Yksittäiset keskustelut unohtuvat?
Kuinka nopeasti?
15
229
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut lähes samantien. Toiset eivät koskaan.
- Anonyymi
Aivan, riippuu keskustelun kiinnostavuudesta.
- Anonyymi
Mitkä keskustelut?
- Anonyymi
En muista lukeneeni niitä.
- Anonyymi
Jos itse onnistuu sanomaan jotain nasevaa, sen muistaa koko loppuikänsä.
- Anonyymi
Senkin muistaa jos on saanut kynsille oikein nasevasti 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senkin muistaa jos on saanut kynsille oikein nasevasti 😀
Ei semmosta tarvitte muistaa oikein kauan.
- Anonyymi
Eräässä keskustelussa kosketin naisen kaunista mieltä. En enää muista mistä puhuttiin, mutta kokemus oli ihana.
- Anonyymi
Aika usein olet kysynyt samoja. Aihepiiri on täysin sama. Ovatko nämä kaikki sinun? :)
Eilen meni kaksi tuttua keskenään naimisiin. Itse olen vielä sinkku, mutta kyllä minäkin vielä löydän jonkun.Panolle vaan.Menkää vaan panolle heti.
Mitä jos minun kohdallani on tarkoitettu, että saan seurustella hetken vain ja sitten kuolema lopettaa sen?Ehkä kun nukun yön yli. Tulee parempi mieli.
Tietääkö sitä kenenkään sinkun kohdalla?Onko hän sinkku ikuisesti vai löytääkö hän joskus jonkun?
Mä en mitenkään voi mennä sanoon, Että tää nainen on mulle, koska mulla ei vielä oo. Minä löydän naisen itselleni jos löydän. Jos en löydä niin se on sitten kohtaloni. Olen sinkku.Ehkä minun pitäisi hiukan tarkastella asennettani. Ehkä olen liian kranttu.
Mies vain paranee vanhetessaan, vai paraneeko? Niin on ainakin väitetty. Naisilla ei ole varaa valita. Miehillä on valinnanvaraa. Naisten ei kannata enää nirsoilla.
Miksi mua sinkkuja harmittaa, vaikka mulla on Facebook dating käytössä?
Nainen kutsui minut syömään omakotitaloonsa 14.00 pitää olla paikalla. Mitähän naisella on mielessä.
En suostu kuolemaan ennen kuin olen ollut jonkun kanssa yhdessä vähintään 30 vuotta,
Se vain siirtää oman kullan löytymistä. Jos naisen vie Macciin ekoilla treffeillä niin tuleeko toisia treffejä? Ihminen, joka on tällä hetkellä sinkku voi olla parisuhteessa vaikka jo 2 viikon päästä.
Ehkä luonto pitää minut elossa juuri siksi että löytäisin tyttöystävän.Jos joudun olemaan ikuisesti sinkku,niin toteutuuko siinä jonkun toive ja voiko joku olla siihen tyytyväinen?- Anonyymi
Suurin osa.
- Anonyymi
Jos joku herättäisi ettei olisi kuin se nukkuneen rukous 😎
- Anonyymi
Jos aloittajat on nuupahtanut, niin heti.
Tylsät jutut unohtuvat hetkessä. Mielenkiintoisia juttuja kuulee oikeassa elämässä paljonkin, ja niitä on kiva muistella. Tällä palstalla ei paljonkaan mielenkiintoisia juttuja ole näkyvissä.
Voi, tämä palsta on elämäni kronikka, jonka printtaan jälkipolville.
Saavat ihmetellä millaista on ollut vaarin elämä silloin joskus.- Anonyymi
Universumi tallentaa kaiken, ja hieroo sitä vasten naamaasi haistatellen, kun sitä vähiten odotat ja itse olisit jo valmis unohtamaan. Tätä ilmiötä jotkut mystikot kutsuvat vittumaisuuden laiksi ja toiset haistapaska-laiksi, sillä universumi on elävä olento, joka ei pidä sinusta ja hän on erittäin ikävä olento.
https://www.youtube.com/watch?v=uwGGjpcqW-s
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162585Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811720- 861385
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74935
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704