Kuinka moni on revitellyt 300hp autolla

Anonyymi

Eikö olekkin hienoa, että voi tehdä mitä huvittaa? Vai sen autoilun takia olette sinkkuja? Yleisillä paikoilla ei ole suotavaa näyttää voimaansa.

Aikoinaan vaimon kanssa kävimme kokeilemaan huippunopeutta Kruunupyyn lentoradalla.

Vauhtia oli reipas 280 mutta talla ei kuulemma ollut vielä pohjassa. En siis itse ajanut.

Oli siinä kuitenkin kovaa kyytiä juopolle. Mutta jos itse olisin ajanut...

Kaikkea ne viritetyt Aero Saabit teettävätkin ihmispololla.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ajattele, jos autosi eteen pannaan 300 hevosta ja lähtisivät vetämään autoasi.
      Se tarkoittaa auton 300 HP tehoja eli hevosvoimaa.
      Yksi hevonen vetää helposti autoasi.

• Anonyymi

Mitä kuuluu Saabille noin muuten tänä päivänä? Eikös sähkösaabejakin pitänyt tulla pilvin pimein?

• Anonyymi

Trafin mielestä ei ole ajokorttia, mutta ehkä se on väärässä

• Itse asiassa en ole koskaan, vaikka kymmeniä tai varmaan pitkälti yli sataa autoa olen ajanutkin. Jaguarissa oli tehoa kai joku 240hp mikä liikutti sitä noin 1700-1800kg tankkia ihan kohtuu hyvin Suomen rajoitusten puitteissa, mutta ei siinä se teho niinkään ollut pääasia mihin olisin kiinnittänyt huomiota.

Mutta.
      -Mä olen ajanut 12 karting-kisaa AKK:n lisenssin alaisissa Raket120-sarjoissa
      -Testannut Yamahaa ja Rotaxia suht kilpailukykyisesti autojen omistajiin verraten
      -Eivätkä nämä kaverini nolanneet mua täysin joukkuekisoissa, joissa ajettiin mun shitboxilla
      -Kaverini oli muuten aikoinaan jollain Formula Renault-sarjan (vastaa kai nykyistä F4-luokkaa) autolla nopeampi jossain testisessiossa kuin rahakkaampi muumaalainen joka eteni aina GP2-sarjaan asti (nykyinen F2).
      -Forza Motorsport seiskassa mun kierrosaikaennätys Indianapoliksen ovaaliradalla on jossain top30, kyllä 30, ei 30%, hujakoilla kun leaderboardin pituus on muistaakseni yli 200 tuhatta eri gamertagia.
      -Parhaimmalla kaverillani, kartturillani sekä spotterillani Bicky Royal miehellä on keuliva musta Chevy Silverado, jonka tuplaturbo-V8-dieseliä on vielä terästetty ilokaasujärjestelmällä ja autoon vaihdettu hirmu lyhyt perä. Sen kyydissä on omat arkiset autot unohtuneet, kun Bicky on runtannut kaasun pohjaan liikennevaloissa, vetokoukku raapinut maata, hetken aikaa näkynyt vain sinistä taivasta ja lavakaiuttimista on pärähtänyt soimaan esim. Freestyler, Sandstorm, Crash ykkösen Hog Wild kentän musiikki tai muuta laatumusaa 😊😊😊 Äijien kesken ollaan sitten lyöty toisiamme olkapäille ja naurettu yhdessä kun ollaan ohitettu joku 316d velkabemari ja muita starttimoottoreita tai sähkövatkaimia 😆

• Korjataan. Sija 345 / 408.550 gamertagia eli top 0,084% 😄🤯

345/408550 = 0,000844...
        x100 = 0,084%

Eikä siis millä tahansa pelin autolla, vaan nimenomaisesti Indycar-autolla vapaasti säädettynä ja luistonesto sallittuna, joka mulla todennäköisesti ei ole ollut päällä.

• Anonyymi

300hp ei ole yhtään mitään... tehoa pitää olla yli 450hp henkilöautossa, että kannattaa tulla edes kyselemään.

T. Ajokortillinen edellleen

• Anonyymi

En tiedä paljonko on tehoa Onnibusseissa tai junissa, mutta hyvin olen ehtinyt, eikä ole tarvinnut itse ajaa kun niissä lakeijat puikoissa ja itse voi ottaa vaikka pienet näkäräiset.

• Anonyymi

No mikä on ettei saabistit ole täällä kehumassa Saabien ylivoimaisuutta muihin autoihin verrattuna? Missä ne tämän päivän Saabit ovat? Vanhan Saabitkin olivat niin vittumaisia "ajo-ominaisuuksiiltaan", että kiihdytettässä näitä ei meinannut saada pysyä tiellä, kun ohjaus veteli laidasta laitaan. Hyvä että häipyi, mutta harmi että Volvokin on nykyään aasialainen. Älkää ostako mitään aasialaista missään tuotteessa, vaan suosikaa eurooppalaista.

• Anonyymi

Näin tänään yhden minuakin vielä vanhemman harmaapäisen papparaisen toikkaroivan kaupunkini nähtävyyksiä katsomassa ilmeisesti vaimonsa kanssa. Paapan lippiksen kiristysnauhassa luki SAAB, mutta en kehdannut heidät ohitettuani kääntyä katsomaan lakkiansa tarkemmin. No, meillä on ikäeroa ehkä parikymmentä vuotta, mutta toivottavasti en silloin haahuile lippis päässä mainostamassa jotain ..tun automerkkiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      125
      6510
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      4112
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3366
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      2924
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      283
      1916
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1606
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1436
    8. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1413
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      174
      1399
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1386
    Aihe