Saadaan olla ilman miehen lapsia taas useammin. Nyt häiriköitäv liiaksi meidän perhe elämää, kun ei voi asioita suunnitella pitkälle.
Aina pitää ottaa huomioon ylimääräiset lapset. Hankaliahan ne ovat, joten kolut kun alkaa on rennompaa. Mun lapsetkin ovat rennonmpia kun ei ole kiusankappaleita täällä usein. Yleensä pyrin oleen poissa, mutta aina se ei onnistu.
Viikolla ei tarvi pal nähdä, mutta lauantaisit menee yleensä kerran kuussa säätämiseen. Mieskin on rennompi, kun ei tarvi olla isä monelle yht aikaa. Kyllä se vaikuttaa kun on ylimäräisiä l apsia,, se on paha. Yritä olla kiva äiti heille, mutta minkäs voi kun lapset ovat hankalia, ihan heidän vika ettei olla normaali perhe, kun eivät koskaan osaa käyttäytyä, sen he siitä saavat, ettei k ukaan pidä kun ei osata kunnioittaa talon omaa väkeä. Koulut taas pelastaa meidän perheen ja voimme olla rauhallisin mielin, ja mennä vaik hoploppiin kun meilllä on vaan kivaa ilman ylimääräisiä.
Onneksi koulut alkaa pian
1
83
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi koulut alkaa pian, saadaan olla ilman eukon lapsia taas useammin. Nyt häiriköivät liiaksi meidän perhe elämää, kun ei voi asioita suunnitella pitkälle.
Aina pitää ottaa huomioon eukon pennut . Hankaliahan ne ovat, joten koulut, kun alkaa on rennompaa. Mun lapsetkin ovat rennompia, kun ei ole eukon kiusankappaleita täällä joskus sentään käyvät isällään. Yleensä pyrin oleen poissa, mutta aina se ei onnistu.
Viikolla tarvii nähdä ,mutta lauantaisit menee yleensä kerran kuussa isälleen .eukkokin on rennompi, kun ei tarvi olla äiti. koko aikaa Kyllä se vaikuttaa kun on eukon lapsia pirtti täynnä ,, se on paha. Yritä olla kiva isäpuoli heille, mutta minkäs voi kun lapset ovat hankalia, ihan heidän vika ettei olla normaali perhe, kun eivät koskaan osaa käyttäytyä, sen he siitä saavat, ettei k kukaan pidä kun ei osata kunnioittaa talon omaa väkeä. Koulut taas pelastaa meidän perheen ja voimme olla rauhallisin mielin, ja mennä vaikka ulos syömään kun meilllä on vaan kivaa ilman eukon kakaroita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2852860- 992037
- 911433
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si191253Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!741191Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman391051- 481022
Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t461001- 46992
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika42958