kuka muistaa mursulaa?

No sai mursu paikkansa mursujen taivaissa. Siellä ei ole ilmaston muutosta, nälkää, siellä ei tarvi pelätä.
Toistaiseksi haminan mursu on ainoa mursumme ja ruumiinsa saa paikkansa näytteillä ihmisten ihmeteltävänä kuten Leenin..

13

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      parempi vain palauttaa mursu huippuvuorille. Kotiinsa. Haudata tyrskyjen huuhtomalle rannalle. Kivikkoon. Palsamointi Lenin tyyliin ihmisten töllisteltäväki on kyllä aika kornia. Sellaiseen mauttomuuteen pystyy vain ihminen.

      • Mursu taitaa mennä energia jätteeksi energian tuotantoon kun meille tulee pula. Ehkä mursu täyttää aukon.

        Taxidermia en pidä pahana kunhan eläintä kunnioitetaan.Oli joskus kavereiden kanssa puhetta noin 20 vuotta sitten että mitä tahdotte ruumiillenne tehtävän? Mä sanoin sisiliaan muumioitavaksi kapusiinimunkkien seuraan.


      • Anonyymi
        pervokki kirjoitti:

        Mursu taitaa mennä energia jätteeksi energian tuotantoon kun meille tulee pula. Ehkä mursu täyttää aukon.

        Taxidermia en pidä pahana kunhan eläintä kunnioitetaan.Oli joskus kavereiden kanssa puhetta noin 20 vuotta sitten että mitä tahdotte ruumiillenne tehtävän? Mä sanoin sisiliaan muumioitavaksi kapusiinimunkkien seuraan.

        Semmonen laiha mursu ei kyllä paljon lämmitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen laiha mursu ei kyllä paljon lämmitä.

        Mursun talitalja sellasenaan voisikin lämmittää myöskin härskiintyä.


    • "Ei Ruokolahden leijona menettää vois karismaa,
      vaikka lojuis Mankkaan kaatopaikalla ja vetäis Leijonaa.
      Aku Ankka kaatuu hienosti ja hilpeästi laulaa hän,
      kaikki muutkin Ankallispankista aina löytää ystävän.

      Tauski iskee silmään, aina naisen nähdessään.
      Martina hankkii titsin mojovan,
      vaikka leikkaisit sen pään.
      Mutta kuka muistaa mursua?
      Hän täysin unohtui.
      Hänkö oli vain missi muovinen,
      joka rysään sisään ui?"

      Mursu on nyt Jeesuksen luona ja siellä on sen hyvä olla!

      Syvästi uskonnollinen, neiti Sievänen näki viikonloppuna Hattulan Virtausjuhlilla vilaukselta, ainakin kolkytsenttisen boan . Se lähestyi häntä kohti pää pystyssä sihisten. Tarinalla oli happy ending.

    • NO jopas lurauttelit nätisti. Ei oikein voi tuohon kommentoida mitään. Hienoa hienoa. Niin mursula on jeesuksen luona.

      Nyt kun minulla on ollut kihti kahdeksatta päivää ja joutunut käyttämään keittiön tuoleja rollaattoreina niin alkaa pikkuhiljaa potuttaa. Mutta kaljaa ei voi vetää potutukseen koska kihti. Ulos ei pääse koska turvotus ja kihti. Ja kuumakin taas.

      Onneksi on henkilöitä joiden apuun voin luottaa vaikka se ottaa koville tälläselle entisen mankkaan erakolle. Pyytää apuja. Jään taas kovasti velkaa heille enkä velkaa halua jäädä.

      • No, teet sitten kun olet terve näille avustajille vaikka motin halkoja tai harvennat niiden metsää.

        Eikö yhteiskunta auta tässä tilanteessa? Kotihoitajan voisi lähettää, joka tuo laihaa perunavelliä ja rasvatonta maitoa. Ota yhteys sossuun tai soita Karpolle. Noloahan se olisi keittiön tuolien kanssa lähteä lähikauppaan. Rullatuoli ja nätti nuori tyttö avustajaksi. Kannattaa ihmiset miettiä, että mihin yhteiskuntaan liittyy, kun niitä päätöksiä tekee.

        Kauaunko se kihtikohtaus kestää? Viikon pari ehkä? Sitten rupeat vegaaniksi absolutiksi, niin ei enää uusiudu. Jaksamisia! Toivottavasti kokemasi antaa motivaatiota elämäntaparemontille.


      • roskapostirobotti1 kirjoitti:

        No, teet sitten kun olet terve näille avustajille vaikka motin halkoja tai harvennat niiden metsää.

        Eikö yhteiskunta auta tässä tilanteessa? Kotihoitajan voisi lähettää, joka tuo laihaa perunavelliä ja rasvatonta maitoa. Ota yhteys sossuun tai soita Karpolle. Noloahan se olisi keittiön tuolien kanssa lähteä lähikauppaan. Rullatuoli ja nätti nuori tyttö avustajaksi. Kannattaa ihmiset miettiä, että mihin yhteiskuntaan liittyy, kun niitä päätöksiä tekee.

        Kauaunko se kihtikohtaus kestää? Viikon pari ehkä? Sitten rupeat vegaaniksi absolutiksi, niin ei enää uusiudu. Jaksamisia! Toivottavasti kokemasi antaa motivaatiota elämäntaparemontille.

        No pihatöitä tässä tapauksessa ja ehkä koiran kusetusta. Hähähää.

        10 päivää kihti mutta parempaan suuntaan ollaan menossa. kaveri kävi ja otettiin hillitysti viinaa ja lonkeroo mutta ei uriaaniolutta koska siiinä puriinii. Kaveri talutti alas tupakalle sano että ottaa reppuselkään mutten oikein kehdannu.

        jättio pirusti ruokaa. no ei tartte mennä kauppaan kun ei oikein voikaan.


      • pervokki kirjoitti:

        No pihatöitä tässä tapauksessa ja ehkä koiran kusetusta. Hähähää.

        10 päivää kihti mutta parempaan suuntaan ollaan menossa. kaveri kävi ja otettiin hillitysti viinaa ja lonkeroo mutta ei uriaaniolutta koska siiinä puriinii. Kaveri talutti alas tupakalle sano että ottaa reppuselkään mutten oikein kehdannu.

        jättio pirusti ruokaa. no ei tartte mennä kauppaan kun ei oikein voikaan.

        kaks viikkoo niin sit pitäis VIIMESTÄÄN mennä ohi. Jos ei mee kai pakko mennä lääkäriin. Kun tupakan terva eikä viina ja saunaa ei oo niin auta niin joko kuolemaksi tai lääkäriin.


    • Anonyymi

      huhhei. Äkkiäpä se mursu unohtui kansakunnan muistista. Hetken juhli lehtien lööpeissä ja tv ruuduilla ja kännykkäin näytöillä. Vaan unohtui hetikohta kun meni ja kupsahti ikiuneen porvoonväylällä matkalla maan ainoaan mursuparantolaan Korkeasaareen. Teräskuljetuslaatikkoonsa nukahti hän. Skool mursun muistolle.

      • Sydän hellänä merinisäkkäille.


    • Anonyymi

      Kyllä ihmiset muisti mursun, nyt alkaa budjettineuvottelut...

      • Hyvä juttu mutta mikä budjettineuvottelu? Mursun balsamointi ja hautauskulut vai? Kyllä ihmisetkin laittaa paljon raha hautakiveen ja hautapaikkaan 25 vuodeksi. No mut muumioidaan siciliaan..eli silleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe