Hei löytyiskö täältä nuorelle 20v naiselle seksi seuraa?? Olen 160cm pitkä ja kuppikoko on 85F.. Toivoisin että olisit 15-40 vuotias. Lahti
Seksi seuraa lahti!!
16
1915
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro kerro
- Anonyymi
Onko kik
- Anonyymi
Ei oo
- Anonyymi
Ei ole
- Anonyymi
Aloittajalla?
- Anonyymi
Kerro aloittaja itsestäsi enemmänkin miten yhteyttä jne?!
- Anonyymi
Ap laita viestiä [email protected]
- Anonyymi
No toki löytyy ja laadukasta niin fyysisesti kuin henkisesti 🙂 Itse 40 vuotias.
- Anonyymi
Kyllähän täältä 35v Mies hyväkuntoinen ja mitat 177cm ja 79kg
- Anonyymi
Oon nuorekas50v ja myös vailla
seuraaa - Anonyymi
Seksiseura on yhdyssana.
Lahti kirjoitetaan isolla, jos kyseessä on kaupunki. - Anonyymi
Oon 15 vuotias ja Oon valmis.
- Anonyymi
Pojalla vielä korvantaukset märät 😁
- Anonyymi
Kysyppä Matti Levanderia. Se osaa hoitaa hommat niin pojille kuin tytöille.
- Anonyymi
Mites hyvä kroppainen 54 v lähellä Lahden satamaa asuvan miehen kiimaista seksiä
- Anonyymi
Hei kelpaisko neidolle 34 v mies olen pohjoiskarjalasta asun yksin tahtoisitko nähdä livenä tulla luokseni naimaan lutkuttaa munaa ota yhteyttä jos kiinnostuit asiasta Puh 0505847559 niin sovitaan paikka aika .
Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1632760
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152091En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va1881894Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4591719Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1231458En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981083- 9923
- 77909
Nyt on elämäni viimeinen viikko
Kysy mitä tahdot niin vastaan jos vastaan! Mitä haluat tietää? Naiselta.163861Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113859