Kenen palstalaisen

Anonyymi

Kanssa haluaisit alkaa oleen?

-flowersreally-

40

731

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nossen :)

      lillis

    • Anonyymi

      Toukopoukon

    • Anonyymi

      Luciferin

    • Anonyymi

      Aika moni vaikuttaa mielenkiintoiselta. Totuus voi olla toinen... kuten minunkin kohdallani. Mutta tänään lähden kuitenkin terassille ja livemusan pariin. Ehkä katselen miehiä nälkäisenä ja myötäilen sinkkupalstan ideologiaa . Ensin kiihdytän itseni täyteen hekumaan ja sitten käyn puritaanisesti läpsäisemässä lähintä törkeistä ajatuksistaan :)

      • Anonyymi

        Hyvä idea! :)


      • Anonyymi

        Täydellinen suoritus niin kirjallisesti kuin toteutettunakin, 10 points 😂


      • Anonyymi

        Noh?, toteutitko käytännössä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh?, toteutitko käytännössä :)

        No en. Tziisus sentään, minulla on riittävästi ikää ja itsevarmuutta leikkiä ihan itse ajatuksillani :)

        https://youtu.be/F7hIlo0s7xA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en. Tziisus sentään, minulla on riittävästi ikää ja itsevarmuutta leikkiä ihan itse ajatuksillani :)

        https://youtu.be/F7hIlo0s7xA

        Aivan mielettömän hieno ilta. In the heath on the night. Melkein pystyi antamaan anteeksi ilmastonmuutoksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en. Tziisus sentään, minulla on riittävästi ikää ja itsevarmuutta leikkiä ihan itse ajatuksillani :)

        https://youtu.be/F7hIlo0s7xA

        Sääli, tuo oli niin hienosti visualisoitu :), linkistä tuli mieleen edesmenneen mummoni lemmikkikissa 😁 joka osasi pitää hauskaa koiraparkojen kustannuksella hiukan samaan tyyliin...


    • Anonyymi

      En kenenkään. Tuskin täälä kivoja naisia on.

      • Anonyymi: "En kenenkään. Tuskin täälä kivoja naisia on."

        En minäkään kestään pastalaisesta ole kiinnostunut, mutta olet väärässä siitä, että täällä ei kivoja naisia ole - PALSTANVALTAAJA, Norppa83, ElisaKettu... - kyllä kivoja naisia löytyy niin kuin kivoja miehiä! :)


    • Anonyymi

      Olis se kiva nähdä palstan naisia treffeillä eli miten käyttäytyvät yms treffeillä ja itse neuvoa ja opastaa heitä niin kyllä he oman miehen saisivat tai päästä pariksi viikoksi tai muutamaksi kuukaudeksi joka päivä 24/7 seuraamaan heitä omiin koteihinsa ja tarvittaessa neuvoa ja opastaa miten miehen kanssa eletään juu olis se kiva nähdä

      • Anonyymi

        Karsea ajatus. Silloin joutuisi huolimaan jonkun sun kaltaisen junttieinarin. Normaali mies kun ei kauaa sun ohjeillas toimivaa naista katselis.


      • Anonyymi

        Väliksen neuvot :))))))))))))))))))))))) varma tie ikisinkkuuteen.


      • Sinut pitäs pitää jossain piharakennuksessa. Päästää vapaaksi vain aitaukseen. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Sinut pitäs pitää jossain piharakennuksessa. Päästää vapaaksi vain aitaukseen. :)

        Aika jäätävää, että välis kuvittelee ajatustensa olevan jotenkin todellisuudessa kiinni :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika jäätävää, että välis kuvittelee ajatustensa olevan jotenkin todellisuudessa kiinni :D

        Joo, tai pistää vitsillä tahalleen oikeen älytöntä tuubaa, että saa mut älähtämään. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Joo, tai pistää vitsillä tahalleen oikeen älytöntä tuubaa, että saa mut älähtämään. :)

        Mut piti olla muut. Sori. :(


    • Ei uskalla alkaa olee. Mullon mielikuva palstan nuorista naisista, mutta ne käyki kohti viittäkymppiä. Kauhee järkytys olis nähdä, vähänku peiliin kattoisi.

    • Tässähän sitä ollaa kaiken aikaa, kun tässä ollaan palstalla. Nyt karkaan taas, emmä malta kauaa teidän kanssa nyt olla. :)

    • Anonyymi

      Ihanan kanssa <3

      • Anonyymi

        Kuka on ihana?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on ihana?

        Luulen, että joku palstapoika, anonyymi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on ihana?

        Heppamattilan Jaana


    • Ihan issekseni olen. Ja hyvä niin. Alkaisi olemaan muutoin kovin ahdasta.

      • Anonyymi

        Alkoiko pujottelijan seura ahdistamaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alkoiko pujottelijan seura ahdistamaan?

        No kivaahan se on pujista tavata, mutta ei ole mitään tarkoitusta ruveta elämiä sovittelemaan yhteen. Ahtaaksi kävisikin minun yksiössäni. Ja traktori ei mahtuisi parkkiruutuun.. sitäpaitsi kun sillä on kuulemma niitä kaks..


    • Anonyymi

      Ihanko zilleen pitäisi olla?

      AV

    • Anonyymi

      En kenenkään. Suhteet hoidetaan ihan muiden kanssa kuin täällä olevien.

    • Anonyymi

      Pekan ja pätkän

    • Anonyymi

      Vaikka anonyyminä kirjoittavan kauniin ja siron kiinalaisnaisen kanssa ;)

    • Anonyymi

      vuosia palstalla käymässä sillointällöin, niin miksei hyvä aloituksen tekijä olisi jees,

    • Anonyymi

      Tietysti pikkumyyn, vai mikä se oli?

    • Varhaisteinien kielellä voi myös kysyä, että voikko olla.

      • Anonyymi

        Ota tai jätä

        Se on ny nii


    • Anonyymi

      Hmm ... ei ole kenestäkään kirjoittelijasta tullut tollasia tuntemuksia, vaikka täällä onkin useita mukavan ja fiksun oloisia kirjoittelijoita. Tuollaiseen kiinnostukseen kun ainakin omalla kohdallani tarvitaan muutakin kuin pelkkä mukavuus ja fiksuus. Juttujen ajatusten ja huumorin pitäisi napsahdella yhteen, että alkaisi kiinnostaa.

      -möhköfantti-

    • Ei kenenkää? :)

    • Anonyymi

      Juustonaksun?

      • Anonyymi

        Heh :).miks naks?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      356
      4277
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      281
      2422
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1713
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1504
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1443
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1275
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      57
      1180
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1094
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1040
    Aihe