Olin tänään tyttöystävän sukulaisen juhlissa eikä ollut edes viinatarjoilua. Voi että että oli tylsää meinasin nukahtaa.
Vastaukset 13
- Anonyymi
Kannattaa ottaa kunnon pohjat ennen kuin lähtee toisten juhliin.
Koskaan ei tiedä onko niillä riittävästi viinaa.
Kerran mulle kävi hassusti kun olin juhlien ainut päihtynyt. - Anonyymi
Joo pitää juoda ennen juhlia jo ja ottaa taskumatti povitaskuun mukaan. Sukulaisissa on aina tylsiä juhlia.
- Anonyymi
Mieluummin kahvi-termosmuki povitaskuun siltä varalta, jos siellä ei tarjota kahvia.
Kahvimies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin kahvi-termosmuki povitaskuun siltä varalta, jos siellä ei tarjota kahvia.
KahvimiesSuomessa melkein kaikissa kodeissa tarjotaan kahvia.
- Anonyymi
Juhlat voi olla tylsät jos ei tarjota viinaa. Välttelen juhli joihin kutsutaan.
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla bileissä viihtyy. Jos ei ole viinaa niin voi nukahtaa sohvalle ja silloin on tylsää. Kannattaa ottaa ainakin olutta itse mukaan bileisiin , kylmälaukku täyteen olutta niin sukulaisten juhlissa viihtyy paremmin.
T: viinamies - Anonyymi
Todella hyvä juttu. Kakkukahvit on parasta juhlaa ☕🍰.
- Sheena - Anonyymi
Otan osaa.
Tulee vaikutelma, että tyttöystävällä on järkeviä sukulaisia.
- Anonyymi
Nimenomaan. Tyttöystävän poikakaveri taas on erittäin kyseenalainen hamutessaan sukujuhlista pelkkää viinaa. Eipä ole kovin ihmisiä kunnioittavaa toimintaa ei. Toivottavasti tyttöystävä älyää erota.
- Anonyymi
Alkoholisti ei pöytätapoja kumarra,kun kurkkua kuivaa.
- Anonyymi
Oletko outo ja kummallinen, kuten metsästysseuranpapat :D:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761611
- 78851
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,38833En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56791- 59630
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69610Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19551- 18502
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38496Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te35486