Vuosien saatossa? Jos on, niin miten?
Miehet, onko naismakunne muuttunut
14
480
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen viehätti vastakohtaisuus, vaan ei enää.
- Anonyymi
On muuttunut. Hän oli syynä siihen, yllätykseen.
- Anonyymi
Mutta miten se on muuttunut?
- Anonyymi
Isoista tisseistä on tullut yhä tärkeämpi osa naista. Ja siitä, että tissit eivät ole liian piilossa.
- Anonyymi
Öö, just nii
- Anonyymi
Ennen huomio kiinnitty sellasiin räväköihin kirkkaisiin hiuksiin ja kovaan meikkiin,mut nyt vanhemmiten sellanen luonnollinen hiusväri Ja jos värjätty niin ei liian kaukana siittä omasta väristä ja maltillinen meikkaus on avot ja urheilullisuus..
- Anonyymi
Ei. Punapäät kääntäneet aina pään. Niin edelleen.
Eipä ole ei, on vain ehkä itselle tarkentunut hiljalleen että mitkä ovat niitä erityisiä piirteitä, jotka saavat lämpenemään. Ja kuten tuossa edellinen kommentoi, tyttö punatukkainen saa pään kääntymään.
- Anonyymi
On. Nuorempana pidin vanhemmista naisista, nyt vanhempana nuoremmista.
- Anonyymi
Jonkin verran, kun ennen riitti pelkästään tummat silmät ja ruskea tukka (ja isot tissit) niin nykyään pitää olla jo älyäkin sekä fiksuutta.
- Anonyymi
Ennen ajattelin, et kilttejä naisia on olemassa, nyt tiedän, että ne voivat olla niitä pahimpia raivokohtauksen saajia. Ja jos haluat riidellä paljon suhteessa, valitse kiltin oloinen nainen. Saat silloin haluamasi. Masokisti valitsee kiltin. Elämä opettaa joskus ymmärtämään erilaisuutta, ei kuitenkaan aina.
- Anonyymi
Aina pysynyt samana. Blondi jolla isot rinnat on se mun unelma 😎
- Anonyymi
Ulkonäkö on tullut tärkeämmäksi ja naisellisuus. Naisen pitää näyttää naiselta, mitä naisellisempi sen parempi. Mielellään blondi ja isot tissit.
- Anonyymi
Pienirintainen, hyväperseinen, erottuvalla vyötäröllä ja sorjilla säärillä, kirkassilmäinen, pitkähiuksinen blondi.
Meikkiä voi olla - joskus rajustikin - mutta ei täyteaineita, leikkelyitä tai kumihuulia.
Lakatut kynnet ovat kivat, korkkarit HOT.
Hyvät hampaat, herkkä hymy, hymyilevä ja huumorintajuinen - kiltti mutta ovien sulkeuduttua kahden ollessa sopivasti tuhma, ajoittain jopa säädytön (suoranainen irstas käytöskään ei säikäytä).
Hyvä sydän, uskollinen ja välillä "dirty mind". Liikuntaa harrastava.
Meneekö tarpeeksi vaikeaksi? Pituudella ei muuten ole merkitystä minulle (olen itse 183cm/76kg, treenattu, en bodattu, harrastan paljon liikuntaa eri muodoissa - olematta silti mikään fanaatikko tai spandex-apina).
Liikunnasta pitää tulla hyvä olo ja mieli, mutta muutakin elämää pitää olla kuin triathlon joka päivä.
Maku ei ole muuttunut sitten nuoruusvuosien, pienitissisistä, hyväperseisistä, hymyilevistä pitkähiuksisista naisista olen pitänyt aina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272273Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281735Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281371
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61266Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291251Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631167