Kenessä palstalaisessa

Anonyymi

On seksuaalista vetovoimaa?

-flowersreally-

15

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehdottomasti eniten olen räplännyt itseäni. Miehet ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Erikoinen kysymys aamutuimaan, mutta vastataan nyt kun kerta kysyt. Anonyymissa.

    • Anonyymi

      Kysyit ja laitoit omankin vastauksen? Minun mielestäni kaikista seksikkäin on

      -anonyymi-

    • Anonyymi

      Jatsulissa

    • Jaa? Tämä on varmaan niille palstalaisille suunnattu kysymys, jotka on tavanneet IRL toisensa. En ole tavannut täältä ketään, joten paha sanoa.

      • Anonyymi

        Muru :)

        Iaskin..väärin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muru :)

        Iaskin..väärin

        Pyh. Mun muru on automatkalla kotiin. Ja en ole tältä palstalta häntä löytänyt.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Pyh. Mun muru on automatkalla kotiin. Ja en ole tältä palstalta häntä löytänyt.

        Mut hänessä on kyllä vetovoimaa. Onpas mukavaa, kun tulee kotio. :P

        Meinaskin jo olla mälsää.


    • Anonyymi

      Trollikka pieni ja pippurinen mut uskoisin et hänestä joku mies saisi kelpo vaimon itselleen eli pienellä vaivalla tai ns koulutuksella tai opettamisella hänestä tulis hyvä vaimo eikä ruokapuolta tarvis hänelle opettaa

    • Anonyymi

      Olen yhtä seksikäs kuin tiskirätti.

      • Anonyymi

        Ja Sinkku-palstan seksikkäin on löytynyt!


    • Anonyymi

      Yhdessä miehessä voisi ollakin. Naisista 1-2:ssa, kirjoitusten perusteella.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät, kuka on nainen ja kuka on mies. On monia nimimerkkejä, joista ei käy selville, onko nainen vai mies.


    • Mussa omasta mielestäni jopa on, ihan sen perusteella kuinka monta kertaa tai kuinka paljon aikaisemminkin olisi ollut mahdollisuuksia karistaa poikuus, sen perusteella että jos naiset kommentoivat ulkonäköäni niin yleensä positiiviseen sävyyn, ja ihan oman "onnistumisprosenttini" perusteella silloin kun halusin oikein kunnolla testata markkina-arvoani ja ottaa pienen takamatkan kiinni.

      Mutta lähestulkoon kaikissa suhteissa, tapailuissa yms. se vetovoima on yleensä vähitellen jotenkin murentunut toisen silmissä, varmaan paremman tutustumisen myötä ja siksi että vaatiihan se molemminpuolista tunnetta eikä pelkkää sulkien laskemista päässä omalta osaltani 🙄 Toki olen mä joskus ihan ollut mukanakin, ja kerran-pari rakastunut kunnolla jolloin toisenkin ihmisen näkee muuna kuin pelkkänä numerona, mutta on mussa aseksuaalisuuden piirteitä niin paljon, että se siinä pidemmän päälle on aina aiheuttanut ristiriitoja, yhdistettynä monien naisten hieman esineellistävään kohteluun miestä kohtaan. Pitäisi olla aina valmis, kiinnostunut, ennakkoluuloton aikuisten lelukaupan sairaita tuotteita kohtaan, avarakatseinen polyjuttujen eri muotoja kohtaan jne. Ja vielä kun itse onnistuin aina keräämään älyttömästi paineita pääkoppaani aihepiirin tiimoilta, niin silloin mikään ei takuuvarmasti onnistunut. Parhaimmin onnistuneet ensitreffini on aina kulkeneet lähtökohtaisesti ihan neutraalin tutustumisen ja tapaamisen myötä omalla painollaan jos sikseen on ollut, eikä mitään läähättämistä viesteissä viikon verran tai peruttujen treffien kuittaamista töksäytyksellä "mul ny on muutenki menkat" jolloin on tullut aika selväksi missä valossa mut on toisinaan nähty.

      • Anonyymi

        Mt-hommelit vähentävät seksuaalista vetovoimaa.

        Luunmurskaaja-timppa


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe