Jos olen tehnyt jotain pahaa jollekkin

Anonyymi

Eihän se joku voi silti siitä koko Suomelle kertoa? Sehän olis kunnianloukkaus.

12

105

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rikos eroaa kunnianloukkauksesta siten, että siinä on kysymys oikeellisen tiedon levittämisestä, kun taas kunnianloukkauksessa on ensisijaisesti kyse valheellisen tiedon levittämisestä

      • Anonyymi

        Joka tapauksessa hänelle ei kuulu henkilökohtainen elämäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka tapauksessa hänelle ei kuulu henkilökohtainen elämäni.

        Ei lain mukaan kuulu. Mutta ketä kiinnostaa. Toivottavasti tekee siitä helvetin .


      • Anonyymi

        En tiedä kuka olet ja mitä tehnyt. Eikä kiinnosta. Eikä myöskään herätä halua ymmärtää. Paha saa palkkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka olet ja mitä tehnyt. Eikä kiinnosta. Eikä myöskään herätä halua ymmärtää. Paha saa palkkansa.

        En oo paha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo paha.

        Mitä sä mulle selität. Selitä sille jolle oot tehnyt pahaa.


    • Anonyymi

      Soittelin yhden miehen kihlatulle, johon olin joskus ihastunut ja mies sanoi, että sen on loputtava tai tulee poliisijuttu.

      • Anonyymi

        Eihän tuo ole maailmaa kaatava juttu!
        Sinä yksinkertaisesti et ajatellut nenääsi pidemmälle soitellessasi VAIN kihlatulle.
        Jos sinulla olisi ollut kunnialliset aikeet, olisit ottanut molemmat huomioon, se olisi ollut suoraviivaista ja rehellisen reilua. Sinä sen sijaan toimit tuon miehen "selän takana" mikä ei nosta arvostustasi kenekään silmissä.

        Vain jätä tuo kohta avioituva pariskunta rauhaan ja etsi itsellesi ystävä, avio/avovaimoehdokas 100% vapaista naisista.

        Katsos sellaisiakin kun on olemassa.

        JA ota opiksesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo ole maailmaa kaatava juttu!
        Sinä yksinkertaisesti et ajatellut nenääsi pidemmälle soitellessasi VAIN kihlatulle.
        Jos sinulla olisi ollut kunnialliset aikeet, olisit ottanut molemmat huomioon, se olisi ollut suoraviivaista ja rehellisen reilua. Sinä sen sijaan toimit tuon miehen "selän takana" mikä ei nosta arvostustasi kenekään silmissä.

        Vain jätä tuo kohta avioituva pariskunta rauhaan ja etsi itsellesi ystävä, avio/avovaimoehdokas 100% vapaista naisista.

        Katsos sellaisiakin kun on olemassa.

        JA ota opiksesi!

        Ei mun tulevan tyttöystävän tartte tietää siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo ole maailmaa kaatava juttu!
        Sinä yksinkertaisesti et ajatellut nenääsi pidemmälle soitellessasi VAIN kihlatulle.
        Jos sinulla olisi ollut kunnialliset aikeet, olisit ottanut molemmat huomioon, se olisi ollut suoraviivaista ja rehellisen reilua. Sinä sen sijaan toimit tuon miehen "selän takana" mikä ei nosta arvostustasi kenekään silmissä.

        Vain jätä tuo kohta avioituva pariskunta rauhaan ja etsi itsellesi ystävä, avio/avovaimoehdokas 100% vapaista naisista.

        Katsos sellaisiakin kun on olemassa.

        JA ota opiksesi!

        Siitä on 7 vuotta.


      • Anonyymi

        Jos se, josta puhun tässä, lukisi tämän, hän kai taas laittaisi minulle viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo ole maailmaa kaatava juttu!
        Sinä yksinkertaisesti et ajatellut nenääsi pidemmälle soitellessasi VAIN kihlatulle.
        Jos sinulla olisi ollut kunnialliset aikeet, olisit ottanut molemmat huomioon, se olisi ollut suoraviivaista ja rehellisen reilua. Sinä sen sijaan toimit tuon miehen "selän takana" mikä ei nosta arvostustasi kenekään silmissä.

        Vain jätä tuo kohta avioituva pariskunta rauhaan ja etsi itsellesi ystävä, avio/avovaimoehdokas 100% vapaista naisista.

        Katsos sellaisiakin kun on olemassa.

        JA ota opiksesi!

        Eivätköhän he ole minut jo unohtaneet.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe