Kuinka saada lävistys alaikäisenä?

Anonyymi

Moikka! Oon 14v nuori ja haluaisin kielikorun, mutta vanhemmat ei anna. Otin asian ensikertaa puheeksi vuoden alussa ja ehdotin synttärilahjaksi kun täytin 14. Sanoivat että voitaisiin katsoa kun kesäloma alkaa. En saanut silloinkaan. Jätin asian sikseen ja kysyin nyt muutama viikko sitten että saanko, hetken tuntui että olisivat suostumassa ja sanoivat jopa että kahden viikon päästä se voisi olla mahdollista. Se kaksi viikkoa meni, ja sain vastaukseksi vain jyrkän ein. Kuulemma sitten joululahjaksi. Oon kumminkin jo sen verran kauan odottanut että olisi jo kiva saada kun niin monta kertaa on luvattu.
Oon käynyt läpi kymmeniä lävistysliikkeitä pks. mutta kaikissa on 15-16v ikäraja ilman huoltajan suostumusta. Kysysyisin siis, onko mitään vinkkejä miten voisin käydä hakemassa sen lävistyksen? Sanottakoot vielä, että puhelu tai kirjallinen lupa ei enään käy joten silläkään ei voi huijata. Itse en ala kieltäni reijittelemään, ihan suosiolla jätän sen homman ammattilaisille. Olisiko siis ideoita, miten voisin huijata ikäni? Olen kiitollinen jokaisesta vinkistä ja neuvosta!

2

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suosittelen odottamaan. Tässä-heti-nyt asenne ei lävistysten kanssa auta. Kyseessä on avihasva ja sitä pitää odata ja jaksaa myös hoitaa. Paremmin osaat pitää huolta kun otat vähän vanhempana. Ota myös laadukas titaanikoru luotettavasta liikkeestä.

• Anonyymi

Siis avohaava kyseessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6328
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      355
      5825
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2813
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2248
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1938
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1754
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1633
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1300
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1098
    Aihe