Mitään naisen riemureiän päälle?
Ymmärtääkö miehet
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ätmit ainakaan ymmärrä
- Anonyymi
Mikä tai mitä se on en ole koskaan kuullutkaan mut veikkaan et kuuluu käsivarteen ehkä tenniskyynärpää köyhä ätmi miettii
- Anonyymi
Palstamiehet ei ymmärrä.
- Anonyymi
Ymmärrä pilluista paljon sillä olen pannut kymmeniä naisia. Olen aina käynyt baareissa iskemässä naisia nuoresta lähtien. Olin suhteessakin 12 vuotta.
- Anonyymi
Palstanaisilla on riemurasia.
- Anonyymi
Tärkeämpää olisi ymmärtää naurunappulan päälle.
- Anonyymi
Minäkin muistan nähneeni illun. Mitäs illulle nykyään kuuluu? Vieläkö oot hikoillut senttien kanssa. Näkemisiin illu.
- Anonyymi
Kyllä me ymmärretään että naisten riemureikää on jännämiehet käyttäneet.
- Anonyymi
Miehellä on tappi ja naisella viiva. Tappi ei mahdu viivaan.
- palikkatestin suorittanut - Anonyymi
Palstanaisilla viivat kellahtaneet kumolleen.
- Anonyymi
Ätmeillä teletapit imeytyneet sisäänpäin.
No sen verran, oman naisen Se on varsinainen taivaallisen nautinnon aukio. Taivaallisen rauhan aukio Kiinassa oli myös mielenkiintoinen paikka, mutta ei niin mielenkiintoinen.
- Anonyymi
Taivaallisen rauhan aukiolla aikoinaan ajettiin panssarivaunulla opiskelijan päälle. Mitäs menivät osoittamaan mieltä... 🥺
Länsimaat eivät kuitenkaan asettaneet pakotteita tms. Vähän mutisivat ja se oli siinä. Raha ratkaisee.
- Anonyymi
Kyllä se harvinaista on.
- Anonyymi
Minä en tiedä kuin tonttuoven 😳
- Anonyymi
Tulee joulukuussa.
- Anonyymi
No jo on nimi !Minä olen kutsunut sitä ihan vaan pilluksi. Se jotenkin kielellisesti sopii suuhun paremmin:))
- Anonyymi
Totta Mooses.
Ymmärtäisvät nyt ensin jotain ihmisestäkin tuntevana olentona, niin ehkä se muukin salaisuus aukenee ja tulee ymmärrettäväksi.
- Anonyymi
Riemua ja kaikkea muutakin ääntä tulee enimmäkseen suusta, usein jopa häiritsevässä määrin.
Onneksi sillä on puhelin ja kavereita. Minä voin rauhassa häipyä autotalliin.
-keinovaginamies-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010430Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523575Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543331- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2112255- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252043Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221466Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386