Suhde tavismiehen kanssa

Anonyymi

Se suhde loppuu lyhyeen, koska tavis ei pysty viehättämään naista. Nainen kyllästyy katsomaan.iestä jossa ei ole mitään katso usta. Hän näkee päivittäin ympärillään komeita miehiä joita hän saa seksiin milloin vain. Jossain vaiheessa hän lankeaa pettämään. Nainen voi jopa tehdä.mieheltään salaa nettiprofiilin jossa kertoo etsivänsä salaista seksiseuraa. Sellaiseen viestiin tulee tuhansia tykkäyksiä ja ei kun valitsemaan komeita miehiä kiellwttyyn suhteeseen.eli pelkkiin panohommiin.

45

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tavismiehen ei kannata haaveilla parisuhteesta. Pyhä Palstatotuus on että hän ei sellaista saa. Jos kuitenkin saa niin suhde loppuu lyhyeen koska nainen pettää. Pyhä Palstatotuus on että naiset välittävät vain miehen ulkonäöstä ja himoitsevat komeita miehiä. Pyhä Palstatotuus on myös että tavisnainen saa komeita miehiä seksiin milloin vain mutta ei muuhun. Siispä tavis tulee petetyksi. Ei voi mitään. Tilanne on miehille toivoton. Ei mitään mahiksia.

    • Anonyymi

      Seksikkäin 10% miehistä pyörittää 80% naisista

      • Anonyymi

        Tilastokeskuksen mukaan 2/3 Suomen aikuisesta väestöstä on juuri nyt parisuhteessa, ja yli 95% on vähintään joskus ollut.

        Huijaavatko tavismiehet siis anonyymeissä kyselyissäkin olevansa/ olleensa parisuhteessa, ja jos näin, niin miksi?

        Ilmeisesti myös tavismiehet onnistuvat huijaamaan siviilisäätynsäkin, kun virallisista kirjoista voisi päätellä että useampi kuin 10% Suomen miehistä on/ ollut avioliitossa asti?

        Miksi tavismiehillä on niin valtava peiteoperaatio meneillään, ettei mihinkään virallisiin tilastoihin asti pääse tuo, että 90% Suomen miehistä ei ole päässyt naista lähestymään sitten äitinsä vakosesta pullahdettuaan?


    • Anonyymi

      Mä ammun tuon teorian alas omalla teorialla: ne tavismiehet on parhaita rakastajia.
      Ai miksi? Katsokaa ne panee parastaan, että ne saa pidettyä naisen.
      Niiden hyvänäköisten ei tarvitse, kun niille on helpompaa saada nainen hurmattua. Mut ne ei välttämättä pidä naisen nautintoa tärkeänä.
      Joten hyvät kanssasisaret, antakaa mahdollisuus myös tavismiehille ;)

      • Anonyymi

        Niin justiinsa. Ei kannata ottaa kauneinta tai komeinta. Jos itse satut olemaan sellainen, olet jatkuvasti jonkun piiritettynä, pulassa. Ne ei jätä rauhaan, ennekuin saavat rikottua aikaisemman suhteesi kaiken muun ohella.


      • Anonyymi

        Nuohan menee yhteen siinä että myöhään tavis miehet sitten huomataan kun on ensin pyöritty


      • Anonyymi

        Niinhän sitä järjellä ajatellen luulisi. Noin Minäkin sen.joskus olen järkeillyt. Mutta kokemuksen myötä voin vakuuttaa että totuus on toinen: komeat urheilulliset miehet ovat parhaita rakastajia. Tavikset ovat monasti kömpelöitä sählääjoä ja tuhertajia. Yrittävät kyllä kovasti mutta lopputulos on onneton.


      • Anonyymi

        "Tavismiehet panee parastaan" tiedätkö kuinka rasittavaa tämä on pitkän päälle, olla vastuussa siitä että nostattaa naista päivästä toiseen puukkona selän takana että jos et tee noin niin nainen hankkii parempaa seuraa?

        Minusta tuo on erittäin epäterve lähtökohta suhteelle. Kumppanien pitää panostaa toisiinsa yhtälailla että kumpikaan ei ole rasite toiselle, joten jos tavismies joutuu repimään jatkuvasti äärirajoilla hän romahtaa muutamassa vuodessa - jonka jälkeen taas "passiiviset letkeät komistukset" ovat niitä kiinnostavia.

        Ottakaa ne komistukset tytöt, heidän kanssaan suhde on helpompi saada aikaiseksi koska heidän ei tarvi rasittaa itseään miellyttääkseen teitä ja ennenkaikkea ette itse aseta miehelle mitään ylettömiä odotuksia koska hän vastaa olemuksellaan jo omiin odotuksiinne, vaan koska teitä kiinnostaa myös se mies tuotta oman osanne suhteeseen huomaamattanne. Tällä tavalla suhteesta muodostuu paljon tasapainoisempi.


    • Anonyymi

      Ota niin ruma akka, ettei se kelpaa naisenpyörittelijöille.

    • Anonyymi

      Hyvää mamma seuraa löytyy Victoria Milanista

    • Anonyymi

      Minkä takia ajattelet noin helkutin yksioikoisesti joka kerta, tuollaisen mantran hokemisesta saat vain päänsäryn. Ja täällä ei vastaa kuin kaiku jos jotain ratkaisua ongelmiisi haet tuolla tavalla

    • Anonyymi

      30% miehistä jää kuiville. Pitää olla ulospäin tarpeeksi hyvä itsetuntoinen, hyvä statuksellinen, aloitteellinen ja sitten hauska tai hyvän näköinen. Mielusti molempia ja hyvät liikkeet ja katsekontakti antaa kertoimia. Sitten sopiva !tuoksu! johon voi suurimmaksi osaksi itse vaikuttaa hygienialla. Kun näillä saa ihastumaan niin menee hyvä tovi ennenkuin housujen hinkkaaminen alkaa laantumaan, jolloin muut ominaisuudet tulee ekstrana. Musikaalisena, naisen kehon tuntijana ja hyvänä kokkina armonaika pitenee huomattavasti. Jos sanansa valitsee oikein, nämä pääsevät kimppaleikkeihin. Ulkonäkö näkyy heti, velat ja tekaistut arvot vuoden ja uskollisuus vasta vuosien päästä. Rahalla saa. Peränurkan poikia harvoin huomaa ja ehkä myöhemmin löytävät jonkun omien kiinnostustensa kautta, jos kanttia on. Huonoon suhteeseen joutuneet jäävät huoltomies säppiin kun eivät jaksa uudestaan pitkääkierrosta.

      • Anonyymi

        Siis 5%. Näin ainakin on Suomessa. Missä sinä asut? Jossain missä tyttösikiöt on abortoitu pois ja siksi naisia ei ole?


    • Anonyymi

      Ei taviksessa mitään vikaa ole. Lähes naiselle kun naiselle kelpaa tavis erinomaisesti. Lähes kaikki taviksethan ovatkin parisuhteissa. Tärkeää on, ettei ole ätmi. Ätmi ei kelpaa kenellekään.

      • Anonyymi

        Ätmit luulevat olevansa taviksia. Kun ätmit eli palstaprinssit parkuvat sitä ettei tavis kelpaa, he tarkoittavat itseään. Totta, he eivät kelpaa. Mutta he eivät ole taviksia vaan ätmejä.

        Tavis kyllä kelpaa. Suurin osa miehistä on taviksia ja suurin osa miehistä on parisuhteessa. Mot.


    • Anonyymi

      Ihme tarinat ja jorinat sulla.
      Jos käyttäisit saman energian johonkin hyödylliseen niin voisi (ehkä) saada aikaiseksi jossain asiassa jotain.

    • Anonyymi

      ""komeat urheilulliset miehet ovat parhaita rakastajia. Tavikset ovat monasti kömpelöitä sählääjoä ja tuhertajia. Yrittävät kyllä kovasti mutta lopputulos on onneton.""

      Tottakai komeat ja urheilulliset miehet ovat parhaita rakastajia kun ovat komeita ja niillä on ollut lukuisia eri naisia elämänsä aikana eli siis kokemusta on:D Monilla miehillä on tälläisille naisille nimikin, eikä sellaiset naiset ole haluttuja parisuhteeseen, paitsi ehkä joillekin roistoille, mutta naiset suorastaan palvovat tälläisiä komeita miehiä, joilla on ollut lukuisia naisia elämänsä aikana ja varmasti jotain tautejakin seksiseikkailuista tullut. Se on miesten ja naisten ero. En tiedä, mutta enemmän kertoo naisten tyhmyydestä:D

      • Anonyymi

        Höh! Kerroin että minun kokemukseni mukaan mitä komeampi mies, sitä parempi rakastaja, ja tavikset ovat usein sängyssä pelkkiä tuhertajia. Sinä palstaprinsseille tyypilliseen tapaan päättelit heti jotain mitä en sanonut. Keksit että olen saanut kokemukseni irtosuhteissa.

        Kirjoitit todella loukkaavasti: "niillä on ollut lukuisia eri naisia elämänsä aikana eli siis kokemusta on. Monilla miehillä on tälläisille naisille nimikin, eikä sellaiset naiset ole haluttuja parisuhteeseen,"

        Siis että minä olen "tällainen nainen" eli vähän huorahtava enkä kelpaa parisuhteeseen? Miltä ihmeen tietopohjalta vihjaat tuollaista?

        Ei. En sanonut mitään siitä miten olen nämä kokemukset saanut.

        Olen saanut ne nimittäin parisuhteessa. Minulla on ollut sekä tavallisen näköisiä että komeita poikaystäviä.

        Olen ollut naimisissa taviksen kanssa. Eron jälkeen minulla oli suhde ison lihavan ruman miehen kanssa. Hän oli älykäs ja kiltti, ja tykkäsin kyllä hänestä. Mutta sängyssä hän oli ihan onneton. Hänellä ei edes seisonut kunnolla vaikka hän oli vasta 33v.

        Komea mies, jonka kanssa seurustelin myöhemmin, oli paras rakastaja joka minulla on koskaan ollut. Eikä ollut potenssiongelmia vaikka ikää oli yli 50. Hänkin oli älykäs ja kiltti. Mutta suhde loppui siihen ettei ollut yhteistä tekemistä eikä yhteisiä harrastuksia. Ei suhde toimi pelkän seksin varassa, siihenkin kyllästyy jos ei suhteessa muuta ole. Hän oli eränkävijä ja vaeltaja joka kävi metsästämässä, minä halusin olla kaupungissa ja elää kotielämää. Ei se toiminut.

        Voitteko te palstaprinssit mitenkään, mitenkään, mitenkään lukea mitä me naiset todella kirjoitamne ja olla lisäämättä tekstiimme sellaista mitä siinä ei ole? Kun kerroin että minun kokemukseni on että komeat miehet ovat parhaita rakastajia, niin millä oikeudella määrittelet minut naiseksi joka harrastaa irtosuhteita? En ole koskaan harrastanut irtosuhteita!!! Olen saanut kaikki seksikokemukseni parisuhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh! Kerroin että minun kokemukseni mukaan mitä komeampi mies, sitä parempi rakastaja, ja tavikset ovat usein sängyssä pelkkiä tuhertajia. Sinä palstaprinsseille tyypilliseen tapaan päättelit heti jotain mitä en sanonut. Keksit että olen saanut kokemukseni irtosuhteissa.

        Kirjoitit todella loukkaavasti: "niillä on ollut lukuisia eri naisia elämänsä aikana eli siis kokemusta on. Monilla miehillä on tälläisille naisille nimikin, eikä sellaiset naiset ole haluttuja parisuhteeseen,"

        Siis että minä olen "tällainen nainen" eli vähän huorahtava enkä kelpaa parisuhteeseen? Miltä ihmeen tietopohjalta vihjaat tuollaista?

        Ei. En sanonut mitään siitä miten olen nämä kokemukset saanut.

        Olen saanut ne nimittäin parisuhteessa. Minulla on ollut sekä tavallisen näköisiä että komeita poikaystäviä.

        Olen ollut naimisissa taviksen kanssa. Eron jälkeen minulla oli suhde ison lihavan ruman miehen kanssa. Hän oli älykäs ja kiltti, ja tykkäsin kyllä hänestä. Mutta sängyssä hän oli ihan onneton. Hänellä ei edes seisonut kunnolla vaikka hän oli vasta 33v.

        Komea mies, jonka kanssa seurustelin myöhemmin, oli paras rakastaja joka minulla on koskaan ollut. Eikä ollut potenssiongelmia vaikka ikää oli yli 50. Hänkin oli älykäs ja kiltti. Mutta suhde loppui siihen ettei ollut yhteistä tekemistä eikä yhteisiä harrastuksia. Ei suhde toimi pelkän seksin varassa, siihenkin kyllästyy jos ei suhteessa muuta ole. Hän oli eränkävijä ja vaeltaja joka kävi metsästämässä, minä halusin olla kaupungissa ja elää kotielämää. Ei se toiminut.

        Voitteko te palstaprinssit mitenkään, mitenkään, mitenkään lukea mitä me naiset todella kirjoitamne ja olla lisäämättä tekstiimme sellaista mitä siinä ei ole? Kun kerroin että minun kokemukseni on että komeat miehet ovat parhaita rakastajia, niin millä oikeudella määrittelet minut naiseksi joka harrastaa irtosuhteita? En ole koskaan harrastanut irtosuhteita!!! Olen saanut kaikki seksikokemukseni parisuhteessa.

        Lisäys edelliseen

        Tuokin on palstaprinssien kehittämä tuulestatemmattu satu, että jokainen hyvännäköinen mies on tunnoton ja aivoton olio jota ei kiinnosta mikään muu kuin paneminen. Komeilla miehillä ei muka voi olla hyvä luonne.

        Minun kokemukseni (jonka olen saanut parisuhteessa!) on ihan toisenlainen. Kaiken näköisissä miehistä on kilttejä ja vähemmän kilttejä ja fiksuja ja vähemmän fiksuja.

        Tuntemillani komeilla miehillä
        on muutakin elämää kuin naiset ja seksi. Heillä on työ, sukulaisia, kavereita, harrastuksia. Parisuhteessa he ovat samanlaisia kuin tavikset, eivät parempia eivätkä huonompia kumppaneita. Komeat miehet ovat ihan yhtä kykeneviä ja halukkaita sitoutumaan ja olemaan uskollisia kuin tavikset.

        Komeilla miehillä on unelmia, mielipiteitä, moraalisia periaatteita ja ammatillista kunnianhimoa siinä missä taviksillakin. Komeilla miehillä voi olla hyvä sydän, he voivat olla aitoja, rehellisiä ja kilttejä siinä missä taviksetkin

        Se ei riipu ulkonäöstä!

        Mikseivät naiset täällä mustamaalaa kauniita naisia ja uskottele ettei miesten kannata olla missään tekemisissä kauniiden naisten kanssa koska kaikki kauniit naiset ovat pahoja ja itsekkäitä ja pintapuolisia ja epäluotettavia ja tyhmiä ja ties mitä?


      • Anonyymi

        "Monilla miehillä on tälläisille naisille nimikin, eikä sellaiset naiset ole haluttuja parisuhteeseen,"
        Ätmit eivät huoli parisuhteeseen yh-äitejä eivätkä naisia joilla on kokemusta seksistä. Ätmit ovat patologisen mustasukkaisia. Mutta ei se mitään haittaa, Kiinnostuksen puute on nimittäin molemminpuolista. Koska ätmit eivät itse kelpaa kenellekään niin on ihan sama millaisista naisista ätmit kiinnostuvat.. Kiinnostus ei takuulla ole molemminpuolista.

        Sellaiset miesoletetut , jotka ovat mustasukkaisia naisen menneisyydelle ja pitävät poliisikuulusteluja aiheesta "kuinka monen kanssa olet ollut ennen minua", eivät ulkonäöstään riippumatta ole haluttuja parisuhteeseen eivätkä edes hätävaraksi tilapäiseen miehenpuutteeseen. Sellaisilla miehillä ei tee mitään.


    • Anonyymi

      Nykyään vain komeat mallimiehet kelpaavat naisille parisuhteisiin ja sen takia suomen syntyvyys on pohjamudissa.

      Syntyvyys on pohjamudissa myös sen takia, koska on kaikenlaisia pridejuttuja ja jo pienille lapsille syötetään homojuttuja ja että on ok olla homo mikä tarkoittaa sitä, että tulevaisuudessa tulee olemaan enemmän homoja ja syntyvyys tulee laskemaan entisestään. Miten tätä ongelmaa sitten ratkotaan? No, tietysti niin, että lisätään maahanmuuttoa. 2050-luvulla suomen väestöstä 75% on mamuja.

      En tiedä onko meidän päättäjät seuranneet mitä tapahtuu ruotsissa..

      • Anonyymi

        Höpön löpön. Suurin osa parisuhteessa elävistä miehistä on taviksia.


    • Anonyymi

      Jatkuvalla syötöllä törmään ilmiöön nimeltä naisten aivosumu.

      Jos on heistä eriävä mielipiteiltään tai olemukseltaan, alkaa mustamaalaaminen ja perättömien väitteiden heittely.

      Tietenkään tämä piirre ei ole vain heikomman sukupuolen yksinoikeus. Mutta lokaa tulee niskaan, jos et mielistele ja paukuta samoja henkseleitä.

      Minulle on ihan se ja sama, millaisena minua palstalla pidetään.

      Yleistäen.. Naiset ovat typerimpiä otuksia mitä tiedän. En ole itse älykkäimmästä päästä, mutta silti olen kovin huolestunut tuosta typeryydestä johon täällä kohtaan.

      Onko niin että hyökkäys on paras puolustus? Kun ei ole kykeneväisyyttä keskustella asiallisesti mielipiteistä.. Siis hei.. Oikeasti mielipiteistä, niin hyökitään kimpuun mitä tökeröimmillä keinoilla. Naisoletettujen salainen ase?

      • Anonyymi

        Itse vaikutat olevan kova hyökkäilemään, niin olet varmaan paras vastaamaan siihen että onko tuo puolustuskeino?


      • Anonyymi

        Sinä taidat olla se palsta kirjoittaja, joka suuttuu kun toinen on eri mieltä. Koet eri mieltä olemisen.jyökkäyksenä.

        Jos kirjoitat että omena on herkullisempi hedelmä kuin appelsiini ja joku (varsinkin jos se joku on nainen) vastaa että minä kyllä pidän enemmän appelsiinista, saat raivarin ja alat paasata: "Miksi te naiset aina hyökkäätte? Mikset anna minun kertoa omaa kantaani? Eikö minulla ole oikeutta kertoa omaa mielipidettäni? Miksi olet aggressiivinen?"

        Naisen on siinä tilanteessa ihan turha vastata ettei hän ole kieltänyt sinua kertomasta omaa kantaasi, vaan juttu on ihan päinvastoin: sinun mielestäsi hän ei saa olla eri mieltä kuin sinä!

        Sinulle ei saa väittää vastaan. Olethan mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taidat olla se palsta kirjoittaja, joka suuttuu kun toinen on eri mieltä. Koet eri mieltä olemisen.jyökkäyksenä.

        Jos kirjoitat että omena on herkullisempi hedelmä kuin appelsiini ja joku (varsinkin jos se joku on nainen) vastaa että minä kyllä pidän enemmän appelsiinista, saat raivarin ja alat paasata: "Miksi te naiset aina hyökkäätte? Mikset anna minun kertoa omaa kantaani? Eikö minulla ole oikeutta kertoa omaa mielipidettäni? Miksi olet aggressiivinen?"

        Naisen on siinä tilanteessa ihan turha vastata ettei hän ole kieltänyt sinua kertomasta omaa kantaasi, vaan juttu on ihan päinvastoin: sinun mielestäsi hän ei saa olla eri mieltä kuin sinä!

        Sinulle ei saa väittää vastaan. Olethan mies.

        Osa näistä agressivisista kirjoittajista voi olla Suomi24:n omia moderaattoreja jotka haluavat ylläpitää kirjoittelua(vänkäämistäkin) tänne.

        Ei tätä foorumia muuten kukaan katsoisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa näistä agressivisista kirjoittajista voi olla Suomi24:n omia moderaattoreja jotka haluavat ylläpitää kirjoittelua(vänkäämistäkin) tänne.

        Ei tätä foorumia muuten kukaan katsoisi.

        Jos näin on, niin se ei ole kunniaksi suomi24:lle. Kirjoittajien ja lukijoiden määrää voisi lisätä jollain muullakin tavalla kuin paska jutuilla ja tahallisella provoilulla. Toivon että törkyjuttujen kirjoittajat eivät ole moderaattoreita.


    • Anonyymi

      Kotona ja pihalla kaipaavat kasvit minua eli lannoittajaa, harventajaa ja kastelijaa. Samoin lapseni kaipaa minua tekemään ruokaa, kotitöitä ja neuvomaan. Sähköyhtiö ja vuokran antaja kaipaavat maksamaan laskuja. Työnantaja tekemään töitä ja valtio kasvattamaan uutta veronmaksajaa ja maksamaan veroja.

    • Anonyymi

      Jos Suomen miehistä 90% on taviksia, jotka eivät koskaan ole naista nähneetkään, niin miksi heillä on niin valtaisa peiteoperaatio meneillään?

      Mikseivät tavismiehet kerro edes anonyymeissä kyselyissä etteivät ole olleet parisuhteessa tai harrastaneet seksiä?

      Miksi tavismiehet eivät raota "totuuden" verhoa jotta tätä suurta epäkohtaa, joka koskee 90% Suomen miehistä, päästäisiin korjaamaan?

      Jos 90% miehistä todella olisi naisetta, niin luulisi että asiasta olisi vähän enemmän julkisestikin puhetta?

      • Anonyymi

        Tavikset joutuvat hyväksymään sijansa ja tyytyvät juostuhin lenkkareihin, sillä ovathan ne jotain. Sitten taviksina itseäänpitävät, joita naiset luonnostaan hylkivät rumuutensa tähden jäävät ilman ja tulevat tänne ruikuttamaan kun eivät pääse peppua hieromaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavikset joutuvat hyväksymään sijansa ja tyytyvät juostuhin lenkkareihin, sillä ovathan ne jotain. Sitten taviksina itseäänpitävät, joita naiset luonnostaan hylkivät rumuutensa tähden jäävät ilman ja tulevat tänne ruikuttamaan kun eivät pääse peppua hieromaan

        Oikeat tavikset kyllä saavat naisia.


    • Anonyymi

      Kaverini on tavismies joka kyllä saisi naisen parisuhteeseen jos hän kävisi kymmenillä treffeillä ja olisi valmis ottamaan lukuisia pakkeja vastaan, mutta ei. Ei hän käy treffeillä. Hän muistelee erästä naista kymmenen vuoden takaa jonka kanssa hänellä ei koskaan edes ole ollut minkäänlaista juttua. Naisen mielestä kaverini on liian kiltti, eikä sen takia kiinnosta. Nainen on koko elämänsä nauttinut jännämiesten seurasta, eikä kiltti tavismies saa alapäässä sellaista väreilyä kuin jykeväleukainen jännämies jolla on pahoinpitely ja huumetuomioita.

      • Anonyymi

        Joidenkin miesten elämä on sitä ettei pääse omaa aloitustaan pidemmälle. Saa korkeintaan "Joo, okei moikka". Kivaa jutustelua sokkotreffeillä ja sitten eivät enää vastaa.


      • Anonyymi

        Kaverisi siis tapasi kymmenen vuotta sitten naisen jolle hän ei kelvannut koska oli liian kiltti, ja kaverisi ei vieläkään ole päässyt asian yli? Hän päättelee että kaikki naiset ajattelevat samalla tavalla kuin tämä yksi kymmenen vuoden takainen, eikä hän siis edelleenkään käy treffeillä.

        Hänkö siis on tyypillinen esimerkki kurjasti kohdellusta taviksista, ja häntäkö pitäisi sääliä? Voi hellanduudelis mikä kakara! Hänhän on vain lapsellinen jukuripää ja itsesäälissä kieriskelevä uhrautuja. Herkkänahkainen vinkuva vauveli. Kasvaisi aikuiseksi.

        Jos minä saisin trauman joka kerta kun mies sanoo treffeillä vähän ikävästi, olisin sairaalahoidossa.


    • Anonyymi

      Oletteko kuulleet sanonnan, että "Nainen ei ole ihminen"?
      Niin pointtisi heikko kohta on siinä kun pidät naista ihmisenä,
      jolla on tunteita ja joka rupeaa jäämään luoksesi.

    • Anonyymi

      Mun kaveri on hattu päässä 165cm pitkä. Kun mennään yöelämään, niin välillä hävettää se hanakkuus kun kaveri änkeää väkisin naisten pöytään. Viimeksi kaverini änkesi naisen ja toisen miehen väliin ja tämä oli ensimmäinen kerta kun näin kävi.

      Menee sinne tavisluokkaan tämäkin kaveri, paitsi naiset ei varmaan pidä pituuden takia taviksena vaan ätminä. Yritys kaverillani on kova, mutta miettikää, että tälläinen tavismies joutuu kolumaan viiskyt naista läpi ennen kuin saa jotain pidempiaikaista.

      En yhtään ihmettele minkä takia syntyvyys on pohjamudissa kun tavismiehet joutuvat ottamaan kymmeniä pakkeja vastaan. Kaikista ei ole ottamaan kymmeniä pakkeja vastaan ja jotkut luovuttavat. Komeat mallimiehet vievät naiset, mutta ei niitä mallimiehiä riitä mitenkään kaikille naisille eli yhteinen on hyvä on jaettava muiden naisten kesken.

    • Anonyymi

      Mätsättiin uudestaan niin tavisnainen alkoi tivaamaan että eikö me jo oltu mätsi ja poistit keskustelun.

      No, tottakai poistan keskustelun kun naista ei kiinnostanut panostaa keskusteluun ja nyt taas sama homma ja kohta poistan mätsin:D

      • Anonyymi

        Ei kiinnostanut panostaa keskusteluun? Tarkoitatko ettei hän ollenkaan kirjoita?


      • Anonyymi

        Vastasitko että poistut keskustelun kun vaikutti siltä ettet ollut kovin kiinnostunut ja kommunikointi oli yksipuolista?

        Minä olen kokenut tuon saman laiskan vastaamisen miesten puolelta. Olen lähes aina se joka aloittaa keskustelun, mutta harva mies jaksaa kirjoittaa enempää kuin muutaman sanan. Ei siinä tosiaankaan kiinnosta jatkaa tuttavuutta kun Ei synny dialogia vaan joutuu pitämään monologia
        .


    • Anonyymi

      Naisilla on oikeus valita kenen kanssa on aivan kuin miehilläkin

      • Anonyymi

        Ja miehillä on oikeus kertoa naisten toimintatavoista ja millaisista miehistä 90% naisista pitää. Sananvapaus suomessa ainakin vielä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miehillä on oikeus kertoa naisten toimintatavoista ja millaisista miehistä 90% naisista pitää. Sananvapaus suomessa ainakin vielä on.

        Prosentit täällä heiluu mite sattuu ku liiotellaan itsesäälissä. Faktat on sitten eria sia


      • Anonyymi

        "Naisilla on oikeus valita kenen kanssa on aivan kuin miehilläkin"

        Ei ole. Naisen pitää suostua yhteiseloon samantasoisen miehen kanssa jos mies sitä toivoo, vaikka mies ei naista kiinnostaisikaan.. Naisen pitää antaa miehelle yksinoikeus tasojen määrittelyyn ja kummankin osapuolen pisteytykseen. Jos mies on kiinnostunut naisesta ja toteaa heidän kahden olevan samantasoisia, naisen on suostuttava seksiin ja/tai parisuhteeseen. Esimerkiksi: mies antaa itselleen arvosanaksi 8 ja toteaa että nainenkin on 8, ja silloin naisen pitää heti suostua miehen kanssa joko pelkkään seksiin tai parisuhteeseen, riippuen siitä mitä mies tahtoo. Kun mies on määritellyt tason niin naisen pitää lopettaa nirsoilu. Nainen ei saa kyseenalaistaa miehen tason määrittelyä eikä miehen antamaa arvosanaa.

        Nainen ei pysty itse arvioimaan omaa tasoaan. Mies pystyy arvioimaan erehtymättömästi sekä oman tasonsa että naisen tason.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Naisilla on oikeus valita kenen kanssa on aivan kuin miehilläkin"

        Ei ole. Naisen pitää suostua yhteiseloon samantasoisen miehen kanssa jos mies sitä toivoo, vaikka mies ei naista kiinnostaisikaan.. Naisen pitää antaa miehelle yksinoikeus tasojen määrittelyyn ja kummankin osapuolen pisteytykseen. Jos mies on kiinnostunut naisesta ja toteaa heidän kahden olevan samantasoisia, naisen on suostuttava seksiin ja/tai parisuhteeseen. Esimerkiksi: mies antaa itselleen arvosanaksi 8 ja toteaa että nainenkin on 8, ja silloin naisen pitää heti suostua miehen kanssa joko pelkkään seksiin tai parisuhteeseen, riippuen siitä mitä mies tahtoo. Kun mies on määritellyt tason niin naisen pitää lopettaa nirsoilu. Nainen ei saa kyseenalaistaa miehen tason määrittelyä eikä miehen antamaa arvosanaa.

        Nainen ei pysty itse arvioimaan omaa tasoaan. Mies pystyy arvioimaan erehtymättömästi sekä oman tasonsa että naisen tason.

        Ei aivan. Naiset määrittelevät miehet Alphamiehiin, Beetamiehiin ja kastittomiin. Sitten miehet määrittelevät naiset Alphanaisiin, beetanaisiin ja muihin. Jännä alpha mies seurustelee alphanaisten kanssa tasavertaisesti mutta voi halutessaan pyörittää beetanaisia miten haluaa eikä muihin tarvitse tyytyä. Beetamies hyväksyy osansa kun beetanaiset päättävät etteivät pysy alphakarusellissä. Muut naiset sitten hamuilevat unelmissaan alphamiehiä ja beetamiehet eivät ole noin vain valmiita hylkäämään beeta naista mutta toivoa on suhteiden raoissa. Kassittomien miesten pieni toivo on päästä beetanaistenkukkaroksi tai muihin lukeutuvan naisen toveriksi. Netistä luonnonlakeja tulee liukuhihnalta


    • Anonyymi

      Jaa, tätä vähä-älyisten vänkäystä taas, huoh!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      151
      2624
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      419
      2247
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2124
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      122
      1425
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1330
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      120
      1208
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1163
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1107
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      123
      1080
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe