Jos olen tehnyt jotain pahaa jollekkin

Anonyymi

Eihän se joku voi silti siitä koko Suomelle kertoa? Sehän olis kunnianloukkaus.

12

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rikos eroaa kunnianloukkauksesta siten, että siinä on kysymys oikeellisen tiedon levittämisestä, kun taas kunnianloukkauksessa on ensisijaisesti kyse valheellisen tiedon levittämisestä

• Anonyymi

Joka tapauksessa hänelle ei kuulu henkilökohtainen elämäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka tapauksessa hänelle ei kuulu henkilökohtainen elämäni.

Ei lain mukaan kuulu. Mutta ketä kiinnostaa. Toivottavasti tekee siitä helvetin .

• Anonyymi

En tiedä kuka olet ja mitä tehnyt. Eikä kiinnosta. Eikä myöskään herätä halua ymmärtää. Paha saa palkkansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kuka olet ja mitä tehnyt. Eikä kiinnosta. Eikä myöskään herätä halua ymmärtää. Paha saa palkkansa.

En oo paha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo paha.

Mitä sä mulle selität. Selitä sille jolle oot tehnyt pahaa.

• Anonyymi

Soittelin yhden miehen kihlatulle, johon olin joskus ihastunut ja mies sanoi, että sen on loputtava tai tulee poliisijuttu.

• Anonyymi

Eihän tuo ole maailmaa kaatava juttu!
        Sinä yksinkertaisesti et ajatellut nenääsi pidemmälle soitellessasi VAIN kihlatulle.
        Jos sinulla olisi ollut kunnialliset aikeet, olisit ottanut molemmat huomioon, se olisi ollut suoraviivaista ja rehellisen reilua. Sinä sen sijaan toimit tuon miehen "selän takana" mikä ei nosta arvostustasi kenekään silmissä.

Vain jätä tuo kohta avioituva pariskunta rauhaan ja etsi itsellesi ystävä, avio/avovaimoehdokas 100% vapaista naisista.

Katsos sellaisiakin kun on olemassa.

JA ota opiksesi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä yksinkertaisesti et ajatellut nenääsi pidemmälle soitellessasi VAIN kihlatulle.
        Jos sinulla olisi ollut kunnialliset aikeet, olisit ottanut molemmat huomioon, se olisi ollut suoraviivaista ja rehellisen reilua. Sinä sen sijaan toimit tuon miehen "selän takana" mikä ei nosta arvostustasi kenekään silmissä.

Vain jätä tuo kohta avioituva pariskunta rauhaan ja etsi itsellesi ystävä, avio/avovaimoehdokas 100% vapaista naisista.

JA ota opiksesi!

Ei mun tulevan tyttöystävän tartte tietää siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JA ota opiksesi!

Siitä on 7 vuotta.

• Anonyymi

Jos se, josta puhun tässä, lukisi tämän, hän kai taas laittaisi minulle viestiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JA ota opiksesi!

Eivätköhän he ole minut jo unohtaneet.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      720
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      690
    Aihe