En ole mennyt vielä avioon kun kohdalleni ei ole tullut raamatullisia naista. Raamatussa on hyvän vaimon ohjeet. Olen mieheni vaimon johtaja, hän on minulle oiva apu luu minun kylkiluustani. Mies on Jumakan kuva, nainen miehen kunnia. Nainen on kaikessa alamainen palvellen perhettä. Tästä on hyviä saarnoja uuskalvinistivrljillä. Opettsvat miten nainen on hiljaa taustalla.
Päivö Juntumaa kuvaa videollaan Mienen ja naisen tehtävät kuin alussa jo kaiikki meni päin peetä Eevan tunteellisuuden, herkkyyden ja uteliaisuuden takia.
Netissä hyviä naisten alamaisuus saarnoja
14
108
Vastaukset
Naisen kautta tuli ja tulee tuho parhaillaan.
Saatana käyttää naisen tunnepohjaa hyväksi ja sitä helppoutta ,millä naista jymäyttää.
Siksi Jumala on säätänyt miehen eli ihmisen johtamaan ja naisen olemaan rinnalla.
Silloin menee asiat oikein.
Ei tule itkujen tirahduksia eikä tunteella tehtyjä ns päätöksiä.
Tätä kaikkea saatana ajaa nyt alas, siis raamatun ohjeita hyvää elämään .
Saatana tietää heikoimman lenkin ominaisuudet eli naisen.
Nyt miehet ottakaa paikkanne ja pelastakaa perheenne ja seurakuntanne.
Jos nainen ei suostu raamatun ohjaukseen niin sellainen nainen on tuho.
Uskokaa se todella on TUHO.
Sensijaan nainen joka nöyrästi hyväksyy Jumalan ohjeet on taas puhdasta kultaa jota ei mies saa päästää käsistään vaan pitää naisensa kunniassa.- Anonyymi
Vain, jos asetut olemaan vaimosi palvelija, kuten Raamattu kehottaa. Rakastatko häntä enemmän kuin hän sinua, kuten Jeesus rakasti seurakuntaa? Miten osoitat sen?
“Miehet, rakastakaa vaimoanne niin kuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen puolesta...” (Ef 5:25, FinRK)
Milloin viimeksi laitoit itsesi alttiiksi kaikista nöyryyttävimmällä tavalla vaimosi edestä:
“Samoin jokaisen miehen tulee rakastaa omaa vaimoaan niin kuin omaa ruumistaa...” (Ef 5:28, FinRK)
Rakastatko todella vaimosi niin kuin itseäsi, tai niin kuin Jeesus rakastaa seurakuntaa?
Lisäksi, Jumala ihan selvästikin kutsuu joissakin seurakunnissa naisia miehiä ylempiin tehtäviin:
“Vaeltakoon kukin sen osan mukaan, jonka Herra on hänelle antanut, ja siinä asemassa, jossa Jumala on hänet kutsunut. Näin säädän kaikissa seurakunnissa...” (1Kor 7:17, FinRK)
Huolehditko jatkuvasti siitä, miten miellyttää vaimoasi? Jaatko aikasi jatkuvasti kahtaalle, jotta vaimosi tuntisi olonsa erityisen rakastetuksi sinun puoleltasi?
“33. Naimisissa oleva taas huolehtii maallisista asioista, siitä, miten miellyttäisi vaimoaan, 34. ja hän on jakautunut kahtaalle...” (1Kor 7:33-34, FinRK)
Jos et näitä asioita tee raamatunmukaisesti, sinun on turha kirjoitella miestä ylistäviä ja naista alistavia kommentteja. Anonyymi kirjoitti:
Vain, jos asetut olemaan vaimosi palvelija, kuten Raamattu kehottaa. Rakastatko häntä enemmän kuin hän sinua, kuten Jeesus rakasti seurakuntaa? Miten osoitat sen?
“Miehet, rakastakaa vaimoanne niin kuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen puolesta...” (Ef 5:25, FinRK)
Milloin viimeksi laitoit itsesi alttiiksi kaikista nöyryyttävimmällä tavalla vaimosi edestä:
“Samoin jokaisen miehen tulee rakastaa omaa vaimoaan niin kuin omaa ruumistaa...” (Ef 5:28, FinRK)
Rakastatko todella vaimosi niin kuin itseäsi, tai niin kuin Jeesus rakastaa seurakuntaa?
Lisäksi, Jumala ihan selvästikin kutsuu joissakin seurakunnissa naisia miehiä ylempiin tehtäviin:
“Vaeltakoon kukin sen osan mukaan, jonka Herra on hänelle antanut, ja siinä asemassa, jossa Jumala on hänet kutsunut. Näin säädän kaikissa seurakunnissa...” (1Kor 7:17, FinRK)
Huolehditko jatkuvasti siitä, miten miellyttää vaimoasi? Jaatko aikasi jatkuvasti kahtaalle, jotta vaimosi tuntisi olonsa erityisen rakastetuksi sinun puoleltasi?
“33. Naimisissa oleva taas huolehtii maallisista asioista, siitä, miten miellyttäisi vaimoaan, 34. ja hän on jakautunut kahtaalle...” (1Kor 7:33-34, FinRK)
Jos et näitä asioita tee raamatunmukaisesti, sinun on turha kirjoitella miestä ylistäviä ja naista alistavia kommentteja.Minun Rakkaani tietää paikkansa ja kunnioittaa minua.
Minä kunnioitan Rakastani ja ihailen upeaa naistani.
Suloinen ja ihana, naurava, humoristinen,leikkisä, hyvä perheen emäntä pitää keittiön ja huushollin ruodussa.
On lempeä on suloinen on älykäs ja viisautta täynnä.
Olen saanut todella huippu naisen rinnalleni.
Niin ja ne muutkin toimet sujuu upeasti ja usein ja hymy on huulessa koko ajan.
Ruokaa on pöydässä ja asunto siisti.
Minulla on huippu nainen kainalossa ja niin Rakas.
Rakkaani kanssa tallustetaan yhdessä auringon laskuun.- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Minun Rakkaani tietää paikkansa ja kunnioittaa minua.
Minä kunnioitan Rakastani ja ihailen upeaa naistani.
Suloinen ja ihana, naurava, humoristinen,leikkisä, hyvä perheen emäntä pitää keittiön ja huushollin ruodussa.
On lempeä on suloinen on älykäs ja viisautta täynnä.
Olen saanut todella huippu naisen rinnalleni.
Niin ja ne muutkin toimet sujuu upeasti ja usein ja hymy on huulessa koko ajan.
Ruokaa on pöydässä ja asunto siisti.
Minulla on huippu nainen kainalossa ja niin Rakas.
Rakkaani kanssa tallustetaan yhdessä auringon laskuun."Minun Rakkaani tietää paikkansa"
Niin...ja muutoinkin melko sovinistista kommentointia.
Minun rakkaani on minun yläpuolellani monessa asiassa ja voin vain ihailla hänen viisauttaan ja johtajuuttaan. Me elämme tasa-arvoista elämää miehen ja naisen kesken, Jumalaa palvellen. Sellaista, minkä JUMALA on tarkoittanut eikä sellaista, mitä Paavali ja hänen plagioijansa on keksineet. He, mielipiteineen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minun Rakkaani tietää paikkansa"
Niin...ja muutoinkin melko sovinistista kommentointia.
Minun rakkaani on minun yläpuolellani monessa asiassa ja voin vain ihailla hänen viisauttaan ja johtajuuttaan. Me elämme tasa-arvoista elämää miehen ja naisen kesken, Jumalaa palvellen. Sellaista, minkä JUMALA on tarkoittanut eikä sellaista, mitä Paavali ja hänen plagioijansa on keksineet. He, mielipiteineen...Taidat olla katkeroitunut vanhapiika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla katkeroitunut vanhapiika.
Henkilöhyökkäys ei käy vasta-argumentista, se kertoo vain siitä, että vastaväittäjällä loppuvat argumentit.
Nykynaiset ovat fiksuja ja oppineita. Ei oppimattomat, uskomuksissaan elävät miehet heitä kiinnosta. Tasa-arvo ja yhteinen vastuunotto ja osallistuminen yhteiseen talouteen on nykyaikaa parisuhteissa. Alamaisena oleminen ei kuulu toimivaan parisuhteeseen. Anonyymi kirjoitti:
Henkilöhyökkäys ei käy vasta-argumentista, se kertoo vain siitä, että vastaväittäjällä loppuvat argumentit.
Nykynaiset ovat fiksuja ja oppineita. Ei oppimattomat, uskomuksissaan elävät miehet heitä kiinnosta. Tasa-arvo ja yhteinen vastuunotto ja osallistuminen yhteiseen talouteen on nykyaikaa parisuhteissa. Alamaisena oleminen ei kuulu toimivaan parisuhteeseen.Onko joku puhunut alamaisuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla katkeroitunut vanhapiika.
Miten niin? Olen mies ja ollut aviossa saman rakkaani kanssa yli 30 vuotta. En vain usko hellareiden aivopesuihin naisten alemmuudesta. JEESUS ei kertaakaan asenna naisia.
- Anonyymi
Entä sinkkunaiset. Kuka niitä johtaa. Isä veli eno
- Anonyymi
Minkäs teet kun nainen ei nöyrry, en jaksa riitelyäkään.
- Anonyymi
"Olen mieheni vaimon johtaja"
Olet vai? Polygamia oli yleisempää Vanhan testamentin aikaan. Ilmeisesti Paavalin sanat kelpaavat sinulle vain osittain kun pidät itselläsi naisen lisäksi miespuolisoakin. Eikös se ole vielä homouttakin se sellainen?
Turha puhua raamatullisuudesta!- Anonyymi
"mies on naisen pää, ja nainen se , joka sitä päätä kääntää"
- Anonyymi
Uskonnot ovat lähtökohtaisesti misogynisiä, eikä niillä ole sellaisenaan enää sijaa modernissa maailmassa.
Mies joka ei osaa edes kunnolla kirjoittaa, haluaa olla naisen johtaja. Meillä on niin paljon korkeakoulutettuja naisia, jotka toivottavasti eivät hurahda naisvihauskontohömppään.
Jeesus rakasti naisia.- Anonyymi
Aamen! Ja sitten vielä....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2544659Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii783105- 472483
- 281873
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 851497
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894