Luuletko mies

Anonyymi

Että et ole rakkauden arvoinen?
Sinä jos joku, olet 💗

55

1194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole koskaan miettinyt sellaista, mä vaan oon ja elän ja kyllä maailma on rikas ja kaunis paikka.

    • Anonyymi

      Tietäisitpä minkälainen työmaa on selvitettävänä ja läheiset siihen päälle
      Maanpäällinen helvetti vailla ymmärrystä.

    • Anonyymi

      On ollut joskus monta naista valittavana .... ei se helppoa ollut nuku rauhassa.

      • Anonyymi

        Ai kauheeta 😔 otan osaa


    • Anonyymi

      En ole enää. Tämä sairaus näkyy kasvoista.

    • Anonyymi

      Jaa

    • Anonyymi

      Jokainen ihminen on laulu arvoinen. Miekin.

    • Anonyymi

      Olen paskan arvoinen..

    • Anonyymi

      FartFace-anu 🙌

      • Anonyymi

        Onko kiva elää valheessa


    • Anonyymi

      Olen kyllä. Monesti tuntuu vaan, että minua ei rakasteta vaan minun halutaan rakastavan.

      • Anonyymi

        Sama tunne täällä juuh! Mut sanoin ukolle et heipo dei ja lähin... luistelee


      • Anonyymi

        Tarkoitan sitä, että vedän puoleeni narsistisia ihmisiä. Narsistiset ihmiset ei vain tiedä sitä, että tunnistan heidät aika hyvin. Näitä löytyy omasta perheestä. Tulen toimeen melko hyvin ja pärjään narsistien kanssa tiettyyn pisteeseen. Narsisteille tulee yllätyksenä, että vaikka olen kiltti ja "hyvä" ihminen, niin minun yli ei pystykkään kävelemään. Pidän aina oman pääni, enkä usko toisen sanomisiin. Narsisti saattaa vaikka potkaista koiraa ja sanoa, että en potkaissut, vaikka molemmat nähtiin se. Valehtelevat silmät ja suut täyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan sitä, että vedän puoleeni narsistisia ihmisiä. Narsistiset ihmiset ei vain tiedä sitä, että tunnistan heidät aika hyvin. Näitä löytyy omasta perheestä. Tulen toimeen melko hyvin ja pärjään narsistien kanssa tiettyyn pisteeseen. Narsisteille tulee yllätyksenä, että vaikka olen kiltti ja "hyvä" ihminen, niin minun yli ei pystykkään kävelemään. Pidän aina oman pääni, enkä usko toisen sanomisiin. Narsisti saattaa vaikka potkaista koiraa ja sanoa, että en potkaissut, vaikka molemmat nähtiin se. Valehtelevat silmät ja suut täyteen.

        Voi mä ymmärrrän. Ymmärrän sua. Sä oot upee ihminen ku pidöt omas pääs. Ei.päätä.pölkylle.fi Jos joskut tarviit apua ni pyyjä multa. Oot tosi ihana ku jaksat tollasta idioottia. Muistan ku meil myös kävi mun miehen kaa ain tollasts. Kumpiki näki sen ja silti se oli minun syy. Jotenki vaa kovetin itte i ja rakastin sen miehen terveeks. Ja usko tai älä mut nykyään iha helvetin huippu tyyppi. Tarvittii siihe kyl ammatti apuakin.


      • Anonyymi

        minulla on sinulle yksi asia juha ei ole tehnyt elettakaan mihinkaan kun me eroamme eli sekin suostuu siihen eroon kun ei muutakaan voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan sitä, että vedän puoleeni narsistisia ihmisiä. Narsistiset ihmiset ei vain tiedä sitä, että tunnistan heidät aika hyvin. Näitä löytyy omasta perheestä. Tulen toimeen melko hyvin ja pärjään narsistien kanssa tiettyyn pisteeseen. Narsisteille tulee yllätyksenä, että vaikka olen kiltti ja "hyvä" ihminen, niin minun yli ei pystykkään kävelemään. Pidän aina oman pääni, enkä usko toisen sanomisiin. Narsisti saattaa vaikka potkaista koiraa ja sanoa, että en potkaissut, vaikka molemmat nähtiin se. Valehtelevat silmät ja suut täyteen.

        Ja pataljoona soi


    • Anonyymi

      Luulen tietysti.

      • Anonyymi

        Surullista. Miksi niin luulet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullista. Miksi niin luulet?

        Koska olen niin arka ja haastava.


    • Anonyymi

      Rakastan sua.

      🔥☝️🔥

      • Anonyymi

        Nii määki välillä sua 🔥 vain palstalla koska oikeessa elmässä tiiän sun nimen ni en siellä tykkää susta. Palstalla rakasta iha rusinaksi ❤️


    • No eipä se siltä juurikaan näytä.

    • Anonyymi

      Luulen, koska elämäni ei ole balanssissa. En usko, et kuka minusta voisi olla kiinnostunut oikeasti. Toki pidän omaa hyvää mieltä yllä sillä, että elän toivossa paremmasta. Osaan mielestäni hyvin peitellä epävarmuuttani. Enkä haluaisi toista satuttaa (pelkoa, että satutan). Siksi ulkoistan itseni tilanteista.

      Mut olemukseni ei taida olla kovin vastaanottavainen tällä hetkellä (pelkoa), enempi ehkä ristiriitainen. Voin antaa ymmärtää enemmän kuin pystyn antamaan lopulta, johtuu enempi varmaan epävarmuudestani, jota yritän peitellä esittämällä muuta.

      Uskoa löytää oikeanlainen kumppani itselle, on vähäinen. Siksi taidan elää rakkaudetonta elämää jatkossakin. Uskon, et tällainen elämä onnistuu paremmin meiltä miehiltä. Osaanko tai opinko elämään suhteessa vielä vanhempana, haluaisin uskoa siihen, mutten ole varma.

      • Anonyymi

        Voi ihmis polo 😔❤️ et ole nolo. Kyllä sä paranet. Sulla on hyviä ihmisiä ympärillä.


      • Anonyymi

        Sinä siellä, ansaitset rakkautta joka päivä yllin kyllin 🌟
        Rakasta itseäsi, sen jälkeen muidenkin rakkaus voi löytää sinut ainutlaatuinen herkkä ihana mies 🌟


    • Anonyymi

      Kuolema korjaa

      • Anonyymi

        Korjaa mitä?

        Rikkinäisen sielun vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaa mitä?

        Rikkinäisen sielun vai?

        Kuolo korjaa kaiken rikkinäisen


      • Anonyymi

        Niin rakkauskin jos sille antaa mahdollisuuden ja on turvaisaa tuntea ja jakaa kaikki 🌟


    • Anonyymi

      Ärsyttävä aloitus. Alennetaan vähän toista ja sitten nostetaan jalustalle. Jumalaako liekit?

      • Anonyymi

        Aika moni mies (kuten nainenkin) luulee että ei ole rakkauden arvoinen. Jokainen meistä kuitenkin on. Tuo oli osoitettu mun kaivatulle, ja jos oisin Jumala, niin ehkä sanoisin juuri nuo sanat, mutta tiiän että en ole vähääkään, koska tuskin oisin s24 palstalla, jos oisin. Rakkautta myös juuri sinulle ja kaikkea hyvää🌟☀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni mies (kuten nainenkin) luulee että ei ole rakkauden arvoinen. Jokainen meistä kuitenkin on. Tuo oli osoitettu mun kaivatulle, ja jos oisin Jumala, niin ehkä sanoisin juuri nuo sanat, mutta tiiän että en ole vähääkään, koska tuskin oisin s24 palstalla, jos oisin. Rakkautta myös juuri sinulle ja kaikkea hyvää🌟☀️

        Eli hellit itseäsi verbaalisesti. Tähän asti kaikki vastaukset tuota palstaprovouskovaista nollaa jolle kommentoit lukuunottamatta on sinulta itseltäsi mies. On lienee selvää, ettei kukaan kirjoita tosissaan näin älyvapaalla tavalla.


    • Anonyymi

      Rikkaiden juttuja noi tuollaiset rakkaudet. Köyhänä on vaan pettymyksiä.

    • Anonyymi

      Kiitos, rakastan sua💕

      • Anonyymi

        Jaa mua vai? Ottia tuota tattista vaan. Ei kyl mun nyt tarttee lähteä ettimään rasvattua köyttä. Sano jotta nährään mun oma juustokakkuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa mua vai? Ottia tuota tattista vaan. Ei kyl mun nyt tarttee lähteä ettimään rasvattua köyttä. Sano jotta nährään mun oma juustokakkuni.

        Nähdään oon sun kannalla moi moiii -sivusta


    • Anonyymi

      Luulen enkä myös ole ja niin on myös sanottukin. Tuntuu siltä että olen koe-eläin Mengele ei ole kuollut vaan tekee tälläkin hetkellä kokeitaan.

      • Anonyymi

        Koulussa opetettiin Mengeleestä että se oli historiassa se mutta se oli vain harhautusta.


    • Anonyymi

      Mitäs merkitystä sillä on, että olisi rakkauden arvoinen, kun kukaan ei rakasta kuitenkaan? On vain, kuin ilmaa kaikille...

      • Anonyymi

        Et ole.


    • Anonyymi

      Olen läheisille ja läheiselle.

    • Anonyymi

      Enpä ole. Kaikki kokemukset sen vain ovat vahvistaneet. Oli hyvät ja selvät suunnitelmat tehdä itsemurha sinä päivänä kun täytin 40. Nyt jälkikäteen kaduttaa, etten tehnyt. Ehkä Joulun aikaan on taas tarpeeksi masis jotta sen voisi toteuttaa.

      • Anonyymi

        Ei kannata tehdä. Tulee se kuolo joku päivä kuitenkin ihan itsestäänkin.


    • Anonyymi

      I`m dead 👻

    • Anonyymi

      En tiedä enää

    • Anonyymi

      sitä minäkin olen toivonut, että joku huomaisi minutkin

    • Anonyymi

      En ole rakkauden arvoinen . Se tässä on tullut kyllä hyvin selväksi . Ei kelpaa kumppaniksi kellekään eikä kaveriksi / ystäväksi . Yksin taivaltaa loppuun asti . Kaikilla ei ole ilmeisesti ihmisarvoa tai ansaitse edes pientä rakkautta.

      • Anonyymi

        Täällä yksi vanhempi henkilö etsii ystävää.


    • Anonyymi

      Ei paljoo siltä tunnu pelkkää pAskaa saa vaan niskaan

    • Anonyymi

      No, siitä voi olla montaa mieltä. Huonoja kokemuksia ovat olleet kaikki suhteet. Mitään järkevää selitystä ei ole tullut koskaan miksi ei ole toiminut. 10 vuotta ilman, ihan hyvin on mennyt. Aikataulut ja massit on voinut sovittaa oman elämän mukaan. Harrastukset ja ystävät ovat olleet elämän suola. Kieltämättä välillä kaipaan läheisyyttä ja naisen muotoja mutta pystyn olemaan ilman. Hyvä tyyppi, sen olen kuullut vaikka ei se mitään merkitse, muitakin positiivisia juttuja on sanottu. Naiset etsivät jotain muuta.

    • Anonyymi

      Hyvin tässäkin näkee kuinka nopeasti ihmiset pilaa kaiken, eli tämän positiivisen aloituksenkin.

    • Anonyymi

      En minä luule, vaan tiedän. Siis näillä maileilla mitä mittarissa on.
      Tosin on muutakin kuin maallista rakkautta.

    • Anonyymi

      musta metalli pauhaa

    • Anonyymi

      Siksikö ettei ole siitä varma? Onhan rakkaus aina näyttäytynyt jonain onnekkaille tarkoitettuna, joilla arvokkaita piirteitä, jotka herättävät halun huolehtia. Ja omat tapailuyritykset kohdistuvat kerta toisensa jälkeen vääriin, jotka eivät koskaan pystyisi tyydyttämään todellisia tarpeita. Yksinäisyyden kokemus ja alavireisyys ollut läsnä jopa suhteissa. Miksipä sitä ei sitten tekisi realistista arviota itsestään.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1417
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe