Sain kutsun aseelliseen palvelukseen, upseeri kun olen. Otin kutsun vastaan kiitollisena ja ylpeänä isänmaan puolustajana. Palstan ripulivajakki sisäsiittoinen lestapiru ei nosta tikkua ristiin maanpuolustuksen hyväksi, homo kun on. Hyi saatana! Olen evp., mutta nyt aktiivinen tuhoamaan vihollisen. :)
Isänmaa on hyvissä käsissä, kiitos teistien!
6
240
Vastaukset
- Anonyymi
hyvä mummo ! Paina menemään ! Törkyä kansalle !
- Anonyymi
Minä en sinun puolestasi menetä henkeäni 🤣🤣🤣
Eräs sinun joukoissasi ampuu sinut kelvottomana suurten tappioiden aiheuttajana 🤔 Kertausharjoituksessa on tehokasta ajankäyttöä ja Hessu on illan oppitunneilla kun palsta on hiljentynyt. Ei kouluttajat katso hyvällä kännykän näpräämistä vaikka olisi reservin upseeri.
- Anonyymi
Ei upseereita kutsuta aseelliseen palveluun.
- Anonyymi
aseelliset polkee niitä miinoja 🤣
- Anonyymi
Aloittaja valehtelee minkä ehtii. Tosi upseeri ei puhu noin. Ettei ois sama kun JP, joka uhoaa olevansa eversti? Ja pääsä sillä kyllä pahasti viiraa. Täysin jäljessä kehityksestä. Ei pidä päästää lähellekään aseita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291869Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois67990