160/147 onko kamalaa?

Anonyymi

Moikkis! Täällä semmoinen muija, joka on 160 pitkä ja painaa 147 kilua. Onko mahdoton yhtälö?

Mulla painoa on tuonut lisää mielenterveysongelmat ja mielenterveyslääkkeet. Ja se kun olen käsitelly tunteita syömällä. Mulla on BED, eli ahmimishäiriö.
Harmittaa joskus kun en jaksa oikein mitään. Oikeasti jopa postilaatikolla käynti rasittaa.

Elämä näin läskinä sujuu joten kuten vaikeuksia on: 1) pesulla käynti väsyttää. Olen joutunut ostamaan semmosen pesujakkaran. Peseydyn niin, että aina välillä istun alas huokasemaan sille jakkaralle. Ja on vaikea pestä alapäätä kun maha on edessä tiellä ja takana iso peffa, ei oikein tahdo päästä joka lokoseen pesemään. Samasta syystä en sheivaa, en nimittäin edes näe sitä pimpukkaa... Mulla usein on nyt niin että pesu 3/viikossa. Enempää en jaksa. 2) Vaatteet ei mahdu päälle. Melkein aina saa posti myynnistä tilata ja sitten taas ostaa sian säkissä, kun ei näe sitä vaatetta päällä ennen kun ostaa. 3) Hikoiluttaa KOKO AJAN!!!! 4) Nukuttaa tosi paljon 5) Vaikka laitan dödöä niin silti inhottava vähän hiivainen lemu on ympärillä koko ajan. 6) on verensokeri ja rasva arvot koholla, lääkäri uhkasi että 10 vuoden kuluttua tekopolvet jos en muuta tapoja.

Muuten kuiteskin olen ihan positiivinen luonne ja aika iloinenkin.
Mikä naisessa on juuri sulle tärkeintä?
Pitääkö olla pitkä tukka tai blondi vai brunette?
Mitä harrastuksia=
Itselläni ei oikein ole harrastuksia kun en jaksa lähteä kotoa. ristisanoja teen kyllä.

27

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se mitä muut ajattelevat "yhtälöstäsi" on varmaan toisarvoista tuossa vaiheessa kun olet sairaaloisesti ylipainoinen. ALoita siitä, että opettelet tykkäämään itsestäsi niin, ettet tuhoa terveyttäsi ja elämääsi ylensyönnillä.

    • Anonyymi

      No voi v-ttu!!! Ämmä painaa melkein 150 kiloa ja sanoo vielä haluavansa suhteen! Pääsiskö noin läskiä edes panemaan jos se tussu pitää kaivaa esiin läskivuorten alta. Itse sanoo haisevansa, mikset sitten laihduta!

      • Anonyymi

        sä et oo selkeesti saanu..kiukkua ilmassa sen verran. runkkaa ees joskus niin ei tarvi sun kiukkuja kestää..vaikka sä taidatkin olla kädetön runkkari..vähän ku t-rex😘sivusta mieheltä tää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sä et oo selkeesti saanu..kiukkua ilmassa sen verran. runkkaa ees joskus niin ei tarvi sun kiukkuja kestää..vaikka sä taidatkin olla kädetön runkkari..vähän ku t-rex😘sivusta mieheltä tää

        Paskanmarjat. Oon kyllä saanut ja muiltakin kuin virtahevoilta.
        V-tun törkeää kertoa tuommoiset lukemat ja odottaa kai että kaikki miehet täälläsanoisi.
        että ootpas namipala. Naiset ei nykyään häpeä enää mitään. Karmeassa kunnossa suurin osa mutta silti odottaa jotain unelma prinssiä! Ei helvetti tuo ole edes ihmisen paino enää! Ei noin paljon paina jotkut raskaan sarjan miesnyrkkeilijätkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskanmarjat. Oon kyllä saanut ja muiltakin kuin virtahevoilta.
        V-tun törkeää kertoa tuommoiset lukemat ja odottaa kai että kaikki miehet täälläsanoisi.
        että ootpas namipala. Naiset ei nykyään häpeä enää mitään. Karmeassa kunnossa suurin osa mutta silti odottaa jotain unelma prinssiä! Ei helvetti tuo ole edes ihmisen paino enää! Ei noin paljon paina jotkut raskaan sarjan miesnyrkkeilijätkään.

        Mikäs painopoliisi sinä olet? :D Et voi sanella mitä naisten pitäisi painaa. Paino on sivuseikka ihmisessä. Tärkeintä on hyvä huumorintaju ja jännä persoonallisuus.


    • Anonyymi

      Sä olet just hyvä noin! Sun ei tarvii laihduttaa, sä saat syödä ihan mitä sä haluat!💖Otat vaan ne lääkkeet niin hyvä! Sun ja sunlaisten ansiosta tää maailma pyörii: elintarvikebisnes, lääkebisnes, sairaanhoitobisnes, hautabisnes, KIITOS☺️💓

    • Anonyymi

      Minullakin on tuota painoa tullut psyykelääkkeiden käytön seurauksena, ja olen väsynyt aina. Yöuniksi ei välttämättä riitä edes se 12 tuntia. Jaloissa ja takapuolissa minulla kunnon lihakset, että fyysisesti jaksaisin kävellä pitkät lenkit, mutta aina vain väsyttää. Minulla on alkamassa lääkkeannoksen muutoskokeilu tänä syksynä, joten toivottavasti alan jaksamaan paremmin kun annostusta pienennetään. Jotenkin tuntuu, eetä noita paino-ongelmia ja väsymystä on kaikilla psyykelääkkeiden käyttäjillä. Joskus kun olen unohtanut ottaa lääkkeen illalla, niin en nuku yöllä oikein yhtään ja jaksan paremmin seuraavana päivänä.

      • Anonyymi

        Ei ne pillerit lihota. Ne vaan lisää todennäköisyyttä lihoa. Vaikka olisi lääkkeestä johtuva mieliteko syödä niin onko sitä pakko noudattaa??? Ei niissä pillereistä kaloreita ole. Ihminen lihoi kun syö enemmän kuin kuluttaa. Tyhjästä ne kilot eivät tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne pillerit lihota. Ne vaan lisää todennäköisyyttä lihoa. Vaikka olisi lääkkeestä johtuva mieliteko syödä niin onko sitä pakko noudattaa??? Ei niissä pillereistä kaloreita ole. Ihminen lihoi kun syö enemmän kuin kuluttaa. Tyhjästä ne kilot eivät tule.

        Tämä. Miten edelleen faktaa käännetään ja väännetään, pskaa sisuksiin ahtamalla se ihra siihen ruhoon tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne pillerit lihota. Ne vaan lisää todennäköisyyttä lihoa. Vaikka olisi lääkkeestä johtuva mieliteko syödä niin onko sitä pakko noudattaa??? Ei niissä pillereistä kaloreita ole. Ihminen lihoi kun syö enemmän kuin kuluttaa. Tyhjästä ne kilot eivät tule.

        Kyllä ne aiheuttaa väsymystä, ja et jaksa harrastaa liikuntaa samaan tyylliin kun ennen lääkkeiden aloitusta. Tätä on vaikea ymmärtää, kun ei ole kokenut vakavaa mielisairautta ja lääkkeistä johtuvia huomattavia sivuvaikutuksia. Joinakin iltoina parituntia lääkeiden oton jälkeen, minua saattaa väsyttää niin kovasti että nukahdan kesken matkalla sänkyyn nukkumaan. Niin eikä 12 tunnin yöunet tunnu riittävän. Tätä kun olet joutunut sietämään lähes vuosikymmenen, niin ei ihme jo paino ei ole noussut.


    • Anonyymi

      Yhtälö kannattaa pitää mielessä aina silloin, kun aikoo istua entuudestaan tuntemattomalle jakkaralle, kuten esim. julkisissa tiloissa!

      • Anonyymi

        Miksi pitää olla niin heiveröisiä ja huonosti kestäviä istuimia. Lihavia ei oteta yhteiskunnassa huomioon. Ravintoloissa ym. saisi olla leveämmät ja tukevamman tuolit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää olla niin heiveröisiä ja huonosti kestäviä istuimia. Lihavia ei oteta yhteiskunnassa huomioon. Ravintoloissa ym. saisi olla leveämmät ja tukevamman tuolit.

        No just. Läskejä varten pitää kai linjurissakin olla leveämmät penkit, miten levee oikein pitäiisi olla että laardiperse mahtuu? Jos ei normi tuolille mahdu niin on ihrakasa ja menköön laihdutuskuurille.


    • Anonyymi

      Taidat olla ihan normaaleissa suomitytön mitoissa. Täällä läski hallitsee. Töiden puolesta olen ollut tekemisissä yhden puolalaisen kundin kanssa, joka aina täällä ollessaan ihmettelee kuinka paljon Suomessa on ylipainoisia jopa superlihavia naisia. Lyllertävöt joustavassa vaatteissaan kaupungin katuja.

      • Anonyymi

        Suomalaiset on alkaneet mättää kuin amerikkalaiset. Harva enää laittaa kotona tavallista kotiruokaa. Syödään runsas kaloreista ja rasvaistanoutosafkaa johon muuten kehittyy myös riippuvuus. Ja sitten on karkkipäiväkn joka päivä.


    • Anonyymi

      Ihailen suunnattomasti lihavia naisia! Aloittaja, ulkonäön puolesta voit olla tyytyväinen itseesi mutta tietysti terveys on eri juttu.

    • Anonyymi

      Yök. Haiseva läski. Painavin nainen jonka kanssa olen ollut oli 90 kiloa omien sanojensa mukaan. Ei ollut aktiivisin panokumppani? Läskit yleensä vaan makaa paikallaan .

    • Anonyymi

      Hei ap,

      sulla on kaikki vielä mahdollista, kunhan vain aloitat heti välittömästi laihdutuksen!
      Etsi netistä/kirjastosta käsiisi Suomessa 2010 lopettaneen painonvartijoiden pistetaulukko ja siitä 20-pisteen ohjelma! Sillä saat vekka kilon/viikko. Muista samalla liikkua joka päivä 45-60(max80min), se luo energialle kulutusta ja laittaa rasvan palamaan! Mene jalan minne pystyt ja käytä aina portaita, ei hissiä tai autokyytiä lähimatkaan! Jätä herkut kokonaan joksikin aikaa pois! Vasta kun olet jonkun kilon saanut pois, voit silloin tällöin yhtenä hetkenä herkutella. Opettele kumminkin ettei joka viikko herkkuja kun laihis päällä, niin paino tulee alas että humisee. Takaan että varmasti laihdut, mutta vain noudattamalla pisteohjelmaa ja teet juuri niin kuin nyt ohjeistin!

      Tsemppiä!

      -Mies

      • Anonyymi

        Alussa lähtee enemmänkin kuin kilo kun ylimääräiset nesteet poistuvat. Olet laiheliini jo ennen kuin huomaatkaan.

        -Mies


      • Anonyymi

        Jos olet esim. psykoosista toipumassa, niin usein laihduttaminen aiheuttaa psykoosioireiden lisääntymistä. Mieluummin olen lihava kuin pelkään vaikka tuulettimien huminaa, saan paniikkikohtuksen seinäkellon titkityksestä tai ajattelen itsemurhaa.


    • Anonyymi

      Kyllä kelpaisit mulle.

      • Anonyymi

        Oikeastiko? Jaksaako tuollainen liki 150 kiloinen edes kävellä? Olisitko valmis sellaiseen elämään, jossa murusi tekisi kaikki ostokset netissä ja tilaisi kotiin, kun ei jaksa shoppailla edes. Mitä tuon painoiset ihmiset yleensä tekee, miten ne saa päivät kulumaan. Britanniassa kai tuollainen saisi painon perusteella jo olla sairaseläkkeellä. Suomessa niin ei ole, mutta ehkä olisi paras jos täälläkin olisi. Kuka haluaa esim. 150 kiloisen asiakaspalvelijan palvelua? Yöks.


    • Anonyymi

      Kyl kelpaisit ainakin mulle sellaisena kuin olet. Maailma on nykyään liian pinnallinen joka suhteessa.

    • Anonyymi

      Pidän itseäni läskinä 162/70 mitoilla.

      • Anonyymi

        et ole läsö. mutta itselleni täydellinen nainen on semmoinen 150-165 pitkä ja painoa maksimissaan 60 kiloa. tykkään pienistä naisista vaikka itse olen iso mies.


    • Anonyymi

      Olen luultavasti ikuisesti sinkku mies. En kestä läskejä naisia, ja niitä on nykyisin kai jo suurin osa suomalaisista naisista. Mieluummin elän yksin kuin norsun kaverina.

      • Anonyymi

        Ole vaan yksinäsi. :) Jos naisen paino on sinulle tuollainen pakkomielle, niin et ole parisuhdetta edes ansainnut. :D Meitä XXXL -kaunottaria ei kiinnosta reppanat, vaan miehet jota osaa antaa arvoa tosi naiselle.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe