Karkin syönnin lopettaminen

Anonyymi

Se on se karkki mikä lihottaa eniten.Ei tarvi tehdä muuta kuin lopettaa karkin syöminen kokonaan niin ei ainakaan liho.

Jos liikkuu paljon ja syö muuten terveellisesti eikä liikaa voi jopa laihtua.

12

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä ei ole MKH:n aloitus eikä Pilailijan, eikä minun, vaan palstalle on ilmestynyt uusi hahmo, mahdollisesti ulkoavaruudesta. Tutkin asiaa ylläpidon kanssa. Minulla on käytössä nappula, jolla voin tehdä erilaisia tarpeen vaatimia toimenpiteitä.

    • Anonyymi

      Lopettaminen sen takia kun aloin lihomaan erittäin nopeasti kun aloin syömään 200 grammaa karkkia päivässä.Vyötärönympärysmitta kasvoi 3 messa päivässä 1 cm ja painokin nousi ainakin kilon.Pihtimitta vatsassa kasvoi 2 mm

      Kaikki merkit siis viittasi NOPEAAN lihomiseen.

      Aikaisemmin piti lopettaa kokonaan korvapuustien syöminen kahvin kanssa koska siitäkin aloin lihomaan nopeasti.
      Sokeripitoisia juomia en juo ollenkaan enkä syö leipää enkä perunalastuja yms

      Kalorilaskuriin pistän kaikki lihottavat herkut yhteen osioon niin siitä näen HETI mistä ylimääräiset lihottavat kalorit ON tulleet.

      • Anonyymi

        Nyt uusin systeemi on se että syön vain illalla sen mitä syön niin kauan kun on saanut pois ähkyn ja vesipöhön .Sen jälkeen palaan normaaliin syöntiin jossa syön myös päivälläkin.
        Sen tietää sitten aloittaa kun ruoka alkaa kunnolla maistumaan.

        Alussa vain siksi ilta ja yösyöntiä koska JOS söisin päivälläkin kalorit olisivat 1000 kaloria suuremmat jos söisin päivälläkin.Ei ole mitään tarvettakaan syödä päivällä kun ei ole edes yhtään nälkä.
        Ilta ja yösyönti toimii ainakin minulla.Sen etu hyvät yöunet ja illalla on muutenkin mukavampi syödä.Päivällä voi tehdä sitten kaikkia muita asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt uusin systeemi on se että syön vain illalla sen mitä syön niin kauan kun on saanut pois ähkyn ja vesipöhön .Sen jälkeen palaan normaaliin syöntiin jossa syön myös päivälläkin.
        Sen tietää sitten aloittaa kun ruoka alkaa kunnolla maistumaan.

        Alussa vain siksi ilta ja yösyöntiä koska JOS söisin päivälläkin kalorit olisivat 1000 kaloria suuremmat jos söisin päivälläkin.Ei ole mitään tarvettakaan syödä päivällä kun ei ole edes yhtään nälkä.
        Ilta ja yösyönti toimii ainakin minulla.Sen etu hyvät yöunet ja illalla on muutenkin mukavampi syödä.Päivällä voi tehdä sitten kaikkia muita asioita.

        Se EI ole pelkästään tämä karkki joka lihottaa.JOS syöt mitä vaan ylimääräistä ja kulutus on vain 2000 kaloria päivässä lihot
        Esim 3 käristemakkaraa 900 kal LIHOT
        300g juustoa 1500 kal LIHOT
        Pitsa 1000 kal LIHOT

        JOS jätät pyörälenkit tekemättä ja syöt päivässä 3000 kaloria LIHOT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se EI ole pelkästään tämä karkki joka lihottaa.JOS syöt mitä vaan ylimääräistä ja kulutus on vain 2000 kaloria päivässä lihot
        Esim 3 käristemakkaraa 900 kal LIHOT
        300g juustoa 1500 kal LIHOT
        Pitsa 1000 kal LIHOT

        JOS jätät pyörälenkit tekemättä ja syöt päivässä 3000 kaloria LIHOT

        Niin että ei pidä yhtään ihmetellä miksi lihoo.TOTUUS on se että jo aivan pienestä lihoo.


    • Anonyymi

      Tänne on aamun aikana kirjoittanut useampikin pilailija. Olemme ylläpidon kanssa ryhtyneet turvaaviin toimenpiteisiin ja selvittäneet muunmuassa kaikkien ketjuun kirjoittaneiden IP-osoitteet. Olemme myös olleet puhelimitse yhteydesä Liikenne- ja viestintävirasto Traficomin Kyberturvallisuuskeskukseen. Jatkamme selvittelyä maanantaina virka-aikana.

    • Anonyymi

      Onko kyseessä pilailija?

      On tai ei, itse en syö lainkaan karkkia, mutta olen ihan kauhian lihava.

      • Anonyymi

        Sinä olet lihonut jostakin muusta.Lopeta se MISTÄ olet lihonut.
        Sitä pystyy mistä vain lihottavasta ruuasta tai herkusta.

        Kaikista pahin tilanne on jos syöt niitä kaikkia liikaa,eikä liiku ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet lihonut jostakin muusta.Lopeta se MISTÄ olet lihonut.
        Sitä pystyy mistä vain lihottavasta ruuasta tai herkusta.

        Kaikista pahin tilanne on jos syöt niitä kaikkia liikaa,eikä liiku ollenkaan.

        Minä olen lihonut kasviksista. Laitan kermasta, voista ja kasviksista niin hyviä laatikoita, että niitä ei voi vastustaa kukaan. Pitää sitten lopettaa kasvikset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen lihonut kasviksista. Laitan kermasta, voista ja kasviksista niin hyviä laatikoita, että niitä ei voi vastustaa kukaan. Pitää sitten lopettaa kasvikset.

        Ei kasviksia tarvitse lopettaa.Lopetat vain sen kerman ja voin.Kasviksia ja juureksia pystyy syömään hyvällä maustamisellakin.Ei siinä tarvitse käyttää yhtään rasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen lihonut kasviksista. Laitan kermasta, voista ja kasviksista niin hyviä laatikoita, että niitä ei voi vastustaa kukaan. Pitää sitten lopettaa kasvikset.

        Et sinä ole voinut lihoa millään kasviksista.Niitä saa syödä vaikka 10 kiloa päivässä ja saa vain 2000 kaloria
        ESIM KAALI
        9,60 446,40 115,20 KALORIA 1920
        Kaali 8 000 g
        9,60 446,40 115,20 1920


    • Anonyymi

      Jos ja jos. Teoreetikot ovat teoreetikkoja. Karkkia ja jätskiä tulee silloin tällöin syödä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe