Lapsia haluavat miehet?

Anonyymi

Olen seurannut deittiappi bumblea. Ne muutamat mielenkiintoiset miehet, joista olisin kiinnostunut, niin heillä lukee profiilissa "haluavat lapsia joku päivä" ja "eivät ole varmoja, haluavatko". Olen skipannut nämä heti, koska en itse halua lapsia. Tämä on iso sääli, koska miehet ovat profiililtaan vaikuttaneet mukavilta ja minun henkisiltä. Päätin testata, tuleeko matchi, jos laitan tykkää, koska profiilissani lukee, etten halua lapsia. Ja ikäni puolesta olen jo vanha äidiksi, niin olettaisin miesten hakevan alle 35v naisia... Hämmästyin, kun tuli matchi! Mieheltä, joka haluaa lapsia joskus, ja laittaa tykkäystä minulle, joka ei niitä halua ja on liian vanha siihen! En ymmärrä. En taida uskaltaa tutustua, kun saattaa kaatua erimielisyyksiin perheen perustamisesta.

Toinen asia, jota ihmettelen, on, että monella yli 40v miehellä lukee, että hän haluaa lapsia tai ehkä haluaa. Miten vielä tuon ikäisenä?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asia ei ole noin mustavalkoinen. Jos lukee en ole varma, kannattaa se tulkita itselle ehkä tai ei. Turha siitä on vetää hätäistä johtopäätöstä, kysymättä toiselta.

      Tämä on mielestäni hyvä ominaisuus Bumblessa, kuten moni muukin. Tinderissä tulee enimmäkseen vain profiileja vastaan, joissa 1-4 kuvaa eikä mitään muuta infoa. Bumblessa useammin paljon informatiivisempia profiileja.

      Muutenkin miellyträvämpi appi.

    • Anonyymi

      No entäs julkkikset Mika Aaltola tai Sauli Niinistö. Molemmat pitkälle 40 jälkimmäinen varsinkin.

    • Anonyymi

      Kyllä lapsen ikä pitää olla yli 16 v, ettei löydä itseään rosiksesta

      • Anonyymi

        Ja jos sinä haluat ruokaa, niin en halua tietää mitä sä sillä ruualla teet.


    • Anonyymi

      Miehet eivät ihan oikeasti sisäistä sitä automaattisesti että naisten munilla on parasta-ennen päivä. Meille lasten tekeminen on elämänmittainen mahdollinen projekti ja unohdamme että naiset eivät ole samanlaisia vaan naisista tulee oikeasti turhia jossain vaiheessa.

      • Anonyymi

        Puhu vain omasta puolestasi. Älä yleistä. Miksi alkaa olemaan yhdessä, jos ajattelee naisella olevan viimeinen käyttöpäivä. Ihan älytöntä paskaa.


    • Anonyymi

      Vaikutat oudolta koska sanot että yli 40v ei saisi enää haluta tehdä lapsia. Naisen ei kannata hankkii lapsia kun alle 30v koska silloin vartalo parhaassa lapsenkanto iässä mut miehistä lähtee kyl voimaa ja siittiöitä loppuelämän ajan.

      • Anonyymi

        Ei lasten kannata tehdä lapsia. Lapsia kannattaa tehdä vasta, kun se oma korvienväli on siihen kypsä ja kaikilla se ei todellakaan alle kolmekymppisenä sitä ole. Osalla tietenkin on.

        Omalla henkilökohtaisella kohdallani voin myös sanoa sen, että mun todennäköisyyteni tulla raskaaksi on nyt yli nelikymppisenä ikävä kyllä paljon korkeampi kuin se oli parikymppisenä. Silloin parikymppisenä se mahdollisuus oli todella heikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lasten kannata tehdä lapsia. Lapsia kannattaa tehdä vasta, kun se oma korvienväli on siihen kypsä ja kaikilla se ei todellakaan alle kolmekymppisenä sitä ole. Osalla tietenkin on.

        Omalla henkilökohtaisella kohdallani voin myös sanoa sen, että mun todennäköisyyteni tulla raskaaksi on nyt yli nelikymppisenä ikävä kyllä paljon korkeampi kuin se oli parikymppisenä. Silloin parikymppisenä se mahdollisuus oli todella heikko.

        Itse sain esikoisen 23 v:na ja nyt nuorin täyttää pian 10 ja olen itse vasta kohta 39. En millään enää lähtisi tuohon rumbaan enää tässä vaiheessa. Ihanaa et lapset kasvaa ja alkaa helpottaa ja omakin elämä vielä edessä. En kadu että sain nuorena, päin vastoin. Kaikilla ei tietenkään mene samalla kaavalla, mutta kaikki saakin tehdä omat päätöksensä ja aina se ei toki edes mene niin kuin itse olisi ajatellut tai halunnut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse sain esikoisen 23 v:na ja nyt nuorin täyttää pian 10 ja olen itse vasta kohta 39. En millään enää lähtisi tuohon rumbaan enää tässä vaiheessa. Ihanaa et lapset kasvaa ja alkaa helpottaa ja omakin elämä vielä edessä. En kadu että sain nuorena, päin vastoin. Kaikilla ei tietenkään mene samalla kaavalla, mutta kaikki saakin tehdä omat päätöksensä ja aina se ei toki edes mene niin kuin itse olisi ajatellut tai halunnut..

        Taisinpa sanoa, että osa on nuorenakin tuohon henkisesti tarpeeksi kypsä. Vaan harvalla se on noin. Ihminen ei yleensä ole vielä edes aikuinen 23:sena, vaan henkinen kasvu jatkuu vielä jokusen vuoden.

        Jaksaminenkin on yksilöstä kiinni. toiset eivät nuorempina jaksaisi ja toisilla taas ikä teettää jaksamisongelmia. Mun siskoni on tehnyt kolme lasta nuorena ja puhui just tossa neljänkympin huitteilla miten ihanaa on kun muksut on jo isoja ja oma elämä edessä. Mieli muuttui parissa vuodessa ja tekivät sitten iltatähden, joka hänkin alkaa nyt lähestyä kymmentä vuotta. Että ei ainakaan siskollani sitten lopulta ollut mitään jaksamisongelmaa, vaikka hän noita samoja silloin jokusen vuoden puhui.


    • Anonyymi

      Tämä on sellainen juttu, jota olen itsekin aina joskus pohtinut. Oat pohdintani eivät tosin liity deittiappeihin vaan reaalielämän keskusteluihin ja kokemuksiin. Tämä lapsikysymys on sellainen, jossa uskomattoman moni mies on puhtaasti ajopuu. Heillä ei joko ole asiaan mielipidettä tai sitten se mielipide on hyvin pitkälti riippuvainen siitä naisesta, joka rinnalle sattuu osumaan. Tunnen sellaisia miehiä, jotka ovat olleet kovinkin vakaumuksellisesi vapaaehtoisesti lapsettomia ja jopa paasanneet tuota asiaa muille , jotka eron jälkeen ovatkin hetkessä olleet jo niin kovasti odottamassa lasta. Tunnen myös miehiä,, jotka ovat ensiksi koko ajan niin kovasti olleet lapsia haluamassa ja puhuneet asiasta jatkuvasti, mutta sitten ottavatkin naisen, joka ei lapsia halua. Miehet tuntuvat olevan tuon asian kanssa aivan tuuliviirejä. En ole ikinä naisten kohdalla törmännyt lapsikysymyksessä noin täydellisiin mielipiteenmuutoksiin.

    • Anonyymi

      tää johtuu vain siitä että miehenä sä et pysty valitsemaan vaan joudut tyytymään siihen mitä saat. Miehet pelaa deittiappeja niin että jokainen vähänkään silmää miellyttävä menee oikealle ja lihavat/rumat naiset vasempaan. todella epätoivoiset miehet sitten kelpuuttaa nekin

    • Anonyymi

      Kuinka moni nuorena lapset tehnyt elää ihanaa perhe-elämää hyvässä suhteessa. Aika paljon deittiapeissa tulee Yh äitejä vastaan.

      Näin miehenä, jos ei ole lapsia vielä tehnyt se on vähän kinkkinen paikka. Toki jotku valmiita hankkimaan lisääkin, mutta sitten on näitä kommentteja. Toki hyvä et sanoo suoraan. Ei kaivata mitään uutta isää yms. No kuitenkin jos alettais olemaan lapsi on kuitenkin osa elämää. Koska se ei ole yhteinen, eikä miehen haluta ottavan osaa, väkisinkin tulisi hetkiä, jossa oot ulkopuolinen sivustaseuraaja ja sit hetkiä, no auta vittu. Ja alappa toteamaan, että no et halunnu mun olevan mikään isä... No mut hyvä et osa sanoo suoraan niin ei tuhlata kumpienkaan aikaa.

      • Anonyymi

        Eli sinun mielestäsi tuo, että mies "haluaa lapsia", tarkoittaa sitä, naisella saa olla lapsia? Se ei siis miesten kielessä tarkoitakaan, että haluaa omia biologisia lapsia? Tämä oli ihan aidosti uusi informaatio, joka ei ollut käynyt itselläni mielessäkään.


      • Anonyymi

        Selittääkö to sitten niitä kokemuksia, joita muutamalla omassa lähipiirissäni on ollut - kun mies, jonka piti haluta lapsia, ei yhtäkkiä haluakaan omia lapsia? Eli siis naisten pitäisi tajuta kysyä vielä erikseen tarkentava kysymys, että haluatko omia lapsia. Tietenkin käyhän se jossain kohtaa ilmi, mutta pitäisi tajuta siis kysyä heti, ennen kun tuhlaa yhtään enempää aikaansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      220
      1883
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1179
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1100
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      4
      988
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe