Mies! Pelastaisitko huonolta elämältä?

Anonyymi

Olisitko se pelastava ritari valkealla ratsulla vai onko liikaa pyydetty? Vai kenties ärsyttääkö tällaiset prinsessa kompleksit?

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei oo valkea ratsua...

      • Anonyymi

        😂 Mutta ritari olet, niinkö? 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 Mutta ritari olet, niinkö? 😍

        Joo olen ritari.... Joka on käynyt aika paskan elämän läpi... Mut olen nyt ymmärtänyt mikä oli pielessä elämässä... Tulevaisuus näyttää todella hyvältä.. . Tsemppii teillekkin😉


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No voi harmi 😥


    • Riippuu ihan siitä kuka ja millainen prinsessa olet. Ei ärsytä kyseinen kompleksi, sattuneesta syystä.

      • Anonyymi

        Oikeastaan ihan mielenkiinnosta vain kyselen, että mahtaako se olla ärsyttävää ja nähtävästi voi olla 🤔


    • Anonyymi

      En, sinun on nyt vain yritettävä olla onnellinen valitsemallasi tiellä. Eikä sinällään, olen aina tiennyt sinut vähän prinsessaksi. Eikä tuo nyt vielä mitään, mutta on se prisessamaisuutesi joskus jonkun kerran kyllä ärsyttänytkin, olen siitä sitä kamalintakin puolta joskus saanut osakseni.

      • Anonyymi

        niin,on mussa sitä prinsessaa ja puolet vahvaa toiminnan naista,mutta kyllä sitä prinssiä kaipais elämäänsä jo pikapikaa...


      • Anonyymi

        Aiempi kommentti ei ollut ap. Mikä se kamalin puoli oli? Miten se näkyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin,on mussa sitä prinsessaa ja puolet vahvaa toiminnan naista,mutta kyllä sitä prinssiä kaipais elämäänsä jo pikapikaa...

        👍Just hyvä... Toiminnan nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiempi kommentti ei ollut ap. Mikä se kamalin puoli oli? Miten se näkyy?

        Ku olet mies, et mikää prinsessa!


    • Anonyymi

      Kysy peililtä ja pohdi mielessäsi, nyt: kuinka olen itseni tähän jamaan saattanut...?

      Miksi olen tänne saakka elänyt tietoisesti huonoa elämää...?

      Miksi haluan yhä vain jatkaa kyseenalaista elämäntyyliäni, vaikka tiedän sen olevan itselleni totaalisen vahingollista, jopa tuhoisaa, ja menen siitä aina vain yhä enemmän rikki...?

      Miksi kuvittelen että hän nyt tulisi ja pelastaisi minut tuosta vain, kun kohdellut kumminkin häntäkin aiemmin kuin roskaa vain konsanaan...?

      • Anonyymi

        No nyt oli tiukkaa tekstiä 😅 Ei sitä osaa aina ennustaa mihin sitä itsensä pistää, joten syytän suurimmaksi osaksi sattumia. En ole ketään ainakaan tietoisesti kohdellut, kuin roskaa 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt oli tiukkaa tekstiä 😅 Ei sitä osaa aina ennustaa mihin sitä itsensä pistää, joten syytän suurimmaksi osaksi sattumia. En ole ketään ainakaan tietoisesti kohdellut, kuin roskaa 🤔

        Sittenhän minkään ei pitäisi edes mietityttää sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän minkään ei pitäisi edes mietityttää sinua.

        No sillä tavalla mietityttää, että onko ritarillisuutta enää olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sillä tavalla mietityttää, että onko ritarillisuutta enää olemassa.

        Suomen naisista enää promilleosa ansaitsee niin hyvän kohtelun. Lopuille piisatkoot katupoikatyyli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen naisista enää promilleosa ansaitsee niin hyvän kohtelun. Lopuille piisatkoot katupoikatyyli.

        Auts 😅 kuinka monen promillen kännissä tämä sitten tapahtuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt oli tiukkaa tekstiä 😅 Ei sitä osaa aina ennustaa mihin sitä itsensä pistää, joten syytän suurimmaksi osaksi sattumia. En ole ketään ainakaan tietoisesti kohdellut, kuin roskaa 🤔

        Ruminointi kannattaa lopettaa.

        https://anna.fi/hyvinvointi/paasta-irti-murehtimisesta


    • Anonyymi

      Kuinka monta pitää vielä pelastaa? Onko se minun päätyöni auttaa muita, että he pärjäävät? Saanko siitä korvauksen?

      • Anonyymi

        Kuinka monta on tullut jo pelastettua?


    • Anonyymi

      Ai ai, nyt tuli aloittajalla paha moka. Niin paha, että voidaan jopa tunnistaa 🤭

      • Anonyymi

        Paha juttu


    • Anonyymi

      En olisi sinulle pelastava ritari. Mutta jos olisimme yhdessä, toki tukisin sinua rajallisten kykyjeni mukaan. Odottaisin sinulta samaa.

      • Anonyymi

        No nyt oli sydäntä lämmittävä kommentti ❤️🤗


    • Anonyymi

      Ei kukaan muu sinua pelasta. Pelasta ensin itsesi ja sitten vasta se mies. Muuten tulee vaan surua kaikille.

      • Anonyymi

        Täytyy olla harvinaisen sairas tai typerä että tulee tänne puhumaan kuin nainen oikeasti kirjoittaisi tällaista, sekä ohjeistamaan.


      • Anonyymi

        Tätä vähän pelkäsinkin. Eli ritarillisuus on kadonnut 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä vähän pelkäsinkin. Eli ritarillisuus on kadonnut 😔

        Ei ole kadonnut. Tulee, kun sitä vähiten odotat ja suunnasta, josta et ikinä olisi uskonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kadonnut. Tulee, kun sitä vähiten odotat ja suunnasta, josta et ikinä olisi uskonut.

        Kai se toivo siitäkin meni jo. Pakko se on vaan unohtaa miehet ja alkaa keskittymään itseensä vaan.


    • Anonyymi

      Sinun pitäisi oppia ettei kukaan mies voi sinua ikinä pelastaa, noilla odotuksilla petyt aina entistä pahemmin. Jeesus pelastaa, hän on ainoa tie joka ei vie iankaikkiseen kadotukseen.

    • Anonyymi

      Ei oo ratsua eikä ees autoa.

    • Anonyymi

      Unohda teeskentelijä.

      • Anonyymi

        Kuka teeskentelijä?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe