Tinderin kiteytys

Anonyymi

Erittäin hyvä ja raadollinen keino selvittää "tasosi".

Tkkäyksiä tulee ihan helvestisti mutta kaikki sellaisilta joista sinä et todellakaan tykkää. Itse tykkäät sellaisista, jotka ei todellakaan tykkää sinusta. Saat tuhansia tykätä, mätsejä ei tule. Tai ne pari tulee, jotka ovat sitten hiljaa. Sitä ei voi myöskään käsittää, että miksi tykätä jostain, jos sitten kun heti sen perään siitä pomppaa mätsi - jos et ota yhteyttä kun kerran saat mahdollisuuden?! Tietenkin se jolle mätsi tulee, ottaa yhteyttä. Toinen on voinut ja tykännyt joskus aiemmin jo, eli antanut kyllä ilmi tykkäävänsä.

Itselleni ainakin tulee vain sellainen olo jos ei mitään kuulu, ettei sitten kuitenkaan kiinnosta näemmä. Joku, että "miehen kuuluu ottaa yhteyttä" tms. Son ihan paskaa ja naurettavaa, jos niin ajattelet ilman jäät. En todellakaan siinä vaiheessa ainakaan minä aio tehdä aloitetta, kertoo jo ihmisestä muutenkin todella paljon moinen. Täytyy olla se yksi miljardista helmi siinä vaiheessa jos, ja silloinkin saat kyllä kuulla asiasta :p

Eli, älä tykkää jos et aio kirjoittaa mätsin tullen.

Summasummarum, sanonta "kaikki panee ylös, hätäseen joskus sivuun, ei koskaan alas" on kuin nyrkki silmään tässä kohtaa.

ps. Mätseistä ei saa mitään. Et saa glooriaa kunniaa rahaa ihailua tms yhtään mitään siitä, että sinulla on niin ja niin paljon mätsejä -niitä on aivan turha keräillä hiljaisena. Whats the point?!

19

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Summasummarum, sanonta "kaikki panee ylös, hätäseen joskus sivuun, ei koskaan alas" on kuin nyrkki silmään tässä kohtaa."

      Naisilla näin onkin, koska miehet jakavat niitä kuuluisia seksitykkäyksiä jonka jälkeen naiset poimivat parhaat päältä. Sitten komean mallimiehen kanssa treffeille ja seksiä harrastamaan ja jutusta tulee korkeintaan joku lyhyt vakipanosuhde ja kun nainen ei saa haluamaansa parisuhdetta himoitun miehen kanssa, niin kaikki miehet sikoja blåå, blåå, blåå..

      Tinder on kyllä miehille loistava sovellus oman tason selvittämiseen.

      • Anonyymi

        "komean mallimiehen kanssa treffeille ja seksiä harrastamaan ja jutusta tulee korkeintaan joku lyhyt vakipanosuhde ja kun nainen ei saa haluamaansa parisuhdetta himoitun miehen kanssa, niin kaikki miehet sikoja blåå, blåå, blåå.."

        Missä ja kenelle näin on tapahtunut? Kuka on se nainen josta tässä kerrot? Tunnetko hänet? Kertoiko hän tästä sinulle itse?

        Kysyn myös: miksi yleistät? Onko muiden naisten vika jos yksi nainen toimii näin typerästi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "komean mallimiehen kanssa treffeille ja seksiä harrastamaan ja jutusta tulee korkeintaan joku lyhyt vakipanosuhde ja kun nainen ei saa haluamaansa parisuhdetta himoitun miehen kanssa, niin kaikki miehet sikoja blåå, blåå, blåå.."

        Missä ja kenelle näin on tapahtunut? Kuka on se nainen josta tässä kerrot? Tunnetko hänet? Kertoiko hän tästä sinulle itse?

        Kysyn myös: miksi yleistät? Onko muiden naisten vika jos yksi nainen toimii näin typerästi?

        Onko muiden miesten vika, jos yksi toimii typerästi tai tekee väärin?

        Se että sinä et tiedä noin tapahtuneen, ei poista sitä, että niin on tapahtunut ja tapahtuu.


      • Anonyymi

        Tämä on todella yleistä, kaverillani riittää vientiä on komes ja erittäin varakas. Monesti ollut puhetta siitä kuinka heiloja tulee ja menee kun etsii sitä helmeä, haluaa laatua ei kelpaa kuka tahansa, mutta koska naisia riittää jonoksi asti vonkaamaan niin tokihan monen kanssa puuhaa. Miksi ei, hehän sitä itse aloitteellisesti haluavat? No sitten hetken jälkeen kun laittaa matkoihinsa niin sitten ollaan katkerana haukkumassa siaksi ym. Eivät vaan ymmärrä sitä, että panevat ylöspäin. Kuvittelevat itsestään liikoja.

        Ainoa ero tässä miesten ja naisten välillä se, että naiset pääsee jopa jonkun verran sinne panolle, miehet ei. Siis ylöspäin. Ja se, että naiset sitten kuvittelee sen olevan jotenkin väärin. Älä vonkaa ylempää, jos et kestä pelin henkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on todella yleistä, kaverillani riittää vientiä on komes ja erittäin varakas. Monesti ollut puhetta siitä kuinka heiloja tulee ja menee kun etsii sitä helmeä, haluaa laatua ei kelpaa kuka tahansa, mutta koska naisia riittää jonoksi asti vonkaamaan niin tokihan monen kanssa puuhaa. Miksi ei, hehän sitä itse aloitteellisesti haluavat? No sitten hetken jälkeen kun laittaa matkoihinsa niin sitten ollaan katkerana haukkumassa siaksi ym. Eivät vaan ymmärrä sitä, että panevat ylöspäin. Kuvittelevat itsestään liikoja.

        Ainoa ero tässä miesten ja naisten välillä se, että naiset pääsee jopa jonkun verran sinne panolle, miehet ei. Siis ylöspäin. Ja se, että naiset sitten kuvittelee sen olevan jotenkin väärin. Älä vonkaa ylempää, jos et kestä pelin henkeä.

        Ok. Viimeisimmässä viestissäsi kerroit että sinulla on yksi kaveri jolle käy näin. Asia selvä. Kirjoitit kuitenkin edellisen viestin siihen tyyliin kuin tuollainen käytös (siis seksiä heti ekoilla treffeillä, ja sitten suuttuu miehelle kun siitä ei automaattisesti tule parisuhdetta) olisi naisilla joku normi, tai ainakin erittäin yleistä. Ei se ole. Useimmat naiset eivät harrasta seksiä ensimmäisillä treffeillä, oli vastassa millainen mies hyvänsä. Nekin jotka harrastavat yleensä joko eivöt itsekään odota parisuhdetta tai jos odottavat niin varautuvat pettymykseen ja hyväksyvät torjunnan.

        Ja ovathan samat kuviot voimassa myös toisinpäin: kyllähän viehättävät naisetkin kokevat joskus sellaista, että kun he torjuvat miehen niin sieltä tulee vastaan raivoa, haukkumista ja huorittelua. Suurin osa miehistä ei kuitenkaan toimi näin. Eikä se ole kunnolla käyttäytyvien miesten vika, että jotkut miehet ovat törkimyksiä.

        Mutta samaten se, että jotkut naiset suuttuvat kun eivät saa haluamaansa miestä ja aloittavat parjaamisen, ei ole muiden naisten vika. Suurin osa naisista ei tee sellaista.

        Minun aikuinen poikani etsi vuosikausia itselleen kumppania. Hän on komea ja hyvä supliikkimies, joten naisia riitti. Hän itse kertoi minulle jossain vaiheessa saaneensa ilman syytä sellaisen maineen, että hän on tunteeton häntäheikki: jotkut naiset, joiden kanssa hän ei halunnut jatkaa pitemmälle, loukkaantuivat torjunnasta ja levittivät hänestä paskajuttuja. Naiset alkoivat noiden juoruilujen takia karttaa häntä. Häneen ei enää luotettu.

        Hänen nykyinen vaimonsa oli tutustumisvaiheessa juuri muuttanut paikkakunnalle eikä ollut ehtinyt kuulla noita juttuja - muuten he eivät olisi koskaan tutustuneetkaan. Kukapa fiksu nainen haluaisi ruveta millekään pelkkänä häntäheikkinä ja naisten naurattajana pitämänsä miehen kanssa (jollainen poikani ei edes ollut)?

        Mutta eivät kaikki naiset tuollaista mustamaalaamista harrasta. Tietysti varsinkin pienellä paikkakunnalla miehen (tai naisen) maine saadaan mustatuksi kun muutamakin juoruilija ottaa sen asiakseen.

        Pointtini on: jos nyt et kumminkaan viitsisi yleistää tuota koskemaan kaikkia naisia!


    • Anonyymi

      Hyvin sanottu. Lopettakaa naiset ylös päin vonkuu kun ette kestä pelin henkeä.

    • Anonyymi

      "Tämä on todella yleistä, kaverillani riittää vientiä on komes ja erittäin varakas."

      Minkä ikäinen kaverisi on ja onko varattu? Komeat ja varatut miehet ovat kuumaa kamaa tinderissä.

      • Anonyymi

        38:ja ollaan ja ei oo varattu kuten me muut, ollaan samaa kaveriporukkaa pitkältä ajalta ja kun me muut perheellistytty niin hän painoi kunnon uran juristiksi ja nauttii elämästä toisin.

        Komeat ja varAKKAAT ovat vielä kuumempaa kamaa.


    • Anonyymi

      Se mitä kirjoitat naisten velttoudesta, passiivisuudesta ja itsekeskeisyydestä ovat tekstisi paras osuus.

      Siitä en ole samaa mieltä että miehen tasokkuus mitataan tinderillä. Naisten suhteen etenkin seinäkukkasten tinder kertoo että kukaan mies ei paina sitä oikeanpuoleista painiketta.

    • Anonyymi

      Tinder on loistava peli selvittää minkä tasoinen mies on suuren naisjoukon silmissä.

      Naiset ei tuota tasoa voi selvittää, kuten miehet, koska pakan pohjalla olevat naiset saavat hemmetisti tykkäyksiä ja miehet haluavat niistä yleensä vain helppoa seksiä.

    • Anonyymi

      Lopetin Tinderin kun löysin sieltä ihanan miehen eli kerron nyt siitä miten toimin kun vielä olin siellä.

      Yleensä minä olen se joka ottaa ensimmäisenä yhteyttä. En ole koskaan ajatellut että se olisi ensisijaisesti jomman kumman tehtävä. (Olen siis nainen.) En ajattele että yhteyden ottaminen on miehen tehtävä. En myöskään ole kiinnittänyt mitään huomiota siihen kumpi tykkäsi ensin. Ei ole käynyt mielessäkään että joko ensimmäisenä tykänneet tai ensimmäisenä mätsin saaneen kuuluu ottaa yhteyttä. Miksi laatia tuollaisia sääntöjä, joista toinen osapuoli ei ole tietoinen, ja sitten loukkaantua kun tämä ei toimi MINUN sääntö I mukaan? Se ottaa yhteyttä joka ensimmäisenä ehtii sen tehdä. Yleensä se olen minä. En myöskään hermostu jos mies ei heti.vastaa. Hä ellä voi olle työ- tms. -kiireitä tai muita mätsejä. Vastaa sitten kun sataa. Jos ei ole vastannut kuukauden sisällä, poistan mätsin.

      • Anonyymi

        Yhteyden ottaminen ei ole miehen tehtävä 2022.
        Mutta hittoon tinder!

        Miten mä joka saan parturini nauramaan ihanasti, paikallisessa olevan tarjoilevan naisen halaamaan mua jne
        tinderissä hapattamassa itseäni??

        Paikkahan on niille jotka on voimakkaasti introverttejä ja sisäänpäinkääntyneitä tyyppejä.

        Miehenä en kaipaa sitä vaan iloisen ja nauravan naisen
        Eiköhän tinder tullut nähtyä, koettua ja todettua outojen ihmisten paikaksi.


    • Anonyymi

      varatulle tinder on hyvä. naiset uskoo ihan mitä vaan.

    • Anonyymi

      Tinderissä helppo mitata oma taso. Paljon mätsejä sekä yhteydenottoja ja siitä tietää olevansa suosittu. Säälittää jos joku ei saa kuin pari viestiä.

      • Anonyymi

        Mitä teet niillä paljoilla mätseillä pidemmällä aikavälillä kun kukaan ei halua olla pysyvästi aun kanssa???

        Eli ei ne mätsit mitään kerro, luuletko etten itse ole saanut niitä läkäpäin.

        Juuri tuonkaltainen omaan napaan tuijottaminen on pilannut tinderin.


      • En ole saanut yhtään viestiä ikinä keneltäkään. Nuoret naiset saa helposti satoja tykkäyksiä ja viestejä päivässä. Vanhat ukot eivät. Onhan se nyt ihan päivän selvää, että se menee noin.


    • Anonyymi

      Se mitä ap kirjoittaa on asiaa paitsi että tinder ei mittaa mitään tasoa. Ja ajattelen asiaa nyt miehen näkökulmasta.
      Se mittaa naisten raadollisuutta miehiä kohtaan.
      Menestys, raha ja kiiltävä ulkokuori vetää naisia puoleensa ja yleisimmin vain jonkin aikaa jolloin ns "taso" on silloin nähty

      Eli se siitä sitten.

    • Tuossa on sekin, että seuraava mätsi voi olla entistä parempi ja taas seuraava ja taas... Millon osaat päättä kenen kanssa juttelet? Jos juttua yleensäkään tulee. Kaikkien kanssa on aika työlästä alkaa rupattelemaan yhtäaikaa.

    • Tinder ja oikeastaan minkään deittipalvelun bisnes ei toimi, jos ne tosissaan yrittäisivät saada pitkiä parisuhteita aikaiseksi. Ei helvata, se olisi todella typerää bisnestä, joten sitä ei tehdä.
      Autetaan vain ihmisiä kohtaamaan, kun ihmiset haluavat kuvitella näillä alustoilla löytävänsä helpommin "täydellisen" kumppanin, mikä onkin mahdollista, mutta puhtaasti sattumaa. Aivan kuten olisi ilman noita alustojakin.

      Noihin pätee sama kuin oikeastaan kaikkeen muuhunkin: seuraa rahaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      151
      2624
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      419
      2247
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2124
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      122
      1425
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1330
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      120
      1208
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1163
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1107
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      123
      1080
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe