Vuosien saatossa? Jos on, niin miten?
Miehet, onko naismakunne muuttunut
14
570
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen viehätti vastakohtaisuus, vaan ei enää.
- Anonyymi
On muuttunut. Hän oli syynä siihen, yllätykseen.
- Anonyymi
Mutta miten se on muuttunut?
- Anonyymi
Isoista tisseistä on tullut yhä tärkeämpi osa naista. Ja siitä, että tissit eivät ole liian piilossa.
- Anonyymi
Öö, just nii
- Anonyymi
Ennen huomio kiinnitty sellasiin räväköihin kirkkaisiin hiuksiin ja kovaan meikkiin,mut nyt vanhemmiten sellanen luonnollinen hiusväri Ja jos värjätty niin ei liian kaukana siittä omasta väristä ja maltillinen meikkaus on avot ja urheilullisuus..
- Anonyymi
Ei. Punapäät kääntäneet aina pään. Niin edelleen.
Eipä ole ei, on vain ehkä itselle tarkentunut hiljalleen että mitkä ovat niitä erityisiä piirteitä, jotka saavat lämpenemään. Ja kuten tuossa edellinen kommentoi, tyttö punatukkainen saa pään kääntymään.
- Anonyymi
On. Nuorempana pidin vanhemmista naisista, nyt vanhempana nuoremmista.
- Anonyymi
Jonkin verran, kun ennen riitti pelkästään tummat silmät ja ruskea tukka (ja isot tissit) niin nykyään pitää olla jo älyäkin sekä fiksuutta.
- Anonyymi
Ennen ajattelin, et kilttejä naisia on olemassa, nyt tiedän, että ne voivat olla niitä pahimpia raivokohtauksen saajia. Ja jos haluat riidellä paljon suhteessa, valitse kiltin oloinen nainen. Saat silloin haluamasi. Masokisti valitsee kiltin. Elämä opettaa joskus ymmärtämään erilaisuutta, ei kuitenkaan aina.
- Anonyymi
Aina pysynyt samana. Blondi jolla isot rinnat on se mun unelma 😎
- Anonyymi
Ulkonäkö on tullut tärkeämmäksi ja naisellisuus. Naisen pitää näyttää naiselta, mitä naisellisempi sen parempi. Mielellään blondi ja isot tissit.
- Anonyymi
Pienirintainen, hyväperseinen, erottuvalla vyötäröllä ja sorjilla säärillä, kirkassilmäinen, pitkähiuksinen blondi.
Meikkiä voi olla - joskus rajustikin - mutta ei täyteaineita, leikkelyitä tai kumihuulia.
Lakatut kynnet ovat kivat, korkkarit HOT.
Hyvät hampaat, herkkä hymy, hymyilevä ja huumorintajuinen - kiltti mutta ovien sulkeuduttua kahden ollessa sopivasti tuhma, ajoittain jopa säädytön (suoranainen irstas käytöskään ei säikäytä).
Hyvä sydän, uskollinen ja välillä "dirty mind". Liikuntaa harrastava.
Meneekö tarpeeksi vaikeaksi? Pituudella ei muuten ole merkitystä minulle (olen itse 183cm/76kg, treenattu, en bodattu, harrastan paljon liikuntaa eri muodoissa - olematta silti mikään fanaatikko tai spandex-apina).
Liikunnasta pitää tulla hyvä olo ja mieli, mutta muutakin elämää pitää olla kuin triathlon joka päivä.
Maku ei ole muuttunut sitten nuoruusvuosien, pienitissisistä, hyväperseisistä, hymyilevistä pitkähiuksisista naisista olen pitänyt aina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802095
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641836Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461786- 1231503
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1701334Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571297Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen621084- 71981
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27952- 15929