Oletko rupsahtanut?

Anonyymi

Markkina-arvo laskusuunnassa?

47

62

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mofiini-Maursuj ja kokaiini-keijo :D

      joopa joo joo kun itselleni morfiini ei toimi hyvin puudutuksessa mutta kokaiinijutut taas ne toimivat :D

    • Anonyymi

      ;Morfiini-Mauno ja KokaiiniKeijo.... mutta niin höperö olo vähäksi aikaa kun prokaiinia suinissa .

    • Anonyymi

      Näin on, ikä tuo omanlaiset haasteensa. Onneksi olen varautunut pahimman varalle kohtalaisen hyvin ja löydän itselleni sellaista aktiviteettia, jolla saan pidettyä mielen virkeänä. Asiat voisivat olla paljon huonomminkin. Aktiviteetit pitävät olon vireänä, vaikka rupsahtamista ei voi kuin hidastaa sillä.

      Markkina-arvo, se ei ole koskaan ollut hyvällä tasolla, siksi sillä ei ole niin paljoa itselle merkitystä. Enemmän on sillä merkitystä, että tulee itsensä kanssa toimeen. Ja löytää asioita, joilla on itselle merkitystä ja tietää asioita, joilla omaa mieltä saa virkistettyä.

      Vältän tilanteita, joilla voi olla negatiivisia vaikutuksia itseen. Ihmissuhteet on aina ollut itselle kompastuskivi, siksi suhtaudun niihin epäilevästi. Haluanko haastaa itseäni, menemällä mukavuus alueen ulkopuolelle. En välttämättä.

      Jos riskit tuntuvat liian suurilta saatuun hyötyyn nähden. Aina hyvä punnita asioita, eikä tehdä hyppyjä tuntemattomaan jos tuntuu enemmän siltä, että pettymykseen se kuitenkin päättyy. Epäily on hyvästä, sen määrä lisääntyy, kun markkina-arvo itsellä laskee.

      Aina hyvä syy punnita ennakolta asioita, näin välttyy turhilta pettymyksiltä. Anteeksi, että olen näin ankara ulkopuolisille asioille, olen sitä myös itselleni, joten en olisi edes hyvää seuraa, jollei seura ole sellaista jota arvostan eli hyvää seuraa, josta sain nuorempana nauttia. Maailma muuttuu ja ihmiset sen mukana.

      Luottamus on katoavaista. Keneen voi lopulta luottaa, kun itsekkyyttä ihannoidaan.ja tehdään asioita, joista on vain hyötyä itselle. Olen tehnyt paljon asioita toisten hyväksi, olen myös saanut joitain vastapalveluksia.

    • Onhan se, mitä sitä kieltämään. Enää ei ole muuta nättiä, kun hymy ja lempeä luonne. Ja hymykin kuluneilla hampailla ei vedä vertoja nuoruus hymyyn. :D

    • Anonyymi

      Minulla on kikkeli ruvennut roikkumaan. Puolessa välissä säärtä.

    • Anonyymi

      voi tulla joo höperö olotila joas puudutettu kokaiinillaa sellaisilla, vähähksi aikaa vaiin vähäksi aikaa voi tulla

    • Anonyymi

      Näin on päässyt käymään. Mies 32v.

    • En ole ollut markkinoilla yli 30 vuoteen, mutta kyllähän tuo rupsahtaminen huolestuttaa. Vaimo sanoi mulle, että mun on turha odottaa, että rupsahtaisimme yhdessä ja lisäsi puuteria naamaansa.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Soita tai laula hänelle tämä kappale, ilahtuu varmasti. :)

        https://youtu.be/Z_fe2wWYEMI

        😃😃😃
        Näitä rrranskalaisia tuotteita, joissa on ranskalaiset etiketit, löytyy meiltäkin.
        Yhtenä aamuna kävi niin, että lainasin vaimon kasvovoidetta joka olikin hiuksiin tarkoitettua geeliä. Vasta työpaikalla peilin edessä huomasin, että kulmakarvat olivat hölmösti koholla :)


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        😃😃😃
        Näitä rrranskalaisia tuotteita, joissa on ranskalaiset etiketit, löytyy meiltäkin.
        Yhtenä aamuna kävi niin, että lainasin vaimon kasvovoidetta joka olikin hiuksiin tarkoitettua geeliä. Vasta työpaikalla peilin edessä huomasin, että kulmakarvat olivat hölmösti koholla :)

        Heh, yves roch... Oletan? :D

        Lancome...

        Liikaa purnukoita ko sekasin menee. :P


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heh, yves roch... Oletan? :D

        Lancome...

        Liikaa purnukoita ko sekasin menee. :P

        En ole ikinä käyttänyt ryppyrasvoja, ihan normi kosteusvoidetta herkälle iholle tyyliin kerran kuukaudessa, jos silloinkaan.

        Ei ole silti ryppyjä näkynny. Kaulaan on alkanut tulla sellasta vanhan naisen löysää ihoa. Mikä on kun kalkkunanheltta jo 10 vuoden päästä. :"D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En ole ikinä käyttänyt ryppyrasvoja, ihan normi kosteusvoidetta herkälle iholle tyyliin kerran kuukaudessa, jos silloinkaan.

        Ei ole silti ryppyjä näkynny. Kaulaan on alkanut tulla sellasta vanhan naisen löysää ihoa. Mikä on kun kalkkunanheltta jo 10 vuoden päästä. :"D

        Vesipesu piisaa. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Vesipesu piisaa. :)

        Ei niistä ranskalaisista etiketeistä ota selvää.
        Meillä on myös mystisiä voiteita, kuten etanan maitoa. Taitaa olla vaikeaa lypsätä etanasta maitoa kun pieni purnukka maksoi 50 € :)


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Ei niistä ranskalaisista etiketeistä ota selvää.
        Meillä on myös mystisiä voiteita, kuten etanan maitoa. Taitaa olla vaikeaa lypsätä etanasta maitoa kun pieni purnukka maksoi 50 € :)

        Etanan maitoa?!? What? Ikinä kuullukkaan, mitä se on? Kallis! :0


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Etanan maitoa?!? What? Ikinä kuullukkaan, mitä se on? Kallis! :0

        Kosmetiikkaliikkeestä ostettu voide. Lienee virallisesti kauneudenhoitotuote.
        Vaimolla on purnukoita kuin alkemistilla, mutta kyllä niissä on jotain taikavoimaa.

        Toivottavasti hän osaa vanheta arvokkaasti, ettei mennä siihen, että joka aamu pitää maalata itselleen uusi naama.


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Kosmetiikkaliikkeestä ostettu voide. Lienee virallisesti kauneudenhoitotuote.
        Vaimolla on purnukoita kuin alkemistilla, mutta kyllä niissä on jotain taikavoimaa.

        Toivottavasti hän osaa vanheta arvokkaasti, ettei mennä siihen, että joka aamu pitää maalata itselleen uusi naama.

        Toivottavasti hyväksyy ikääntymisen. Tai sitten laittaa hassuja filttereitä ja viiskymppinenkin näyttää tytöltä. 🤣

        Kuten vaik profiilikuva..


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Toivottavasti hyväksyy ikääntymisen. Tai sitten laittaa hassuja filttereitä ja viiskymppinenkin näyttää tytöltä. 🤣

        Kuten vaik profiilikuva..

        Tuossa oli kivat siniset korvat, muttei ne mahtuneet kuvaan. :(


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tuossa oli kivat siniset korvat, muttei ne mahtuneet kuvaan. :(

        😮Oho! Onpas kaunis kuva. Tuli ihan levoton olo :)


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        😮Oho! Onpas kaunis kuva. Tuli ihan levoton olo :)

        Filtterit sen tekee. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Filtterit sen tekee. :)

        Oma reaktioni hämmästytti. Pitäisiköhän tutkia millaisia seksinukkeja on tarjolla. :P


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Oma reaktioni hämmästytti. Pitäisiköhän tutkia millaisia seksinukkeja on tarjolla. :P

        Hah, ristus. :D


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Hah, ristus. :D

        Sul on muute kiva biisi proffassa. 👌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sul on muute kiva biisi proffassa. 👌

        Jep. Niin minustakin. :)


    • Anonyymi

      Ei taida olla vielä. Omaan aiempaan "markkina-arvooni" nähden olen selvästi korkeammalla tasolla nyt. Sehän ei voi olla laskussa.

    • Anonyymi

      Kurppuuteen kuuluu rupsahtaminen.

    • Anonyymi

      Naiset ei arvoaan laske vaikka lihoisivat 20 kg. Naisille kelpaa vain komea top 10 mies ja siksi tavis miehet ei naisia saa.

    • Anonyymi

      Minulla on yksi ainoa ryppy ja istun sen päällä

      • Anonyymi

        Älä istu sen päällä. Rupiaa vielä haisemaan jos pitkään istut. Silitä se ryppy jollain vaikka silitysraudalla ja laita talkunajauhoa päälle . Pitäis suoristua ter. Mulkosilmä


    • Anonyymi

      No olenko? Sithän meit on kaks🤭

    • Anonyymi

      Hyvä joo olin ammaslääkärillä, niin oli sellaisia karamellien näköisiä juttuja, hoitajanainen; saa ottaa niitä jos haluaa mutta eivät ole karkkeja vaan hammastahaa pienieä paketteja :DF

    • Anonyymi

      hyvä jooo jorain karkkien näköisiä paketteja, kysyin hammashoitajalta eivät ole karkkeja vaan ovat hammastahnaa

    • Anonyymi

      hyvä joo siten jotkut jutut näyttävät karamelleille kun hampio-lääkärissä kääreissä olevat mutta eivät sisällä karkkeva vaan hammastahnaa

    • yksinkertainen.blondi

      Ulkonäöstä ei kuulemma ikääni huomaa, sitä on nyt taas tänä kesänä toitottanut yksi sun toinen, uskokoon ken tahtoo, mutta ensimmäinen vaihdevuosioire on nyt viimein ilmestynyt; yöhikoilu:( Olenkin varaamassa lääkäriaikaa, äkkiä hormonia nappaamaan, että oireen saa pois. Moni (nuorempikin, 40 ) kaveri on sanonut että tepsii heillä hyvin, oireet häviää eikä uusia tule.🤔 Toivottavasti, oli ihan outo tunne herätä hikoilemiseen. Onneksi on hajutonta hikeä.

    • Anonyymi

      Olen pullistunut ja pehmentynyt, mikä kompensoi jyrkkää purevaa luonnettani oivallisesti. Sitä paitsi markkinat on aina heittäneet häränpyllyä muutenkin.

    • Anonyymi

      Noinko koet?jos,niin markkinaarvosi on nolla. Kukaan noin epätoivoista luuseria tahtoisi joka petaa johonkin markkinaarvoon? Säälittävää🤦🏻‍♀️

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.
        Ei taida kovin hyvin parisuhteet toimia heillä, jotka puhuvat markkina-arvosta puhuessaan ihmisistä ja ulkonäöstä.

        Itse olen jo rupsahtanut, vaan eipä tuo ole haittanut, ei itseäni, eikä vastakkaista sukupuoltakaan.

        Jos ulkokuori vähän rupsahtaakin, ei se tarkoita, että rupsahtaisi myös sisältä.
        Jos perustaa ulkonäköön liittyvät asiat ym. markkina-arvoon, niin täytyy olla sisältäkin rupsahtanut.


    • Anonyymi

      Haha😁milloin on ihmisiä markkinoilla arvotettu? Tänä aikakautena? Oletko järjissäsi?

      • Anonyymi

        No no

        Päinvastoin


    • Olen aito kurppa, ei sitä muuta tässä iässä voi olla. 🙃

      Sen sijaan en ole koskaan tullut valituiksi ulkoisin perustein, vaan suurempi arvo on ollut siinä millainen olen kumppanina ( mahdollisesti jossain tapauksissa millaisena äitinä minut on nähty tuleville lapsille , veikkaan).

      Tietysti se, että olen sapioseksuaali vaikuttaa siihen miten kohderyhmä parisuhteet ja valintaperusteiden prioriteetit kokee.

    • Anonyymi

      Jaa, tottakai olen rupsahtanut ja vaipoissa, melkein kuollut , huoh!

    • Anonyymi

      En ole rupsahtanut, vanhentunut elämäni aikana kyllä.
      Markkina-arvoille näytän keskisormea nyt kuten parikymppisenäkin.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Mieluummin markkinaarvoton kun ap,n muija😁

    • Kuuluisan ja usein lainatun Modernin Parinmuodostuksen Markkina-arvoteorian pohjalta menetin mahdollisuuteni jo parikymmentä vuotta sitten, kun otsan pinta-ala alkoi laajentumaan kohti pohjoista syrjäyttäen latvuksen aiempaa kasvustoa tieltään. Toisaalta sen jälkeenkin olen onnistunut pareja muodostamaan muutekin kuin pokeripöydässä.

    • Anonyymi

      Näin vähän käytettynä yksilönä (ajettu alle 100 000 kertaa) on mahdollista löytää omat keräilyharrastelijansa, vaikka ikää jo on.

      Kaikille ei tällainen vanhemman puoleinen ajokki käy, ei ainakaan ole yhteensopiva Emmaljunga vaunuille, vaikka olisivat miten kokoon taittuvaa NXT-mallia.
      Tuo eittämättä laskee yleistä markkina-arvoa, keräilykappaleena olis vielä soiva peli sopiville ehdokkaille. Rasitteena mukana tulisi täynnä oleva takakontti, jota ei voi tyhjentää, jos sitä yrittää, ei kone enää käynnisty. Muuten hyrrää vielä ihan nätisti.

      Vain harvoille ja valituille. Ei yleisessä myynnissä (varattu, odottaa ostopäätöstä).

      AV

    • Anonyymi

      Aivot pelaa kyllä ja kroppa liikkuu hyvin ja notkeuttakin löytyy eli en taida olla, mutta kyllä nuo muistisairaudet ym. hiukka pelottaa.

    • Anonyymi

      Rupsahtanut kyllä.. ..ryppyjä vastaan koitin turvottamista....ei toiminu... nyt lihava ja ryppyinen 👌
      Markkina-arvoon ei ole vaikuttanut..ihme kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9373
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2770
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1578
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1366
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe