Työpaikan vanhempi mies

Anonyymi

Olen kesätöissä ja tajuttoman ihastunut yhteen mieheen. Hän on töissä samassa talossa, muttei varsinaisesti työskentele minun kanssani. Nähdään melkein joka päivä ohi mennen ja hän aina tervehtii kohteliaasti hymyillen. Miten selvitän onko hänellä tunteita? Ikäeroa kyllä on, minä 18 ja hän noin 40. Tietääkseni hänkin on sinkku. Vaikea kyllä uskoa, koska on niin järjettömän komea ja ihana mies. Tiedän, että hän jää kesälomalle viikon päästä ja minun työt loppuu hänen lomansa aikana. Ei ehkä nähdä enää koskaan ja tämä tunne särkee minun sydämen. Mitä teen?

22

1403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyydät numeron tietysti😄

    • Anonyymi

      Voisit olla hänen lapsensa.. Toki miehethän osaa olla semmosia pervoja alapään perässä.

      • Anonyymi

        Sinä kuulostat vain kateelliselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kuulostat vain kateelliselta.

        Kyllä täällä toinenkin voisi vähän varoitella. Sen verran on elämää nähty että on nähty myös millaisia miehiä todellisuudessa löytyy, aika harvassa on ne hyvät tyypit. Itsekkäitä hyväksikäyttäjiä, pelimiehiä ja pettäjiä joka lähtöön. Itsekkin tullut hyväksikäytetyksi 18-20v kun ei ole ollut ymmärrystä harhaan johtamisesta, ollut niin nuori, tyhmä ja naiivi. Ei minulle käy niin, tämä tyyppi on se oikea kun on niin ihana ja kiva. Sitä vaan halusi hyväksyntää ja rakkautta.

        Loppujen lopuksi kaikki vastuu kaadettu omille niskoille sanomalla vain että itseppähän uskoit, lähdit mukaan. Ei ollut tarkoitus että ymmärrät väärin, sehän oli vaan leikkiä ja hetken hurmaa, ehkä hetken tunsin jotain syvempää, olet ihan kiva mutta, sori siitä. Kai se pitää itse oppia kantapään kautta ja kantaa arvet mukanaan.


    • Anonyymi

      Eikö tässä ole tämä tyttö joka on ihastunut. Eihän siinä ole mitään, miehet haluavat aina nuorempia naisia.😊

      • Anonyymi

        Se on täysin luonnollista. Nuoret naiset ovat siinä parhaassa lisääntymisiässä, eli siksi myös hehkeimmillään. Terve viriili mies ilman muuta nauttisi nuoremman seurasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on täysin luonnollista. Nuoret naiset ovat siinä parhaassa lisääntymisiässä, eli siksi myös hehkeimmillään. Terve viriili mies ilman muuta nauttisi nuoremman seurasta.

        On luonnollista nauttia oman lapsensa ikäisen seurasta siinä mielessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On luonnollista nauttia oman lapsensa ikäisen seurasta siinä mielessä?

        Jos et ymmärrä, niin et ymmärrä. Eipä tuolle mahda mitään. Haluat siinä moralisoida, niin senkus vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ymmärrä, niin et ymmärrä. Eipä tuolle mahda mitään. Haluat siinä moralisoida, niin senkus vaan.

        Oman tyttären paras kaveri siis kelpais


    • Anonyymi

      Jos komea, hyväkäytöksinen ja työssäkäyvä 40v mies on sinkku, pitäisi hälytyskellojen soida. Jotain hänessä on pahasti vialla...

      • Anonyymi

        Esim. jossei 19 naisenalun kiinnostus saa vastakaikua, voi olla vaikka pedofiili :(


      • Anonyymi

        Jos hän on viisas tietää jo minkälaisia naiset on 😂😂😂


      • Anonyymi

        Mitäs hänessä sitten on vialla?


      • Anonyymi

        joo, voi olla jo 3x eronnut ja lapsia... how many ja joka muijan kanssa... EHEHEHHEEE!!

        postipeku, jonka palkka ei riitä ruokoihin edes saati...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo, voi olla jo 3x eronnut ja lapsia... how many ja joka muijan kanssa... EHEHEHHEEE!!

        postipeku, jonka palkka ei riitä ruokoihin edes saati...

        pimppana niillä on vain mielessä... soittaa aina kahdesti


    • Anonyymi

      Näihin ei passaa mitään kommentoida. Ansaksi laitettu ns "pedareita" varten nämä aloitukset. Saat moraalimummot kimppuusi ja muutkin soihtuineen ja talikoineen.

      • Anonyymi

        18-vuotias oli naisosapuoli.


    • Anonyymi

      Mulla samat, tosin ikäeroa vähän enemmän. Tein aloitteen ja tapailtiin jonkun aikaa, mutta en halunnut pidempää suhdetta. Hauskaa oli, mitään en kadu.

    • Anonyymi

      Naiset ettii duunipaikassa pelkästää pano seuraa sekä elättäjää.. ainankii lprässä.

    • Anonyymi

      Mies tervehtii ystävällisesti ja nainen alkaa miettiä onko hänellä tunteita.... mitä hittoa nyt taas....

    • Anonyymi

      Päivämäärät mukaanlukien kuulostaa aivan omalta tilanteelta, paitsi että olen kyseisen tyyppisen tilanteen vanhempi nelikymppinen mies (komeuteni järjettömyydestä tosin niin tiedä, ihan ok) johon suunnilleen tuon ikäinen kesätyöntekijä oli kovin ihastunut, se ei voinut jäädä itseltäni huomaamatta. Tuon vaalean kaunottaren ihastuminen tuntui todella mairittelevalta ja täytyy sanoa, että vaikka järki sanoi, että ikäeroa on liikaa niin kyllä vain sedällä meinasi mennä pää sekaisin, eikä ihan vain meinannut koska vieläkin haikeudella häntä ajattelen ja hänen ihanaa ujoa hymyään muistelen. Piti häntä hieman suojellakin välillä, hänen ihastumisensa näkyi niin hyvin päälle, että jos esimerkiksi hänen työtehtävänsä toivat hänet minun työpisteeni lähelle ja muitakin oli paikalla, niin keksin poistua vähän matkan päähän ettei hän joutuisi mahdollisesti nolostumaan jos joku muukin huomaisi. Yhtäältä hyvä, että loppui näin, mutta toisaalta olisin halunnut istua alas rauhassa kahden kesken ja jutellen selvittää miten erilaisissa elämänvaiheissa elämme, miten erilaiset unelmat ja tulevaisuuden suunnitelmat meillä on ja miksei suhteesta voisi koskaan tulla mitään (ehkä maksimissaan kaunis romanssi). Mutta olisiko tuollainen keskustelu sitten oikeasti rauhoittanut tilannetta vaiko lisännyt kummankin ihastumista entisestään?

      • Anonyymi

        ......


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe