Mitään naisen riemureiän päälle?
Ymmärtääkö miehet
20
69
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ätmit ainakaan ymmärrä
- Anonyymi
Mikä tai mitä se on en ole koskaan kuullutkaan mut veikkaan et kuuluu käsivarteen ehkä tenniskyynärpää köyhä ätmi miettii
- Anonyymi
Palstamiehet ei ymmärrä.
- Anonyymi
Ymmärrä pilluista paljon sillä olen pannut kymmeniä naisia. Olen aina käynyt baareissa iskemässä naisia nuoresta lähtien. Olin suhteessakin 12 vuotta.
- Anonyymi
Palstanaisilla on riemurasia.
- Anonyymi
Tärkeämpää olisi ymmärtää naurunappulan päälle.
- Anonyymi
Minäkin muistan nähneeni illun. Mitäs illulle nykyään kuuluu? Vieläkö oot hikoillut senttien kanssa. Näkemisiin illu.
- Anonyymi
Kyllä me ymmärretään että naisten riemureikää on jännämiehet käyttäneet.
- Anonyymi
Miehellä on tappi ja naisella viiva. Tappi ei mahdu viivaan.
- palikkatestin suorittanut - Anonyymi
Palstanaisilla viivat kellahtaneet kumolleen.
- Anonyymi
Ätmeillä teletapit imeytyneet sisäänpäin.
No sen verran, oman naisen Se on varsinainen taivaallisen nautinnon aukio. Taivaallisen rauhan aukio Kiinassa oli myös mielenkiintoinen paikka, mutta ei niin mielenkiintoinen.
- Anonyymi
Taivaallisen rauhan aukiolla aikoinaan ajettiin panssarivaunulla opiskelijan päälle. Mitäs menivät osoittamaan mieltä... 🥺
Länsimaat eivät kuitenkaan asettaneet pakotteita tms. Vähän mutisivat ja se oli siinä. Raha ratkaisee.
- Anonyymi
Kyllä se harvinaista on.
- Anonyymi
Minä en tiedä kuin tonttuoven 😳
- Anonyymi
Tulee joulukuussa.
- Anonyymi
No jo on nimi !Minä olen kutsunut sitä ihan vaan pilluksi. Se jotenkin kielellisesti sopii suuhun paremmin:))
- Anonyymi
Totta Mooses.
Ymmärtäisvät nyt ensin jotain ihmisestäkin tuntevana olentona, niin ehkä se muukin salaisuus aukenee ja tulee ymmärrettäväksi.
- Anonyymi
Riemua ja kaikkea muutakin ääntä tulee enimmäkseen suusta, usein jopa häiritsevässä määrin.
Onneksi sillä on puhelin ja kavereita. Minä voin rauhassa häipyä autotalliin.
-keinovaginamies-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että319639Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 72542