Jouko Piho ja vakavat harhanäyt!

Anonyymi

(Tämä on julkinen kannanotto Jouko Pihon JULKISIIN esiintuloihin, profetioihin.)


Kuten monet jo ymmärtävät, Jouko Piho on eksynyt pois terveen uskon tieltä, ja tällä harharetkellä hän menee vuosi vuodelta yhä pahempaan syndroomaan!


Suuruusharhat!
--------------------

Eräs tyypillinen ja toistuva oireisto taudinkuvassa on ns. "suuruusharhat". Piho on kaikissa unissaan, ja saamissaan sanomissaan ja näkyjensä keskellä aina SUURI!

Pihon omat esilletulot ovat julkinen todiste hänen vakavasta häiriötilastaan. Kukaan normi-ihminen ei ryhdy vuosikausien ajan "nostattamaan" itseään: minä-minä-minä!

Tuollainen ei ole vähimmässäkään määrin Jumalan Hengen, raittiin ja terveen uskon mukaista.

Mutta häiriö on siis vakava. Eikä henkilö sitä itse tajua. Koska? Pimeys on peittänyt Jumalan Sanan Totuuden ja Valon!

Noin vahvaan eksymyksen tilaan johtavia taustatekijöitä on sekä hengellisen alueen, että sielullisten traumatisoivien kokemusten perästä.

Aina jokin Suuri?
-------------------
Onhan tunnettua, että ihmiset jotka syystä taikka toisesta epäonnistuvat, putoavat normirattailta, he saattavat kompensoida ko. puutetta ja alemmuuden tuntoaan sillä, että sepittävät (itselle) ja sitten toisille, olevansa
* niin Erikoisia ja Suuria Persoonia,
* Jumalan Extra-ihmisiä, joilla on
* Hyvin Erikoiset Tehtävät!

Tämä sairauden laji siis tunnetaan. Suuruusharhat, Messiasharhat, jne.

Tämä Pihon sekavuus ja harhaisuus yhä pahenee, eikä hänelle näytä kelpaavat "terve oppi", Jumalan Sanan terveet opetukset. Hän vaikuttaa olevan niin "pimennossa" ettei tajua tilaansa, ja ilmeisesti väittää että "häntä vainotaan" - silloin kun koetetaan puhua ns. "järkeä".
Psykiatrisiin harhoihin ( suuruusharhoihin) liittyykin vahvasti paranoidinen syndrooma. Eli luulevaisuus, luuloharhat.

Eli tilanne on Pihon kohdalla äitynyt yhä vakavammaksi!

Ei Jumalan puhetta!
-----------------------

Äskettäin Piho on julkaissut tekstin, jossa toistuu harha: "Jumala sanoi minulle..."
On julkisesti todettava, ettei se ollut Jumala, joka syötti satua näin:

• "Kaksoistehtävä
"Jumala sanoi minulle tänään: ”Minä olen kutsunut sinut Suomen profeetaksi ja presidentiksi. Sinun tehtäväsi on olla Suomen hengellisen herätyksen auran kärkenä ja luotsata Suomi ulos EU:sta ja Natosta. Sen jälkeen toimit laajentuneen Suur-Suomen johtajana.”

Kommenttia:

Kun Piholta on kadonnut terve itsekritiikki ja Jumalan Valo, hän kuvittelee että KAIKKI hänen saamansa sanat, näyt, unet - olisivat Jumalan puhetta! Kun hän on tässä lapsellisessa tilassa, paholainen voi "syöttää pajunköyttä" - mitä tahansa. Paavali:
• "Eikä ihme, sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi..." ( 2 Kor 11:13-15)

Paholainen onnistui aikoinaan Paratiisissa: "Te tulette niinkuin Jumala tietämään"... Paholainen koukuttaa juuri niin, että kehuu ihmistä!

(Pyhä Henki korottaa vain Jeesusta, Jumalaa!)

Ja tämä trgedia nyt näkyy Pihon kohdalla. Paholainen tuputtaa hänelle joka lajin Suuria Tehtäviä!
Järkyttävää.... Pihon kuvittelut itsestään ovat kuin äärimmäitä satufantasiaa!


Hänen tavoitteensa ovat aina jotakin överiä?
• Suomen johtava profeetta
• presidentti
• herätyksen auran kärkenä oleminen
• johtaja (you are Leader)
• Ihmemies - voimamies - joka (muka) "luotsaa Suomea" niin ja näin
• hän esittää AINA itsensä jonakin muita ylempänä
• muita suurempana
• muita merkittävämpänä
• jne.jne

Jokaisen normijärki sanoo heti, että YHDEN ihmisen on MAHDOTONTA normielämässä ja - yhteiskunnassa olla samaan aikaan kaikkea sitä mitä Pihon (sairaissa) fantasioissa lukee?

Pitäisikö rukoilla? Niin on varmaan paljonkin tehty? Mutta jo keväällä 2020 oli tieto, että Piho on suhteessa tehtäviin kadottanut "etsikkoaikansa". Jumala ei tarvitse häntä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17500496/jouko-pihon-quotunetquot----ja-herran--ilmoitus---

Mutta toki on hyvä rukoilla, että hänen "sielunsa" pelastuisi - ikäänkuin "tulen läpi". ( 1 Kor 3:13-15)

" Joka itsensä ylentää... " Miten jatkuu?

Herran sanaa Jouko piholle 1.6.2021
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16978940/herran-sana-jouko-piholle-01-06-2021

6

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole olemassakaan mitään tervettä uskoa. On vain toinen toistaan pahempaa harhaisuutta.

      • Anonyymi

        Jos sinulla on jokin harhaisuuus, niin koeta saada apua?


    • Anonyymi

      Jumalan armoa hänenkin kohdalleen on hyvä rukoilla. Armonsa on niin rajaton. Hirveästi haittaa Jumalan valtakunnalle Jouko on tehnyt, mutta silti armo riittää katuvalle.

      • Anonyymi

        Niin juuri.
        Armo on rajatonkin, mutta se edellyttää katumusta, parannusta.

        Armo kyllä pelastaa seilun, jos se kelpaa,
        'mutta kokonaan toinen asia on, että Piho on ollut niin pitkään kovakorvainen Herran nuhteille ja kehotuksille, että on saattanut "murheelliseksi Pyhän Hengen". ( Efe 4:30)

        Sellainen info on tullut, että Herra on hylännyt Pihon omien puuhiensa tasolle, Herralla ei ole tehtäviä hänelle-

        ON silkkaa Jumalan rienaamista julkistaa sellaisia sanoja, että "jumalan puhui minulle"...

        Ja ennusti sitä ja tätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juuri.
        Armo on rajatonkin, mutta se edellyttää katumusta, parannusta.

        Armo kyllä pelastaa seilun, jos se kelpaa,
        'mutta kokonaan toinen asia on, että Piho on ollut niin pitkään kovakorvainen Herran nuhteille ja kehotuksille, että on saattanut "murheelliseksi Pyhän Hengen". ( Efe 4:30)

        Sellainen info on tullut, että Herra on hylännyt Pihon omien puuhiensa tasolle, Herralla ei ole tehtäviä hänelle-

        ON silkkaa Jumalan rienaamista julkistaa sellaisia sanoja, että "jumalan puhui minulle"...

        Ja ennusti sitä ja tätä.

        Piholla on krooninen harhaisuuksien tila. Unet näyt, sanomat.
        Vuosi sitten hän NÄKI UNTA että oli (muka) presidentti?


        Jouko Pihon presidenttiuni
        JoukoPiho
        01.08.2021 20:46

        Presidenttiuneni jatkuvat. Näin viime yönä unta, että olin Urho Kekkosen huoneistossa ja kävin illalla nukkumaan hänen sänkyynsä.
        ------------------------------------------------------------


        Tuollaiset sekavat unetko ovat jokin todiste, että Piholla joku presidenttiasia?
        Miksi Piho meni unessa Kekkosen sänkyyn? Viittaako se jopa ho---mou-teen?

        No, uniensa ja harhojensa perästä, hän koettaa väittää,
        ett'ä

        "Jumala sanoi minulle".

        Järkyttävää tilaa!


    • Anonyymi

      Eikö tuolla piholla ole mitään jarruja? Eikö vaimo, pojat... eikö kukaan näe miehen onnetonta tilaa, eikö tahdo auttaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      451
      2239
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      227
      2005
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1572
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1541
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1311
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      150
      1281
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      50
      1177
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      66
      1068
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1044
    Aihe