pikku

tytsy

onko kenenkään rintsikoiden koko 70 c? mulla on tommonen koko ja musta se kuulostaa isolta mutta silti liian pieni on joissakin rintsikoissa mulle!! ja vaikuttaako se numero jotenkin siihen kuppikokoon?

6

920

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pipsa

      vaikuttaa, 70c vastaa esimerkiksi koko 75B tai 65 D. Koko on siis sama, mutta kupin muoto muuttuu.
      Samaa kokoa olen minäkin, ei mitenkään kummallista.

      • mutta

        eikö sitten tuossa 75 b:ssä oo se ympärysmitta vähän reilumman kokoinen kuin 70 c:ssä?


      • hiiwa
        mutta kirjoitti:

        eikö sitten tuossa 75 b:ssä oo se ympärysmitta vähän reilumman kokoinen kuin 70 c:ssä?

        Juuri niin, eli ympärysmitta on suurempi 75b:ssä kuin 70c:ssä. Kuppikoko on tavallaan suhteutettu ymp.mittaan. Esim. mulla rintsikat on 75b tai 80a; todellinen kuppikoko molemmissa on siis sama.

        Ymp.mitta käsittääkseni tarkoittaa ymp.mittaa rintojen alta sentteinä, joka mulla on jotain 78 cm, useimmiten 75b on sopiva, joskus se on liian kireä ja pitää ottaa 80a (80b:ssä se kuppi on käytännössä suurempi ja siis mulle liian iso).

        Koot voi merkistä ja mallista riippuen muutenkin vaihdella aika paljonkin, joten kokeile vaan rohkeasti eri kokoja, 70b, 65c, 75b...

        KÄÄK, onpas tätä nyt vaikea selittää, toivottavasti joku osaisi kiteyttää asian fiksusti..


      • hiiwa
        hiiwa kirjoitti:

        Juuri niin, eli ympärysmitta on suurempi 75b:ssä kuin 70c:ssä. Kuppikoko on tavallaan suhteutettu ymp.mittaan. Esim. mulla rintsikat on 75b tai 80a; todellinen kuppikoko molemmissa on siis sama.

        Ymp.mitta käsittääkseni tarkoittaa ymp.mittaa rintojen alta sentteinä, joka mulla on jotain 78 cm, useimmiten 75b on sopiva, joskus se on liian kireä ja pitää ottaa 80a (80b:ssä se kuppi on käytännössä suurempi ja siis mulle liian iso).

        Koot voi merkistä ja mallista riippuen muutenkin vaihdella aika paljonkin, joten kokeile vaan rohkeasti eri kokoja, 70b, 65c, 75b...

        KÄÄK, onpas tätä nyt vaikea selittää, toivottavasti joku osaisi kiteyttää asian fiksusti..

        Onko sulla siis se kuppi liian pieni, vai ovatko muuten liian kireät?
        Jos vain kuppi on pieni, niin sitten vaan täytyy ottaa 70d, vaikka sitä kokoa ei taida olla ihan joka kaupassa.
        Jos taas vain ymp.mitta kireä, ota 75b. Jos sekä kuppi että ymp.mitta pienet, ota 75c..


      • se-
        hiiwa kirjoitti:

        Onko sulla siis se kuppi liian pieni, vai ovatko muuten liian kireät?
        Jos vain kuppi on pieni, niin sitten vaan täytyy ottaa 70d, vaikka sitä kokoa ei taida olla ihan joka kaupassa.
        Jos taas vain ymp.mitta kireä, ota 75b. Jos sekä kuppi että ymp.mitta pienet, ota 75c..

        kuppi koko on joissain liian pieni(siis jos oon ostanu 70 c kokoiset) mutta ympärysmitta just sopiva.. jos ostaisin 75 b kokoiset niin ne olisivat muuten varmasti sopivat mutta ympärys liian iso :( niin olen itsekkin miettinyt että se pitäisi kai varmaan sitten olla se 70 d mutta enpä oo juuri missään nähnyt semmoista kokoa! ja muutenkin aika hassu koko!!! pitää kai vaan tästä lähtien ruveta kaupoissa kokeilemaan kun yleensä olen tilannut vaan
        jostain tai jos olen ostanut kaupasta niin enpä ole juuri jäänyt sovittelemaan!! kiitti sulle avusta!


      • Dhai
        se- kirjoitti:

        kuppi koko on joissain liian pieni(siis jos oon ostanu 70 c kokoiset) mutta ympärysmitta just sopiva.. jos ostaisin 75 b kokoiset niin ne olisivat muuten varmasti sopivat mutta ympärys liian iso :( niin olen itsekkin miettinyt että se pitäisi kai varmaan sitten olla se 70 d mutta enpä oo juuri missään nähnyt semmoista kokoa! ja muutenkin aika hassu koko!!! pitää kai vaan tästä lähtien ruveta kaupoissa kokeilemaan kun yleensä olen tilannut vaan
        jostain tai jos olen ostanut kaupasta niin enpä ole juuri jäänyt sovittelemaan!! kiitti sulle avusta!

        On tuo koko hyvinkin mahdollinen. Itsellä sama ja koska miellän C:n isorintaisten kooksi on joskus hauska katsoa itseään peilistä ja miettiä, että ai jaa? *wirn*

        Kaupoista ei todellakaan yleensä löydy kokoa 70C olevia liivejä. Jopa 70B:t ovat aika harvinaisia. Joku myyjä joskus selitti mulle, että noita pieniä suurikuppisia kokoja ei tehdä mallistoihin useasti sen takia, että niiden tekeminen on vaikeampaa.

        Ja erikoiskaupat ovat liian kalliita. Jonain päivänä aion kyllä vielä kokeilla kokoa 65D jossain hienossa kaupassa, koska rinnan ympärys alla on mulla jotain 67cm ja joudun vain nauramaan liivinostajan ohjeille, jossa sanotaan, että pitää ostaa liivit jotka saa kaupassa pysymään päällä vikalla asetuksella, koska ne venyy aikaa myöten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe