Uskotko rukouksen voimaan

Anonyymi

Minkä vuoksi rukoilet? Itse rukoilen että rakkaus voittaisi lopulta💘

87

975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En rukoile

    • Anonyymi

      Rukoilen mutta rakkaus ei ollut mua varten.

      • Anonyymi

        Älä huoli ei minuakaan varten t. aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huoli ei minuakaan varten t. aloittaja

        Eikä mukaan varten vaikka senkin puolesta joskus rukoilin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä mukaan varten vaikka senkin puolesta joskus rukoilin.

        Muakaan varten rukoilen lapseni maailman lasten ja sodan uhrien puolesta joskus hänen, mutta olikin väärä hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muakaan varten rukoilen lapseni maailman lasten ja sodan uhrien puolesta joskus hänen, mutta olikin väärä hän.

        Mun mielestä kenenkään yksittäisen ihmisen puolesta ei saisi rukoilla. Kenenkään energioihin puuttuminen ei ole hyvä asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä kenenkään yksittäisen ihmisen puolesta ei saisi rukoilla. Kenenkään energioihin puuttuminen ei ole hyvä asia.

        Mitään energioita sori vaan ei ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä kenenkään yksittäisen ihmisen puolesta ei saisi rukoilla. Kenenkään energioihin puuttuminen ei ole hyvä asia.

        Rukous on parantavaa ja eheyttävää energiaa, joten kaikkien ja kaiken puolesta voi vapaasti rukoilla. Tee rukouksesta tarpeeksi avoin, jotta itseäsi suurempi voima pääseee näyttämään rakkautensa ja viisautensa. Jos pyydät vain tiettyä lopputulosta, niin ei pääse tapahtumaan.

        Rukous on hyödyllistä monelle: rukoilija pyrkii yhteyteen itseään suuremman, rakastavan voiman kanssa. Rukoilun kohde saa saman voiman luokseen. Itse esimerkiksi tunnen usein ylimääräisiä, hyväntahtoisia henkiä ympärilläni, kun joku on rukoillut minua ajatellen. En tiedä ovatko ne enkeleitä. Toivottavasti. Niiden läsnäolo on kuitenkin hyvin voimakas.

        Ja tietysti nämä henkiolennot pitävät siitä, että he saavat toimeksiannon. He tuovat mukanaan niin suuren määrän rakkauden energiaa, että he tulevat paikalle aivan varmasti mielellään.

        Jos lähetät itse suoraan energiaa jollekulle, kannattaa rukoilla, että sillä olisi vain positiivisia vaikutuksia. Kaikenlainen negatiivisen energian lähettäminen tuntuu toisen ihmisen sydämessä ikävältä, ja lisäksi se palaa lähettäjälleen takaisin jossain muodossa jossain vaiheessa.

        Rakkauden energiaa voi aina lähettää itsekin. Useimmat ihmiset tuntevat sen, vaikka eivät ymmärrä sitä. Me energiaherkät tunnemme myös, mistä se tulee ja onko siinä muita energioita mukana. Ihmisten kohdalla usein on.

        Minä lähetän välillä rakkauden energiaa koko maapallon ympärille. En voi halata maapalloa, koska käsivarteni ovat niin lyhyet, mutta energiani ulottuu pallon ympäri silmänräpäyksessä. 🌎💕

        Ole hyvä ja puhu energioista vasta sitten, kun havaitset niitä itse. Rukouksen energia on voimakas ja aivan liian vähän käytetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rukous on parantavaa ja eheyttävää energiaa, joten kaikkien ja kaiken puolesta voi vapaasti rukoilla. Tee rukouksesta tarpeeksi avoin, jotta itseäsi suurempi voima pääseee näyttämään rakkautensa ja viisautensa. Jos pyydät vain tiettyä lopputulosta, niin ei pääse tapahtumaan.

        Rukous on hyödyllistä monelle: rukoilija pyrkii yhteyteen itseään suuremman, rakastavan voiman kanssa. Rukoilun kohde saa saman voiman luokseen. Itse esimerkiksi tunnen usein ylimääräisiä, hyväntahtoisia henkiä ympärilläni, kun joku on rukoillut minua ajatellen. En tiedä ovatko ne enkeleitä. Toivottavasti. Niiden läsnäolo on kuitenkin hyvin voimakas.

        Ja tietysti nämä henkiolennot pitävät siitä, että he saavat toimeksiannon. He tuovat mukanaan niin suuren määrän rakkauden energiaa, että he tulevat paikalle aivan varmasti mielellään.

        Jos lähetät itse suoraan energiaa jollekulle, kannattaa rukoilla, että sillä olisi vain positiivisia vaikutuksia. Kaikenlainen negatiivisen energian lähettäminen tuntuu toisen ihmisen sydämessä ikävältä, ja lisäksi se palaa lähettäjälleen takaisin jossain muodossa jossain vaiheessa.

        Rakkauden energiaa voi aina lähettää itsekin. Useimmat ihmiset tuntevat sen, vaikka eivät ymmärrä sitä. Me energiaherkät tunnemme myös, mistä se tulee ja onko siinä muita energioita mukana. Ihmisten kohdalla usein on.

        Minä lähetän välillä rakkauden energiaa koko maapallon ympärille. En voi halata maapalloa, koska käsivarteni ovat niin lyhyet, mutta energiani ulottuu pallon ympäri silmänräpäyksessä. 🌎💕

        Ole hyvä ja puhu energioista vasta sitten, kun havaitset niitä itse. Rukouksen energia on voimakas ja aivan liian vähän käytetty.

        Lisään vielä, että en kuulu mihinkään uskontoon. Uskon omiin havaintoihini eri energioista sekä siihen, että välillä jokin itseäni suurempi voima näyttää rakkautensa minulle ja muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rukous on parantavaa ja eheyttävää energiaa, joten kaikkien ja kaiken puolesta voi vapaasti rukoilla. Tee rukouksesta tarpeeksi avoin, jotta itseäsi suurempi voima pääseee näyttämään rakkautensa ja viisautensa. Jos pyydät vain tiettyä lopputulosta, niin ei pääse tapahtumaan.

        Rukous on hyödyllistä monelle: rukoilija pyrkii yhteyteen itseään suuremman, rakastavan voiman kanssa. Rukoilun kohde saa saman voiman luokseen. Itse esimerkiksi tunnen usein ylimääräisiä, hyväntahtoisia henkiä ympärilläni, kun joku on rukoillut minua ajatellen. En tiedä ovatko ne enkeleitä. Toivottavasti. Niiden läsnäolo on kuitenkin hyvin voimakas.

        Ja tietysti nämä henkiolennot pitävät siitä, että he saavat toimeksiannon. He tuovat mukanaan niin suuren määrän rakkauden energiaa, että he tulevat paikalle aivan varmasti mielellään.

        Jos lähetät itse suoraan energiaa jollekulle, kannattaa rukoilla, että sillä olisi vain positiivisia vaikutuksia. Kaikenlainen negatiivisen energian lähettäminen tuntuu toisen ihmisen sydämessä ikävältä, ja lisäksi se palaa lähettäjälleen takaisin jossain muodossa jossain vaiheessa.

        Rakkauden energiaa voi aina lähettää itsekin. Useimmat ihmiset tuntevat sen, vaikka eivät ymmärrä sitä. Me energiaherkät tunnemme myös, mistä se tulee ja onko siinä muita energioita mukana. Ihmisten kohdalla usein on.

        Minä lähetän välillä rakkauden energiaa koko maapallon ympärille. En voi halata maapalloa, koska käsivarteni ovat niin lyhyet, mutta energiani ulottuu pallon ympäri silmänräpäyksessä. 🌎💕

        Ole hyvä ja puhu energioista vasta sitten, kun havaitset niitä itse. Rukouksen energia on voimakas ja aivan liian vähän käytetty.

        Vastaan vielä aloituksen kysymykseen: ei ole tarvinnut uskoa rukouksen voimaan. Vaikutus tuntuu munaskuissa asti, ainakin kun itse olen ollut rukouksen kohteena.

        Kun itse rukoilen, tunnen energian, joka lähtee toisen ihmisen luo. Usein ”muovaan” sitä itse, jos haluan lähettää toiselle vaikkapa tiettyä positiivista tunnetta. Jos toinen on vaaran tai vaikeuksien edessä, luovutan suoraan asian jollekin minua viisaammalle. En kuitenkaan tunne vastaanottajan reaktiota rukoukseeni, mutta joskus olen kysyn siitä. Useimmat kertovat tuntevansa rukouksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan vielä aloituksen kysymykseen: ei ole tarvinnut uskoa rukouksen voimaan. Vaikutus tuntuu munaskuissa asti, ainakin kun itse olen ollut rukouksen kohteena.

        Kun itse rukoilen, tunnen energian, joka lähtee toisen ihmisen luo. Usein ”muovaan” sitä itse, jos haluan lähettää toiselle vaikkapa tiettyä positiivista tunnetta. Jos toinen on vaaran tai vaikeuksien edessä, luovutan suoraan asian jollekin minua viisaammalle. En kuitenkaan tunne vastaanottajan reaktiota rukoukseeni, mutta joskus olen kysyn siitä. Useimmat kertovat tuntevansa rukouksen.

        Vielä vinkki rukouksen vaikutuksista keskusteluun: niistä ei kannata keskustella pelkouskovaisten eikä ateistien kanssa. Pelkouskovaiset näkevät paholaisen kaikkialla, jopa enkeleissä, ja ateistit ovat sulkeneet mielensä omilta havainnoiltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään energioita sori vaan ei ole!

        Jaa ei vai? On monia asioita joita ei voi selittää järjellä tai varsinkaan teknologialla😉 Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ei vai? On monia asioita joita ei voi selittää järjellä tai varsinkaan teknologialla😉 Sivusta.

        Veikkaus on ihan laillinen harrastus


    • Anonyymi

      Rukoilen, mutta usein tajuan, etten osaa tehdä sitä oikein.

    • Anonyymi

      Kerro enemmän? Rakkaus voittaisi omassa elämässäsi? Koska rakkaushan on jo voittanut kun Jeesus kuoli ristillä ja palaa hakemaan morsius seurakuntansa eli elävässä uskossa olevat💖

      • Anonyymi

        En rukoile tuollaisia vaan pikemminkin toivon kaikenlaista hyvää tapahtuvaksi. Ikäänkuin itsesuggestiota ja kun tarpeeksi hokee itselleen jotain niin asioita voi alkaa tapahtumaan koska alitajuisesti mener itse niitä kohti. T.aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En rukoile tuollaisia vaan pikemminkin toivon kaikenlaista hyvää tapahtuvaksi. Ikäänkuin itsesuggestiota ja kun tarpeeksi hokee itselleen jotain niin asioita voi alkaa tapahtumaan koska alitajuisesti mener itse niitä kohti. T.aloittaja

        ”Tuollaisia”, kuulisitpa itsesi🙄


    • Anonyymi

      Uskon rukouksen voimaan, mutta se ei ole mikään pyyntöautomaatti vaan kaikista paras on kun Jumalan tahto saa toteutua ihmisen elämässä. Oma rukous mulla on että voisi vielä löytää aidon rakkauden miehen kanssa joka on Jeesuksen oma . En sitten tiedä onko se Jumalan tahto mun kohdallani!

      • Anonyymi

        On kivaa lukea toisten uskovien juttuja. Minusta tärkein kysymys naiselle on:"Kuka Jeesus on sinulle?" Sitten vasta jos rakastaa ja vastaus on oikea, voi pyytää vaimoksi. Mutta oikein on ettei oleta Jumalan tahtoa täydellisesti tuntevansa. Minuakin vaivaa yksin eläminen. Mutta ihmistä kiusaa hänen oma himonsa. Puute sellaisesta mikä ei usein ole välttämätöntä. Mutta Jeesus varmasti tietää meitä paremmin milloin se kumppani on meille hyväksi. Puoliso on lohduttaja mutta jos kaikki lohtu on puolisossa, Kristus unohtuu. Siunausta.


    • Anonyymi

      Tulta ketunhännille.

    • Anonyymi

      Rukous=toivomus/toive.
      Siihen rukoukseen en oo oppinu, mutta en mä kyllä visko lantteja toivomuskaivoonkaan.
      Mielessäni toivon, haaveilen ja uskon, mutta en tarvi niihin mitään "toteuttajaa".
      Jos joku toteutuu, niin melko varmasti syy siihen löytyy itestäni.

      • Anonyymi

        Juuri tuo oli lähinnä aloituksen idea. T.aloittaja


      • Anonyymi

        Eikai rukoileminen tarkoita minkään asian toivomista itselle? Eihän se ole rukoilua. Eikö rukouksessa yleensä kiitetä ja ajatella muuta kun itseä, tai ketään yksittäistä henkilöä ylipäätään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuo oli lähinnä aloituksen idea. T.aloittaja

        Ajatuksin itsensä tsemppaamista siis. Kukapa sitä ei välillä harrastelis. Tietynlaista itsensä motivoimistahan se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikai rukoileminen tarkoita minkään asian toivomista itselle? Eihän se ole rukoilua. Eikö rukouksessa yleensä kiitetä ja ajatella muuta kun itseä, tai ketään yksittäistä henkilöä ylipäätään?

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikai rukoileminen tarkoita minkään asian toivomista itselle? Eihän se ole rukoilua. Eikö rukouksessa yleensä kiitetä ja ajatella muuta kun itseä, tai ketään yksittäistä henkilöä ylipäätään?

        Niin no jos puhutaan jostain tuon tason ”rukoilusta” jota en rukoukseksi myöskään luokittelisi vaan jotain new age harhaa. Enemminkin jos toivoo itselleen jotain se on manifestaatio.
        Rukoile Herraa Jeesusta niin sinä pelastut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no jos puhutaan jostain tuon tason ”rukoilusta” jota en rukoukseksi myöskään luokittelisi vaan jotain new age harhaa. Enemminkin jos toivoo itselleen jotain se on manifestaatio.
        Rukoile Herraa Jeesusta niin sinä pelastut!

        Tuli paha mieli omasta kommentista, vaikka seison sen takana edelleen. Tottakai jokainen voi rukoilla miten lystää. 🤍 Itselle mikään uskonto tai uskomus ei vaan ole ollut koskaan mikään turvapeitto, vaan skeptikon havainnointia. En siksi ymmärrä miksi olisi tarvetta pyytää itselleen mitään rukouksen avulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli paha mieli omasta kommentista, vaikka seison sen takana edelleen. Tottakai jokainen voi rukoilla miten lystää. 🤍 Itselle mikään uskonto tai uskomus ei vaan ole ollut koskaan mikään turvapeitto, vaan skeptikon havainnointia. En siksi ymmärrä miksi olisi tarvetta pyytää itselleen mitään rukouksen avulla.

        No ihan vain vaikka sen vuoksi, ettei asia ole omin avuin onnistunut. ☺️

        Mutta eihän itselle ole pakko pyytää mitään. Voi tyytyä siihenkin, mihin omin avuin pystyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan vain vaikka sen vuoksi, ettei asia ole omin avuin onnistunut. ☺️

        Mutta eihän itselle ole pakko pyytää mitään. Voi tyytyä siihenkin, mihin omin avuin pystyy.

        Älä pyydä itsellesi mitään. Miksi se on niin vaikea ymmärtää, että miksi ei. Huoh ihmisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä pyydä itsellesi mitään. Miksi se on niin vaikea ymmärtää, että miksi ei. Huoh ihmisiä

        Se on mahdotonta ymmärtää, koska ihmisen tahto on Jumalan kuva eli luomisvoima ihmisessä. Oman tahdon tukahduttaminen on luomisvoiman tukahduttamista ja siten Jumalan kuvan kieltämistä omassa itsessä.

        Sen vuoksi meillä on tahto ja luomisen kaipuu, että voisimme niitä käyttää.


    • Anonyymi

      En rukoile. En ole sitä koskaan tehnyt, enkä kuulu mihinkään kirkkoon. Suosittelen, että jokainen ottaa itse vastuunsa itsestään. Vain silloin voi jotain saavuttaa.

      • Anonyymi

        Tämä just. Jospa kaikki ei miellä uskontoa omakseen, ei se silti tarkota ettei ihminen toimis kaikilta osin ns. kunniallisin keinoin.
        Uskominen korkeempaan voimaan, saattaa joillekin tuoda lohtua. Ehkä on lohdullista uskoa tuonpuoleiseen, ikuiseen elämään tms.
        Mä en kaipaa lohtua noista, pyrin elämään tän yhden elämän niin, että kun lähtö koittaa voin poistua tietäen läheisten tunteneen mun tunteeni heihin jo tässä elämässä. Jos toinen elämä yllättäin oliskin, ni vedetään se sit ranttaliks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä just. Jospa kaikki ei miellä uskontoa omakseen, ei se silti tarkota ettei ihminen toimis kaikilta osin ns. kunniallisin keinoin.
        Uskominen korkeempaan voimaan, saattaa joillekin tuoda lohtua. Ehkä on lohdullista uskoa tuonpuoleiseen, ikuiseen elämään tms.
        Mä en kaipaa lohtua noista, pyrin elämään tän yhden elämän niin, että kun lähtö koittaa voin poistua tietäen läheisten tunteneen mun tunteeni heihin jo tässä elämässä. Jos toinen elämä yllättäin oliskin, ni vedetään se sit ranttaliks.

        Kyse ei ole mistään ”lohdusta”, vaan tiedosta jonka pyhä henki on antanut uudestisyntyneille Jeesuksen omille. Ennemmin jos saisin tai voisin itse valita asia ei olisi näin koska siinä tosisasiassa ei ole mitään lohdullista että ihmiset mielummin menevät helvettiin kuin taivaaseen jonne on pääsy vain Jeesuksen kautta!


    • Anonyymi

      Uskon uskon rukoilen aamuin illoin ja muistan kiittää aina🪅💗

      • Anonyymi

        Sirkusväkeäkö? Vai mikä toi säkkärä on 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sirkusväkeäkö? Vai mikä toi säkkärä on 😂

        Sirkustirehtöörin hevonen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sirkustirehtöörin hevonen.

        Hevosmiehiä siis, anteeks, henkilöitä.


    • Anonyymi

      Uskon toivoon

    • Anonyymi

      Lapsena rukoilin jotain samaa mantraa jota isoäiti oli opettanut.
      Tajusin jo aika nuorena, että se on pakkomielteistä ja lopetin.

      • Anonyymi

        Ihmiset kuin mantraa
        Sitä toistelee,
        Entäs jos sen voima
        Niin vain vähenee..?


    • Anonyymi

      Rukoilen, että selviän seuraavat kuukaudet hengissä. Tarvitsisin sun miehen neuvoja.

      • Anonyymi

        Jotain moraalia tähän kommentointiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain moraalia tähän kommentointiin.

        Niin no, jos tämä mies, joka näitä kommentteja kirjoittelee kärsii jostain jumalsyndroomasta ja kokee kannattelevansa toisen ihmisen elämää tai kokee päättävänsä siitä, niin on kai ihan ”luonnollista” kirjoitella toista esittäen itselleen kuin itse universumin gurulle. Mitä sinä muuten hait kommentillasi?


      • Anonyymi

        Jätä rauhaan, eikö se mene perille vai pitääkö piirtää! 🐍.


    • Anonyymi

      Hupatusta

    • Anonyymi

      kyllä uskon
      rukoilen ,että kaikki paska maailmassa menisi takaisin helvettiin, alkaa nimittäin olla ämpäri täynnä

    • Kaikella on tarkoituksensa.

      • Anonyymi

        voi olla, mutta kyllä sitä tarkoitusta on todella vaikea ymmärtää..koko maailma sekaisin..myös omani


      • Anonyymi kirjoitti:

        voi olla, mutta kyllä sitä tarkoitusta on todella vaikea ymmärtää..koko maailma sekaisin..myös omani

        Kyllä se siitä selkiää aikanaan.


    • Anonyymi

      Rukoilin mutta huomaan että sitä ei "yläkerrassa" kuuntele kukaan.

      Asetetaanko meidän eriarvoisuuten niissäkin asioissa?

      • Anonyymi

        Itsellesikö ”rukoilit” jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellesikö ”rukoilit” jotain?

        Omat asiat täytyy olla ensin kunnossa ennen kuin voit auttaa, kohdata jne toisen.

        Oli kuka tahansa kyseessä oma tasapaino on tärkeää(ei itserakkautta) ennen kuin pystyt kunnolla antamaan myös toisellekin jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omat asiat täytyy olla ensin kunnossa ennen kuin voit auttaa, kohdata jne toisen.

        Oli kuka tahansa kyseessä oma tasapaino on tärkeää(ei itserakkautta) ennen kuin pystyt kunnolla antamaan myös toisellekin jotain.

        Rukoilu ei ole sitä varten, ei vie asioita eteenpäin, ei auta. Eihän itselle toivominen ole ”rukoilua”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rukoilu ei ole sitä varten, ei vie asioita eteenpäin, ei auta. Eihän itselle toivominen ole ”rukoilua”.

        Vmp. Alkaa ole kurkkua myöten täynnä kiihkouskovaisia. Kiihkouskovaiset tuomitsee muut ja samalla itsensäkin vankeuteen ja pysyvään ankeuteen. Ei sillä ole mitään tekemistä aidon uskon ja rakkauden kanssa. Tuntuu että nämä tekopyhät ovat demonien vallassa. Paskasta ei tule pyhää, sorry.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vmp. Alkaa ole kurkkua myöten täynnä kiihkouskovaisia. Kiihkouskovaiset tuomitsee muut ja samalla itsensäkin vankeuteen ja pysyvään ankeuteen. Ei sillä ole mitään tekemistä aidon uskon ja rakkauden kanssa. Tuntuu että nämä tekopyhät ovat demonien vallassa. Paskasta ei tule pyhää, sorry.

        Miksi näin reagoit?


      • Anonyymi

        Maailma olisi täydellisessä kaaoksessa jos Jumala vastaisi kaikkiin rukouksiin myöntävästi. Mieti nyt vähän: jos kaksi naista vaikka rukoilisi samaa miestä aviomiehekseen. Eriarvoisuuden kanssa on opittava elämään. Emme me kaikki ole rikkaita rahallisesti. Ei kaikilla ole yhtäläinen onni. Toiset sairastuvat. Kaikki eivät voita. Jumalan tahto on että ihminen Kristuksen Jeesuksen kautta, saisi syntinsä anteeksi ja perisi iankaikkisen elämän. Tähän kuuluu sekin että ihminen oppii olemaan kadehtimatta, katkeroitumatta, elämään kokonaan uutta elämää. Jokaisella on omat haasteet vastassa. Oma syntinen olemus joka Jeesuksen tulee kukistaa. Mutta se on varmaa, että joka uskoo Jeesuksen sovittaneen syntimme, nousseen kuolleista, ja että hän on sekä Jumala että ihminen, tulee pelastetuksi Jumalan vihasta. Jeesus itse tulee sen ihmisen turvaksi, joka häneen luottaa, ja muuttaa hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rukoilu ei ole sitä varten, ei vie asioita eteenpäin, ei auta. Eihän itselle toivominen ole ”rukoilua”.

        Tietenkin voi rukoilla asioita itselle. Rakasta lähimmäistäsi kuin ITSEÄ. Kyllä itseäkin on hyvä rakastaa. Tuohan on tosi tekopyhä ajatus 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin voi rukoilla asioita itselle. Rakasta lähimmäistäsi kuin ITSEÄ. Kyllä itseäkin on hyvä rakastaa. Tuohan on tosi tekopyhä ajatus 😂

        Rakastan itseäni, mutten vaadi rukouksen voimalla itselleni mitään. Jokainen voi tietysti toimia kuten haluaa. Itselle uskominen mihinkään ei ole turvahakuisuutta, vaan skeptikon havainnointia jne. kuten vastasin ylhäällä.


    • Anonyymi

      Rukoilen usein koska minulla on paha olla tässä maailmassa. Inhoan syntiä ja ahdistaa kaikki pahuus. Tahtoisin olla jo Jeesuksen kanssa taivaassa. Rukoilen läheisilleni että saisivat armon ja uskon ja pelastuisivat. Myös niiden puolesta rukoilen jotka ovat minulle pahaa tehneet. Usein myös asioita joita toivon itselleni. Taivaan Isä antaa niille jotka Jeesukseen uskovat, sen mikä on hyvää ja juuri nyt meille tärkeää.

      • Anonyymi

        Ei kenellekään ”kuulu yhtään mitään”. Siksi, älä rukoile itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kenellekään ”kuulu yhtään mitään”. Siksi, älä rukoile itsellesi.

        Jumala tekee vanhurskaaksi sen joka uskoo Jeesukseen. On tärkeää löytää omat vikansa, että ne voi tunnustaa Jumalalle ja Jeesus voi niistä parantaa. Hyviä asioita kuuluukin pyytää, myös itselle. Muuten ei voi pelastua. Jumala haluaa että ihminen tekee parannuksen, ja Jumala itse parantaa ne joilla on usko ja luottamus Jeesukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala tekee vanhurskaaksi sen joka uskoo Jeesukseen. On tärkeää löytää omat vikansa, että ne voi tunnustaa Jumalalle ja Jeesus voi niistä parantaa. Hyviä asioita kuuluukin pyytää, myös itselle. Muuten ei voi pelastua. Jumala haluaa että ihminen tekee parannuksen, ja Jumala itse parantaa ne joilla on usko ja luottamus Jeesukseen.

        Mä en kehtaisi pyytää itselleni mitään hyvää, ja mulla on aina ollut hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en kehtaisi pyytää itselleni mitään hyvää, ja mulla on aina ollut hyvää.

        Ei Jumalan hyvä usein ole ihmisen "hyvä". Jokainen ihminen pitäisi mieluummin kaikki syntinsä ja paheensa, jos Jumala ei muuttaisi ihmisen sydäntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala tekee vanhurskaaksi sen joka uskoo Jeesukseen. On tärkeää löytää omat vikansa, että ne voi tunnustaa Jumalalle ja Jeesus voi niistä parantaa. Hyviä asioita kuuluukin pyytää, myös itselle. Muuten ei voi pelastua. Jumala haluaa että ihminen tekee parannuksen, ja Jumala itse parantaa ne joilla on usko ja luottamus Jeesukseen.

        Sä olet ihan selvästi sekasin, toivottavasti joku huomaa ja auttaa sut hoitopaikkaan! Oletko kenties jo siellä!


    • Anonyymi

      Rukoilisin nuorten puolesta, huumekuolemat ja masentuneisuus on suominuorilla liian yleistä. Läheisille terveyttä, ja itselle ripauksen rakkautta ja kärsivällisyyttä. Rukoukset eivät toteudu hetkessä, mutta oikean suunnan ja pidättäytymisen noudattaminen on hyvä alku.


      https://youtu.be/ySQMFd3eht8

    • Anonyymi

      En kun se on samaa kuin tuuleen huuteleminen, pelkkää itsepetosta jos uskoo rukousten voimaan!

    • Anonyymi

      Erika vikman
      Uskosin ja rukoilen,
      Että pärjäisit maailmalla.

    • Anonyymi

      Poikasena rukoilin usein, kun humalainen isäni riehui ja uhkaili.
      Mutta ei siitä mitään hyötyä ollut. Sen jälkeen en ole rukoillut.

      • Anonyymi

        Mistä tiiät ettei ollut hyötyä?
        Ainakin se toi lohtua?! Silloin se hyödytti, toteuttiko isä uhkauksensa?


      • Anonyymi

        Itsekin loukkaantunut usein Jumalaan, kun olen rukoillut, eikä vastaus ole tullut siten kun itse toivoin… Kuitenkin, kun ajattelen asiaa, olen selviytynyt. Minua on autettu!


    • Anonyymi

      Uikko terapia allas3,myynti, lapset jotka koko ajan ns helmoissa, psykiatrian puhe saunan lauteet,syytö

    • Anonyymi

      Järjenkin ois hyvä voittaa lopulta, mutta jee jee ei siitä sen enempää

    • Anonyymi

      En. Rukouksella ei pääse mihinkään. Mitä olet tehnyt että ansaitset toisen rakkauden? Odottanut ja rukoillut? Uutisia, sillä ei pärjää. Kyllä, Oikea Rakkaus on Pyyteetöntä. Tekisi mitä tahansa toisen eteen. Oletko tehnyt?

      • Anonyymi

        Jeesuksen rakkaus sinua kohtaan on pyyteetöntä! Hän tekisi mitä vaan edestäsi ja tekikin, kuoli puolestasi jotta et joudu mennä ikuiseen kadotukseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen rakkaus sinua kohtaan on pyyteetöntä! Hän tekisi mitä vaan edestäsi ja tekikin, kuoli puolestasi jotta et joudu mennä ikuiseen kadotukseen!

        Heh heh mitä satua 😂 😂😂😂😂 kyllä evoluutio on ainoa tosi. Kirkko kieltää evoluution. Laitos evoluutio on satua kirkolle 😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Rukoukset ja uskonnot liittyvät blaseboilmiöön, kuten lääkkeiden osalta. Tiedetään lääketestauksessakin, että kalkkitaplettia saaneet, kokevat saavansa hyötyä. Tämä "hyöty" on todettu aivojen mangeettikuvauksissakin. Siksi uskonnotkin ovat mielikuvituksen tuotetta. Joka kokee saavansa uskonnosta, tai rukouksista jotain hyötyä on rakentanut aivoissaan kuviteellisen maailman, eli kokee blaseboilmiön. Tästä näissä hegenasioissa on todellisuudessa kysymys.

      • Anonyymi

        Uskonto on subjektiivinen kokemus, kokemus on aina totta kokeneelle


      • Anonyymi

        Miksi tulit kertomaan asian tähän ketjuun? Eikö ole hyvä asia, jos jostain tekemisestä on hyötyä?

        Aiotko kertoa saman asian kaikkiin netin keskusteluihin, jotka koskevat rukoilemista? Et kohta ehdi enää muuta tehdäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tulit kertomaan asian tähän ketjuun? Eikö ole hyvä asia, jos jostain tekemisestä on hyötyä?

        Aiotko kertoa saman asian kaikkiin netin keskusteluihin, jotka koskevat rukoilemista? Et kohta ehdi enää muuta tehdäkään.

        Omilla ja kanssaihmisten teoilla on ainut merkitys. Rukoilu ei tuo sinulle itsellesi yhtään mitään. Eihän se niin voi toimia. Jos rukoilet, kiitä ja ajattele muuta kuin itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omilla ja kanssaihmisten teoilla on ainut merkitys. Rukoilu ei tuo sinulle itsellesi yhtään mitään. Eihän se niin voi toimia. Jos rukoilet, kiitä ja ajattele muuta kuin itseäsi.

        Et ole ymmärtänyt, että ihminen on yhtä toisten ihmisten kanssa ja sen valtavan rakkauden voiman kanssa, jonka kautta rukous toimii. Sen vuoksi korostat eroa itsesi ja muiden välillä ja ajattelet, ettet ole yhteydessä rakkauteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ymmärtänyt, että ihminen on yhtä toisten ihmisten kanssa ja sen valtavan rakkauden voiman kanssa, jonka kautta rukous toimii. Sen vuoksi korostat eroa itsesi ja muiden välillä ja ajattelet, ettet ole yhteydessä rakkauteen.

        ÄLKÄÄ PUHUKO SATANISMISTA TULEVISTA NEW AGE KOKEMUKSISTA RUKOUKSENA!!!!!!! Miten kehtaatte pitää Pyhien yhteyttä luojansa kanssa eli rukoilua tuollaisena saastana?? Puhukaa asioista niiden OIKEILLA NIMILLÄ ELI NYT PUHUTTE OKKULTISMISTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ÄLKÄÄ PUHUKO SATANISMISTA TULEVISTA NEW AGE KOKEMUKSISTA RUKOUKSENA!!!!!!! Miten kehtaatte pitää Pyhien yhteyttä luojansa kanssa eli rukoilua tuollaisena saastana?? Puhukaa asioista niiden OIKEILLA NIMILLÄ ELI NYT PUHUTTE OKKULTISMISTA.

        Raamattu puhuu aivan samoista asioista kuin minä äsken: siitä, että ihminen on yhteydessä Jumalaan ja että ihmiset ovat keskenään yhtä. Kristinusko ei ole ainoa tie Jumalan luo, vaan kaikki uskonnot käyvät siihen tarkoitukseen. Toisaalta kaikissa uskonnoissa on ihmisistä peräisin olevia pelkoja ja valheita.

        Sinäkin opit käyttämään omaa voimaasi siinä vaiheessa, kun et enää pelkää tai kun et enää tuomitse muita. Omaa voimaansa voi käyttää sekä hyvään että pahaan. Jokainen, joka ymmärtää oman voimansa, ei mielellään käytä sitä pahaan, koska sellaisen temppuilun negatiiviset vaikutukset tuntuvat aika tavalla välittömästi.

        ”New age” tarkoittaa samaa kuin Jeesuksen toinen tuleminen eli kristustietoisuuden avautuminen ihmisissä.


    • Anonyymi

      Aamulla taas kiitin Jumalaa. Kerroin sille että olen todella kiitollinen siitä mihin olen päässy sen avulla ja siitä että olen sille rakas, sekin on mulle. Kiitin myös henkilöistä elämässäni jotka Jumala itse on mulle suonut ja tuonut. Kiitän Jumalaa paljon. Ainut mitä siltä pyydän tai rukoilen, on että se pitää minun rakkaista huolta sillon kun en itse ole paikalla.

    • Anonyymi

      Uskon rukouksen voimaan. Lapsesta alkaen minulla on ollut iltarukous. Se on antanut turvallisuuden tunnetta. Aikuisiällä on tullut mukaan aamurukous. Molempiin rukouksiin on tullut aika paljon ihmisiä. Jossakin vaiheessa kun elämä oli aika vaikeaa ja tuntui, että rukoileminen ei auta, niin totesin, että en ainakaan ajattele silloin mitään muuta. En osaa ajatella elämääni ilman rukousta.

    • Anonyymi

      Messias istuutui oikealle puolen, joten Voiman voi vain tunnustaa.

    • Anonyymi

      Näiden vuosien jälkeen vaikea on uskoa hyvään. Lähettävät koko ajan unia, enkeleitä ja merkkejä, jotta pysyisin hyvänä. Hyvin vaikeaa on. Vielä ollaan, mutta on vaikeaa kun muistaa kaiken sen paskan mitä ne tekivät, ilman mitään syytä. Mutta uni jo tulla tupsahtaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1593
    2. 44
      963
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      909
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      859
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      55
      820
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      50
      701
    Aihe