Mies reilusti nuorempi mutta ei liika... Kummatkin vapaita.
Miehen suusta & tapahtunutta:
- "Kommunikaatio / yhteys on helppoa"
- "Ilmapiiri muistuttaa lapsuuttaan / mukava olo"
- "Tiedän mitä mietit (kyseessä viittaus lähempään tuntemiseen aasin sillan kautta...)"
- "Kokee myötätuntoa"
- "Pitää huumoristani"
- "Kysyi odotanko jotain seuraa lauantai-iltana..."
- "Kiitollinen kaikesta"
- Intensiivinen, loistava katse
- Leikkisä suhtautuminen
- Tulee lähelle
- Taisi kysyä epäsuorasti mitä mieltä olen hänestä (en kertonut koska tuo oli huumorilla keskusteltu enkä tajunnut ekaksi epäsuoraa kysymystä)
Olenko täysi typerys mutta missä tilanteessa mies noin käyttäytyy? Miksi ei kysy treffeille? Aiemmin kysyi AD hoc syömään eräänä iltapäivänä.
Mitä minun pitäisi tehdä? Annoin katseeni kyllä viipyä silmissä ja hänen huulissa. Vihreää valoa...
Nainen kysyy mitä nämä tarkoittavat ja vinkkejä
3
134
Vastaukset
- Anonyymi
Joku kerta huokaise syvään ja valittele, kun ei ole mitään tekemistä illalla.
- Anonyymi
Voinko tehdä jotain muuta?
Ymmärtääkseni miehellä on tunteita ja noiden tuumausten jälkeen ei voi muuta miettiä kuin wau mikä mies. Niitä tunteita on kyllä minullakin mutta pelottaa...
Jouduin kieltäytymään edellisestä kutsusta sillä oli mentävä auttamaan kiireellisesti lähiomaista...
T:ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voinko tehdä jotain muuta?
Ymmärtääkseni miehellä on tunteita ja noiden tuumausten jälkeen ei voi muuta miettiä kuin wau mikä mies. Niitä tunteita on kyllä minullakin mutta pelottaa...
Jouduin kieltäytymään edellisestä kutsusta sillä oli mentävä auttamaan kiireellisesti lähiomaista...
T:apPinnallisia tunteita vielä eikä ohrakkeistasi kasva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275