miten selätät ikävän

Anonyymi

Miten saisi kaivatun ihmisen mielestään jos asiat on niin ettei meistä tule koskaan unelmaa suurempaa? Millä voisi tyhjentää mielensä ja ajatuksensa kun hän tulee jo uniinkin. Alkaa olla sairasta tämä...

24

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikeaa se on

      • Anonyymi

        Aika parantaa


    • Anonyymi

      Mitä enemmän yrität unohtaa niin sitä enemmän se tulee mieleen.
      Unohtaminen ei voi olla aktiivista.
      Päästä irti päästämättä irti. Älä yritä päästää irti.

    • Anonyymi

      Ota uusi hoito

      • Anonyymi

        Entäs jos aloittaja on varattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos aloittaja on varattu.

        Yritä keskittyä itseesi. Ulkoile ja urheile. Osta vaatteita, ihan mitä vaan mikä tuntuu hyvältä. Sillä saa ajatukset hetkeksi pois. Ja tuhottomasti tekemistä. Äläkä haaveile, jos ajatukset lipsuvat häneen, niin yritä ajatella muuta. Välillä on tietysti vaikeampaa. Sivusta.


    • Anonyymi

      Järjellä. Kylmettämällä sydämen.

    • Ajan kanssa ja keskittymällä tekemään sitä mistä tykkää. Ei ole aina helppoa, mutta kaipa se siitä. Sekin auttaa kun tietää, että hän on onnellinen jonkun toisen kanssa.

    • Anonyymi

      Miksi ei tule unelmaa suurempaa? Ehkä voisi olla.

    • Anonyymi

      Yksi asia mikä kannattaa on eristää ne asiat ihmisestä mitkä hänessä tuon tunteen aiheuttaa.

      Ei se ole pelkkä "kokonaisuus" vaan jotkin ominaisuudet ihmisessä jotka vetoavat. Ei toki tarvitse etsiä negatiivisia puolia vaan miettiä mikä niissä positiivisissa puolissa on se juttu.

      Usein nimittäin ei pelkästään näe toista vaalean punaisten silmälasien läpi ihanteellisempana kuin toinen onkaan vaan myös että haluaa elämäänsä asioita joita se toinen ihminen edustaa tai ihmisen elämäänsä jollaisia ominaisuuksia tuolla ihmisellä on.

      Ennen pitkää huomaa kyllä että muitakin ihmisiä joilla noita ominaisuuksia on löytyy.

      Kyse on tietynlaisesta illuusiosta ei sillä tavoin etteikö se ihminen voisi olla rakastettava vaan että keskitty yhteen kohteeseen ja yhteen ihmiseen vaikka joku muukin voisi olla aivan yhtä rakastettava.

      Esimerkiksi unet voivat kertoa monista muista asioista joita mielen päällä on kuin pelkästään halu tuon ihmisen luokse.

      Joskus olen kaivannut jotain ihmistä, mutta tajunnut ettei sovita yhteen tai voi tulle mitään mutta toinen on edustanut juuri sellaista kumppania jollaisen haluaisin. Sitten on vain pitänyt lähteä eteenpäin ja tajuta että jossain muuallakin on muita samankaltaisia.

      • Anonyymi

        Teippiä


    • Anonyymi

      Tutustu ystävänä, niin nopeasti saat tunteet kuriin ( taikka rakastut häneen, riskinä kylläkin) useimmiten tutustuessa järki voittaa ja tunteet laantuu.

    • Anonyymi

      Tee nii kuin mä, pidä itsesi kiireisenä ja hankiudu miesten seuraan tai naisten ...sieltä löytyy aina uusia! Mä löysin, mutta perk...hänen kopion😂..

    • Anonyymi

      Täällä ei ole hyviä ihmisiä

      • Anonyymi

        Hmmm, hyviä ihmisiä on vain siellä täällä, ikävä kyllä...mutta oon mä sieltä täältä aina jonkun hyvän löytänyt..sivusta-


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      LAASTARI!!!

      -kaikkien tavoittelema palstavosu

      • Anonyymi

        Hanki apua hyvä ihminen…


    • Anonyymi

      Ei tiedä

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Osu ja uppos💔😥


    • Anonyymi

      Tuo yksi pipipää (jokainen tietää kuka) on jäänyt asumaan tänne tai botti, mikä lie. Eikö ylläpito voi tehdä asialle mitään???

    • Anonyymi

      Rehellinen tieto. Älä odota vaan selvitä. Ota ilo tai tuska vastaan, niin ainakin saat tiedon. Minulla oli pettäjämies, mutta kun tajusin mitä rakkaus on, erosin vaikka tiesin että ei ole varmuutta uudesta liitosta. Ymmärsin että jos voin rakastua johonkin toiseen tai ihastua vahvasti, niin oma avioliittoni on ohi. Kyllähän vielä yritin terapiaa, muutoksia ja väkinäistä läheisyyttäkin. Turhaan. Niin se vaan on, hyvästä olosta nauttiva ihminen etsii aina rakkautta. Vaikka olisi joskus vaikeaa, pitää pystyä rakastamaan. Pitää olla tunnetta. Uskon että ihminen voi rakastua useamman kerran, ja jokaisen rakkauden eteen on tehtävä töitä. Mutta rakkaus voi myös kuolla tai muuttaa muotoaan.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1593
    2. 44
      963
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      909
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      859
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      55
      820
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      50
      701
    Aihe