Onko Emmiol.com luotettava? Kokemuksia?

Anonyymi

Olin tässä ostamassa uusia vaatteita ja kuulin että jotkut käyttävät Emmiol nimistä vaatesivustoa. Näytti minun mielestä vähän epäluotettavalta mutta kyselenkin että onko joku ennen ostanut kyseiseltä nettisivulta ja onko kokemuksia?

13

9394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mulla on sama tilanne. mut ku luin jotain englannin kielisiä kokemuksia niitten tilauksista sieltä, nii ei vaikuttanu kovin hyvältä paikalta tilata

• Anonyymi

oon itekkin halunnut tilata ja mietin samaa. Olin viime vuonna jo tilaamassa, mutta luovutin kun luin että ei joillain vaatteita ole tullut perille. Pari suomalaista on kyllä tehnyt yhteistyötä kyseisen brandin kanssa ja sanonut että vaattet tulee Alankomaista eli ihan euroopasta

• Anonyymi

Tilasitteko koskaan? Mäki haluisin tilata

• Anonyymi

Tilasin ja mulle tuli niiku kolmessa arkipäivässä huppari jo kotiin suosittelen👍🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilasin ja mulle tuli niiku kolmessa arkipäivässä huppari jo kotiin suosittelen👍🏼

Onko se hyvä laatuinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitikö sinun itsesi tullata Emmiol-tilauksesi?

• Anonyymi

Tilasin tästä kyseisestä netti kaupasta ja en tiedä osasinko tilata oikein kun en saanut sähköpostiin mitään vahvistus viestiä mutta tililtä meni rahat kumminkin vähän jännittää tuleeko koskaan perille😂

• Anonyymi

Kerro sitten tuliko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro sitten tuliko

Ei ole vielä tullut enkä tiedä kauan noissa pitäisi mennä tuntuu vähän siltä että ei tuu ollenkaan jäi kuitenkin häiritsemään se että ei tosiaaan ei tullut vahvistus viestiä🤔 ärsyttävää

• Anonyymi

Netistä ei kannata tilata vaatteita, ei koskaan! Vaikka yleensä saatkin paketin, tuote harvoin on sitä mitä odotit saavasi. Melkein aina on jotain vikaa.

• Anonyymi

Ihan totta ei ole tullut vieläkään enkä usko et tulee mut pitää olla tästälähtien varovaisempi näitten kanssa😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan totta ei ole tullut vieläkään enkä usko et tulee mut pitää olla tästälähtien varovaisempi näitten kanssa😅

Eikö vieläkään ole näkynyt?

• Anonyymi

tuleeko sieltä tulleja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5161
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2809
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2468
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1770
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1610
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1324
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1268
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1197
    Aihe