kuka muistaa mursulaa?

No sai mursu paikkansa mursujen taivaissa. Siellä ei ole ilmaston muutosta, nälkää, siellä ei tarvi pelätä.
Toistaiseksi haminan mursu on ainoa mursumme ja ruumiinsa saa paikkansa näytteillä ihmisten ihmeteltävänä kuten Leenin..

13

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      parempi vain palauttaa mursu huippuvuorille. Kotiinsa. Haudata tyrskyjen huuhtomalle rannalle. Kivikkoon. Palsamointi Lenin tyyliin ihmisten töllisteltäväki on kyllä aika kornia. Sellaiseen mauttomuuteen pystyy vain ihminen.

      • Mursu taitaa mennä energia jätteeksi energian tuotantoon kun meille tulee pula. Ehkä mursu täyttää aukon.

        Taxidermia en pidä pahana kunhan eläintä kunnioitetaan.Oli joskus kavereiden kanssa puhetta noin 20 vuotta sitten että mitä tahdotte ruumiillenne tehtävän? Mä sanoin sisiliaan muumioitavaksi kapusiinimunkkien seuraan.


      • Anonyymi
        pervokki kirjoitti:

        Mursu taitaa mennä energia jätteeksi energian tuotantoon kun meille tulee pula. Ehkä mursu täyttää aukon.

        Taxidermia en pidä pahana kunhan eläintä kunnioitetaan.Oli joskus kavereiden kanssa puhetta noin 20 vuotta sitten että mitä tahdotte ruumiillenne tehtävän? Mä sanoin sisiliaan muumioitavaksi kapusiinimunkkien seuraan.

        Semmonen laiha mursu ei kyllä paljon lämmitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen laiha mursu ei kyllä paljon lämmitä.

        Mursun talitalja sellasenaan voisikin lämmittää myöskin härskiintyä.


    • "Ei Ruokolahden leijona menettää vois karismaa,
      vaikka lojuis Mankkaan kaatopaikalla ja vetäis Leijonaa.
      Aku Ankka kaatuu hienosti ja hilpeästi laulaa hän,
      kaikki muutkin Ankallispankista aina löytää ystävän.

      Tauski iskee silmään, aina naisen nähdessään.
      Martina hankkii titsin mojovan,
      vaikka leikkaisit sen pään.
      Mutta kuka muistaa mursua?
      Hän täysin unohtui.
      Hänkö oli vain missi muovinen,
      joka rysään sisään ui?"

      Mursu on nyt Jeesuksen luona ja siellä on sen hyvä olla!

      Syvästi uskonnollinen, neiti Sievänen näki viikonloppuna Hattulan Virtausjuhlilla vilaukselta, ainakin kolkytsenttisen boan . Se lähestyi häntä kohti pää pystyssä sihisten. Tarinalla oli happy ending.

    • NO jopas lurauttelit nätisti. Ei oikein voi tuohon kommentoida mitään. Hienoa hienoa. Niin mursula on jeesuksen luona.

      Nyt kun minulla on ollut kihti kahdeksatta päivää ja joutunut käyttämään keittiön tuoleja rollaattoreina niin alkaa pikkuhiljaa potuttaa. Mutta kaljaa ei voi vetää potutukseen koska kihti. Ulos ei pääse koska turvotus ja kihti. Ja kuumakin taas.

      Onneksi on henkilöitä joiden apuun voin luottaa vaikka se ottaa koville tälläselle entisen mankkaan erakolle. Pyytää apuja. Jään taas kovasti velkaa heille enkä velkaa halua jäädä.

      • No, teet sitten kun olet terve näille avustajille vaikka motin halkoja tai harvennat niiden metsää.

        Eikö yhteiskunta auta tässä tilanteessa? Kotihoitajan voisi lähettää, joka tuo laihaa perunavelliä ja rasvatonta maitoa. Ota yhteys sossuun tai soita Karpolle. Noloahan se olisi keittiön tuolien kanssa lähteä lähikauppaan. Rullatuoli ja nätti nuori tyttö avustajaksi. Kannattaa ihmiset miettiä, että mihin yhteiskuntaan liittyy, kun niitä päätöksiä tekee.

        Kauaunko se kihtikohtaus kestää? Viikon pari ehkä? Sitten rupeat vegaaniksi absolutiksi, niin ei enää uusiudu. Jaksamisia! Toivottavasti kokemasi antaa motivaatiota elämäntaparemontille.


      • roskapostirobotti1 kirjoitti:

        No, teet sitten kun olet terve näille avustajille vaikka motin halkoja tai harvennat niiden metsää.

        Eikö yhteiskunta auta tässä tilanteessa? Kotihoitajan voisi lähettää, joka tuo laihaa perunavelliä ja rasvatonta maitoa. Ota yhteys sossuun tai soita Karpolle. Noloahan se olisi keittiön tuolien kanssa lähteä lähikauppaan. Rullatuoli ja nätti nuori tyttö avustajaksi. Kannattaa ihmiset miettiä, että mihin yhteiskuntaan liittyy, kun niitä päätöksiä tekee.

        Kauaunko se kihtikohtaus kestää? Viikon pari ehkä? Sitten rupeat vegaaniksi absolutiksi, niin ei enää uusiudu. Jaksamisia! Toivottavasti kokemasi antaa motivaatiota elämäntaparemontille.

        No pihatöitä tässä tapauksessa ja ehkä koiran kusetusta. Hähähää.

        10 päivää kihti mutta parempaan suuntaan ollaan menossa. kaveri kävi ja otettiin hillitysti viinaa ja lonkeroo mutta ei uriaaniolutta koska siiinä puriinii. Kaveri talutti alas tupakalle sano että ottaa reppuselkään mutten oikein kehdannu.

        jättio pirusti ruokaa. no ei tartte mennä kauppaan kun ei oikein voikaan.


      • pervokki kirjoitti:

        No pihatöitä tässä tapauksessa ja ehkä koiran kusetusta. Hähähää.

        10 päivää kihti mutta parempaan suuntaan ollaan menossa. kaveri kävi ja otettiin hillitysti viinaa ja lonkeroo mutta ei uriaaniolutta koska siiinä puriinii. Kaveri talutti alas tupakalle sano että ottaa reppuselkään mutten oikein kehdannu.

        jättio pirusti ruokaa. no ei tartte mennä kauppaan kun ei oikein voikaan.

        kaks viikkoo niin sit pitäis VIIMESTÄÄN mennä ohi. Jos ei mee kai pakko mennä lääkäriin. Kun tupakan terva eikä viina ja saunaa ei oo niin auta niin joko kuolemaksi tai lääkäriin.


    • Anonyymi

      huhhei. Äkkiäpä se mursu unohtui kansakunnan muistista. Hetken juhli lehtien lööpeissä ja tv ruuduilla ja kännykkäin näytöillä. Vaan unohtui hetikohta kun meni ja kupsahti ikiuneen porvoonväylällä matkalla maan ainoaan mursuparantolaan Korkeasaareen. Teräskuljetuslaatikkoonsa nukahti hän. Skool mursun muistolle.

      • Sydän hellänä merinisäkkäille.


    • Anonyymi

      Kyllä ihmiset muisti mursun, nyt alkaa budjettineuvottelut...

      • Hyvä juttu mutta mikä budjettineuvottelu? Mursun balsamointi ja hautauskulut vai? Kyllä ihmisetkin laittaa paljon raha hautakiveen ja hautapaikkaan 25 vuodeksi. No mut muumioidaan siciliaan..eli silleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe