Mies reilusti nuorempi mutta ei liika... Kummatkin vapaita.
Miehen suusta & tapahtunutta:
- "Kommunikaatio / yhteys on helppoa"
- "Ilmapiiri muistuttaa lapsuuttaan / mukava olo"
- "Tiedän mitä mietit (kyseessä viittaus lähempään tuntemiseen aasin sillan kautta...)"
- "Kokee myötätuntoa"
- "Pitää huumoristani"
- "Kysyi odotanko jotain seuraa lauantai-iltana..."
- "Kiitollinen kaikesta"
- Intensiivinen, loistava katse
- Leikkisä suhtautuminen
- Tulee lähelle
- Taisi kysyä epäsuorasti mitä mieltä olen hänestä (en kertonut koska tuo oli huumorilla keskusteltu enkä tajunnut ekaksi epäsuoraa kysymystä)
Olenko täysi typerys mutta missä tilanteessa mies noin käyttäytyy? Miksi ei kysy treffeille? Aiemmin kysyi AD hoc syömään eräänä iltapäivänä.
Mitä minun pitäisi tehdä? Annoin katseeni kyllä viipyä silmissä ja hänen huulissa. Vihreää valoa...
Nainen kysyy mitä nämä tarkoittavat ja vinkkejä
3
172
Vastaukset 3
- Anonyymi
Joku kerta huokaise syvään ja valittele, kun ei ole mitään tekemistä illalla.
- Anonyymi
Voinko tehdä jotain muuta?
Ymmärtääkseni miehellä on tunteita ja noiden tuumausten jälkeen ei voi muuta miettiä kuin wau mikä mies. Niitä tunteita on kyllä minullakin mutta pelottaa...
Jouduin kieltäytymään edellisestä kutsusta sillä oli mentävä auttamaan kiireellisesti lähiomaista...
T:ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voinko tehdä jotain muuta?
Ymmärtääkseni miehellä on tunteita ja noiden tuumausten jälkeen ei voi muuta miettiä kuin wau mikä mies. Niitä tunteita on kyllä minullakin mutta pelottaa...
Jouduin kieltäytymään edellisestä kutsusta sillä oli mentävä auttamaan kiireellisesti lähiomaista...
T:apPinnallisia tunteita vielä eikä ohrakkeistasi kasva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54629
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29517Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32468- 66419
- 33415
- 32405