Ihastuksesi horoskooppi/ sovitteko yhteen

Anonyymi

Minun ihastukseni on skorppari. Pelkään miten mahtaisimme sopia yhteen. Ite oon kalat.

85

1547

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No katsoppa yhteensopivuus.

    • Kumppanini on vesimies. Ja hänen merkissään todetaan näin.

      Mutta jos vesimiehen kanssa löytää yhteisen taajuuden, hänestä saa itselleen älykkään, yllätyksiä täynnä olevan ja rakastavan kumppanin. Toisista merkeistä parhaiten vesimiehelle sopivat kumppaniksi skorpioni, leijona, kalat ja rapu.

      Minä olen rapu. :)

      • Anonyymi

        Meillä on toisin päin! Minä olen vesimies, mieheni on rapu. Tätä pidetään toivottomana yhtälönä. Ei sovita kyllä yhtään yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on toisin päin! Minä olen vesimies, mieheni on rapu. Tätä pidetään toivottomana yhtälönä. Ei sovita kyllä yhtään yhteen.

        Herkkä rapu ei kestä vesimiehen yllätyksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on toisin päin! Minä olen vesimies, mieheni on rapu. Tätä pidetään toivottomana yhtälönä. Ei sovita kyllä yhtään yhteen.

        Heh. Mekin ollaa monissa asioissa erilaiset, mutta ihan hyvin on 12 vuotta menny. Vähiten olen tämän kanssa riidellyt, kun muitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herkkä rapu ei kestä vesimiehen yllätyksiä.

        No mun mies taas ei juuri ikinä yllätä, muulla kuin erikoislaatuisilla ajatuksillaan. Hän on lennokas visiönääri, keksisi äidinkielenkin uusiksi jos saisi oikeudet siihen. :D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No mun mies taas ei juuri ikinä yllätä, muulla kuin erikoislaatuisilla ajatuksillaan. Hän on lennokas visiönääri, keksisi äidinkielenkin uusiksi jos saisi oikeudet siihen. :D

        Ainoo asia missä hän on mut yllättänyt, kaikki mihin hän ryhtyy hän suoriutuu täydellisesti. Monipuoliset taidot ja tieto.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No mun mies taas ei juuri ikinä yllätä, muulla kuin erikoislaatuisilla ajatuksillaan. Hän on lennokas visiönääri, keksisi äidinkielenkin uusiksi jos saisi oikeudet siihen. :D

        Mun lapset ja äitikin ovat vesimiehiä. Koen helpoksi merkiksi pärjätä.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mun lapset ja äitikin ovat vesimiehiä. Koen helpoksi merkiksi pärjätä.

        Isäni on leijona ja paljon vaikeaselkoisempi, kun vesimiehet.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heh. Mekin ollaa monissa asioissa erilaiset, mutta ihan hyvin on 12 vuotta menny. Vähiten olen tämän kanssa riidellyt, kun muitten.

        Meillä ehkä onnistuminen juontuu siitä, että kumpikin antaa toisensa olla vapaasti itsensälainen, eikä yritä muuttaa toista.

        Tietyllä tapaa olla tiivis nippu, mutta samalla 2 itsenäistä ja "vapaata" ihmistä. Erilaisuus näkyy muttei rajoita liikaa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heh. Mekin ollaa monissa asioissa erilaiset, mutta ihan hyvin on 12 vuotta menny. Vähiten olen tämän kanssa riidellyt, kun muitten.

        Veskarit on vaikeita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veskarit on vaikeita.

        Mjaa, ei minusta. Tietysti, jos yrittää muuttaa toisen persoonaa ja hallita itsenäisyyttä, niin sitten saa tietysti hankalan ihmisen vastaansa. Kukapa siitä nyt tykkäis?

        Mä oon vaan antanut toisen olla omanlaisensa persoona ja katsella maailmaa valtavirrasta poikkeavasta näkövinkkelistään. Hyvin pärjää kun kunnioittaa toisen vapautta olla itsensälainen ja toteuttaa itseään. Minusta aivan ihanan herkkäkin sisin, kun pääsee kurkistamaan sitä kauneutta mm. runoissa.

        Ja lapsenikin on hyvin itsenäisiä jo pienestä, ihan omat sävelet ja kuviot. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mjaa, ei minusta. Tietysti, jos yrittää muuttaa toisen persoonaa ja hallita itsenäisyyttä, niin sitten saa tietysti hankalan ihmisen vastaansa. Kukapa siitä nyt tykkäis?

        Mä oon vaan antanut toisen olla omanlaisensa persoona ja katsella maailmaa valtavirrasta poikkeavasta näkövinkkelistään. Hyvin pärjää kun kunnioittaa toisen vapautta olla itsensälainen ja toteuttaa itseään. Minusta aivan ihanan herkkäkin sisin, kun pääsee kurkistamaan sitä kauneutta mm. runoissa.

        Ja lapsenikin on hyvin itsenäisiä jo pienestä, ihan omat sävelet ja kuviot. :)

        Ei ole ns. laumasieluja.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mun lapset ja äitikin ovat vesimiehiä. Koen helpoksi merkiksi pärjätä.

        Me piilotetaan tunteemme. "Viileä vesimies".. Olen myös visionääri. Osaan vaikka mitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veskarit on vaikeita.

        Niin on. Heh..


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ei ole ns. laumasieluja.

        No ei! :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me piilotetaan tunteemme. "Viileä vesimies".. Olen myös visionääri. Osaan vaikka mitä!

        Joo aika viileän oloisia aikuisena. Lapsena kyllä tunteellisia palleroita, mutta ihan oman tiensä kulkijoita jo silloin. Muut menee mihin käsketään, vesimiehet menee minne ne haluaa mennä. Sama mitä muut sanoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei! :)

        Joo ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herkkä rapu ei kestä vesimiehen yllätyksiä.

        Ei kestä edelleenkään! (Tunnistin pari vuotta vanhan kirjoitukseni.) :D Yllätyksiä on tosiaan riittänyt, vaikka mitä tekisin. Itse kuolen tylsyyteen ravun tylsyydestä ja kaavamaisuudesta. Ei toisistamme eroonkaan päästä. Vakaa ja järkevä rapu tuo elämääni rauhaa ja turvaa. Kai sitten rapuakin vähän kiehtoo jännitys.


    • Anonyymi

      Viriviritööttööt.

    • Horoskooppien yhteensopivuus

      Oinas (21.3. – 19.4.):

      Jos olet oinas, ovat luonneanalyysien perusteella parhaat kumppanit kenties jousimies, leijona tai vaaka.

      Tilastot kuitenkin kertovat, että useimmin oinaat sopivat yhteen neitsyen kanssa! Härkä ja kaksonen ovat myös hyviä valintoja.

      Härkä (20.4. – 20.5.):

      Härän on uskottu sopivan yhteen toisen härän, neitsyen tai skorpionin kanssa.

      Tilastot tukevat tätä arviota ainakin toisen härän osalta. Data kertoo parhaan kumppanin olevan Kalat. Kaksonen ja härkä ovat myös OK valintoja.

      Kaksonen (21.5. – 20.6.):

      Kaksoset ovat yleisesti astrologiassa yhdistetty vaakaan, vesimieheen tai jousimieheen.

      Raaka tilastodata kuitenkin ehdottaa, että kaksoset sopivat kalojen kanssa yhteen! Myös härkä ja neitsyt ovat OK valinta kaksosille!

      Rapu (21.6. – 22.7.)

      Ravun pitäisi sopia astrologien mukaan yhteen skorpionin, kalojen tai härän kanssa.

      Tilastot tukevat astrologiaa ainakin härän puolesta. Ravulle paras kumppaniehdokas oli tilastojemme mukaan härkä. Kakkosena ja kolmosena tulivat – myöskin hyvinä vaihtoehtoina – neitsyt ja kauris.

      Leijona (23.7. – 22.8.):

      Leijonalle suositellaan toista leijonaa (pienellä varauksella) sekä oinasta ja jousimiestä.

      Tilastot kuitenkin kertovat toista: Leijonalle paras kumppaniehdokas oli neitsyt, sitten rapu ja härkä

      Neitsyt (23.8. – 22.9.):

      Astrologit suosittelevat neitsyelle auttavaista ja tukevaa härkää, optimaalista seksikumppania, skorpionia, tai sitten charmikasta ja hauskuuttavaa kaksosta.

      Tilastot kuitenkin sanovat toista: Neitsyelle paras kumppani oli kalat, toisella sijalla toinen neitsyt sekä kolmantena kauris!

      Vaaka (23.9. – 22.10.):

      Astrologit ja luonneanalyysit suosittelevat vaa’alle kumppaniksi vesimiestä, kaksosia tai toista vaakaa.

      Tilastot puolestaan ehdottavat parhaana vaihtoehtona oinasta. Muut hyvät ja yhteensopivat kumppanit olisivat härkä ja neitsyt!

      Skorpioni (23.10. – 22.11.):

      Astrologia suosittelee skorpionille rapua, kaloja tai toista skorpionia.

      Tilastot: Kalat paras vaihtoehto, eli astrologien kanssa olemme yhtä mieltä tästä. Muut hyvät vaihtoehdot skorpionin kumppaniksi ovat härkä ja neitsyt.

      Jousimies (23.11. – 21.12.):

      Astrologit ehdottavat, että jousimies on yhteensopiva oinaksen, vesimiehen ja leijonan kanssa.

      Tilastot sanovat: Neitsyt paras, kakkosena ja kolmosena härkä ja kauris

      Kauris (22.12. – 19.1.):

      Astrologia ja tilastotiedot kohtaavat kauriin kohdalla melko hyvin. Astrologit ovat sitä mieltä, että kauris sopii yhteen härän, neitsyen ja ravun kanssa.

      Tilastot kertovat, että kauriille paras kumppani on leijona. Sitten sopivuuslistalla tulevat neitsyt ja härkä.

      Vesimies (20.1. – 19.2.):

      Astrologit suosittelevat vesimiehelle kaksosia, jousimiestä tai vaakaa.

      Tilastot suosittelevat ensisijaisesti kaurista. Muut hyvät vaihtoehdot ovat härkä ja neitsyt.

      Kalat (20.2. – 20.3.):

      Astrologit suosittelevat kalalle toista kalaa, skorpionia tai rapua.

      Tilastotiedot ovat jossain määrin samoilla linjoilla astrologien kanssa. Tilastojen mukaan paras kumppani on neitsyt. Muut hyvät vaihtoehdot ovat niinikään kalat tai rapu!

      Lähde:Eliittikumppanit

      • Anonyymi

        Tuli vaan mieleen kun huomasin että oinaalla ei mene vahvasti sen kanssa ei muut sopineet onkohan oinas voimakas tahtoinen ja hallitseva synnynnäinen johtaja ja saalistaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuli vaan mieleen kun huomasin että oinaalla ei mene vahvasti sen kanssa ei muut sopineet onkohan oinas voimakas tahtoinen ja hallitseva synnynnäinen johtaja ja saalistaja

        Oinas oikkuperse. :D

        Nojoo, aika juntturoita ainakin ne jotka tunnen.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Oinas oikkuperse. :D

        Nojoo, aika juntturoita ainakin ne jotka tunnen.

        Just sillee et vaik ois ihan väärässä, niin pässinpäänä ei ikinä myönnä olevansa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Oinas oikkuperse. :D

        Nojoo, aika juntturoita ainakin ne jotka tunnen.

        Voi olla muut merkit ei sopineet oinaalle ja oinaalle oli pakko keksiä jotkut mut muissa merkeissä ei oinaita haluttu eli ehkä oinas ja oinas sopii toisilleen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla muut merkit ei sopineet oinaalle ja oinaalle oli pakko keksiä jotkut mut muissa merkeissä ei oinaita haluttu eli ehkä oinas ja oinas sopii toisilleen

        Voi olla.. Ainakin naisoinaat on oikuttaria. Kokemukseni mukaan. On kaverina ja työkaverina ollut. Ja miehen veli on single, kun ei tuu toimeen kenenkään kanssa.. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Voi olla.. Ainakin naisoinaat on oikuttaria. Kokemukseni mukaan. On kaverina ja työkaverina ollut. Ja miehen veli on single, kun ei tuu toimeen kenenkään kanssa.. :)

        Ehkä ovat vaikea luonteisia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ovat vaikea luonteisia

        No se on tuntuma ettei ihan helpoimmasta päästäkään.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No se on tuntuma ettei ihan helpoimmasta päästäkään.

        Ehkä kaksi oinasta tulee parhaiten toimeen keskenään kun ymmärtävät toistensa oikkuja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kaksi oinasta tulee parhaiten toimeen keskenään kun ymmärtävät toistensa oikkuja

        Ehkä ylipäänsä kaksi toistaan arvostavaa ja kunnioittavaa tulee toimeen keskenään, olkoon mitä merkkiä tahansa. En usko hokkuspokkus näihin kooppeihinkaan purematta niele, jotain osuu ja jotain ei alkuunkaan.

        Mä esim. olen herkkä mutten silleen kun moni olettaa. En ole herkkänahkainen, en kestäis raffia huumoria, enkä mitään muutakaan paskaa mitä on päälle satanut jos olisin herkkähipiäinen.

        Mun herkkyys on aistiherkkyyttä, aistin ihmisistä paljon kaikenlaista ja luen ihmisiä herkkyydelläni. Silläpä mä olenkin irl diplomaatiksi sanottu, kun kykenen tuohon herkkyydelläni.


      • Anonyymi

        Näin oinaana täytyy todeta, että osa outoja yhteensopivuuksia oinaalla.

        Jousimies on ok. Kaikki tuntemani jousimiehet ovat varsin mukavia.

        Leijona on ihan ok, vaikkakaan eivät aina helpoimmasta päästä. Leijonan kanssa pärjää, jos antaa leijonan päteä.

        Mutta vaaka, ei nyt hitto vie. Maailman tylsintä sakkia vaa'at.

        Neitsyet ovat sellaisia herkkiksiä ja hienopieruja että niiden kanssa saa jatkuvasti hiipiä varpaillaan. Eksä oli neitsyt ja aina nokka nutturalla jostain.

        Härkä, no jos tykkää jääräpäistä. Äitini ja muksu on härkiä ja sellaisia jääräpäitä, että oksat pois.

        Kaksoset ovat ok, jos jaksaa kaksosen kaksinaamaisuutta.

        Itse tulen jostain syystä parhaiten toimeen kauriiden ja rapujen kanssa ja tosiaan noiden jousimiesten myös. Vaan onneksi en edes usko horoskooppeihin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin oinaana täytyy todeta, että osa outoja yhteensopivuuksia oinaalla.

        Jousimies on ok. Kaikki tuntemani jousimiehet ovat varsin mukavia.

        Leijona on ihan ok, vaikkakaan eivät aina helpoimmasta päästä. Leijonan kanssa pärjää, jos antaa leijonan päteä.

        Mutta vaaka, ei nyt hitto vie. Maailman tylsintä sakkia vaa'at.

        Neitsyet ovat sellaisia herkkiksiä ja hienopieruja että niiden kanssa saa jatkuvasti hiipiä varpaillaan. Eksä oli neitsyt ja aina nokka nutturalla jostain.

        Härkä, no jos tykkää jääräpäistä. Äitini ja muksu on härkiä ja sellaisia jääräpäitä, että oksat pois.

        Kaksoset ovat ok, jos jaksaa kaksosen kaksinaamaisuutta.

        Itse tulen jostain syystä parhaiten toimeen kauriiden ja rapujen kanssa ja tosiaan noiden jousimiesten myös. Vaan onneksi en edes usko horoskooppeihin. :D

        Niin ja siis noiden "uusien" horoskooppien mukaanhan olen kalat. Näiden "vanhojenkin" mukaan olen minuutilla oinas. Onkohan lääkäri edes katsonut kelloa oikein ja onkohan sairaalassa ollut kello oikeassa? Olishan se kamalaa jos olisinkin oikeasti luonteeltani aivan toisenlainen ja kaikki vain väärässä olleen kellon vuoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin oinaana täytyy todeta, että osa outoja yhteensopivuuksia oinaalla.

        Jousimies on ok. Kaikki tuntemani jousimiehet ovat varsin mukavia.

        Leijona on ihan ok, vaikkakaan eivät aina helpoimmasta päästä. Leijonan kanssa pärjää, jos antaa leijonan päteä.

        Mutta vaaka, ei nyt hitto vie. Maailman tylsintä sakkia vaa'at.

        Neitsyet ovat sellaisia herkkiksiä ja hienopieruja että niiden kanssa saa jatkuvasti hiipiä varpaillaan. Eksä oli neitsyt ja aina nokka nutturalla jostain.

        Härkä, no jos tykkää jääräpäistä. Äitini ja muksu on härkiä ja sellaisia jääräpäitä, että oksat pois.

        Kaksoset ovat ok, jos jaksaa kaksosen kaksinaamaisuutta.

        Itse tulen jostain syystä parhaiten toimeen kauriiden ja rapujen kanssa ja tosiaan noiden jousimiesten myös. Vaan onneksi en edes usko horoskooppeihin. :D

        Heh, mimmosia kokemuksia. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja siis noiden "uusien" horoskooppien mukaanhan olen kalat. Näiden "vanhojenkin" mukaan olen minuutilla oinas. Onkohan lääkäri edes katsonut kelloa oikein ja onkohan sairaalassa ollut kello oikeassa? Olishan se kamalaa jos olisinkin oikeasti luonteeltani aivan toisenlainen ja kaikki vain väärässä olleen kellon vuoksi.

        Mä olen uuden horon mukaan kaksonen.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heh, mimmosia kokemuksia. :D

        Niin, mutta kärjistyksillä ja yleistyksillähän horoskoopit toimivat. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mä olen uuden horon mukaan kaksonen.

        Okei ... 2 eksää kaksosia. Toinen petti ja toinen oli muuten vaan todella kaksinaamainen ja omasi kaksoisstandardit vähän kaikeen. Molemmissa oli ikääkkuin kaksi eri henkilöä. Tämän tosin tietysti tajusi vasta luettuaan millainen kaksonen muka on. Eli taisi olla vain "jälkiviisautta" eikä syvempää luonneanalyysiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta kärjistyksillä ja yleistyksillähän horoskoopit toimivat. :)

        Toden totta tuo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei ... 2 eksää kaksosia. Toinen petti ja toinen oli muuten vaan todella kaksinaamainen ja omasi kaksoisstandardit vähän kaikeen. Molemmissa oli ikääkkuin kaksi eri henkilöä. Tämän tosin tietysti tajusi vasta luettuaan millainen kaksonen muka on. Eli taisi olla vain "jälkiviisautta" eikä syvempää luonneanalyysiä.

        Luin kaksosen horoskooppia ja en miellä itseeni sitä, mikä nyt osuu olen verbaalisesti kekseliäs ja tykkään kirjoittaa ja keskustella. Ja olen vähän kaksipiippuinen luonne, toisaalta tykkään rutiineista ja kotoisasta elämästä. Toisaalta olen utelias seikkailija joka viihtyisi myös reppu selässään maailmaa kiertäen.

        Pitkästyn aika ajoin samoihin nurkkiin ja tekee mieli vaihtaa maisemaa. Ne sopii.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Luin kaksosen horoskooppia ja en miellä itseeni sitä, mikä nyt osuu olen verbaalisesti kekseliäs ja tykkään kirjoittaa ja keskustella. Ja olen vähän kaksipiippuinen luonne, toisaalta tykkään rutiineista ja kotoisasta elämästä. Toisaalta olen utelias seikkailija joka viihtyisi myös reppu selässään maailmaa kiertäen.

        Pitkästyn aika ajoin samoihin nurkkiin ja tekee mieli vaihtaa maisemaa. Ne sopii.

        Niin ja ex oli kaksonen.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Luin kaksosen horoskooppia ja en miellä itseeni sitä, mikä nyt osuu olen verbaalisesti kekseliäs ja tykkään kirjoittaa ja keskustella. Ja olen vähän kaksipiippuinen luonne, toisaalta tykkään rutiineista ja kotoisasta elämästä. Toisaalta olen utelias seikkailija joka viihtyisi myös reppu selässään maailmaa kiertäen.

        Pitkästyn aika ajoin samoihin nurkkiin ja tekee mieli vaihtaa maisemaa. Ne sopii.

        Mä taas voisin tosi hyvin olla kalat. Ihan taatusti jokainen heistä, jotka nyt näkevät mussa oinasta, näkisivät mussa erinomaisen helposti ilmiselvän kalat, jos olisin sellainen sanonut olevani. Mä kun olen tälläinen herkkis ja hyvin intuitiivinen ja luova ja ihan liian hyvämuistinen. Mähän olen erityisherkkä ja huomaan asioita ja yksityiskohtia liikaaki ja sitten kuormitun ja niin ees päin.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ehkä ylipäänsä kaksi toistaan arvostavaa ja kunnioittavaa tulee toimeen keskenään, olkoon mitä merkkiä tahansa. En usko hokkuspokkus näihin kooppeihinkaan purematta niele, jotain osuu ja jotain ei alkuunkaan.

        Mä esim. olen herkkä mutten silleen kun moni olettaa. En ole herkkänahkainen, en kestäis raffia huumoria, enkä mitään muutakaan paskaa mitä on päälle satanut jos olisin herkkähipiäinen.

        Mun herkkyys on aistiherkkyyttä, aistin ihmisistä paljon kaikenlaista ja luen ihmisiä herkkyydelläni. Silläpä mä olenkin irl diplomaatiksi sanottu, kun kykenen tuohon herkkyydelläni.

        Tai luulet vain olevasi aistiherkkä ja nytkin luulet että vasttat kiltille äidinpojalle herkälle yms mutta totuus on kova raaka karski eikä mikään lässyn lasse mies niin kuin intiaani päällikkö joka määrää ja vahva luonteinen eli ei heikko ja herkkis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas voisin tosi hyvin olla kalat. Ihan taatusti jokainen heistä, jotka nyt näkevät mussa oinasta, näkisivät mussa erinomaisen helposti ilmiselvän kalat, jos olisin sellainen sanonut olevani. Mä kun olen tälläinen herkkis ja hyvin intuitiivinen ja luova ja ihan liian hyvämuistinen. Mähän olen erityisherkkä ja huomaan asioita ja yksityiskohtia liikaaki ja sitten kuormitun ja niin ees päin.

        En taida tuntea ketään kalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin oinaana täytyy todeta, että osa outoja yhteensopivuuksia oinaalla.

        Jousimies on ok. Kaikki tuntemani jousimiehet ovat varsin mukavia.

        Leijona on ihan ok, vaikkakaan eivät aina helpoimmasta päästä. Leijonan kanssa pärjää, jos antaa leijonan päteä.

        Mutta vaaka, ei nyt hitto vie. Maailman tylsintä sakkia vaa'at.

        Neitsyet ovat sellaisia herkkiksiä ja hienopieruja että niiden kanssa saa jatkuvasti hiipiä varpaillaan. Eksä oli neitsyt ja aina nokka nutturalla jostain.

        Härkä, no jos tykkää jääräpäistä. Äitini ja muksu on härkiä ja sellaisia jääräpäitä, että oksat pois.

        Kaksoset ovat ok, jos jaksaa kaksosen kaksinaamaisuutta.

        Itse tulen jostain syystä parhaiten toimeen kauriiden ja rapujen kanssa ja tosiaan noiden jousimiesten myös. Vaan onneksi en edes usko horoskooppeihin. :D

        Kun opit kommunikoimaan härkien kanssa, kaikki on hyvin. Jääräpäisyyden ohitat ja arvostat heidän mielipiteitään, niin kaikki on hyvin.

        - ☮️♉️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun opit kommunikoimaan härkien kanssa, kaikki on hyvin. Jääräpäisyyden ohitat ja arvostat heidän mielipiteitään, niin kaikki on hyvin.

        - ☮️♉️

        Sanoinko, että mulla olisi mitään ongelmia heidän kanssaan? En käsittääkseni. He vain ovat totaalisia jääräpäitä ja se siitä. Ihan vaan faktan toteamista.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Luin kaksosen horoskooppia ja en miellä itseeni sitä, mikä nyt osuu olen verbaalisesti kekseliäs ja tykkään kirjoittaa ja keskustella. Ja olen vähän kaksipiippuinen luonne, toisaalta tykkään rutiineista ja kotoisasta elämästä. Toisaalta olen utelias seikkailija joka viihtyisi myös reppu selässään maailmaa kiertäen.

        Pitkästyn aika ajoin samoihin nurkkiin ja tekee mieli vaihtaa maisemaa. Ne sopii.

        Juu, ja joskus maistuisi viikko erämaassa ilman ainuttakaan sanottua sanasta ja mitä oletettuun kaksinaamaisuuteen tulee niin ei sitä pahemmin löydy. Liiankin lojaali.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ja joskus maistuisi viikko erämaassa ilman ainuttakaan sanottua sanasta ja mitä oletettuun kaksinaamaisuuteen tulee niin ei sitä pahemmin löydy. Liiankin lojaali.

        Samat sanat. 👍


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Samat sanat. 👍

        Miten tuo luonteen kaksipiippuisuus ilmenee vanhoihin nurkkiin kyllästymisen lisäksi ?, itse taidan olla ihan kahjo 😀, luultavasti olenkin...mutta huonona hetkenä polttaisin koko maailman poroksi yhdestäkin yllykkeestä, hyvänä hetkenä taas en astuisi edes muurahaisen päälle tahallani...yksi hyvä kuvaus minkä olen kuullut viidakkorummun kautta kuvaa aika hyvin touhujani 😁; "Selkeä järkimies, mutta miksi se tekee noin?"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo luonteen kaksipiippuisuus ilmenee vanhoihin nurkkiin kyllästymisen lisäksi ?, itse taidan olla ihan kahjo 😀, luultavasti olenkin...mutta huonona hetkenä polttaisin koko maailman poroksi yhdestäkin yllykkeestä, hyvänä hetkenä taas en astuisi edes muurahaisen päälle tahallani...yksi hyvä kuvaus minkä olen kuullut viidakkorummun kautta kuvaa aika hyvin touhujani 😁; "Selkeä järkimies, mutta miksi se tekee noin?"

        Jaa mulla vai? No mä oon rapu, mutta uuden horoskoopin mukaan kaksonen. Ja kai mun kaksipiippuisuus näkyy myös tunteilussa?

        Biseksuaalisuudessakin. :D

        Haluan hirveesti tota, mutten halua menettää tätä. Joten jään aloilleni.

        Ja toisaalta mä rakastan järjestystä ja särmyyttä ja toisaalta myös mua ei kiinnosta yhtään onko joku asia siististi vai ei ja kunhan on sinne päin edes.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Jaa mulla vai? No mä oon rapu, mutta uuden horoskoopin mukaan kaksonen. Ja kai mun kaksipiippuisuus näkyy myös tunteilussa?

        Biseksuaalisuudessakin. :D

        Haluan hirveesti tota, mutten halua menettää tätä. Joten jään aloilleni.

        Ja toisaalta mä rakastan järjestystä ja särmyyttä ja toisaalta myös mua ei kiinnosta yhtään onko joku asia siististi vai ei ja kunhan on sinne päin edes.

        Ja toisaalta mä olen hitsin tarkka, et hoidan hommani luvatusti ja aikatauluista, mutta otan helposti stressiä suorituspaineista ja niinpä kun voi jostain luistaa, mä luistan.

        Eli mua oikeasti vituttaa ihan mielettömästi tää maailman oravanpyörä ja kiire kiire suorita juokse tee, ähellä. Kun oikeesti mä haluisin olla vaan boheemisti kuten lystään, roikkuu vaik alasti puusta pääni alassuin ja vähät välittää kun muut ravaa polla punasena.

        Mä vihaan tätä yhteiskuntaa siinä mielessä, että tää on päin vittua suunniteltu. Ihmisellä ei ole elämää, sillä on vaan jotain velvotteita jatkuvasti johku päin.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ja toisaalta mä olen hitsin tarkka, et hoidan hommani luvatusti ja aikatauluista, mutta otan helposti stressiä suorituspaineista ja niinpä kun voi jostain luistaa, mä luistan.

        Eli mua oikeasti vituttaa ihan mielettömästi tää maailman oravanpyörä ja kiire kiire suorita juokse tee, ähellä. Kun oikeesti mä haluisin olla vaan boheemisti kuten lystään, roikkuu vaik alasti puusta pääni alassuin ja vähät välittää kun muut ravaa polla punasena.

        Mä vihaan tätä yhteiskuntaa siinä mielessä, että tää on päin vittua suunniteltu. Ihmisellä ei ole elämää, sillä on vaan jotain velvotteita jatkuvasti johku päin.

        Pitkälti tutulta kuulostaa, rapu / kaksonen tässä on oltu pitkin elämää, maailmasta en tykkää ollenkaan, eikä sekään luultavasti minusta 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitkälti tutulta kuulostaa, rapu / kaksonen tässä on oltu pitkin elämää, maailmasta en tykkää ollenkaan, eikä sekään luultavasti minusta 😁

        Maailma on kiva paikka, kun saisi elää ihan vapaasti ilman mitään kyyläys yhteiskuntaa ja velvoitteita mitkä on päin peetä pakotettua.

        Elämäntapa inkkarin vikaa mussa, kapinoin aina vähän tuputettua vastaan. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Maailma on kiva paikka, kun saisi elää ihan vapaasti ilman mitään kyyläys yhteiskuntaa ja velvoitteita mitkä on päin peetä pakotettua.

        Elämäntapa inkkarin vikaa mussa, kapinoin aina vähän tuputettua vastaan. :)

        Jokin tuossa pakkopullan syönnissä on aina tökkinyt, vaikka järki sanoisi ettei tuossa mitään suurempaa vastaanpanemisen syytä ole, tee vain toope niinkuin käsketään 😀, silti on päällä jonkinlainen luontainen jarrumekanismi joka yllyttää etsimään pakoreittiä automaattisesti. Kyllä se siitä sitten selkärankaan lopulta menee, mutta ajan kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokin tuossa pakkopullan syönnissä on aina tökkinyt, vaikka järki sanoisi ettei tuossa mitään suurempaa vastaanpanemisen syytä ole, tee vain toope niinkuin käsketään 😀, silti on päällä jonkinlainen luontainen jarrumekanismi joka yllyttää etsimään pakoreittiä automaattisesti. Kyllä se siitä sitten selkärankaan lopulta menee, mutta ajan kanssa

        Niin on. Kun olis mukavempi loikoilla, kun on tarvetta huilille ja kun on virtaa voi tehdä monen päivän edestä hommaa. Omaehtosuus on jotenkin aina ollut mulle tärkeää.

        Sopeutuminen annettuihin raameihin on vähän kivuliasta, vaikka tajuaa että näinhän tää sirkus toimii. :D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin on. Kun olis mukavempi loikoilla, kun on tarvetta huilille ja kun on virtaa voi tehdä monen päivän edestä hommaa. Omaehtosuus on jotenkin aina ollut mulle tärkeää.

        Sopeutuminen annettuihin raameihin on vähän kivuliasta, vaikka tajuaa että näinhän tää sirkus toimii. :D

        Siinä se varmaan, on että kun joku alkaa pomottamaan ja komentelemaan, näin näin et tee noin etkä ole näin. Niin nousee niskavillat pystyyn ja kupru otsaan. Tekee mieli sanoo, pidä tunkkis saatana ja teeppä ihan ite mä lähen nyt himaan.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin on. Kun olis mukavempi loikoilla, kun on tarvetta huilille ja kun on virtaa voi tehdä monen päivän edestä hommaa. Omaehtosuus on jotenkin aina ollut mulle tärkeää.

        Sopeutuminen annettuihin raameihin on vähän kivuliasta, vaikka tajuaa että näinhän tää sirkus toimii. :D

        Tarttis saada tuon järjen ääni vaimenemaan jollain konstilla, jankuttaa koko ajan velvollisuuksista sun muista ihan turhan päiten, toinen tylsä tyyppi on tuo omatunto...enhän minä muuta halua kuin vain viattomasti tehdä sitä mitä huvittaa, kummia ilonpilaajia 😡


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarttis saada tuon järjen ääni vaimenemaan jollain konstilla, jankuttaa koko ajan velvollisuuksista sun muista ihan turhan päiten, toinen tylsä tyyppi on tuo omatunto...enhän minä muuta halua kuin vain viattomasti tehdä sitä mitä huvittaa, kummia ilonpilaajia 😡

        Tämäpä se just on! Kerro jos keksit toimivan lääkkeen. :P

        Hommaan itellenikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarttis saada tuon järjen ääni vaimenemaan jollain konstilla, jankuttaa koko ajan velvollisuuksista sun muista ihan turhan päiten, toinen tylsä tyyppi on tuo omatunto...enhän minä muuta halua kuin vain viattomasti tehdä sitä mitä huvittaa, kummia ilonpilaajia 😡

        😁 kah on tultu näköjään käytyä täälläkin


    • Anonyymi

      Aikun oli taas tärkeä provoaloitus...

    • Anonyymi

      En tuijottaisi mitään uskonhömppää. Joku kertoo kuin uskonnollinen johtaja millainen olet, millainen joku toinen on, ja mitä sitten?
      Alatteko olla ja elää kerrotulla tavalla, ja muokkaamaan persoonanne kuten joku huuhaa on kertonut?
      Vielä päälle päätteeksi uskotte kun joku kertoo ettette sovi toisillenne?
      Eipä vähään aikaan vastaava sontaa ole tullut nähtyäkään.

    • Rapu 22.6.-22.7.

      Oletko jäänyt herkän ja huolehtivan Rapunaisen pihteihin? Oletpa tietenkin, sillä Raputyttöä ei isketä niinkuin muiden eläinradan merkkien edustajia. Tarkalla ja lumoavalla katseellaan hän punnitsee mikä sinä olet miehiäsi. Jos näytät ja tunnut kaikinpuolin luotettavalta ja ennenkaikkea turvalliselta kumppanilta, iskee hän saksensa sydämeesi päättäväisesti, mutta niin ihanan hellästi ja rakastavasti, että voit vain myhäillä tyytyväisenä. Sävel tulee kyllä vaihtumaan ennen pitkää mollivoittoiseksi, sillä Rapunaista oikukkaampaa kumppania ei naisten joukosta löydy. Oikuille on olemassa oikeutuksensa ja voidaksesi nauttia Rapunaisesi pohjattomasta lämmöstä ja huolenpidosta sinun on syytä perehtyä ymmärtämään syntyjä syviä.

      Raputyttö syntyy perheeseen, jossa äiti huolehtii kaikesta toteuttaen pääsääntöisesti kahta tekniikkaa. Hän on joko hallitseva suuri äiti, joka sulkee kaiken huolehtivaan syliinsä tai avuton, oikutteleva pikkutyttö. Koska Raputyön isä on tavalla tai toisella poissa kuvioista hänen ollessaan pieni, etsii hän rinnalleen voimakasta ja hallitsevaa miestä. Äitinsä esimerkkiä seuraten Rapunainen kasvattaa määrätietoisesti omaa voimaansa ja tulee lopulta kaatamaan valta-asetelman toisin päin. Jos hän on valinnut oikein, jos sinä olet todella niin voimakas kuin hän alitajunnassaan odottaa, tapahtuu näennäinen vallanvaihto kivuttomasti, koska kysymys lopulta on vain siitä, että hän uskaltaa ottaa vastuun itsestään. Suojelkoon suuri Manitu askeleitasi ellet ymmärrä hellittää otettsi kun Rapunainen tuntee olevansa kyylin vahva omaan elämään. Rapu on laadultaan johtava merkki ja siihen kuuluu, varsinkin Rapunaisella, tarve hankkia arvostettu ja vastuunalainen asema, jossa on etenemismahdollisuuksia. Älä siis asetu tässsä tilanteessa poikkiteloin, ellet halua uskomatonta intuitiotaan sinua vastaan käyttävää oikullista, kylmää, pisteliästaä ja lapsellisen tyhmästi käyttäytyvää naista vaimoksesi.

      Hänellä on suuret mahdollisuudet päästä elämässä todella pitkälle, kunhan hän saa käyttä luonnonlahjana saamaansa inuitiota hyväkseen. Nyt on sinun aika astua näyttämölle ja tukea häntä, kun juuri äsken niin hyvältä tuntunut asia ei enää lainkaan kiinnosta häntä. Jos sinä alat tällaisessa tilanteessa oikutella ja kiukutella, olet tuomittu häviämään, sillä jos ne ovat Rapunaisesta kiinni, uskomattomalla intuitiollaan hän on lopulta kuitenkin oikeassa. Ellet anna hänen muuttaa suunnitelmiaan ja mielialojaan omaan tahtiinsa hän ei opi käyttämään enneltanäkijän luonnollista lahjaansa ja tulee lopun elämäänsä olemaan sinulle katkera. Siinä tilanteessa en totisesti haluaisi olla sinun housuissasi, on se sen verran kalseaa katseltavaa.

      Anna Rapunaisellesi oikeaan aikaan tilaa vastata omasta elämästään ja takaat itsellesi lämpimän ja huolehtivan perheenäidin lisäksi hyvän elintason. Toivon, että onnistut ravunpyynnissä niin vaativaa kuin se alitajunnan syvissä vesissä onkin.

      Anna Rapunaisellesi oikeaan aikaan tilaa vastata omasta elämästään ja takaat itsellesi lämpimän ja huolehtivan perheenäidin lisäksi hyvän elintason. Toivon, että onnistut ravunpyynnissä niin vaativaa kuin se alitajunnan syvissä vesissä onkin.

      (nämä on hauskoja) :D

    • Anonyymi

      Leijona ja Leijona ❤️

    • Anonyymi

      Tässä ketjussa näkee näiden ihmistenidiotismin. Antavat, jonku naurettavan horoskoopin määritellä, kenen kanssa seurustelee. Kierrän kaukaa kaikki horoskooppiuskovaiset. Epäilyttäviä tapauksia muissakin asioissa. Ei täyspäivästen harrastus. Hoh, hoi.

    • Anonyymi

      Kaikki horoskooppimerkit sopivat yhteen, tavalla tai toisella. Siis jos ylipäänsä sopivat 😎

    • Anonyymi

      Minä Jousimies ja hän Vesimies - vaikeaa on😅

      • Anonyymi

        Sama täällä. Minä Vesimies, ja hän Jousimies.

        Sivusta

        L.


    • Anonyymi

      En tierdä joo jos jotkut pistiäiset yrittävät pussata poske34en ja pistäävät vahingossaqkin.

    • Anonyymi

      Ravut on kyllä niin p***tseestä ettei enää yhtäkään! Painukoot rapaojaan muhimaan keskenään, hyi!

    • Anonyymi

      Tämä skorpioni-m kaipaa edelleen samanikäistä kalaa. :)

      Ei kyllä sillä että uskoisin näihin.

    • Anonyymi

      Ihan huuhaata horoskoopit ja muihin vastaaviin uskominen.

    • Minä leijona, hän vesimies.

      Jumpe, tänään planeetat näyttäisivät olevan niin, että nousevaa rakkautta pitää vielä odottaa, mutta viikonloppuna saattaa tapahtua jotain yllättävää.

      Mun ennustukset ovat tarkempia kuin lehtien horoskoopit.

    • Anonyymi

      minkäs ikäinen skorpioni-m olet ...kala kyselee...

    • Anonyymi

      Hän on jousimies, minä oinas. Enpä tiedä yhteensopivuudesta, riippuu ihan mistä lähteestä katso, että sopiiko vai ei.

    • Anonyymi

      Hän on kalat, minä leijona.
      "Tuli vesi = höyry
      Innostunut ja näkyvä leijona ja herkkä ja vetäytyvä kalat eivät ole tähtikarttojen klassisin pariskunta. Kumma kyllä suhteenne tuntuu silti toimivan"

    • Anonyymi

      Kauris ja neitsyt ❤️

    • Anonyymi

      Tilulilulii ja tippadai. Täälläpä nousevana merkkinä harvinaisempi tapaus. Eli alavilla mailla ei sittenkään hallanvaaraa, mutta punkkeja pirusti. Höpönlöpöä noi horoskoopit.
      Terveisin Astrologi Inkeri K(äden) Lääppijä.

    • Anonyymi

      Luin jostakin että vesimies ja vesimies sopivat hyvin yhteen. Uudehko deittini ei suostu kertomaan horoskooppiaan, ehkä vesimies, kun piilottaa.
      Joku tuolla kirjoitti että "Me piilotetaan tunteemme. "Viileä vesimies".. Olen myös visionääri. Osaan vaikka mitä"
      Näin omalla kohdallani ja sen huomasi myös exä, joka sanoi minua piiloleuhkaksi. Saan esitetyksi paljon vähempää kuin mitä todellisuudessa olen silloin kun siitä on minulle hyötyä. Jaa´a saattaa olla niin, huomaan milloin ei kannata hyvää totuutta itsestään kertoa, vähän vaatimatonta mieluummin, jos ei valehdellakaan, se ei pirtaani sovi, rehtiys on vahva ominaisuuteni.

    • Anonyymi

      VESIMIES
      Sinä olet nepopatti, mutta äärimmäisen mustasukkainen ja omistuksenhaluinen diktaattori, vaikka annat ymmärtää jotain ihan muuta. Valehtelet paljon. Olet hyvin
      piittaamaton ja epäkäytännöllinen, jonka vuoksi toistat virheitäsi ja erehdyksiäsi kuin magnetofoni yhä uudelleen ja uudelleen.

      Kaikki ihmiset ja jopa eläimet pitävät sinua harvinaiset tyhmänä. Olet valmis vaikka sahaamaan oman pääsi irti, jotta saisit ”ystäväsi” sanomaan, ”sä olet mun paras ystävä”. Seuraavalle ystävälle haukut edellisen ystäväsi ja olet valmis syömään vaikka jätöksesi, jotta saisit ”ystäväsi” sanomaan, ”sä olet mun paras ystävä…”

    • Anonyymi

      Hän on ihana oinas ja oon ite leijona. Ei tosin halua puhua mulle, joten turha enää väkisin yrittää :/

    • Anonyymi

      🦁❤️🐮

      • Anonyymi

        Leijona ja härkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leijona ja härkä?

        Jostain syystä mulle tulee tuosta mieleen Rafaelin enkeli -biisi:

        "Kumpi voittaa karhu vai leijona, kysyi minulta töissä johtaja. Mikä minä olen sille vastaamaan, multa luvut jäi kesken aikanaan. Anna minulle armahduksesi, ole minulle Rafaelin enkeli....."


    • Anonyymi

      Neitsyt hän ja itse kauris.

    • Anonyymi

      mitä suurempi omaisuus, sitä huonompi seksi aina on...

      Oeikeasti niin jäin jumiin katsomn tyttöjen jännää lentopalloperliä, kesti kauan ja jännä...

      • Anonyymi

        lentopalloperiä minäkin tykkään katsoa :)


    • Tässä mietin, että ei ole horoskooppeihin ollu uskomista. Ihan hirveitä on ollu suhteetkin niitten merkkien kanssa jotka horojen mukaan pitäisi olla mulle ravulle parhaita. Ja parhaiten onnistunu ne, jotka horojen mukaan on tuhoon tuomittuja.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe