Kanssa haluaisit alkaa oleen?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen
40
787
Vastaukset
- Anonyymi
Nossen :)
lillis - Anonyymi
Toukopoukon
- Anonyymi
Luciferin
- Anonyymi
Aika moni vaikuttaa mielenkiintoiselta. Totuus voi olla toinen... kuten minunkin kohdallani. Mutta tänään lähden kuitenkin terassille ja livemusan pariin. Ehkä katselen miehiä nälkäisenä ja myötäilen sinkkupalstan ideologiaa . Ensin kiihdytän itseni täyteen hekumaan ja sitten käyn puritaanisesti läpsäisemässä lähintä törkeistä ajatuksistaan :)
- Anonyymi
Hyvä idea! :)
- Anonyymi
Täydellinen suoritus niin kirjallisesti kuin toteutettunakin, 10 points 😂
- Anonyymi
Noh?, toteutitko käytännössä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh?, toteutitko käytännössä :)
No en. Tziisus sentään, minulla on riittävästi ikää ja itsevarmuutta leikkiä ihan itse ajatuksillani :)
https://youtu.be/F7hIlo0s7xA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en. Tziisus sentään, minulla on riittävästi ikää ja itsevarmuutta leikkiä ihan itse ajatuksillani :)
https://youtu.be/F7hIlo0s7xAAivan mielettömän hieno ilta. In the heath on the night. Melkein pystyi antamaan anteeksi ilmastonmuutoksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/F7hIlo0s7xASääli, tuo oli niin hienosti visualisoitu :), linkistä tuli mieleen edesmenneen mummoni lemmikkikissa 😁 joka osasi pitää hauskaa koiraparkojen kustannuksella hiukan samaan tyyliin...
- Anonyymi
En kenenkään. Tuskin täälä kivoja naisia on.
Anonyymi: "En kenenkään. Tuskin täälä kivoja naisia on."
En minäkään kestään pastalaisesta ole kiinnostunut, mutta olet väärässä siitä, että täällä ei kivoja naisia ole - PALSTANVALTAAJA, Norppa83, ElisaKettu... - kyllä kivoja naisia löytyy niin kuin kivoja miehiä! :)
- Anonyymi
Olis se kiva nähdä palstan naisia treffeillä eli miten käyttäytyvät yms treffeillä ja itse neuvoa ja opastaa heitä niin kyllä he oman miehen saisivat tai päästä pariksi viikoksi tai muutamaksi kuukaudeksi joka päivä 24/7 seuraamaan heitä omiin koteihinsa ja tarvittaessa neuvoa ja opastaa miten miehen kanssa eletään juu olis se kiva nähdä
- Anonyymi
Karsea ajatus. Silloin joutuisi huolimaan jonkun sun kaltaisen junttieinarin. Normaali mies kun ei kauaa sun ohjeillas toimivaa naista katselis.
- Anonyymi
Väliksen neuvot :))))))))))))))))))))))) varma tie ikisinkkuuteen.
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Sinut pitäs pitää jossain piharakennuksessa. Päästää vapaaksi vain aitaukseen. :)
Aika jäätävää, että välis kuvittelee ajatustensa olevan jotenkin todellisuudessa kiinni :D
Anonyymi kirjoitti:
Aika jäätävää, että välis kuvittelee ajatustensa olevan jotenkin todellisuudessa kiinni :D
Joo, tai pistää vitsillä tahalleen oikeen älytöntä tuubaa, että saa mut älähtämään. :)
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Joo, tai pistää vitsillä tahalleen oikeen älytöntä tuubaa, että saa mut älähtämään. :)
Mut piti olla muut. Sori. :(
Ei uskalla alkaa olee. Mullon mielikuva palstan nuorista naisista, mutta ne käyki kohti viittäkymppiä. Kauhee järkytys olis nähdä, vähänku peiliin kattoisi.
Tässähän sitä ollaa kaiken aikaa, kun tässä ollaan palstalla. Nyt karkaan taas, emmä malta kauaa teidän kanssa nyt olla. :)
- Anonyymi
Ihanan kanssa <3
- Anonyymi
Kuka on ihana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on ihana?
Heppamattilan Jaana
Ihan issekseni olen. Ja hyvä niin. Alkaisi olemaan muutoin kovin ahdasta.
- Anonyymi
Alkoiko pujottelijan seura ahdistamaan?
Anonyymi kirjoitti:
Alkoiko pujottelijan seura ahdistamaan?
No kivaahan se on pujista tavata, mutta ei ole mitään tarkoitusta ruveta elämiä sovittelemaan yhteen. Ahtaaksi kävisikin minun yksiössäni. Ja traktori ei mahtuisi parkkiruutuun.. sitäpaitsi kun sillä on kuulemma niitä kaks..
- Anonyymi
Ihanko zilleen pitäisi olla?
AV - Anonyymi
En kenenkään. Suhteet hoidetaan ihan muiden kanssa kuin täällä olevien.
- Anonyymi
Pekan ja pätkän
- Anonyymi
Vaikka anonyyminä kirjoittavan kauniin ja siron kiinalaisnaisen kanssa ;)
- Anonyymi
vuosia palstalla käymässä sillointällöin, niin miksei hyvä aloituksen tekijä olisi jees,
- Anonyymi
Tietysti pikkumyyn, vai mikä se oli?
Varhaisteinien kielellä voi myös kysyä, että voikko olla.
- Anonyymi
Ota tai jätä
Se on ny nii
- Anonyymi
Hmm ... ei ole kenestäkään kirjoittelijasta tullut tollasia tuntemuksia, vaikka täällä onkin useita mukavan ja fiksun oloisia kirjoittelijoita. Tuollaiseen kiinnostukseen kun ainakin omalla kohdallani tarvitaan muutakin kuin pelkkä mukavuus ja fiksuus. Juttujen ajatusten ja huumorin pitäisi napsahdella yhteen, että alkaisi kiinnostaa.
-möhköfantti- Ei kenenkää? :)
- Anonyymi
Juustonaksun?
- Anonyymi
Heh :).miks naks?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639606Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493060Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422841- 612649
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012055- 1061964
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251893Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531450Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281241