Kaksoisliekki

Anonyymi

Onko näissä jutuissa perää vai onko ne niitä ämmien tarinoita mistä lukee raamatussa. Yksi nainen vaan aina uudestaan ja uudestaan muistuu mieleen aina vaan joku asia muistuttaa hänestä tätä on jatkunut kymmeniä vuosia. Muistan hänet koulukaverina ei muuta enkä ole sen jälkeen nähnyt.

33

1386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kaksoisliekin kai voi tavata vaan kerran elämässään, et siitä nyt voi päätellä et miten myöhemmät tuohon vertautuu

      • Anonyymi

        Ei kyllä sen tapaa kun joku pie rasee vieressäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä sen tapaa kun joku pie rasee vieressäs

        Sitä kutsutaan kaksoisliekiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä sen tapaa kun joku pie rasee vieressäs

        sulla on epäilemättä kaasukenttä aina ympärilläs


    • Anonyymi

      Sielunkumpani on romanttisempi ja kaksoisliekki fyysisempi vetovoimaltaan. Kaksoisliekkiin on erityinen yhteys ja samoja kiinnostuksen kohteita ja saman aikaisia tunteita ja sanatonta kommunikaatiota ja samanlaista haavoittumista ja sen seurassa voi olla oma itsensä. Eli vaatii varmaan jonkinasteista kanssakäymistä saadakseen tämän kaiken selville.

      • Anonyymi

        Älä jauha pppaskhaa


      • Anonyymi

        Sielunkumppaniin ei välttämättä aina liity ollenkaan minkäänlainen romanttisuus, hän voi olla vaikka veli, sisko, kaveri, ystävä, serkku, vanhempasi jne. Mutta myös aivan yhtä hyvin puolisosi, jolloin romantiisuutta voi ilmetäkkin.


    • Anonyymi

      Jutussa on PERÄÄ kaksoisliekki tsrkottaa kunnon pieremisä

    • Anonyymi

      eikö noi nykyään vaan etitä netistä ja katota mitä kammotuksia niistä on kehittynykään

    • Anonyymi

      Ämmien tarinoita raamatusta? Nyt on kyllä kaikkeen ihan uusi näkökulma, kiitos tästä👍

      • Anonyymi

        Mistäpä keksit, että Raamatussa lukee kaksoisliekeistä?? Kerro heti haluan lukea missä kohtaa?? Ämmittelyn voit jättää kuulostaa tosi rumalta naisten halveeraamiselta ja aliarvioimiselta HYI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpä keksit, että Raamatussa lukee kaksoisliekeistä?? Kerro heti haluan lukea missä kohtaa?? Ämmittelyn voit jättää kuulostaa tosi rumalta naisten halveeraamiselta ja aliarvioimiselta HYI!

        Aloitusta siteerasin, lue hyvä mies omat tekstisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpä keksit, että Raamatussa lukee kaksoisliekeistä?? Kerro heti haluan lukea missä kohtaa?? Ämmittelyn voit jättää kuulostaa tosi rumalta naisten halveeraamiselta ja aliarvioimiselta HYI!

        Itse asiassa kun miehen kylkiluusta luotiin nainen, niin minusta se passaa aika hauskasti tietyllä tavoin kaksoisliekkeydestä, vaikkei yhteisestä sielusta mitään siinä toki mainita. Mut Raamattuahan tulkitsee jokainen omalla tavallaan jos sitä lukee tai on joskus lukenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa kun miehen kylkiluusta luotiin nainen, niin minusta se passaa aika hauskasti tietyllä tavoin kaksoisliekkeydestä, vaikkei yhteisestä sielusta mitään siinä toki mainita. Mut Raamattuahan tulkitsee jokainen omalla tavallaan jos sitä lukee tai on joskus lukenut.

        Olen yrittänyt miettiä tätä, että olisin jonkun kylkiluusta...monenlaista liekinheitintä ja juttua tulee mieleen sielun ihmisistä. Mitäs sitten kun menevät jotkut nuorena naimisiin tai vanhempana sitten se ei ollutkaan se juttu ja löytyykin joku tosi veret seisauttava rakkaus? Mistä luusta sitten ollaan tehty jne sitten se siunattu liitto voi olla monta siunausta ja eri liittoa jollain. Tuuleen vaan sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yrittänyt miettiä tätä, että olisin jonkun kylkiluusta...monenlaista liekinheitintä ja juttua tulee mieleen sielun ihmisistä. Mitäs sitten kun menevät jotkut nuorena naimisiin tai vanhempana sitten se ei ollutkaan se juttu ja löytyykin joku tosi veret seisauttava rakkaus? Mistä luusta sitten ollaan tehty jne sitten se siunattu liitto voi olla monta siunausta ja eri liittoa jollain. Tuuleen vaan sivusta

        kovasta luusta?😂 oma kommentti vaan edelliseen sivutuulesta


      • Anonyymi

        Muistin väärin että siinä puhuttiin ämmistä se kohta on 2piet1:16 "emme lähteneet seuraamaan ovelasti sepitettyjä taruja" Se vaihtelee mitä käännöstä lukee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpä keksit, että Raamatussa lukee kaksoisliekeistä?? Kerro heti haluan lukea missä kohtaa?? Ämmittelyn voit jättää kuulostaa tosi rumalta naisten halveeraamiselta ja aliarvioimiselta HYI!

        wikisanakirjassa on ämmä itämurteissa kunnioittavasti sanottu niinkuin isoäiti


    • Anonyymi

      Jaa, kyllä niitä voi olla. Tämä olikin vasta ämmien ja ukkojen puheenaihe, monet on varovaisia yliluonnollisten kanssa, mutta oon mä saanut jopa miehet tunnustaa haamujuttuja. Uskoo ken tahtoo, mutta joo mä uskon ja myös haamuihin.

      • Anonyymi

        Kyllä niitä on se on se toinen todellisuus jota me ei niin tunneta ja se kellä ei ole kokemuksia torppaa ne samantien! Yksi asia on täysin varmaa se, että yksikään ihminen ei voi sanoa, ettei niitä ole, mutta nykyisin onkin jo tutkimuksia niistä voimista ettei voi sanoa, että kukaan ei voi väittää, että totta. Ne joilla ei ole mitään kokemuksia niistä pysykööt hiljaa. Pelkästään jo se, että me ollaan täällä maapallolla ja luullaan, että ollaan jotain maailmannapoja on pelkästään yliluonnollista. Eihän edes tiedetä mitä tuolla maailmankaikkeudessa on ollaan kuin muurahaiset pesässä. Telepatiaa on kuten muutakin kahden samanlaisesti tuntevan ihmisen kesken. Ovat jotenkin samalla aaltopituudella. Nykyisin uskon jopa, että ne sielut pysyy yhdessä aina ja löytävät toisensa aina lopulta. Siis kaksoisliekit elämiä taitaa olla monia sielut vaan vaeltelevat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä on se on se toinen todellisuus jota me ei niin tunneta ja se kellä ei ole kokemuksia torppaa ne samantien! Yksi asia on täysin varmaa se, että yksikään ihminen ei voi sanoa, ettei niitä ole, mutta nykyisin onkin jo tutkimuksia niistä voimista ettei voi sanoa, että kukaan ei voi väittää, että totta. Ne joilla ei ole mitään kokemuksia niistä pysykööt hiljaa. Pelkästään jo se, että me ollaan täällä maapallolla ja luullaan, että ollaan jotain maailmannapoja on pelkästään yliluonnollista. Eihän edes tiedetä mitä tuolla maailmankaikkeudessa on ollaan kuin muurahaiset pesässä. Telepatiaa on kuten muutakin kahden samanlaisesti tuntevan ihmisen kesken. Ovat jotenkin samalla aaltopituudella. Nykyisin uskon jopa, että ne sielut pysyy yhdessä aina ja löytävät toisensa aina lopulta. Siis kaksoisliekit elämiä taitaa olla monia sielut vaan vaeltelevat?

        Ihmiset eivät puhu niistä, koska tämä yhteiskunta on luotu niin, että sitä pidetään epänormaalina, hulluna. Siis ihmiset on luonut sen niin, mutta mä uskon, koska olen esim. Nähnyt haamun toisen ihmisen kanssa yhtäaikaa. Kaikille ei ole luoto kykyjä nähdä niitä, jotku ihmiset vähättelee, mutta eipä tuo mun ajatusta hidastanut, mä näin sama se mitä kukin ajattelee ja kerran eräs mies sitten myönsi mulle saman, kun kerroin oman tarinan. Sielunkumppanuutta on kyllä myös olemassa, mutta en nyt oo aivan varma olenko siihen itse törmännyt


    • Anonyymi

      Minä olen yhden kerran nähnyt metrin päästä itsestäni niin selvästi, että näin jopa ripset. Oli ystävien kissa hoidossa ja olin laittanut eteiseen kissan hiekkalaatikon. heräsin aamulla klo 5, kovaan kolaukseen ja ääniin nousin ylös hyökkäsin oviaukkoon huoneestani ja laitoin valokatkaisimesta eteiseen valot luulin, että murtovarkaita. Suoraan mun edessä oli nuorehkon miehen hahmo ihan kuin savulasin läpi olisin katsonut sitä. Näin otsalla hiuskiehkuran ja ripset oli sivuttain minuun päin muistan ainoan asian joka mielessä, että en tunne ko. näköistä ihmistä. Olisin varmaan saanut sydänkohtauksen muuten, mutta tämä hahmo hymyili mulle sellasta hymyä, että " oho ei ollut tarkoitus pelästyttää sori" näytti kiltiltä ja niin kissa oli sitten siellä hiekkalaatikossa huiskimassa hiekkaa samalla. Olin laittanut eteisen kattoon spottivalaisimen ja fiksuna 3x 60w energialamppua. Mun teoria nyt, että siinä valossa näkyy haamutkin! Tiesin, että pienkerrostalon paikalla oli ollut kartanorakennus aiemmin. Tutkin netistä kartanon nimellä kuvia ja löysin kartanon vanhan kuvan jossa edessä seisoi ihan samannäköinen nuori mies hiuskiehkurakin on siinä otsalla kuten siinä hahmossa. On paljon puhuttu, että siinä nykyisessä talossa on jokin kirous kaikenlaista ikävää sattunut ja ihmisiä on kuollut oudoissa tapauksissa. En siis käytä alkoholia tai mt-potilas vaan oli ihan todellinen näky en ole sen jälkeen koskaan nähnyt. Seuraavana päivänä siinä talossa tapahtuikin ikävä asia. Talo on Raaseporissa.

    • Kyllä se ihan todellista on.

      • Anonyymi

        Totta


    • Anonyymi

      Sanoisin että sielunkumppani vaikken huuhaa-aketemiaa ole käynnyt. Sellainen seesteinen ja ymmärtäväinen yhteys. Sielunkumppaneita kohtaat monia elämä aikana.

      Kaksoiliekki taas kolahtaa, vie järjen ja se ensikohtaus yleensä johtaa siihen että tiet erkanee. Hän on kuin peili ja joudut kohtamaan itsessäsi myös ne ikävät puolet. Kaksoisliekit ei koskaan päädy suhteeseen jos ovat vielä ns. keskeneräisiä. Liekki on toinen puoli sielustasi ja niitä ei ole kuin yksi.

      • Anonyymi

        Niin eikös, että usein se "kohtaaminen" tapahtuu paikassa johon ei ollut minkäänlaista tarkoitusta edes mennä. Niin mulle tapahtui, eikä sitä muuten edes tajunut kuin, että outo juttu oli ainoa ajatus mikä tuli mieleen. Jäin ihmettelemään itsekseni ja itsekseni ihmettelen edelleenkin vaikka siitä on jo vuosia muutama. Tuntui, että olisi tuntenut ko. henkilön aina. Sitten vasta jälkeenpäin on sattunut vaikka ja mitä. Sekin lienee totta, että jossain vaiheessa pakenee yrittää päästä irti. Voi olla, ett jotkut onnistuvat pääsemään irti. Jotkut eivät millään pieniä pätkiä lukuunottamatta.


      • Anonyymi

        Ne kaksoisliekkien kohtaamiset ovat varmaan harvinaisia Saattaa olla sielunkumppani kenet tapasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne kaksoisliekkien kohtaamiset ovat varmaan harvinaisia Saattaa olla sielunkumppani kenet tapasin.

        Kyllä sen kaksoisliekin tunnistaa kun sen kohtaa. Tai ei toki alussa tajua, että mitä ihmettä tapahtuu, mut sit rupee etsimään tietoa asiasta ja huomaa, että mm. telepatialle, jonka itse koin tuon niin itseäni muistuttavan henkilön kanssa, joka oli kuitenkin sitten ihan täydellinen vastakohta kuitenkin kuin mitä itse olen ja että sille kaikelle sekopäisyydelle on olemassa oma terminsä ja paljon ihmisiä, jotka ovat kokeneet ihan tutun kuuluisia tarinoita mitä itsekin. Jahtaaja ja juoksija -vaiheita ja bla bla bla. :p
        Mut kyllähän nää varsin sekopäisille jutuille vaikuttaa jos niitä ei ole itse kokenut. Olin hyvin skeptinen ennen itsekin. Nyt en voi enää olla, enkä kyllä haluakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen kaksoisliekin tunnistaa kun sen kohtaa. Tai ei toki alussa tajua, että mitä ihmettä tapahtuu, mut sit rupee etsimään tietoa asiasta ja huomaa, että mm. telepatialle, jonka itse koin tuon niin itseäni muistuttavan henkilön kanssa, joka oli kuitenkin sitten ihan täydellinen vastakohta kuitenkin kuin mitä itse olen ja että sille kaikelle sekopäisyydelle on olemassa oma terminsä ja paljon ihmisiä, jotka ovat kokeneet ihan tutun kuuluisia tarinoita mitä itsekin. Jahtaaja ja juoksija -vaiheita ja bla bla bla. :p
        Mut kyllähän nää varsin sekopäisille jutuille vaikuttaa jos niitä ei ole itse kokenut. Olin hyvin skeptinen ennen itsekin. Nyt en voi enää olla, enkä kyllä haluakaan.

        Sanoisin että tanssahtelet liekin kanssa mutta ette vielä ole valmiita. Kun se kohta lähenee te tavallaan rauhoitutte kun olette päässeet sinuiksi itsenne kanssa. Tavallaan pakenette itseänne ja törmäilette kunnes hyväksytte itsenne ja siten toisenne. En paremmin osaa selittää tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin että tanssahtelet liekin kanssa mutta ette vielä ole valmiita. Kun se kohta lähenee te tavallaan rauhoitutte kun olette päässeet sinuiksi itsenne kanssa. Tavallaan pakenette itseänne ja törmäilette kunnes hyväksytte itsenne ja siten toisenne. En paremmin osaa selittää tätä.

        Joo, olen kyllä lukenut aiheesta paljon ja tehnyt itsetutkiskelua palaamalla mm. lapsuuden haavoihin, jotka koitan parantaa. Aijon nyt keskittyä kuitenkin omaan hyvinvointiini toistaiseksi ja toivon, että polkumme taas kohtaavat kaipaamani ihmisen kanssa jos niin on tähtiin kirjoitettu.
        Vaikka vaikeaa välillä on ollut niin olen kiitollinen, että tämän sain kokea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, olen kyllä lukenut aiheesta paljon ja tehnyt itsetutkiskelua palaamalla mm. lapsuuden haavoihin, jotka koitan parantaa. Aijon nyt keskittyä kuitenkin omaan hyvinvointiini toistaiseksi ja toivon, että polkumme taas kohtaavat kaipaamani ihmisen kanssa jos niin on tähtiin kirjoitettu.
        Vaikka vaikeaa välillä on ollut niin olen kiitollinen, että tämän sain kokea.

        Kaiken tuskan, epäuskon ja sekoilun keskellä piilee kiitollisuus. Hyvä on keksittää voimat välillä itseensä kunhan tietoisuus riittää kohtaamisiin asti. Onnea matkallesi.


    • Anonyymi

      Tässä on se kohta 2 piet 1:16 ei siinä ämmistä ollut muistin väärin.

    • Anonyymi

      Kiitos yritän etsiä.

    • Anonyymi

      Voi olla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1507
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      866
    3. 37
      862
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      58
      809
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      809
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      782
    7. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      725
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      719
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      672
    10. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      40
      647
    Aihe