12:34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.

        Luuk. 6:45 Hyvä ihminen tuo sydämensä hyvän runsaudesta esiin hyvää, ja paha tuo pahastansa esiin pahaa; sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.

        Ite oot! :D :D :D :D :D :D :D


    • Anonyymi

      En ymmärrä, mitä yrität sanoa. Voisitko selittää asiasi toisin sanoen?

      • Kannattaa kysyä Rakas Jumalalta. Kos Hän ei avaa sulle niin se on sitten suljettu kunnes joudut Tuomioon eteen.


    • Anonyymi

      "Siis olemme missanneet jotain niin tärkeetä liian kauan Suomesssa ja monessa paikkoin maailmassa.."

      Jaa, no hyvä, että tunnustat! Mutta ketkä te? Kuka teistä on missannut?

      • Me uskovat ovat missanneet sen että jos joku rukoilee luin Elia niin Herätys on täällä . Silloin ei tarvi enää selitä yhtään mitään. Muistatko että Jeesus sanoi että Hän tarvitsee lopun aikana niitä jotka rukoilee Hengessä ja Totuudessa. Joo ei kelpaa lihalle... ja syntiselle.....


      • Savis kirjoitti:

        Me uskovat ovat missanneet sen että jos joku rukoilee luin Elia niin Herätys on täällä . Silloin ei tarvi enää selitä yhtään mitään. Muistatko että Jeesus sanoi että Hän tarvitsee lopun aikana niitä jotka rukoilee Hengessä ja Totuudessa. Joo ei kelpaa lihalle... ja syntiselle.....

        Meinatteko pysyä ja pitä kiinni teidän lihanne helvettiin asti ???

        Taivaaseen ette pääse lihasssa vaan Hengessä >>

        18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Meinatteko pysyä ja pitä kiinni teidän lihanne helvettiin asti ???

        Taivaaseen ette pääse lihasssa vaan Hengessä >>

        18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;

        "ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa" 1 Kor: 15: 50


      • Savis kirjoitti:

        Meinatteko pysyä ja pitä kiinni teidän lihanne helvettiin asti ???

        Taivaaseen ette pääse lihasssa vaan Hengessä >>

        18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;

        "Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu."

        ... synti, joka minussa ASUU!

        Mikä synti Paavalissa, hänen kirjoittaessaan, asuu?
        Siis - EI ASUNUT, vaan EDELLEEN ASUU!!

        PERISYNTI/SYNNIN JUURI!
        Niin kuin asuu kaikissa muissakin uskovissa ihmisissä.
        Eikä se meistä poistu tämän maallisen vaelluksemme aikana.
        Kun Paavali tämän tilan itsessään tunnustaa, kuinka ylipäätään kukaan voi kuvitella saavuttavansa täydellisen synnittömyyden tässä ajassa!?

        14 Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
        15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
        16 Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
        17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
        18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
        19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
        20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
        21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
        22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
        23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
        24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
        25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
        ( Room. 7)

        P. S. Paavali kirjoittaa Roomalaiskirjeen 7.luvussa PREESENSISSÄ - EI IMPERFEKTISSÄ!


        Oliko Pietari Antiokiaan tullessaan USKOSSA vai uskosta osaton langetessaan ulkokultaisuuden syntiin!?

        11 Mutta kun Keefas tuli Antiokiaan, vastustin minä häntä vasten kasvoja, koska hän oli herättänyt suurta paheksumista.
        12 Sillä ennenkuin Jaakobin luota oli tullut muutamia miehiä, oli hän syönyt yhdessä pakanain kanssa; mutta heidän tultuaan hän vetäytyi pois ja pysytteli erillään peläten ympärileikattuja,
        13 ja hänen kanssaan lankesivat ulkokultaisuuteen muutkin juutalaiset, niin että heidän ulkokultaisuutensa tempasi mukaansa Barnabaankin.
        14 Mutta kun minä näin, etteivät he vaeltaneet suoraan evankeliumin totuuden mukaan, sanoin minä Keefaalle kaikkien kuullen: "Jos sinä, joka olet juutalainen, noudatat pakanain tapoja etkä juutalaisten, miksi sinä pakotat pakanoita noudattamaan juutalaisten tapoja?"
        ( Gal. 2)

        1 Pankaa siis pois kaikki pahuus ja kaikki vilppi ja ulkokultaisuus ja kateus ja kaikki panettelu,
        2 ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen,
        3 jos "olette maistaneet, että Herra on hyvä."
        ( 1 Piet. 2)
        !!!


        6 Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
        7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
        8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
        9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
        10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
        ( 1 Joh. 1)


      • Anonyymi kirjoitti:

        "ettei liha ja veri voi periä Jumalan valtakuntaa" 1 Kor: 15: 50

        Aamen !!!! Näin juuri rakas !!!


      • S-Seutulainen kirjoitti:

        "Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu."

        ... synti, joka minussa ASUU!

        Mikä synti Paavalissa, hänen kirjoittaessaan, asuu?
        Siis - EI ASUNUT, vaan EDELLEEN ASUU!!

        PERISYNTI/SYNNIN JUURI!
        Niin kuin asuu kaikissa muissakin uskovissa ihmisissä.
        Eikä se meistä poistu tämän maallisen vaelluksemme aikana.
        Kun Paavali tämän tilan itsessään tunnustaa, kuinka ylipäätään kukaan voi kuvitella saavuttavansa täydellisen synnittömyyden tässä ajassa!?

        14 Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
        15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
        16 Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
        17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
        18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
        19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
        20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
        21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
        22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
        23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
        24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
        25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
        ( Room. 7)

        P. S. Paavali kirjoittaa Roomalaiskirjeen 7.luvussa PREESENSISSÄ - EI IMPERFEKTISSÄ!


        Oliko Pietari Antiokiaan tullessaan USKOSSA vai uskosta osaton langetessaan ulkokultaisuuden syntiin!?

        11 Mutta kun Keefas tuli Antiokiaan, vastustin minä häntä vasten kasvoja, koska hän oli herättänyt suurta paheksumista.
        12 Sillä ennenkuin Jaakobin luota oli tullut muutamia miehiä, oli hän syönyt yhdessä pakanain kanssa; mutta heidän tultuaan hän vetäytyi pois ja pysytteli erillään peläten ympärileikattuja,
        13 ja hänen kanssaan lankesivat ulkokultaisuuteen muutkin juutalaiset, niin että heidän ulkokultaisuutensa tempasi mukaansa Barnabaankin.
        14 Mutta kun minä näin, etteivät he vaeltaneet suoraan evankeliumin totuuden mukaan, sanoin minä Keefaalle kaikkien kuullen: "Jos sinä, joka olet juutalainen, noudatat pakanain tapoja etkä juutalaisten, miksi sinä pakotat pakanoita noudattamaan juutalaisten tapoja?"
        ( Gal. 2)

        1 Pankaa siis pois kaikki pahuus ja kaikki vilppi ja ulkokultaisuus ja kateus ja kaikki panettelu,
        2 ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen,
        3 jos "olette maistaneet, että Herra on hyvä."
        ( 1 Piet. 2)
        !!!


        6 Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
        7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
        8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
        9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
        10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
        ( 1 Joh. 1)

        >>> Mikä synti Paavalissa, hänen kirjoittaessaan, asuu?
        Siis - EI ASUNUT, vaan EDELLEEN ASUU!!<<<

        TOTTAKAI !!! NIINKAUAN KUN PAAVALI EI OLLUT OSTETTU VAPAIKSI KALLIILLA VEREELLÄ >> LIHASTA JA SYNNISTÄ..

        MITEN USKOVAT EIVÄT NÄE TÄMÄN ?


    • Anonyymi

      eikö saviksella ol emitään todellista elämää, foorumillako meinaat viettää kaiken aikasi !
      mene ja tee jotain sillä suurella hengellisyydellä jota kauppaat aamust ailtaan MUILLE !

      haloo herää jo, etkö tajua lopettaa foorumilla asumistasi höh,.

      • Anonyymi

        Savis kopio raamattua tänne, ei sillä muuta kommentoitavaa.

        jos joku vaikka ei Googlesta löydä raamattua, niin "Savis hoitaa tän kopioinnin .


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe