Sanotaan, että alaspäin levenevä helma yläosissa (esim. pitkät tunikat), sekä mekoissa ja hameissa sopii päärynä-malliselle vartalolle.
Ai jaa!? Mielestäni se vain korostaa lantion ja reisien aluetta.
Itse päärynänä kartan A-mallista yläosaa. Suora malli on parempi, mielellään hieman tyköistuva, jotta vyötärö tulee esille. Jos kangas on joustamaton, sivuhalkiot esim. tunikassa tuovat lisäväljyyttä.
Mekoissa tykkään leveästä helmasta, jos mallissa vyötärö on kapea. Silloin "massiiviseen" alaosaan siro yläosa tuo kepeyttä.
Muilta päärynä-mallisilta mielipiteitä!
A-malliset vaatteet päärynälle, miksi
Anonyymi
3
121
Vastaukset
- Anonyymi
Jos nimenomaan haluaa tuoda esiin päärynämuotoaan, niin vartalonmyötäiset trikoovaatteet toimivat parhaiten.
Päärynämuotoa on helpoin häivyttää juuri sopivasti väljähelmaisella yläosalla. Katso vaikka peilistä, siis kokovartalopeilistä! Tehoa saat lisää huomattavista koruista kaulan / rinnan alueella. Ne kiinnittävät huomion pois lantion seudulta.- Anonyymi
Varmaan riippuu myös helman pituudesta. Ja minkälainen alaosa. Yläosaan yhdistettynä kapeahkot suorat housut tekevät kevyemmän vaikutelman.
- Anonyymi
Ei päärynä muotoa tartte häivyttää mitenkään
Kauniimpi kuin omena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288328- 2342798
- 262641
Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo42378- 1782090
- 1211941
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218